Skocz do zawartości

Piękna i Bestia: Vallejo's "Vampire's Kiss"


ArTooRo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 224
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dahaka - hehe, a czemu obciach? rób, rób :)

 

No to chyba poraz ostatni przynudzę z tym update'em.

Model kobiety skończony, dalsze plany to:

-wymodelowanie wampira

-wymodelowanie podłoża

-ustawienie postaci w odpowiednich pozach

-przemodelowanie fałd skórnych po przestawieniu postaci

-wyteksturowanie obiektów

-żmudne testy oświetleniowe

 

Wiem, że to wolno idzie, ale na zaliczenia i sesję nie poradzę (popieprzony okres w życiu studenta :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kome :)

 

Tak więc z "pięknej" zrobił się wampir - ot taka mała transformacja :)

(wiem, wiem, że znowu to ucho, potem coś z tym zrobię - teraz mi się nie chce - nie lubię tych uchów :D)

 

Panienka przeszła lekkie odchudzanie, ale to pokażę po małych poprawkach jej twarzy dopiero (okazało się, że ma stanowczo za duże oczy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Master Kiełbaster - hehe wiem, wiem, zrobię go nieco groźniejszego, aczkolwiek na obrazie ma umiarkowaną minę - w zasadzie to jej nie gryzie.

Na pewno zaostrzę nieco rysy przy nosie.

 

Imie Moje - (fajna xywa ;)). Dzięki za koment :) Jeśli chodzi o obraz to co prawda to prawda: Boris Vallejo to mistrz w swoim fachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wlasnie. tak jak wyzej:) Jest przystojny niczym dracula z ulicy sezamkowej:D niech widac na twarzy groze!!:eek:

 

Patrzac na caloksztalt to zapowiada sie super praca. Ja bym moze jedynie ta babke ze tak powiem rozciagnol. Zeby naprala takiego seksiejszego wygladu. Nie wiem, poprostu wydaje mi sie taka krepa. jak na styl Borisa:P

 

Ale oczywiscie rob jak uwazasz :)

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość spokojny

Wg mnie diabeł powinien miec wieksze i bardziej zarysowane mieśnie klatki piersiowej, ta postac przecierz jak mniemam ma wyrażać siłe. Z drugiej strony zależy czy bedziesz chciał (a z tego co pisałeś to tak) przedstawiac postacie w róznych ujeciach. Nie przejmuj sie przyjdzie lepszy dzień i nie tylko do modelowania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx za miłe słowa :)

Przerwa w modelowaniu (poprawiłem "pięknej" barki tzn. poszedłem za radą i je zwężyłem) - więc sobie potexturowałem. Jeszcze to texturowanie skończone nie jest, ale na pewno już zbliżam się do końca.

 

I tu gnębi mnie pewna myśl... jak na razie jadę cały czas na Scanline Rendererze - i chyba tak zostanie do samego końca :] Taki mały hardcore, żeby zrobić pracę na scanlinie :), oczywiście z odpowiednią końcową obróbką 2d (nie wykluczam renderu na warstwach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze przez twoja pracke mam ochote rzucic sesje w cholere i wziac sie za modelowanie :)

technicznie chyba pod kazdym wzgledem berdzo dobrze, zastanowil bym sie jedynie nad klatka piersowa czy nie jest za wypukla.

poweidz czy uzywales texturek gotowych czy sam sie z tym meczyls ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scanline jest spoko :) zresztą możesz spokojnie w postprodukcji poszaleć - też można osiągnąć ciekawe efekty. Co do textury to bardziej bym ją ożywił - jakiś specular lekki, jakieś pieprzyki, znamiona, włoski, żyłki itp - ale ogólnie podoba mi się (sam obrazek Borisa też)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Master Kiełbaster - dzięki, ja tak całe życie z tym scanlinem :D chyba sobie w podpisie umieszczę "scanline rulez" :)

 

KatarzynaKoleta - no właśnie tego jeszcze nie wiem :), ale niech model jest pełnowymiarowy - raczej się od tego nie przepracuję :D

 

Matys - hej, ja też mam sesję i udaje mi się znaleźć czas na robienie - spróbuj! udział w bitwie nic przecież nie kosztuje ;)

Texturki to akurat żaden wysiłek. Nie, nie były gotowe, ale jest to odpowiednia przeróbka zdjęcia na twarz i dodanie pępka oraz brodawek na niemalże jednolitej powierzchni skóry - na prawdę to żadna specjalność, nie kosztowały najmniejszego wysiłku.

 

jaras - taki mam zamiar :D skórę również, tak jak piszesz, ożywię, dlatego pisałem, że jeszcze nie skończyłem.

 

Koniu_1990 - thx :) włosy będą na 90% zrobione metodą znaną z FF: Spirits Within, czyli paski z teksturą włosów i późniejszą odpowiednią obróbką 2d (niestety nie posiadam tabletu)

 

Dzięki wszystkim za rady i komentarze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi włosami to się jeszcze zobaczy :) zostawię to sobie na sam koniec, przed oświetlaniem. Trochę się zniechęciłem do własnej metody i być może faktycznie skorzystam z jakiegoś "haira".

 

Przejdźmy więc do tematu postu... no nie mogłem się powstrzymać i na szybko (podkreślam - roboczo!) ustawiłem sobie kawalątek pozy "pięknej" :D

Pomyślałem, że się z Wami tym testem podzielę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja może powiem :D

- Cyce mi jakoś nie leżą - jakieś takie mało ponętne, ale może kwestia gustu

- Za to dupencja to już sam miut - świetne, bardzo ładny renderek - wygląda realistycznie, a chyba o to Ci chodzi.

- Twarz fajna, ale kto by się tam na twarz patrzył...

Ogólnie bardzo fajnie Ci to idzie, będę zaglądał do tego wątku.

 

Pozdrawiam Ciebie i dziewczyny też hehe. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jonasz_Real - dzięki :)

ziomuś - również dzięki! ...a tak, kwestia biustu - kwestia gustu :)

M@Ti - thx! nie przesadzałbym z tym prowadzeniem :) Myślę, że powinienem zdążyć, jeszcze grubo ponad miesiąc w końcu :)

Master Kiełbaster - oczywiście, że coś się dzieje z lewą nogą :), pisałem, że to robocze ustawienie - nawet się nie posiliłem skina ustawić jak tę pozę ustawiałem - ten cały obrazek to góra 5 minutowy test łącznie z renderem. Mimo to dzięki za zwrócenie uwagi :]

KatarzynaKoleta - dzięki, na pewno jako przedstawicielka tej rzadszej na forum płci jesteś bardziej obiektywna w tej kwestii :)

giorgione - thx! staram się trzymać jednakowy poziom do końca (abstrachując od tego jaki ten poziom jest - nie mnie to już oceniać)

 

Cieszę się, że się Wam już na tym wczesnym etapie praca podoba - jesteście bardzo motywującym wsparciem - nie ma to tamto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

No Vallejo to kasyka, co do Twojej pracy to to co do tej pory jest podoba mi się bardzo, szczególnie głowa tej pani, jej oczy, oraz ostani obrazek ta pupa jest po prostu śliczna, a oprocz niej cienie i cała kolorystyka tego obrazka, coś mi tu przemknęło że dzialasz scanlinem jako głownym redererem, a efekt jest wprost świetny, jesli całą praca będzie miala taki poziom jak ten fragment sceny to bedzie miodzio : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko ladnie pieknie :)

 

moge tylko dodac ze bym zmienil cos z miesniem bardziej pod pache bym go upchnal i mniej proszku do pieczenia wsupal do ciasta :) i dlon przy takiej pozycji jest troszeczke nizej niz przedramie :)

 

pozatymi pierdolkami jest bosko

 

edit:

 

zeby nie byc goloslownym :

 

http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/max/29.jpg

http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/max/30.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLICEK - wierzę Ci na słowo model masterze :D i jestem chętny do poprawienia tych błędów, ale nie do końca kapuję o co dokładnie chodzi - mógłbyś to bardziej szczegółowo opisać? (ale ja "gupi" jestem ;) ). Swoją drogą to skąd masz te obrazki? Szukałem czegoś podobnego jak modelowałem tego sukinsyna :D

 

maronski - No proszę! Ja także pamiętam Twoje prace, niewątpliwie przykuwają wzrok (niestety prędkość serwera Bastionu skutecznie zniechęca do oglądania tychże :/ ) Dzięki za wsparcie i Tobie również życzę powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boris Vallejo,uwielbiam prace tego artysty,cieszy mnie fakt że inspiruje cię jego dzieło.

Praca w twoim wykonaniu zapowiada się bardzo dobże.

I tak jeszcze na marginesie,Klicek ma racje porównaj anatomie ramion swojej postaci z wzorami anatomicznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chveti - dzięks :)

mario don - dzięks too :D

-Ukash- - właśnie mnie też to nie dawało spokoju

 

Starałem się poprawić to o czym mówiłeś Klicek, ale chyba jeszcze są błędy. Dajcie znać czy się zmieniło na lepsze czy nie.

 

EDIT: Widzę, że na renderze z przodu jest za gruba kość przedramienia przy dłoni - poprawię to potem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności