Skocz do zawartości

Teczka 2d: koncepty i insze malunki


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 377
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Daroz: nom ten "bogacz" fajny tez jest, ale czemu nie wrzuciles tego ? :

http://img148.imageshack.us/img148/1918/kauboje1bt8.jpg

- to jest masakrycznie dobre :D

thx, no dobra wrzuce i to :)

 

tymko: walorowe świetne
dzieki

 

masz)rum: uffffff mlekołak rulezzzzz!!!
hje hje :P thx

 

SzU: Mlekołak i to ze speedu co Daroz zapodał rządzą! :)

Koncept pana najemnika z poprzedniej strony też bardzo mi się podoba.

 

Masz więcej kolorowych prac?

No mam, zresztą nie tylko kolorowych, jeno dokończyć je muszę

 

Yabbol: Szczególnie do gustu mi przypadł wilkołak i ten krasnolud nad nim ... wypasione :)
dzięki

 

janko1987: Wybajerowane te speedy &concepty Black &white ..super

dzięki

 

Siegmar: lubię te twoje pracki ... z kolorem już naprawdę fajnie ci idzie, ale i tak czarno-białe wymiatają w twoim wykonaniu! świetne te dwa przedostatnie. świetne użycie brushy - robisz to mistrzowsko!
thx Sieg

 

miriam: Podoba mi się ten kransolud ;). Ode mnie 4* . Może jakiś step by step planujesz ;).?

 

//Pozdr.

thx , stepbystep moze byc za 5 gwiazke ;P

 

RaVirr: Łukasz same piękne rzeczy;) Nic tylko brać przykład.. Kurde nooo ostatnio taki poziom w dziale 2d ze dla takich przeciętniaków jak ja wstyd własne pracki wrzucać..

Pozdrawiam i czekam na więcej;)

:) E tam wstyd, od czegoś trzeba przecież zacząć, a im wiecej malujesz tym lepszy jestes - simple as that

 

misiekhc: krasnolud elegancki
thx

 

mrozik26: uroczy krasnolud !

heh krasnolud sie zawstydził :)

 

undercover: a mnie ujęła pracka z kałbojami - i ta ręka zblurrowana na pierwszym planie - sie fajna przestrzeń zrobiła. No i mlekołak - świetna "groźna mordka". Więcej kolorków tylko prosimy!!! :)

thx

w sumie to sie wahałem przed dawaniem tego blura bo to w sumie fotograficzny srodek na pokazanie przestrzeni/ważności a w paintingu można to zrobic na sporo innych sposobów.

 

no to teraz takie cuś:

goblinowato-gremlinowaty kolejowy mechaniko-spawacz

a wrzucam bo w nieskończoność będę poprawiał

gremlin4gb6.jpg

 

a lineart rzezałem po takim szkicu:

gremlin4szkicol5.jpg

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie to jestem pod wrażeniem no i daję gwiazeczki bo mi sie podoba i to bardzo tylko jeszcze proponuje pomyśleć nad tym "fartuszkiem na narzędzia" żeby go troche postarzyć albo delikatnie zabrudzić tudzież nadać lekką fakturkę skóry i dla mnie będzie finito perfettamento ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to żeś pojechał z tym goblinowato-gremlinowatym kolejowym mechaniko-spawaczem ... Już widzę ile roboty cię to kosztowało. Zupełnie nie w twoim stylu ta pracka jest. Wszystko równiutkie, czyściutkie, kolorki piękne, w stosunku do poprzednich, potarganych, malarskich, ekspresyjnych daje efekt mocnego zdziwienia. Ale fajnie, że też w tę stronę próbujesz!

 

Co do pracy:

 

Lineart bardzo solidny, ale nie wiem, czy najcieńsze ze stroke'ow nie wyglądałyby lepiej ciut grubsze. Jest też kilka niekonsekwencji w grubości niektórych linii - klucze do otwierania zamków vs klucze nasadowe w kieszonce, sznurówki "pętelki" vs sznurówki już w przelotkach. Być może wcale nie będzie to wyglądać lepiej i czasem (klucze nasadowe) może pociągnąć głębszą konsekwencję (kieszonka na klucze i mocniejsze potraktowanie lineartu). Jeśli robiłeś to w Illustratorze, to warto to sprawdzić - jeśli już tego nie robiłeś.

 

W kwestii kolorystycznej - bardzo udane barwy, ale zdecydowanie nadałbym im większy walor ze wskazaniem na cienie. Są takie miejsca w pracy, że wyraźnie czuję brak ciemniejszych miejsc - klucze, spodnie pod fartuchem, okolice sznurówek butów, pojemnik na smar - z tych najbardziej rzucających się w oczy. Daleko jeszcze barwom do czerni, więc spokojnie możesz cienie nakładać. Generalnie jestem za mocniejszym renderem w pracy.

 

A tak podsumowując, to szacun - lepiej bym tego nie zrobił na pewno!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee fajoweee:D

własnie to lubię w ołówku- zestawienie wykończonych, czy dopieszczonych elementów ze szkicem i lekka kreską, jak dla mnie tu zaczyna się magia ołówka, patrząc na coś takiego ma się wrażenie, bycia świadkiem cudu artystycznego- jak to jest, że to nagle zamienia się w prawdziwą bryłe....mmm...zawsze tego typu rysunki miały dla mnie taki mniaaaam smaczek, aż miło popatrzeć...

ps: ale niestety proporcje chyba lekko kuleją, Łukasz, z jak zamieszchłej historii jest ten rysun?:P

pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot007: goblinowato-gremlinowaty kolejowy mechaniko-spawacz jest genialny !!

idalny zeby zrobic go w 3d :D

 

swietne prace :)

thx

no prawde mówiac to robilem go z myślą o nadchodzącym ZB3 ( patrząc z perspektywy kiedy zaczynałem )

Jak skoncze 50 rozpoczetych projektow w zbruszu to pewnie sie za niego wezme :P

 

undercover: osobiscie to jestem pod wrażeniem no i daję gwiazeczki bo mi sie podoba i to bardzo tylko jeszcze proponuje pomyśleć nad tym "fartuszkiem na narzędzia" żeby go troche postarzyć albo delikatnie zabrudzić tudzież nadać lekką fakturkę skóry i dla mnie będzie finito perfettamento ;)
dzieki za sugestie, no mialem wrzucic na to jakas fakture ale ta pracka mnie wykonczyla

 

Siegmar: no to żeś pojechał z tym goblinowato-gremlinowatym kolejowym mechaniko-spawaczem ... Już widzę ile roboty cię to kosztowało. Zupełnie nie w twoim stylu ta pracka jest. Wszystko równiutkie, czyściutkie, kolorki piękne, w stosunku do poprzednich, potarganych, malarskich, ekspresyjnych daje efekt mocnego zdziwienia. Ale fajnie, że też w tę stronę próbujesz!

 

Co do pracy:

 

Lineart bardzo solidny, ale nie wiem, czy najcieńsze ze stroke'ow nie wyglądałyby lepiej ciut grubsze. Jest też kilka niekonsekwencji w grubości niektórych linii - klucze do otwierania zamków vs klucze nasadowe w kieszonce, sznurówki "pętelki" vs sznurówki już w przelotkach. Być może wcale nie będzie to wyglądać lepiej i czasem (klucze nasadowe) może pociągnąć głębszą konsekwencję (kieszonka na klucze i mocniejsze potraktowanie lineartu). Jeśli robiłeś to w Illustratorze, to warto to sprawdzić - jeśli już tego nie robiłeś.

 

W kwestii kolorystycznej - bardzo udane barwy, ale zdecydowanie nadałbym im większy walor ze wskazaniem na cienie. Są takie miejsca w pracy, że wyraźnie czuję brak ciemniejszych miejsc - klucze, spodnie pod fartuchem, okolice sznurówek butów, pojemnik na smar - z tych najbardziej rzucających się w oczy. Daleko jeszcze barwom do czerni, więc spokojnie możesz cienie nakładać. Generalnie jestem za mocniejszym renderem w pracy.

 

A tak podsumowując, to szacun - lepiej bym tego nie zrobił na pewno!

To ja mam jakis styl? :P

Nie jest to moj ulubiony sposob konceptowania , za to dosyc efekciarski i mysle ze ladnie bedzie wygladal w portfolio.

Lineart robilem w PS metoda (kreska - undo) x 10

Jesli chodzi o grubosc linii - mialem to zrobic podobnie jak opisujesz - zrezygnowalem z pogrubiania bo wizualnie gorzej sie przedstawialo ( o ile dobrze pamietam chodzilo o kombinacje w okolicach sznurowadel )- no ale generalnie konsekwencja w stosowaniu grubosci linii jest tu wskazana

A w kwestii cieniowania przy linearcie to zawsze mam dylemat bo zbyt glebokie cienie skutecznie przyslaniaja linie.

Zerknij na ten przykladzik jak fajnie wyglada mimo lajtowego cieniowania

http://www.hawkprey.com/chompy.htm

a tu taki mocno cieniowany

http://www.aaronstgoddard.com/design.php?s=1&id=30&x=p&p=3

Dzieki za krytyke

 

leszek_lenia: podoba mnie sie...te wczesniejsze luksusowe, ten ostatni tez...

tylko bym ten kontur zroznicowal...wszedzie jest taki sam a tak chyba nie moze byc...

a zreszta sam juz nie wiem :D

pozdro

 

a w ogole to łooo co znalazłem szukając informacji na temat jednego doktorka od malnkow z asp w Łodzi.... :D

http://wart.hopto.org/files/image/ry..._jaskolski.jpg

 

thx no wiesz z jednej strony masz racje bo konturem mozna zrobic ładną przestrzen (albo gruboscia albo jasnoscia ) a ja zrobilem taką manierą ze wszystko na zewnatrz bedzie gruba krecha oddzielone(nie ja to wymyslilem)

 

Co do znaleziska:

:O

normalnie nie mialem pojecia ze wzieli jakies moje bazgroły i sie jeszcze nimi chwalą :D

A jakiego psora szukałes?

 

Lacedemon: Profeska do bólu. Jak zwykle. Zazdroszczę Ci cierpliwości. Ja nie potrafię wysiedzieć do końca. Pozdrawiam ;)

thx

Ee przesadzasz

A nad wysiadywaniem do końca cały czas pracuje, bo jak sie okazuje to najtrudniejsza umiejętność.

 

purple eeee fajoweee:D

własnie to lubię w ołówku- zestawienie wykończonych, czy dopieszczonych elementów ze szkicem i lekka kreską, jak dla mnie tu zaczyna się magia ołówka, patrząc na coś takiego ma się wrażenie, bycia świadkiem cudu artystycznego- jak to jest, że to nagle zamienia się w prawdziwą bryłe....mmm...zawsze tego typu rysunki miały dla mnie taki mniaaaam smaczek, aż miło popatrzeć...

ps: ale niestety proporcje chyba lekko kuleją, Łukasz, z jak zamieszchłej historii jest ten rysun?:P

pozdrawiam:)

dzieki dzieki

noo z 2005 jesli dobrze odczytalem z prawego dolnego rogu ;P

a Pan Janek to jakies dziwne proporcje miał wogóle

zreszta co tu dużo mówić :

http://img262.imageshack.us/img262/3549/janek5oh0.jpg

 

 

a w dzisiejszym odcinku takie 2 spidowe brzydale

pierwszy to rybolud a drugiego nie znam:

potfur2ft0.jpg

 

potfuruq0.jpg

pozdrówy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michal: dzieki, no wiadomo ze oklepana tematyka , a potworki malowalem z marszu bez jakichs tam wielkich przemyślen, ot pokraczne humanoidy z duzymi zębami ( prawde mowiac zupelnie nie wiedzialem jak beda wygladac na koncu bo malowalem bez planu). Co do oryginalnosci - cóż to sa pracki do portfolio wiec maja charakter quasi komercyjny, zupełnie animka herbaty na Twojej stronie. W kwestii przemysłu growego - czasem zdażają się ciekawe pomysły ( jesli mówimy o designie kreatur - bardzo przypadły mi do gustu niektóre projekty z wiedźmina np południce , północnice czy zjadarki )

(południca wymodelowana przez donMario http://img123.imageshack.us/my.php?image=polal8.jpg)

Zdaje sobie sprawe ze oryginalnosc wyzej wymienionych polega w dużej mierze na wykorzystaniu ich poraz pierwszy w grze, czy w ogóle szerzej w kulturze masowej.

Na ostatni akapit nie wiem jak odpowiedziec.

 

mant-raz: dzieki no luz po czesci wynika z dosyc krotkiego czasu malowania (2-3h na sztuke ) , chociaz juz widze ze w 1 kreaturze czesc rzeczy trzeba przemalowac bo wyszły niefajnie. A z kolorem to spidową forme (przynajmniej mnie) narazie trudniej zachowac- wiesz sporo kombinowania jest z mieszaniem kolorów i przez to zatraca sie lekkosc.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe... Miałem przeczucie, że coś wrzucisz po obserwacji opisów komunikatorowych... rysurysu ;) Takie wiedźminowe właśnie te koncepty ostatnie. Ten niżej dopasowałbym bardziej levelami do tego z góry - ciut wyprany wyszedł.

 

Co do tych lineartów, które w odpowiedzi na moje wynurzenia zamieściłeś - to w sumie się zgadzam, że zatraca się lineart trochę w ciemniejszym potraktowaniu wypełnień, jednak będę się trzymał swojej wersji :) Chodziło mi o przyciemnienie tylko niektórych miejsc w tej pracy, co według mnie wyszło by in plus... Jeśli praca miałby być natomiast wydrukowana, to będzie dobrze też tak jak jest!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witka i dzieki za komenty

jak zwykle zebralo mi sie na odpowiedz po 2 miesiacach :P

enyłej

 

Siegmar: No takie wlasnie mialem wiedzmakowe inspiracje.

A ten wyprany to mi sie bardziej czytelny wydaje jako koncept dlatego tak go zostawilem.

A lineartu szkoda mi bylo go przysłaniać bo za duzo roboty mnie kosztował

 

Michal: spokoluz

W tradycyjnych robilem póki nie kupilem tableta - na poczatku z glowy, pozniej robilem roczny kurs rysunku i malunku przygotowujacy na asp.

No a w koncu kupilem tablet i robie praktycznie tylko digital.

Morbid: dzieki

we fla juz sie niegdys bawilem chociaz nie w lineart tego typu ( inking po szkicu)

przetestuje przy najblizszej okazji

Miriam: thx, a ja wlasnie narzekam caly czas na brak cierpliowsci.

Zdaje sie ze cierpliwosc to najwazniejsza rzecz w calej tej zabawie.

 

Tym razem zapodaje 95% finszed o roboczym tytule "mordercy" ;)

Licze na jakies wskazowki, co jest cacy a co be. Ostatnich pare godzin męczyłem fałdy na spodniach.

Fikuśna kusza jest z referki (pewnie trudna by była do schowania, za to fajnie swiatlo odbija )

murderersrb2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anatomia anatomia - ulozenie nog takie szerokie i koles wyglada jakby sie przewracal do tylu.Zbyt wyprostowany jest a lekkie pochylenie tlowia i zlapanie wiecej swiatla by chyba abrdziej pasowalo. Takie odchylenie to przy scianie by pasowalo extra ale przy pustej przestrzeni wybija z rownowagi. No i noga schodzaca idzie obcasem w dol... co troche dziwnie by wygladalo, jak u rumcajsa :P

 

Na mega plus oswietlenie i kolorki bo wow po prostu sa. Choc jego prawa reka byla by zaslonieta od swiatla przez noge... chyba

 

generalnie jest naprawde fajnie :]

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli dobrze zrobilem ze zapytałem o rade.

Tak dlugo sie w to wpatrywalem ze juz nie widze bledow.

Odchylenie do tylu jest zamierzone , z tymze pewnie cos nie gra z prawa noga skoro macie wrazenie, ze sie postac przewraca. Lewa noga miala byc wyciagnieta i siegac ostroznie stopien (zdaje sie ze podczas malowania o tym zapomnialem :); jak mi sie nie chce tego buciora jeszcze raz przemalowywac ) Moze da sie to skorygowac wielkoscia stopni jakos

 

wielkie dzieki za sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Machnij wyzsze stopnie schodow, wyprostuj troche jego lewa noge w kolanie (bo po swiatlocieniu jest wrazenie ze i lewa i prawa sa tak samo wygiete) i zrob tak zeby stopa bardziej na palce opadala i chyba bedziesz mial to co chciales uzyskac ;]

 

A co do butka to tylko czubek przemaluj a reszte warpem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi kolego czasem wrażenie jakie robi ilustracja przytłacza niedociągnięcia :) Rewelacyjna praca, podoba mi się ten nienazwany klimat. Nie wiadomo z kim sympatyzować: z czającym się koleżką czy też z tym, na którego się czają? Macant czy macany? Wyborna praca raz jeszcze.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chesz bardziej dynamicznie to reke ze sztyletem odciagnij do tylu, zegnij ciut i podnies do gory troche, tak jakby przygotowal sie do uderzenia nia. A na bipedzie masz pieknie pokazane jak cieniowanie na konczynach powinienes poprowadzic ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem to 2 , gdyż najlepiej dodaje takiego klimatu ala " Thief" ... Z tym, że buta jego lewej nogi dałbym z pierwszej wersji. Bardzo ładna praca by the way .. Dobre kolorki panie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracka świetna, wybrałbym 5 kompozycję bo najbardziej pobudza wyobraźnię ;) Kolorki świetne [z tym, że jeżeli to ma być zabójca to zdeczko rzuca się w oczy przez tą czerwień], tylko twarz jakoś do mnie nie przemawia, ale to kwestia gustu [zdecydowanie wolę blizny na mordzie, przepaski na oku, wybite zęby, półmaski i takie tam]. Drugi sztylet w cholewie buta by też nie zaszkodził albo bandolet z nożami do rzucania gdzieś na klacie, strzałki do kuszy w szlufkach przy pasku, etc. xD

 

Powodzenia życzę ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

to sie przerobiłem

no i co ja biedny mam teraz wybrać

chyba 10 wersje zrobie :P

dobra, dzieki wszystkim za zainteresowanie

 

Leszek: Gabriel Kołat to nieprzeciętny gość jest.

 

Omen: No ale wlasnie tak myslalem zeby uchwycic moment kiedy spoczywa na 1 nodze a 2 niemal dotyka schodka (taka niby esencja skradania sie).

 

Shergar: Czerwona peleryna kontrastuje z zielonym tlem, racje masz ze w rzeczywistosci bylby to sredni pomysl. Morde mysle zrobilem mu paskudną, porobilem mu takie dzioby po ospie ( nie wiem czy widac bo oryginal jest 3x wiekszy ) nie chcialbym przesadzic zeby nie wyszla jakas groteska. Moze gdzies w cieniu dodam pojemnik z beltami, w sumie wydawalo mi sie ze juz go przeladowalem wszelkim zelastwem :)

 

pozdrówy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem całą teczkę od początku i jestem pod wrażeniem. Naprawdę wysoki profesjonalny poziom.

Czasami tylko mam wrażenie że niektóre koncepty są troche zbyt "bezpieczne". Sądzę że na etapie obmyślania designu dla postaci mógłbyś sobie pozwolić na troche śmielsze pomysły. Co prawda jest ryzyko że wyjdzie głupio zamiast oryginalnie ale potem zawsze możesz odrzucić to co ci się nie podoba. Nigdy nie dowiesz się jak daleko możesz zajść jeśli troche nie przedobrzysz :).

 

Pozdrawiam, Farvus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 lata później...

 

 

No to dokończyłem tego zbója( w sumie już z rok temu), nie zmieniałem zbyt wiele bo już mi się nie chce nad tym siedzieć. Dorzucam też najnowsze pracki portfoliowe.

No to po kolei:

 

mordulec

mordulec.jpg

 

takie obrazki na ktorych cwiczylem wykonczeniowke z 2008 chyba jeszcze

 

 

jezdziec

jezdziec.jpg

 

prawie gryf

prawiegryf.jpg

 

duzy bob

duzybob.jpg

 

obrazki z konkursu dominance war 4 z 2009:

 

larwa

larwa.jpg

 

stary Manuel

starymanuel.jpg

 

no i nowsze rzeczy

 

kadzidlo

kadzidlo.jpg

 

spotkanie w kurhanie

spotkaniewkurhanie.jpg

 

polowanie na olbrzyma

polowanienaolbrzyma.jpg

 

heros

heros.jpg

 

i landszafcik

gorskistaw.jpg

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności