wesoledi Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 Że Wam sie chce... respect :) Swietna ta laseczka, widze , ze wariaci nie mniejsi niz Pionier ze swoim zimmeritem :) oby tak dalej a wygrana macie w kieszeni :)
Vorek Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 no no, niezła laska ;) Bardzo ciekawie wyszedł materiał trzonka. Respect za detale :) Pozdrawiam
Shogun 3D Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 No, tą metodą macie już w scenie dwie super laski :D
bojar Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 Wypaśne to zlotko :) takie złote :) a laseczka miodzio :)
KLICEK Napisano 23 Wrzesień 2005 Autor Napisano 23 Wrzesień 2005 Dzieki chlopaki :D Jeszcze podrzucam dziadyge narazie in progres jeszcze, na najnizszym poziomie div
zorazek Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 :eek: eee..... widział ktoś moją szczękę, bo mi opadła i nigdzie nie moge jej znależć... a tak na serio, to full wypas, bardzo ładne modele i wogóle... pozdrawiam
Hindus Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 no więc dobra - kolejno : - fajowe modele to już nie będe pisał bo juz z 5razy tu pisałem :] - shader złota na lasce rules - aż sie tak zastanawiam co by pm'a w tej sprawie nie napisac :] - jak mówi powiedzenie diabeł tkwi w szczegółach to widze że własnie w tą strone lecicie patrząc po detalach :] te bajery na rączkach mędrca to displacement czy model - czy tak czy tak to jużteraz gratsy - czekam tylko i trzymam kciuki co by was terminy nie zjadły - kiedy to dokładne rozstrzygnięcie ? jakos miała byc wybierana najpier najbardziej zaawansowana praca/wątek ale moge się mylić ? pozdrawia. czekający w napięciu na kolejne updaty - hindus :]
KLICEK Napisano 23 Wrzesień 2005 Autor Napisano 23 Wrzesień 2005 Hindus , Zorazek dzieki za mile slowa :) Staramy sie skonczyc przed 02.10.2005 czyli przed nominacjami , pozniej e/w bedziemy sie bawic w detalki typu dodanie pajeczaka jakiegos, gdzie niegdzie jakies pajeczynki, kamyki itp pozdrawiam rowniez ;)
jaras Napisano 25 Wrzesień 2005 Napisano 25 Wrzesień 2005 dodałem dziadka do sceny i odsłaniam powoli naszą pracę. Poprawię tu jeszcze kilka rzeczy ale to już drobiazgi. Komp powoli zaczyna odmawiać posłuszeństwa :) ( Klickowy model dziadka z Zbrusha waży ponad 50 mb-normalnie nie mogę , zabierzcie mu już ten actimel )
Leru Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 fajowsko wygląda czerwona płachta którą to przepasany jest 50Mb-dziaduno :) jedziecie Panowie z resztą
Predator Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 Jaras , Klicek naprawde wyglada bardzo ladnie :] .Choc jeszcze nie koniec , za rozmach pomysl i wykonanie juz teraz jestem za Actimel Group :)
bojar Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 Nom piękna robotka :) i dziadek całkiem nieźle się trzyma i jaką ma laske ;) pozdrawiam
Archangel Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 Ladny dziadunio :D tylko to biale cos na jego ramieniu nie bardzo :/ troche to tekturowe i jeszcze te dwa idealne trójkaciki na dole
KLICEK Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 Dzieki arch za przypomnienie wypadlo mi z glowy ze trza to podmienic :)
jaras Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 Archangel- jeszcze raz dzięki za zwrócenie uwagi ! :* oto poprawiona szmatka na ramieniu
KoMic Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 heghee, duzzzzo lepiej. ehhh nie mam juz do was sil.... : ]
Baldack Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 cos mi z recami nie pasuje, moze to ta postawa nie wiem:|... a bardzo fajny material na sukienke mu dales:)
jaras Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 ----------------------- render do nominacji
thorgal Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 powiem w ten sposob -- SWIETNA ROBOTA!!!!!!! tylko jest male ale.. te schodki wygladaja troche dziwnie.. trzeba by je ciut dopracowac..
KLICEK Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 At last , udalo nam sie wyskrobac renderek przed nominacjami co bylo naszym zalozeniem :) No i miejmy nadzieje ze uda nam sie przez nie przejsc i wtedy te 2 tygodnie poswiecimy na dodawanie szczegulikow :) pozdrawiam :)
Predator Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Great work panowie , naprawde swietna pracka :) jedyne co gryzie w oczy to to zloto chyba ciut za mocno polyskliwe . No to teraz czekamy na konkurencje :). Apropos podloza bardzo mi sie podoba taka wersja .
bojar Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Co by tu durzo gadać jest profesjonalnie zajefajnie odlotowa :) Miło wpada w oko :) gratuluje !!
asfalton Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Bardzo przyjemnie sie na to patrzy B wysoki poziom, tylko mala sugestia do pucharow eunuchow, mogly by byc bardziej wyciszone, powodzenia... ktory z was bierze V raya?:D
imprecis Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Jakoś nie podchodzi mi układ i samo umiejscowienie babki i dziada, brakuje dynamiki jesli chodzi o kompozycje (imo). Jesli chodzi natomiast o modele, tekstury, oswietlenie to jest swietnie !! Co do dodawania szczegolowosci to jest ona juz na wysokim poziomie, na waszym miejscu dodalbym wiecej dramaturgi czyt. popracował nad kompozycja.
RA Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Taki ten ogien jakis pomaranczowy za bardzo. Troche zoltego by mu nie zaszkodzilo sadze. Ale badz co badz praca bardzo dobra pod kazdym wzgledem. pozdrawiam
hkropinski Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 gratuluję ukończenia projektu, jest po prostu świetnie, pozdr
Obywatel Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Swietna gra swiatel, tekstury schodow robia wrazenie, z reszta cala praca robi wrazenie. Zeby pokazac ten detal ktory tu zrobiliscie trzebaby jakas animacje walnac.
Ania Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 też jestem miło zaskoczona, świetna robota. ewentualnie zróżnicowałabym nieco słupy.
RK Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Będzie że zazdroszczę ale jak mam cokolwiek mówić to szczerze- modeling super i urywa szczękę- za chińskiego boga bym tak nie umiał, materiały też ok ale coś w tym wszystkim "nie gra", sprawia że patrzy się na końcową scenę (zwłaszcza postaci) i zaciąga plastikiem. Nie wiem czy to pozy postaci czy ujęcie- po prostu trudno mi powiedzieć ale jest coś do przewalczenia (oczywiście po bitwie, jak już zgarniecie pucharek ;)). W każdym razie gratulacje naprawdę świetnej pracy- Actimel pany !
Master Kiełbaster Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 kul ful wypas tylko te ognie mogły by mieć mniejsze bardziej szczegółowe płomienie bo teraz są jakieś rozmyte
tomeg Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 Praca naprawde swietna ,gratuluję .Mam jednak małe zastrzezenie ,nie wiem czy traktowac to w kategoriach błedu czy jak ale,cała praca jest bardzo graficzna czuje sie w tym plastykę i (super) poza superrealistycznym złotem na sarkofagu .Wyglada jak wyciete i wklejone z prawdziwego zdjecia:) ( tak jakby nie z tej bajki) Moze dlatego że, reszta złotych przedmiotów nie ma takiego hdri.i przy tym wygladaja tak plastykowo. Reszta to miodzio.
DarCon Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 Jaras,Klicek :) mamo,tato.Dziecko byście tych sztuczek nauczyli :) Gratulacje panowie piękna praca
Hindus Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 dobra to ja spytam innaczej bo jużmnie wkurza ta odpadająca szczęka - już was zwerbowali zza granicy :] ?
polka dot Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 wiec ja tak: modeling i tekstury wgniataja ale materialy sa kiepskie szczegolnie skora :) pozdrawiam i bardzo goraco gratuluje :*
Reanimator Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 No dobra, to jest z kim walczyc. Dwoch na jednego. Rekawica podniesiona;)
y2d Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 jeeee :D akurat gram w faraona, wiec jestem w klimacie. gratuluje
jaras Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 ponieważ brak SSS w naszej pracy wszystkim przeszkadza postanowiliśmy nadrobić to i ostro ćwiczymy z Klickiem rendery i szader skóry. Tu jest wersja plażowa dziadka :) dzięki za wszystkie komentarze :* p.s. ten szaderek Klicek opracował w Final Renderze i jak na razie jest najlepszy z dotychczasowych
RK Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 A co tu SSS zmieni (dzięki Bilay) ? Byłoby ważne przy zbliżeniu- ja wiem- do 3/4 gdzie widać tego rodzaju detale ale tak odległość jest za duża żeby mogło być widoczne. Jeśli chodzi o skórę to raczej kwestia dobrania połysku/ambientu IMHO (ma tą dodatkową zaletę że liczy się szybciej niż SSS).
Azakiel Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 SSS tutaj to imho niepotrzebny wodotrysk, to jest dobre gdy np. dłoń postaci jest blisko obserwatora a za postacią jest żródło swiatła ,dobrze dopracowana skóra w zupełnosci wystarczy przy tej scenie (postacie są daleko od widza)
jaras Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 no pewnie macie rację ale Klicek opracował bardzo ładny szader skóry z uwzględnieniem wszystkich tych rzeczy a oprócz tego jest dodane SSS - jak będzie widać to dobrze a jak nie to trudno :) - na szczęście mamy teraz trochę wolnego czasu żeby poeksperymentować i dopracować różne rzeczy - co właśnie czynimy. Dzięki i pozdrawiamy p.s. niebawem damy apdejta z nowym szaderkiem
KLICEK Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 Dzieki chlopaki :) Tak skorke opracowalem, troszke lepsza niz jest obecnie, do tego probujemy porozsiewac troche kamyszkow scaterkiem, i dodajemy detaliki w zasadzie malo istotne, ale diabel tkwi w szczegulach, a naprawde czujemy respekt dla kazdego autora prac bitewnych dlatego staramy sie podkrecic nasza prace na maxa :) Niestety z dniem dzisiejszym konczy mi sie net i nie bedzie mnie przez najblizsze miesiace :/ Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zegnam sie , przepraszam tych, ktorym nie moglem dotrzymac danego slowa itp :) Pozdrawiam i do uslyszenia :) ps. nie chcialem zakladac nowego watku, bo ogolnie jestem przeciw temu zegnaniu sie itp. ale bedzie mi was brakowalo :)
Rekomendowane odpowiedzi