Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 526
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

:eek: eee..... widział ktoś moją szczękę, bo mi opadła i nigdzie nie moge jej znależć...

 

a tak na serio, to full wypas, bardzo ładne modele i wogóle...

 

pozdrawiam

Napisano

no więc dobra - kolejno :

 

- fajowe modele to już nie będe pisał bo juz z 5razy tu pisałem :]

- shader złota na lasce rules - aż sie tak zastanawiam co by pm'a w tej sprawie nie napisac :]

- jak mówi powiedzenie diabeł tkwi w szczegółach to widze że własnie w tą strone lecicie patrząc po detalach :] te bajery na rączkach mędrca to displacement czy model - czy tak czy tak to jużteraz gratsy - czekam tylko i trzymam kciuki co by was terminy nie zjadły - kiedy to dokładne rozstrzygnięcie ? jakos miała byc wybierana najpier najbardziej zaawansowana praca/wątek ale moge się mylić ?

 

pozdrawia.

czekający w napięciu na kolejne updaty - hindus :]

Napisano

Hindus , Zorazek dzieki za mile slowa :)

 

Staramy sie skonczyc przed 02.10.2005 czyli przed nominacjami , pozniej e/w bedziemy sie bawic w detalki typu dodanie pajeczaka jakiegos, gdzie niegdzie jakies pajeczynki, kamyki itp

 

pozdrawiam rowniez ;)

Napisano

dodałem dziadka do sceny i odsłaniam powoli naszą pracę. Poprawię tu jeszcze kilka rzeczy ale to już drobiazgi. Komp powoli zaczyna odmawiać posłuszeństwa :) ( Klickowy model dziadka z Zbrusha waży ponad 50 mb-normalnie nie mogę , zabierzcie mu już ten actimel )

dziadek.jpg

Napisano

At last , udalo nam sie wyskrobac renderek przed nominacjami co bylo naszym zalozeniem :)

 

No i miejmy nadzieje ze uda nam sie przez nie przejsc i wtedy te 2 tygodnie poswiecimy na dodawanie szczegulikow :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

Great work panowie , naprawde swietna pracka :) jedyne co gryzie w oczy to to zloto chyba ciut za mocno polyskliwe . No to teraz czekamy na konkurencje :). Apropos podloza bardzo mi sie podoba taka wersja .

Napisano

Bardzo przyjemnie sie na to patrzy B wysoki poziom, tylko mala sugestia do pucharow eunuchow, mogly by byc bardziej wyciszone, powodzenia... ktory z was bierze V raya?:D

Napisano

Jakoś nie podchodzi mi układ i samo umiejscowienie babki i dziada, brakuje dynamiki jesli chodzi o kompozycje (imo). Jesli chodzi natomiast o modele, tekstury, oswietlenie to jest swietnie !! Co do dodawania szczegolowosci to jest ona juz na wysokim poziomie, na waszym miejscu dodalbym wiecej dramaturgi czyt. popracował nad kompozycja.

Napisano

Taki ten ogien jakis pomaranczowy za bardzo. Troche zoltego by mu nie zaszkodzilo sadze. Ale badz co badz praca bardzo dobra pod kazdym wzgledem.

 

pozdrawiam

Napisano

Swietna gra swiatel, tekstury schodow robia wrazenie, z reszta cala praca robi wrazenie. Zeby pokazac ten detal ktory tu zrobiliscie trzebaby jakas animacje walnac.

Napisano

Będzie że zazdroszczę ale jak mam cokolwiek mówić to szczerze- modeling super i urywa szczękę- za chińskiego boga bym tak nie umiał, materiały też ok ale coś w tym wszystkim "nie gra", sprawia że patrzy się na końcową scenę (zwłaszcza postaci) i zaciąga plastikiem. Nie wiem czy to pozy postaci czy ujęcie- po prostu trudno mi powiedzieć ale jest coś do przewalczenia (oczywiście po bitwie, jak już zgarniecie pucharek ;)). W każdym razie gratulacje naprawdę świetnej pracy- Actimel pany !

Napisano

Praca naprawde swietna ,gratuluję .Mam jednak małe zastrzezenie ,nie wiem czy traktowac to w kategoriach błedu czy jak ale,cała praca jest bardzo graficzna czuje sie w tym plastykę i (super) poza superrealistycznym złotem na sarkofagu .Wyglada jak wyciete i wklejone z prawdziwego zdjecia:) ( tak jakby nie z tej bajki) Moze dlatego że, reszta złotych przedmiotów nie ma takiego hdri.i przy tym wygladaja tak plastykowo.

Reszta to miodzio.

Napisano

ponieważ brak SSS w naszej pracy wszystkim przeszkadza postanowiliśmy nadrobić to i ostro ćwiczymy z Klickiem rendery i szader skóry. Tu jest wersja plażowa dziadka :)

dzięki za wszystkie komentarze :*

p.s. ten szaderek Klicek opracował w Final Renderze i jak na razie jest najlepszy z dotychczasowych

dziadzioSSSb.jpg

Napisano

A co tu SSS zmieni (dzięki Bilay) ? Byłoby ważne przy zbliżeniu- ja wiem- do 3/4 gdzie widać tego rodzaju detale ale tak odległość jest za duża żeby mogło być widoczne. Jeśli chodzi o skórę to raczej kwestia dobrania połysku/ambientu IMHO (ma tą dodatkową zaletę że liczy się szybciej niż SSS).

Napisano

SSS tutaj to imho niepotrzebny wodotrysk, to jest dobre gdy np. dłoń postaci jest blisko obserwatora a za postacią jest żródło swiatła ,dobrze dopracowana skóra w zupełnosci wystarczy przy tej scenie (postacie są daleko od widza)

Napisano

no pewnie macie rację ale Klicek opracował bardzo ładny szader skóry z uwzględnieniem wszystkich tych rzeczy a oprócz tego jest dodane SSS - jak będzie widać to dobrze a jak nie to trudno :) - na szczęście mamy teraz trochę wolnego czasu żeby poeksperymentować i dopracować różne rzeczy - co właśnie czynimy. Dzięki i pozdrawiamy

p.s. niebawem damy apdejta z nowym szaderkiem

Napisano

Dzieki chlopaki :)

 

Tak skorke opracowalem, troszke lepsza niz jest obecnie, do tego probujemy porozsiewac troche kamyszkow scaterkiem, i dodajemy detaliki w zasadzie malo istotne, ale diabel tkwi w szczegulach, a naprawde czujemy respekt dla kazdego autora prac bitewnych dlatego staramy sie podkrecic nasza prace na maxa :)

 

Niestety z dniem dzisiejszym konczy mi sie net i nie bedzie mnie przez najblizsze miesiace :/

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zegnam sie , przepraszam tych, ktorym nie moglem dotrzymac danego slowa itp :)

 

Pozdrawiam i do uslyszenia :)

 

ps. nie chcialem zakladac nowego watku, bo ogolnie jestem przeciw temu zegnaniu sie itp. ale bedzie mi was brakowalo :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności