Skocz do zawartości

Scena 3D: [KTV project] Nowopowstaly oboz dla jeńców wojennych w wschodniej Francji


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie bracia i siostry!

 

KILL THE VERTEX rozpoczyna prace nad dość nietypowym projektem jesli by porównywac go do dotychczasowych prac zespołu. Mamy zamiar zrobic oboz dla jeńców wojennych. Chcemy całą scene zrobić jak najrealniej, oddać wszelkie szczegóły modelów. Scena w zamiarze ma wielkosc 1000m x 750m ale to pewnie ulegnie zmianie. Narazie nie wiemy czym bedzie renderowany finał no i mamy jeszcze mało zrobione. to takie szybkie prevki.

 

 

oboz7dh.th.jpg

 

okno6ap8iv.th.jpg

  • Odpowiedzi 241
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość bl0ndynek
Napisano
Co nie wiecie VRay :P Zobaczymy bo KTV to mocna grupa ;]

Hehe a może lepiej Maxwell : ) Powodzenia i czekamy na updaty : )

Napisano

Panowie...Zależy jak sprzęt pozwoli bo 2000x2000px w MW to będzie nie lada wyzwanie...pozostaje nam również problem trawy której na rękę jest nam załatwienie vray fur'em. Ale preview w MW będzie napewno.

Napisano

ok no to ja wzglednie juz odpicowałem ten segment plotu, zostaje jutro tylko recznie wszystkie kolce poprzystawiac:/ a potem biore sie powoli za baraki, mam nadzieje ze nie pzrekroczymu 2 mln poly na ekran

Napisano

Hmm no pomysł naprawdę super :) Zobaczymy jak pójdzie :) Też sięzanosiłem na coś takiego tylko odstraszyła mnie właśnie "wielkość". Jak co to ma refery nawet sporo w dobrej jakości Auschwitz - Birkenau+plany budowli (górny rzut) :)

Napisano

Myśmy takze dorwali plany oswiecimia ale to zdecydowanie za wielkie, nie chodzi tu nawet o chceci bo wiekszosc to bedzie kopiowanie tych samych segemenów ale nie chcemy pzregiac z polycountem.

 

EDIT:

No to płot juz na amen skończony;]

oplotfinal7jl.jpg

Napisano

w animaticu nie podoba mi sie montaz, szczegolnie 3 pierwsze ujecia. Popracujcie nad tym bo wiem ze z wymodelowaniem calosci nie bedziecie mieli problemow :D

Napisano

modelują wszyscy z sekcji 3d (ale to hucznie nazwałem sekcja:P) texturki spadną chyba na mnię i moze mwita, jak się obudzi hindus to on byc moze pzrejmie rendering od chvetiego.

 

ogólnie to dzieki chłopaki:)

Napisano
gatep5jt.jpg

 

Nie za blisko jest szlaban? Nie mozliwoscia byloby otworzenie bramy z zamknietym szlabanem :DDD. Odsuncie szlaban na odleglosc min. 3m od bramy, a na powstalej przestrzeni dajcie przeslo plotu z drutami prostopadle do bramy i szlabanu :)

Napisano

brama za wąska i za niska - nie zmieściła by się w nią ciężarówka z ludźmi :)

na wysokość by się nie zmieściła a na szerokość by zostało po 25 cm więc troche mało :P

Napisano

jak sie uda to będą samochody "pracowników" itp. jak nAapIisąłem jest on nowy, jeszcze przed dostawą towaru. Słuchajcie mi się wydaje ze w takich dla jeńców nie było zadnych krematori, ale powiedcie ze się myle bo nie mam co z miejscem zrobić a okroiłem juz obóz do 300m x na cos tam 340m

Napisano

...To nie obóz zagłady, krematoriów i nnych tym podobnych bloków smierci i ścian do rostrzeliwania nie było...za to był duzy spacerniak , boisko do gry, z mniej miłych to napewno jakiś areszt dla niepokornych powinien byc....troche dziwny pomysł ale co tam :) POWODZENIA!!

Napisano

tak właśnie myślałem, zapytałem dla pewności, mam nadzieje ze nikt nie skojazył tego z obozem zagłady.

Juz wiem jak to rozplanujemy,

ps: Kliment mozemy liczyc na Twoja pomoc merytoryczną w projekcie?

Napisano

no niby mamy:P moje doświadczenia z oświęcimia, no i mase fotek w necie ale to chyba normalne ze szlaban tez na furtke, bo to w zasadzie główne wejscie

Napisano
animatik, to jakoś to cieńko wygląda.

 

Muehehehe ;D zrobi to ktoś 4 fun ...z nudów i jeszcze to ocenią. heh ;)

dzięki za komenty.

Napisano

chveti bylo rozpowiadac ze to taki szybki previz dla sprawdzenia klimatu jeno, a nie od razu animatic to bysmy tak ostro nie oceniali ;p

Napisano

nie za proste te druty ? no i te murki też jak od żylety , jak chcecie robić hiper real to trzeba mocno pracować nad detalami. pozdrowienia dla killvertexowców od actimelowców ;)

Napisano

druty na bramie i słupy to narazie prowizorka, te na płocie właściwym są dosc dopracowane, a wszelkie nierówności na betonowych słupach rozwiązemy displacem bo juz teraz pzrez te kolce komp mi wysiada

Napisano

drut kolaczasty też bym radził narysować z kanałem alfa i zaoszczędzicie dużo poly a efekt będzie bardziej realistyczny - oprócz tego od razu z texturką będzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności