Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki za komentarze, ciesze sie ze sie podoba.

dorzucam jeszcze 3d co by kolejnego watku bez sensu nie zakladac.

bazgralem po modelu low poly w zbrushu. low poly bedzie wykorzystane w grze. model zbrushowy zrobiony raczej tylko dla zabawy.

chociaz wykorzystam normalmapke do namalowania tekstury na low poly. ale to nie wiem kiedy sie stanie bo narazie mam inne zobowiazania.

 

pirat_3d.jpg

 

pirat_ryj3d.jpg

 

.

 

Morbid: pani bardzo lubi kroliczki ;)

Napisano

tlo to mieszanka tekstury (skan jakiejs brudnej kartki) i malowania.

 

co do renderu to mayowy scanline. raczej zeby pokazac bryle. ale chetnie poczytam jakby mozna bylo go poprawic.

 

niedorysowana noga to oczywiscie standard zgodny z norma iso-1213-542-qdi -64-WX-#41 :)

Napisano

i pomyśleć że to wszystko do tekstowego rpg'a ;] szalony!

bardzo bardzo mi się podobają koncepciki, model też.

 

Besides, Kengi has joined so the project has a real graphic artist now.

no no chwalebne ;]

 

aż sobie ściągnę i skompiluję źródełka.

Napisano

Salvator.... hehe ginanh przeszedl dosc dluga droge juz... od tekstowego rpga do w pelni 3d. niedlugo (w styczniu) powinna wyjsc playable wersja, wlasnie 3d.

 

no ale skompiluj skompiluj.

btw. ginanh potrzebuje wspoltworcow :).

Napisano
Salvator.... hehe ginanh przeszedl dosc dluga droge juz... od tekstowego rpga do w pelni 3d. niedlugo (w styczniu) powinna wyjsc playable wersja, wlasnie 3d.

 

no ale skompiluj skompiluj.

btw. ginanh potrzebuje wspoltworcow :).

 

Jak wyjdzie to zainstaluję jakiegoś lina, jako drugi system :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności