Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobiłem, takę "reklamową" pracke do portfolio, postawiłem głównie na realizm. Renderowane na MentalRayu, kaustyka, FG i hdri, dof. Materiały szklane to dialectric. Pozdrawiam :)

 

perfumy9bw.jpg

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

IMHO troche niepotrzebny Dof bo i tak za bardzo go nie widać

HDRI tez mi nie za bardzo pasuje... te odbicia na nakrętce kłocą sie z tym całym białym tłem... takie troche sprzeczne ze sobą

ale ogólnie fajne

Napisano
No jak na mentala to bardzo fajnie

 

...bez komentarza ;]

 

Co do pracki to idealnie nie jest i to głównie właśnie przez kaustyki. OK efekt fajny ale co ztego jak zupełnie niepotrzebny i nierealny w takich warunkach oświetleniowych ?

 

Widać że chciałeś uzyskać render "studyjny" Do tego typu zdjęć reklamowych używa się albo tzw. namiotów bezcieniowych albo kilku softboxów dających miękkie światło zbliżone do światła emitowanego przez zachmurzone niebo. W takich warunkach kaustyki raczej nie powstają a napewno nie takie ostre, jeżeli już są to baardzo delikatne.

 

Druga sprawa to samo oświetlenie i cienie, które są stanowczo zbyt rzucające się w oczy. No i materiał metalu, straszliwy, prawdopodobnie przez to co odbija. W renderach (fotografiach) studyjnych nie ma prawa nic się w obiektach odbijać poza źródłami światła (bardzo czesto jest to ogromny problem, dlatego min, stosuje się wyżej wymienione namioty bezcieniowe)

Więc hdri w tym przypadku odpada w pierwszej kolejności.

 

Oczywiście ja nie wyznaczam żadych reguł i taki render można zrobić na 10000 sposobów ale starałem się zobaczyć co Ty chciałeś osiągnąć i według tego pisać :)

 

Posiedział bym nad tym troszku jeszcze, bo jeżeli ma iść do folio to nie ma co się spieszyć, pośpiech jest zły w tym przypadku :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Vorek: Rozumiem Cie doskonale, prawdopodobnie poprawie te odbicia, jeśli znajde troszke czasu na ponowny rendering, ale co do cieni to zostawie tak jak są, bo mi sie podobają i nichciałbym widzieć slabszych :) Kaustyki tez zostawie - w warunkach jakie ja stworzylem mają prawo powstać. Dzięki za naprawde konstruktywną krytyke i pozdrawiam :)

Napisano
Vorek: Kaustyki tez zostawie - w warunkach jakie ja stworzylem mają prawo powstać.

 

To przynajmniej popraw to przepalenie na lewym dolnym rogu prawej butelki ;]

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Czesc.

 

Mi sie nawet calkiem to podoba.

 

Jednak -poniewaz to jest perfum - zabraklo mi tu elementu podkreslajacego zapach, czyli jakiegos subtelnego trzeciego obiektu wkomponowanego pomiedzy obiekty, ktory dodatkowo informowalby czy to zapach dla kobiety, czy tez mezczyzny.

 

Poza tym logo perfumu jakos slabo wkomponowane i zaprojektowane.

 

Dal bym tez informacje, ze jest to opakowanie z 50 ml.

 

Pozdr.E.

Napisano

Ja napisze tak:

Wygląda realnie. bardzo. Jak fotka.

 

Ale reklama z teko żadna. ot takie buteleczki na białym tle. Mogła być lepsza gra świateł,kontrastów.

Napisano
Nie wiesz o co chodzi wiec sie prosze nie wypowiadaj na temat tego posta !

a czemu niby? moze dla mnie to co piszesz to bzdety i to Ty powinienes uwazac co wypisujesz publicznie bo to nie Twoj własny trzepak:)

EDIT:sorry za OT; perfumki dalej fajne:)

Napisano

Kiedyś w mentalu sam próbowałem wyrenderować jakieś prefumki :) ale pozniej vray tak mi sie spodobal, ze odstawilem render w mentalu.

Jak dla mnie troche za bardzo sie blyszczy i nie podoba mi sie material nakretek..

 

a takze kolor samego plynu, ale to juz sie nie liczy ;-)

Napisano
...a takze kolor samego plynu, ale to juz sie nie liczy ;-)

 

A to ciekawa teoria :) Właśnie kolor płynu(czy czegokolwiek co jest pokazywane) liczy się bardzo jeżeli zależy Ci na sprzadaniu czy wypromowaniu produktu. Każdy element tworzonej sceny składa się na finalny efekt, nic nie mozna pominąć, zwłaszcza w tego typu pracach

 

Tyle mojego marudzenia ;]

 

Pozdrawiam

Napisano

a ja bede nie user friendly - denerwuje mnie fakt że gdyby ktoś wrzucił jeszcze lepszy render tyle że np spod vraya to wtedy na bank nie było by rekomy a jak mental to zaraz rekoma - moze trzeba sie przesiasc na blendera xD ponieważ powoli zauważam że im bardziej topornego/starego softu ktoś używa tym prędzej...ahh zresztą.. ;)

 

Nie mniej jednak ładna pracka ale pare rzeczy dało by sie jeszcze poprawić - co nie znaczy ze ja bym potrafił. Tyle.

Napisano

hindus ---> czyżby żal za brak rekomy dla twoje wizki? :)

 

co do perfum to b. fajnie sie prezentują, troszke to hdri psuje efekt studia ale jest ok :), w portfolio sie napewno bedzie dobrze prezentować :)

Napisano
hindus ---> czyżby żal za brak rekomy dla twoje wizki? :)

jakiej ? nie sam wiem ze jeszcze nie zasłużyłęm - w koncu ją dopadne i tak i tak :] nie mniej jednak nie podoba mi sie takie podejscie - dajmy na to renderki Agmakotsa kolumn - zwłaszcza ostatnia w vrayu o ile dobrze pamietam - o wiele wiecej modelingu, ładne shadery, niemal fotorealistyczny render i co ? brak rekomy - dlaczego ? pewno dlatego że użyte 3dsmax i vray a nie np wspomniany mental ray - powinno sie oceniac pracke a nie uzyte oprogramowanie itd.

 

Pełno jest takich prac które powinny byc a nie były - kolejny przykład ? czemu np felga kome albo bzyka z działu rhino - free modeling nie dostała rekomy ? na bank o wiele trudniej było to wykonac a efekt w porównaniu do obecnaj tutaj pracki miażdzył ją pod każdym względem.

 

Można wymieniac i wymieniać...

 

Wybacz SWSRC - inne pracki jakie miałes zasługiwały na rekome - owszem - ale rekoma za tą to moim zdaniem zart wielkanocny - niech sie przyzna ten kto przyznał :]

Napisano

No jak dla mnie łatwiej taki efekt uzyskać na Mentalu niż na vRayu, w mentalu mamy do dyspozycji przerozne materiały, ktore umilają nam pracę, zresztą do tego typu pracek zawsze uzywalem Mentala...

 

Vorek: tu Ci przyznam racje, w oryginale płyn był pomaranczowy co mi nie przypadlo do gustu...

 

Hindus: szczerze to zaskoczyła mnie ta rekomendacja, nad pracą spędziłem jedyne 1,5 godziny nie licząc renderingu (trwał jakieś 5h), modele jak widać nie są skomplikowane, taki speedzik. No ale jak widać wiele osob pozytywnie ocenia prace wyłapując jakieś błędy, które opierają się głownie na poprawności fizycznej renderingu, w komentach widać że "ogolnie bardzo miło" więc chyba jakoś oko przyciąga. Osoba ktora wystawiła rekomendację może sugerowała się czymś innym niż ilość poświęconego czasu i skomplikowania sceny? W każdym bądź razie jestem zadowolony :) Pozdrawiam

 

de gustibus non est disputandum.

Napisano

Pracka bardzo ok, ale bez mega zachwytu. Poprawnie, ale nie porywająco jak dla mnie, dobrze odwalona robota. Mam jednak zastrzezenie co do zalozen: blo miala to byc pracka realistyczna albo reklamowa. To 2 rozne rzeczy, bardzo czesto wrecz wykluczajace sie. Tobie bardziej wyszedl realizm, a znacznie mniej "reklamowosc". Jak masz ochote, czas itd, to bardzo polecam zmierzenie sie teraz z reklamowoscia. Chetnie zobaczylbym co z tego by Ci wyszlo. Roznica miedzy "realizmem" a "reklamowoscia" bardzo ogolnie i krotko rzecz opisujac jest taka, ze rzeczywistosc nie zawsze jest ladna (reklama tez nie zawsze musi byc ladna, ale ouogolniajac mozna tak zalozyc).

 

konczac nudzenie: pracka fajna.

 

ps

co do tej rekomendacji (i nie tylko tej), to tez mam watpliwosci.

Napisano

Chalek: ja dobrze wiem, ze reklama przedstawia produkt "idealny", zaznaczam, ze ma byc to rendering reklamowy mojej strony - wiec chyba z założenia jest tak jak mialo byc, nie?

Napisano

Vorek, tak wiem, ale mialem na mysli to, ze mi --osobiscie-- sie ten kolor nie podoba;)

 

Hindus ma racje, zwykle to co jest na rekome jest takie, ze wzbudza nawet odrobine zachwytu w najgorszym wypadku. Nie moze byc tak, ze jak cos jest juz"fajne" bo "realistyczne" to w rekomie.

Napisano

imho troche za cimne wyszły te zakrętki czarne i nie podoba mi sie studnio, mogłes troche białych plane dac by miec ładne odbicia bo teraz to wygląda tak bez wyrazu troche

Napisano

Ogólnie pozytywnie, ale niezbyt realistycznie wyglada ta ciecz. Pamietaj ze aby uzyskac lepszy efekt, w miejscach gdzie plyn styka sie ze szklanymi sciankami trzeba wyrzuc poligony bedace szklem...

Napisano

MF: wydaje mi się że załatwia to zmiana koloru z czarnego na biały w Outside Light Persistence - wlasnie po to zostala umieszczona ta opcja (przy renderowaniu przezroczystego materialu w przezroczystym materiale)

 

Do wszystkich: no widzicie, mimo ze mało poprawnie jeśli chodzi o studio, kolorowe hdri dodało refleksów - już wiecie o co mi chodziło? - o reklame strony, na ktorą najczesciej wchodza ludzie ktorzy nie mają pojęcia jak powinien wygladac poprawny rendering, chcialem przekazac troszke wodotryskow... Mam nadzieje ze teraz jest wszystko jasne. Rendering bez hdri wykonałem tylko dlatego, zeby to wytłumaczyć :)

 

Jednak jeśli pomijając fakt reklamy, mieliście bardzo wiele racji w tym co mowiliście - bardzo dziękuję za konstruktywne komentarze i wsparcie. Pozdrawiam

Gość M.A.T.T.
Napisano

Nie no bomba, zarówno w jednym jak i w drugim przypadku jest super realizm, mimo to pierwsza wersjajest moim zdaniem efektowniejsza, ale jakbym zobaczył taką reklamę w jakimśpiśmie czy na bilboardzie to i tak bym się nabrał. pozdrawiam

Napisano

bardzo fajnie wychodzi ale troszke pobaw sie ustawieniami kolorow, stonuj miejsca jaskrawe i rozjasnij ciemne, ja jestem v-ray owiec i naprawde niewiem jak w mentalu to zrobic :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności