Napisano 30 Listopad 200519 l Hej! Mam nadzieję że wątek się przyjmie :) Możecie tu wrzucać wszystkie swoje ćwiczonka, albo speedy. Przy tym nie ma tu żadnych limitów czasowych, tzn. nie będziemy mówić: "to nie jest speed" jeżeli praca zajeło komuś np. 7h. Jednak sam modeling (jak w speed modeling) zajmuje trochę mniej czasu niż modeling, rozkładanie siatki, teksturowanie, nawet robione pośpiesznie. --------------------------------------------------------------------------------------------- Możecie tu wrzucać zarówno same modele, jak też same tekstury (np. SDKi), ćwiczenia z normalmap robione w ZBrushu lub whathever co chcecie w sumie :) Jeżeli pokazujecie sam model, to byłoby fajnie jak byście wrzucili też siatkę Jeżeli pokazujecie teksturkę, fajnie byłoby zobaczyć flata Miło by było też jak byście pisali ile czasu zajoł modeling (wszystko powyższe w celach edukacyjnych - dzięki temu komentujący będą mogli łatwiej wtknąć błędy, a oglądający łatwiej się czegoś nauczyć. Powyższe punkty nie są bezwzględnie wymagane, ale miło by było jakbyście się do nich dostosowali.) -------------------------------------------------------------------------------------------- pozdro 600 and have fun z tym wątkiem :) Edytowane 16 Styczeń 201114 l przez arcade
Napisano 30 Listopad 200519 l no to i ja cos od siebie :) jakis pan w gaciach i szkopskim hełmie :) (to moja pierwsza postac jaka zrobilem w lp - poczatki organiki) 2589tri
Napisano 30 Listopad 200519 l Autor Ognisty - heh, jak na początki to jest super :] Gdzieś tam czasami proporcje kuleją, albo jakieś drobne błędy w anatomii, ale poza tym jest naprawde cool. dawaj dalej :) Edit -> no ale fajnie byłoby zobaczyć siatczkę, tak samo jak spoko by było jakbyś napisał ile czasu Ci to zajeło... pozdro
Napisano 30 Listopad 200519 l Autor Co tu dużo mówić - siatka automatycznie generowana z z-sphere, tekstura tylko żeby była, a normalmapa - pierwsze koty za płoty ;) Tak wrzuciłem, bo dawno chciałem zrealizować pomysł na wątek, a na początku coś musi przecież być ;)
Napisano 30 Listopad 200519 l no cóż, przyznam sie ze siateczka nie prezentuje sie najlepiej :> ale wkoncu trening czyni mistrza... moze kiedys bedzie perfekt... :D dawno to robilem.... i jak dobrze pamietam to z 4-5h
Napisano 1 Grudzień 200519 l darkelf--> hehe ale smieszny :) gostek robione w wings'ie?? czemu wszyscy organike wrzucaja ehhhhh :D
Napisano 1 Grudzień 200519 l Kiedyś zrobiłem takiego raptorka, stara rzecz toto, jeszcze na speedmodeling na forum3d.pl (prawie półtora roku ma), jest zrigowany i zamapowany, tylko jakoś nie było kiedy texturki zrobić, teraz mi się przypomniał, to go wrzucę. 2351 trisów (tak dużo bo zęby to geometria)
Napisano 2 Grudzień 200519 l siatke dam jak będę w domu, może wieczorem, może jutro, jakoś zapomniałem :) rig w maksiu kostkami + skin.
Napisano 2 Grudzień 200519 l Ktoś tu narzekał że za dużo organiki , to ja coś wrzucę: coś koło 4000 trisów, parę godzinek , mój pierwszy low poly model, niestety szlag go trafił , awaria dysku, tylko rendery na koncie www zostały heh.
Napisano 2 Grudzień 200519 l paanie, taka duza byla. e, wie kto jak sprawdzic ilosc fejsow w wingsie?
Napisano 3 Grudzień 200519 l witam - tak sobie wystukalem - wzorowane na postaci z filmu (troche zmienilem stopy bo kuchnia trochi zle do problemu podszedlem i nie kcialo mi sie zmieniac...) - ma to 1618 triangli - zajelo godzine dwadziescia - wiec chyba speed jeszcze :D pozdro
Napisano 3 Grudzień 200519 l ludzie przestańcie bo jak mój szef to zobaczy to bardziej cisnął będzie :D
Napisano 4 Grudzień 200519 l siateczka i rig (wiem że prosty, do pozy nie są potrzebne żadne helperki :)). Chyba spróbuję go jednak pomalować.
Napisano 4 Grudzień 200519 l hehe, po bliższym przyjrzeniu się wyjdzie jaki ten model jest obciachowy :P Trochę się od wtedy nauczyłem ;) No dobra. Ale proszę się nie śmiać z modelu i nie używac go do czego innego niz malowanie texturki (w to włącza się używanie go w jakichkolwiek modach, projektach itd. W takim wypadku proszę o kontakt jakby co). Enjoy. PS. Plik jest archiwum RAR, po ściągnięciu zmień nazwę. (dlaczego nie można uploadować archiwów rara na forum?)
Napisano 4 Grudzień 200519 l Autor empeck -> nie no obciachowy to na pewno nie jest :) Ale ząbki faktycznie mogły by być inaczej rozwiązane przy tak niskim polycouncie dla ciała :] dzięki za SDK :D ftorek -> Mam dejavu, albo już gdzieś widziałem ten twój model? ogólnie spoko jest kolopek -> nice :) darkelf -> może tylko mi sie tak zdaje, ale siatki masz jakieś takie... nieprzecyzyjne... Może jednak trzeba się przesiąść z wingsa na jakiś inny soft? pozdro
Napisano 4 Grudzień 200519 l hyhy - no napisalem ze z filmu :D a dokladnie 'small soldiers' - inna sprawa ze takich patentow w stylu 'oka na patyku' byla juz cala masa w calej tworczosci nazwijmy ja 'fantastyczno/komiksowo/sf' ziom - hmm - w sumie jak robisz spida to 'nieprecyzyjnosc' siatki nie jest jakims powaznym zarzutem :D pozdro
Napisano 4 Grudzień 200519 l pozdro za kosteczki tylko szkoda ze nie w pozie ;) ale poradzilem sobie ;p ziomus - moze mi sie rece trzesa :P? wings to jak na razie jedyny modeling senter ktory mi odpowiada, na dodatek darmowy i nie wlacza sie pol godziny. jak chcesz moge cie zabic w lirycznej konfrontacji za te herezje !!
Napisano 4 Grudzień 200519 l hmmm - mialo byc w klimatach 'burtonowskich' troche nie wyszlo bo lecialem zupelnie z glowy i nie do konca z pomyslunkiem... troche ponad 2 godzinki, 2200 triangli (gdzieniegdzie daloby sie oszczedzic a gdzieniegdzie dorzucic) - pewnie jeszcze z tym kiedys posiedze ale na razie mi sie juz nie kce :D (i moze jakas tekturke sie zrobi... :) poz\dor ps. dzineks ziomus za thread'a - ruszylo mnie w koncu bo jakis marazm mnie juz ogarnial :D
Napisano 10 Grudzień 200519 l ktos tu marudzil ze sama organika - wiec prosze - oto on, najszybszy w calej wiosce - 'speed king' :D gdzies tu jest madmax i troche bandits: phoenix rising (fajna giera nawiasem) 3360 triangli (bez optymalizacji) tak w ogole to wiem, wiem - lekko przegialem, daloby sie to spstrykac (szczegolnie kadlub i kola :) z duzo mniejszej ilosci - ale sory, wybaczcie nie chcialo mi sie :D (zanim zaczne texturke strugac to jeszcze sie tym pobawie - troche detali dorzuce i wywale niepotrzebne triangle) zajelo mi to z pol dnia niestety (refki i w ogole...) - wiec to juz nie speed raczej - ale na razie idzie na poolke wiec nie ma co nowego threada zakladac... ps. w sumie to wymodelowalem prawie calego p-51 - a dopiero potem go tak barbarzynsko poobrzynalem - wiec moze niedlugo go skoncze i tu wrzuce :D pozdro
Napisano 10 Grudzień 200519 l pozno troche :( http://zso.tbg.net.pl/~darkelf/1a.avi jak takie cos atakuje?
Napisano 10 Grudzień 200519 l lol, moj raptor żyje :D troche drewnianie chodzi jeszcze, cialko tez powinno sie ruszac, a co do ataku to polecam pograc w dino crisis na psx, albo obejrzec jurassic park :)
Napisano 10 Grudzień 200519 l ale nogami czy raczej gryzie? :P wiem, ze drewno ale pracuje nad maj enymejszon skilz. wkrotce nowe odcinki dino.
Napisano 10 Grudzień 200519 l spx - daje rade mam wrazenie ze jednak za spokojne to twoje zwierze - raptor to raczej w pelnym biegu, mocno dynamicznie i w ogole rozbujanie... pozdro
Napisano 11 Grudzień 200519 l hyhy - bedzie miazdzaca :D postaralbys sie bardziej :D troche zle rozlozyles akcenty z gestoscia siatki... pozdro
Napisano 11 Grudzień 200519 l Fajnie Ci wyszla ta fura ftorku (reszta modeli tez jest okej ale do fury sie poczepiam troche :P) . Tylko zabardzo nie wiem co sie dzieje na tylniej oponie. W kilku miejscach zapomniales dac soomth groups, a w tych ktorych jest fajnie uzyles. 3msie
Napisano 13 Grudzień 200519 l A to moj gazik jak go robilem to wiele nie umialem (teraz umiem troszke) no i nie zajol wtedy zbyt wiele czasu. 2-3h (jak na poziom skila)
Napisano 13 Grudzień 200519 l hyhy - spox - troche kanciaty i nieporadny ale wporzo :D hyhy - ciekawe jak te kanistry sie trzymaja?? przyspawane?? niepotrzebnie zamontowales korek do tej poziomej beczki - mozna bylo go wpuscic do srodka tak po prostu - zawsze te pare trojkatow urwane pozdrawiam
Napisano 14 Grudzień 200519 l Blotnik jest magnetyczny to je przyciaga (a tak serio to teraz o tym dopiero pomyslalem), a jak modelowalem to nie wiedzialem jeszcze ze mozna wpuszczac :)
Napisano 14 Grudzień 200519 l ooo widze ze kupe czasu mnie tu nie bylo a tu taki fajny watek:D tylko nieco malo rozruszany ;/ No nic wezme wrzuce cos swojego :} co prawda nic nowego bo juz kiedys cos ala wip wrzucilem ale z racji dluuugich odstepow w tworzeniu zakladam ze projekt zzdechl:P Badz co badz dzis namalowalem texturke, jak dla mnie mdel low, model hi, tex bylo samo w sobie speedem :] wiec sadze ze sie nada... >Swoja droga ma ktos pomysl czemu Z-Brush wzial mi rozjechal UVaki tak ze seamsy powstaly? Bo jakos dziwnie caly dzien mialem bez seamow a tu nagle pyk wzial mi cos zwalil i nie da sie naprawic;/ (to znaczy zbrsuh widzi dobrze , a wszystko inne zle:O) a jakos nie chce mi sie cloanowac brzegu po 2 px :/ (no chyba ze ktos ma jakis gicik pomysl :P) >pyt nr2. - ma ktos jakis madry sposob na ogladanie texturek z alpha w vieporcie maxa8 i to samo z normalnym ogladanie NM i specularow , bo uzywanie dx9 jako wysw. do materialu ogolem sie pier%^%$^, a plug->metal8 tez do cudow siwata nie nalezy ;/ no chyba ze uzywacie inny appzow do tweakowania materialow to z checia lookne :>
Napisano 14 Grudzień 200519 l Czas- trudno powiedzieć- z 5 godzin w czasie pracy nad czymś innym. Nie wiem czy coś dalej z nim będę robił, jest jaki jest.
Napisano 14 Grudzień 200519 l RK- fajnie ale prosba...wez go postaw:P sie znaczy jakas pozycja inna niz zlozona :]
Napisano 31 Grudzień 200519 l Hmmm, pożyczyłem sobie koncept od Ftorek'a (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22566) na sesję speed modelingu, 30 minut bez śpieszenia się, 994 faces (stwierdziłem że spróbuję z limitem z tej minibitwy), kurde dawno nie pracowałem z takim limitem i porozkładałem bez sensu. Tyle że cały proces (od początku do końca) nagrałem więc już nic nie chcę poprawiać. Nagranie standardowo by sprawdzić na co tracę najwięcej czasu, hmmm bo chyba nikogo by nie interesowało oglądanie takiego bzdeta? :P
Napisano 31 Grudzień 200519 l Autor Gotham - lol, trzeba było się z ftorkiem ugadać i w bitwie wystartować :) modelik całkiem spoko :)
Napisano 31 Grudzień 200519 l picza - no to ja sie gimnastykuje i napinam a przychodzi gotham i stuka w pol godziny... grrr :D kuchnia - fajnie ci wyszlo - troche hardkorowo i w ogole nie wyguadzone ale wporzo - chyba bardziej oddaje ducha konceptu niz te moje wypociny pozdrawiam
Napisano 1 Styczeń 200619 l THX, ale spokojnie spokojnie :), taka szybka zabawa w uchwycenie konceptu, nic konkretnego :). Z optymalnym topo na 1k to nie ma zbytnio nic wspólnego. Pozdrawiam,
Napisano 2 Styczeń 200619 l gotham--> moglbys zarzucic ten filmik, tylko przyspiesz go o polowe :D trzeba sie wkoncu od szefowo uczyc :) bardzo mnie ciekawi jak to robiles :)
Napisano 2 Styczeń 200619 l nielot007- Przyśpieszam nie o połowę ale średnio o 5-6 razy by się dobrze oglądało ;). Ogólnie to nie było by sprawy... Tylko właśnie kończę zgrywać spory porządny tut o postaci hi-poly. Zaczekaj troszkę, będzie porządny hosting i nieporównywalnie więcej info w nim :).
Napisano 15 Październik 200618 l Autor Hejo trochę ostatnio takich dodles klepię jak ostatnia czacha, więc stwierdziłem że zamiast zaśmiecać forum kolejnymi to po porstu odkopię ten zapomniany przez wszystkich wątek ;) Mimo że patrząc z perspektywy czasu mój model w pierwszym poście jest z deka przerażający ;) No nic, przemodelowanie siatki bazowej i wygenerowanie normala w Brushu, całość zajeła mi jakieś 3h. (Siatkę bazową już miałem wymodelowaną kiedyś kiedyś) 1290 tris: pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto