Dahaka Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 jedziesz jedziesz z tą panną człowieku bo cię dogonię i obciach będzie ;)
ArTooRo Napisano 16 Styczeń 2006 Autor Napisano 16 Styczeń 2006 Dahaka - hehe, a czemu obciach? rób, rób :) No to chyba poraz ostatni przynudzę z tym update'em. Model kobiety skończony, dalsze plany to: -wymodelowanie wampira -wymodelowanie podłoża -ustawienie postaci w odpowiednich pozach -przemodelowanie fałd skórnych po przestawieniu postaci -wyteksturowanie obiektów -żmudne testy oświetleniowe Wiem, że to wolno idzie, ale na zaliczenia i sesję nie poradzę (popieprzony okres w życiu studenta :D)
ArTooRo Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 Dzięki kome :) Tak więc z "pięknej" zrobił się wampir - ot taka mała transformacja :) (wiem, wiem, że znowu to ucho, potem coś z tym zrobię - teraz mi się nie chce - nie lubię tych uchów :D) Panienka przeszła lekkie odchudzanie, ale to pokażę po małych poprawkach jej twarzy dopiero (okazało się, że ma stanowczo za duże oczy).
Master Kiełbaster Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 jaki miły wampir :P trochę go musiesz jeszcze potransformować
Imie Moje Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 wow jestem pod wrażeniem twojej pracy jak i tego obrazu (pierwszy raz go widzę) mistrzostwo :)
ArTooRo Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 Master Kiełbaster - hehe wiem, wiem, zrobię go nieco groźniejszego, aczkolwiek na obrazie ma umiarkowaną minę - w zasadzie to jej nie gryzie. Na pewno zaostrzę nieco rysy przy nosie. Imie Moje - (fajna xywa ;)). Dzięki za koment :) Jeśli chodzi o obraz to co prawda to prawda: Boris Vallejo to mistrz w swoim fachu.
Ania Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 zrobiłabym go chudszego, (lekko zapadnięte policzki) i nos choć trochę haczykowaty
wooka Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 wlasnie wlasnie. tak jak wyzej:) Jest przystojny niczym dracula z ulicy sezamkowej:D niech widac na twarzy groze!!:eek: Patrzac na caloksztalt to zapowiada sie super praca. Ja bym moze jedynie ta babke ze tak powiem rozciagnol. Zeby naprala takiego seksiejszego wygladu. Nie wiem, poprostu wydaje mi sie taka krepa. jak na styl Borisa:P Ale oczywiscie rob jak uwazasz :) pozdr
ArTooRo Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 Ok, no to w odpowiedzi na Wasze critsy daję babkę po odchudzaniu i modyfikacjach twarzy oraz bardziej "przetransformowanego" wampira (tors się jeszcze robi).
Matys Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 nooooo klasa ale osobiscie zrobil bym chudsze barki kolezanie jesli to ma byc doskonale odwzoraowanie konceptu. poza tym jak dla mnie bomba
BLADE Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 to zalamanie na nosie u samej góry jakos dziwnie wyglada.... chyba do pprawy.... poza tym wygląda całkiem nieźle :)
ArTooRo Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 Matys - dzięki, masz rację z tymi barkami, zastanawiałem się czy to zmienić, ale skoro jest to tak widoczne to poprawię tę dysproporcję. Blade - zdaje się, że także masz rację, zajmę się tym.
Jonasz_Real Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Czesc, zauważyłem że ten wampirek jest trochę podobny do twojego Avatara, he he. Powinienes uznac za komplement :D Spoko modelik śliszny, ślisznie wygląda jak się zły...i like it... Pozdrawiam Jonasz_Real
ArTooRo Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 Dzięki za opinie! (czy ja wyglądam jak wampir? :eek: ) Modelowanie torsu w toku... nie miałem dziś dobrego dnia do modelowania, strasznie to wszystko wymęczone - wciąż dużo błędów :/
Gość spokojny Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Wg mnie diabeł powinien miec wieksze i bardziej zarysowane mieśnie klatki piersiowej, ta postac przecierz jak mniemam ma wyrażać siłe. Z drugiej strony zależy czy bedziesz chciał (a z tego co pisałeś to tak) przedstawiac postacie w róznych ujeciach. Nie przejmuj sie przyjdzie lepszy dzień i nie tylko do modelowania ;)
ArTooRo Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 Thx za miłe słowa :) Przerwa w modelowaniu (poprawiłem "pięknej" barki tzn. poszedłem za radą i je zwężyłem) - więc sobie potexturowałem. Jeszcze to texturowanie skończone nie jest, ale na pewno już zbliżam się do końca. I tu gnębi mnie pewna myśl... jak na razie jadę cały czas na Scanline Rendererze - i chyba tak zostanie do samego końca :] Taki mały hardcore, żeby zrobić pracę na scanlinie :), oczywiście z odpowiednią końcową obróbką 2d (nie wykluczam renderu na warstwach)
Master Kiełbaster Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 dobry scanline nie jest zły... teksturki też masz niezłe
KatarzynaKoleta Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Twarz śliczna Tylko czy ją w ogóle będzie widać? :P
Matys Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 kurcze przez twoja pracke mam ochote rzucic sesje w cholere i wziac sie za modelowanie :) technicznie chyba pod kazdym wzgledem berdzo dobrze, zastanowil bym sie jedynie nad klatka piersowa czy nie jest za wypukla. poweidz czy uzywales texturek gotowych czy sam sie z tym meczyls ?
jaras Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 scanline jest spoko :) zresztą możesz spokojnie w postprodukcji poszaleć - też można osiągnąć ciekawe efekty. Co do textury to bardziej bym ją ożywił - jakiś specular lekki, jakieś pieprzyki, znamiona, włoski, żyłki itp - ale ogólnie podoba mi się (sam obrazek Borisa też)
Koniu_PL Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Nom... Kobietka śliczna :) Ciekawe, jak będą wyglądały włosy... Powodzenia.
ArTooRo Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 Master Kiełbaster - dzięki, ja tak całe życie z tym scanlinem :D chyba sobie w podpisie umieszczę "scanline rulez" :) KatarzynaKoleta - no właśnie tego jeszcze nie wiem :), ale niech model jest pełnowymiarowy - raczej się od tego nie przepracuję :D Matys - hej, ja też mam sesję i udaje mi się znaleźć czas na robienie - spróbuj! udział w bitwie nic przecież nie kosztuje ;) Texturki to akurat żaden wysiłek. Nie, nie były gotowe, ale jest to odpowiednia przeróbka zdjęcia na twarz i dodanie pępka oraz brodawek na niemalże jednolitej powierzchni skóry - na prawdę to żadna specjalność, nie kosztowały najmniejszego wysiłku. jaras - taki mam zamiar :D skórę również, tak jak piszesz, ożywię, dlatego pisałem, że jeszcze nie skończyłem. Koniu_1990 - thx :) włosy będą na 90% zrobione metodą znaną z FF: Spirits Within, czyli paski z teksturą włosów i późniejszą odpowiednią obróbką 2d (niestety nie posiadam tabletu) Dzięki wszystkim za rady i komentarze!
Shogun 3D Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 ArTooRo, w czym robisz tą grafę? max 8 nawet 7,5 ma przecież bardzo fajny system do robienia włosów...
Master Kiełbaster Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 On jest fajny na videotutkach i uwentualnie do owłaszania kulek :PPP
Shogun 3D Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Ta pani nie ma kulek do pokrywania kudłami... Natomiast jak się to narzędzie dobrze pozna, to można naprawdę fajne włosy tym robić.
ArTooRo Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 Z tymi włosami to się jeszcze zobaczy :) zostawię to sobie na sam koniec, przed oświetlaniem. Trochę się zniechęciłem do własnej metody i być może faktycznie skorzystam z jakiegoś "haira". Przejdźmy więc do tematu postu... no nie mogłem się powstrzymać i na szybko (podkreślam - roboczo!) ustawiłem sobie kawalątek pozy "pięknej" :D Pomyślałem, że się z Wami tym testem podzielę :)
Jonasz_Real Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 WOW, a mozesz zapodac z drugiej strony :D Naprawdę ładna pupa, nad tym poprzestanę , bo dziewczyny krążą po forum ;) Heyka, dziewczyny, pozdrawiam wasz, no i Ciebie ArTooRo. Bleee. Prawdziwy respekt, niezła teksturka.
arcade Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 to ja może powiem :D - Cyce mi jakoś nie leżą - jakieś takie mało ponętne, ale może kwestia gustu - Za to dupencja to już sam miut - świetne, bardzo ładny renderek - wygląda realistycznie, a chyba o to Ci chodzi. - Twarz fajna, ale kto by się tam na twarz patrzył... Ogólnie bardzo fajnie Ci to idzie, będę zaglądał do tego wątku. Pozdrawiam Ciebie i dziewczyny też hehe. :D
Gość User190 Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Od tyłu wygląda całkiem przyjemnie - wysuwasz się na prowadzenie :D Obyś zdążył :)
Master Kiełbaster Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 pieprzyki mają za małą saturację i się porozciągały :P no i coś niedobrego dzieje się za zgięciu lewej nogi
KatarzynaKoleta Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 No, tyłek naprawdę niezła klasa :P Jestem ciekawa jak zrobisz plecy :]
giorgione Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 piękny tyłek - oby reszta pracy była równie imponująca :D
ArTooRo Napisano 25 Styczeń 2006 Autor Napisano 25 Styczeń 2006 Jonasz_Real - dzięki :) ziomuś - również dzięki! ...a tak, kwestia biustu - kwestia gustu :) M@Ti - thx! nie przesadzałbym z tym prowadzeniem :) Myślę, że powinienem zdążyć, jeszcze grubo ponad miesiąc w końcu :) Master Kiełbaster - oczywiście, że coś się dzieje z lewą nogą :), pisałem, że to robocze ustawienie - nawet się nie posiliłem skina ustawić jak tę pozę ustawiałem - ten cały obrazek to góra 5 minutowy test łącznie z renderem. Mimo to dzięki za zwrócenie uwagi :] KatarzynaKoleta - dzięki, na pewno jako przedstawicielka tej rzadszej na forum płci jesteś bardziej obiektywna w tej kwestii :) giorgione - thx! staram się trzymać jednakowy poziom do końca (abstrachując od tego jaki ten poziom jest - nie mnie to już oceniać) Cieszę się, że się Wam już na tym wczesnym etapie praca podoba - jesteście bardzo motywującym wsparciem - nie ma to tamto :D
Gość Marioza Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 No Vallejo to kasyka, co do Twojej pracy to to co do tej pory jest podoba mi się bardzo, szczególnie głowa tej pani, jej oczy, oraz ostani obrazek ta pupa jest po prostu śliczna, a oprocz niej cienie i cała kolorystyka tego obrazka, coś mi tu przemknęło że dzialasz scanlinem jako głownym redererem, a efekt jest wprost świetny, jesli całą praca będzie miala taki poziom jak ten fragment sceny to bedzie miodzio : )
ArTooRo Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 mario don - dzięki :) Modelowania wampira ciąg dalszy...
Predator Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 ArTooRo ze tak powiem pupcia jak trzeba :) czekam teraz na reszte oby byla rownie dobre !!:) Podoba mi sie jak dotad ! Tak trzymaj .
ArTooRo Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 Dzięks :D Whoa... ale mam dzisiaj wenę :) kolejny update tego samego dnia (na dziś dość kompa :eek: )
KLICEK Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 wszystko ladnie pieknie :) moge tylko dodac ze bym zmienil cos z miesniem bardziej pod pache bym go upchnal i mniej proszku do pieczenia wsupal do ciasta :) i dlon przy takiej pozycji jest troszeczke nizej niz przedramie :) pozatymi pierdolkami jest bosko edit: zeby nie byc goloslownym : http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/max/29.jpg http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/max/30.jpg
maronski Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 Witaj. Świetny jesteś. Mam nadzieję, że wyrobisz się. Pamiętam Twojego bounty huntera. Perfect. Też lubię SW i tworzyłem SW kiedyś : http://gwiezdne-wojny.pl/galeria.php?nr=144 Pozdrawiam i życzę "first place"
ArTooRo Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 KLICEK - wierzę Ci na słowo model masterze :D i jestem chętny do poprawienia tych błędów, ale nie do końca kapuję o co dokładnie chodzi - mógłbyś to bardziej szczegółowo opisać? (ale ja "gupi" jestem ;) ). Swoją drogą to skąd masz te obrazki? Szukałem czegoś podobnego jak modelowałem tego sukinsyna :D maronski - No proszę! Ja także pamiętam Twoje prace, niewątpliwie przykuwają wzrok (niestety prędkość serwera Bastionu skutecznie zniechęca do oglądania tychże :/ ) Dzięki za wsparcie i Tobie również życzę powodzenia!
OMAM Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Boris Vallejo,uwielbiam prace tego artysty,cieszy mnie fakt że inspiruje cię jego dzieło. Praca w twoim wykonaniu zapowiada się bardzo dobże. I tak jeszcze na marginesie,Klicek ma racje porównaj anatomie ramion swojej postaci z wzorami anatomicznymi.
KLICEK Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/max/mrece.jpg http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/max/31.jpg nie sa to najlepsze refki ale napewno w refce 31 zczaisz o co biega mi z tym miesniem :) powodzenia w dalszej pracy, jak potrzebujesz refek to na prajwa uderz edit:
ArTooRo Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 OMAM - dzięki :) miło to słyszeć Klicek - postaram się to zmienić, dzięki za te refki (mimo, że i tak tego nie będzie widać, tak jak i twarzy kobiety :) )
chveti Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Świetnie ArtooRo ;) będę tu zaglądał , błędy wymienili.
Gość Marioza Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 nie no chipek pierwsz klasa, choć fakt ze łapki do drobnej korekcji, podoba mi się szczególnie jego twarz : )
wooka Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Mi sie zdaje czy na tej refce 31 ten koles ma dlonie lewa na prawa?
ArTooRo Napisano 29 Styczeń 2006 Autor Napisano 29 Styczeń 2006 chveti - dzięks :) mario don - dzięks too :D -Ukash- - właśnie mnie też to nie dawało spokoju Starałem się poprawić to o czym mówiłeś Klicek, ale chyba jeszcze są błędy. Dajcie znać czy się zmieniło na lepsze czy nie. EDIT: Widzę, że na renderze z przodu jest za gruba kość przedramienia przy dłoni - poprawię to potem.
Rekomendowane odpowiedzi