Napisano 7 Luty 200619 l Witajcie bracia i siostry! KILL THE VERTEX rozpoczyna prace nad dość nietypowym projektem jesli by porównywac go do dotychczasowych prac zespołu. Mamy zamiar zrobic oboz dla jeńców wojennych. Chcemy całą scene zrobić jak najrealniej, oddać wszelkie szczegóły modelów. Scena w zamiarze ma wielkosc 1000m x 750m ale to pewnie ulegnie zmianie. Narazie nie wiemy czym bedzie renderowany finał no i mamy jeszcze mało zrobione. to takie szybkie prevki.
Napisano 7 Luty 200619 l Pomysł bardzo fajny, ciekaw jestem jak sobie poradzicie, POWODZENIA a co na 2 renderze jest :P?? PS. kiedy ruszy stronka KTV??
Napisano 7 Luty 200619 l o stronke nie marudzic ; ] Georgas - to okno jest ; ] DraB - dzięki. i mała zajawka ; ] http://chveti.com/sciana.wmv (2,8mb)
Napisano 7 Luty 200619 l zapowiada się bardzo ciekawie mam nadzieje że render finalny w Maxwell'u będzie:)
Napisano 7 Luty 200619 l Co nie wiecie VRay :P Zobaczymy bo KTV to mocna grupa ;] Hehe a może lepiej Maxwell : ) Powodzenia i czekamy na updaty : )
Napisano 7 Luty 200619 l Panowie...Zależy jak sprzęt pozwoli bo 2000x2000px w MW to będzie nie lada wyzwanie...pozostaje nam również problem trawy której na rękę jest nam załatwienie vray fur'em. Ale preview w MW będzie napewno.
Napisano 7 Luty 200619 l no ladnie super klimatyczny a zarazem powazny temat...wiec ktv 3d graficy do boju:)
Napisano 7 Luty 200619 l Autor ok no to ja wzglednie juz odpicowałem ten segment plotu, zostaje jutro tylko recznie wszystkie kolce poprzystawiac:/ a potem biore sie powoli za baraki, mam nadzieje ze nie pzrekroczymu 2 mln poly na ekran
Napisano 7 Luty 200619 l Brama w fazie produkcji , na środku będzie siatka (plane + alpha). Knysha - dzięki. miwt - Ty też walcz z autkiem ; )
Napisano 8 Luty 200619 l "http://chveti.com/sciana.wmv " atb :] bardzo fajny pomysl , zycze pomyslnych vertexow, kill `em :))
Napisano 8 Luty 200619 l Hmm no pomysł naprawdę super :) Zobaczymy jak pójdzie :) Też sięzanosiłem na coś takiego tylko odstraszyła mnie właśnie "wielkość". Jak co to ma refery nawet sporo w dobrej jakości Auschwitz - Birkenau+plany budowli (górny rzut) :)
Napisano 8 Luty 200619 l Autor Myśmy takze dorwali plany oswiecimia ale to zdecydowanie za wielkie, nie chodzi tu nawet o chceci bo wiekszosc to bedzie kopiowanie tych samych segemenów ale nie chcemy pzregiac z polycountem. EDIT: No to płot juz na amen skończony;]
Napisano 8 Luty 200619 l dobra.koniec - NASZ ANIMATIC ;]. http://chveti.com/animatic.rar Enjoy. Za niedługo update'y NIE OCENIAĆ TEGO - TO JEST ZROBIONE Z NUDÓW **NieDoOceny**
Napisano 8 Luty 200619 l dobra.koniec - NASZ ANIMATIC ;]. http://chveti.com/animatic.rar Enjoy.Ale dresiarska mucka
Napisano 8 Luty 200619 l ciiiii ;] na poczatku ma klimat :P finish bramy - jeszcze bez napisu i zamiast plane'ów będą kraty. w produkcji budka & szlaban.
Napisano 8 Luty 200619 l w animaticu nie podoba mi sie montaz, szczegolnie 3 pierwsze ujecia. Popracujcie nad tym bo wiem ze z wymodelowaniem calosci nie bedziecie mieli problemow :D
Napisano 8 Luty 200619 l sanki - ten animatic to tylko dla klimatu ; ) xeav - to jest praca żeby mieć zlecenie ; ) TrojkaT - scanline ; D dzięki all.
Napisano 8 Luty 200619 l Chodziło mi głównie o to, że taka muzyka nie pasuje do tego typu pracy, ale sam projekt zapowiada się ciekawie :)
Napisano 8 Luty 200619 l no ta nowa brama ładniejsza tylko tak się zastanawiam czy nie powinna być minimalnie szersza
Napisano 8 Luty 200619 l Witam!! mam pytanie kto za co jest odpowiedzialny w tym projekcie(kto modeluje tex itp) czy wszyscy wszystko :) ps. b. ladny start pozdro
Napisano 8 Luty 200619 l Autor modelują wszyscy z sekcji 3d (ale to hucznie nazwałem sekcja:P) texturki spadną chyba na mnię i moze mwita, jak się obudzi hindus to on byc moze pzrejmie rendering od chvetiego. ogólnie to dzieki chłopaki:)
Napisano 8 Luty 200619 l imo potencjał macie spory, z radością będe śledził wasze postępy, powodzenia.
Napisano 8 Luty 200619 l Nie za blisko jest szlaban? Nie mozliwoscia byloby otworzenie bramy z zamknietym szlabanem :DDD. Odsuncie szlaban na odleglosc min. 3m od bramy, a na powstalej przestrzeni dajcie przeslo plotu z drutami prostopadle do bramy i szlabanu :)
Napisano 8 Luty 200619 l brama za wąska i za niska - nie zmieściła by się w nią ciężarówka z ludźmi :) na wysokość by się nie zmieściła a na szerokość by zostało po 25 cm więc troche mało :P
Napisano 8 Luty 200619 l Autor jak sie uda to będą samochody "pracowników" itp. jak nAapIisąłem jest on nowy, jeszcze przed dostawą towaru. Słuchajcie mi się wydaje ze w takich dla jeńców nie było zadnych krematori, ale powiedcie ze się myle bo nie mam co z miejscem zrobić a okroiłem juz obóz do 300m x na cos tam 340m
Napisano 8 Luty 200619 l ...To nie obóz zagłady, krematoriów i nnych tym podobnych bloków smierci i ścian do rostrzeliwania nie było...za to był duzy spacerniak , boisko do gry, z mniej miłych to napewno jakiś areszt dla niepokornych powinien byc....troche dziwny pomysł ale co tam :) POWODZENIA!!
Napisano 8 Luty 200619 l Autor tak właśnie myślałem, zapytałem dla pewności, mam nadzieje ze nikt nie skojazył tego z obozem zagłady. Juz wiem jak to rozplanujemy, ps: Kliment mozemy liczyc na Twoja pomoc merytoryczną w projekcie?
Napisano 9 Luty 200619 l czemu szlaban jest tez na furtke a nie tylko na brame wjazdową ? ja sie nie znam zresztą ale macie jakies referki ? :>
Napisano 9 Luty 200619 l Autor no niby mamy:P moje doświadczenia z oświęcimia, no i mase fotek w necie ale to chyba normalne ze szlaban tez na furtke, bo to w zasadzie główne wejscie
Napisano 9 Luty 200619 l Modele fajne, pomysł też niczego sobie, ale gdy patrzę na ten animatik, to jakoś to cieńko wygląda.
Napisano 9 Luty 200619 l animatik, to jakoś to cieńko wygląda. Muehehehe ;D zrobi to ktoś 4 fun ...z nudów i jeszcze to ocenią. heh ;) dzięki za komenty.
Napisano 9 Luty 200619 l jesli tylko będe mógł słuzyc pomoca to śmiało...:D nie czuje sie specjalista w obozach jenieckich wybitnym..ale co 3 głowy to nie dwie ......
Napisano 9 Luty 200619 l chveti bylo rozpowiadac ze to taki szybki previz dla sprawdzenia klimatu jeno, a nie od razu animatic to bysmy tak ostro nie oceniali ;p
Napisano 9 Luty 200619 l nie za proste te druty ? no i te murki też jak od żylety , jak chcecie robić hiper real to trzeba mocno pracować nad detalami. pozdrowienia dla killvertexowców od actimelowców ;)
Napisano 9 Luty 200619 l Autor druty na bramie i słupy to narazie prowizorka, te na płocie właściwym są dosc dopracowane, a wszelkie nierówności na betonowych słupach rozwiązemy displacem bo juz teraz pzrez te kolce komp mi wysiada
Napisano 9 Luty 200619 l drut kolaczasty też bym radził narysować z kanałem alfa i zaoszczędzicie dużo poly a efekt będzie bardziej realistyczny - oprócz tego od razu z texturką będzie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto