TrojkaT Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 hindus zgadzam sie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 ten brush metal cosik slabo widac. a tak ogolnie to oldschool ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 TrojkaT hehe wiedzialem ze sie nie bedzie podobal ale wlasnie taki byl moj zamiar i hinidi masz 100%racji tylko trzeba sie zastanowic nad tym bo duza czesc pomyslow jest juz w necie np shadery itp, mam kilka nowych pomyslow ale... ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 27 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 27 Lipiec 2007 pisz mi o tych pomysłach na [email protected] ale już !! ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 to 'ale...' to wlasnie bylo do Ciebie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 A sobie zrobilem male testy z tymi multilightami w animacji nie jestem dobry wiec nie jest to jakies extra ale wkoncu pierwsze testy multilightow :) http://www.youtube.com/watch?v=AWnpWbvKH6A Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 troszeczeke za szybka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 Racja :) ale to tak tylko testy bo multilighty dopiero poznaje a w animowaniu jestem slaby wiec tak wyszlo :] A tutaj juz renderki z PS`em :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 ja nie chce nic mówić ale w żarówce to zazwyczaj się świeci tylko żarnik (wolframowa spiralka) a nie cała siatka ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 hcpiter3d sluchaj wez to wyrenderuj w wiekszej troszke rozdzielczosci 1600x1400 zalozmy niech doleci do 14 sl-16sl az bedzie w miare czysto potem pomniejsz do 800x600x i bedziesz mial czyscuitki renderek ;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 3 Sierpień 2007 Share Napisano 3 Sierpień 2007 Witam :) Marcin tak racja male niedopatrzenie ;) juz zmnilem TrojkaT Zrobilem tak jak napisales a oto efekt Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 3 Sierpień 2007 Share Napisano 3 Sierpień 2007 no juz lepiej :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 3 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2007 hcpiter - daje radę, modelik mógłbys poprawić i pobawic sie w ps żeby uzyskać najlepiej białe podłoże albo puscic render na ciemnym z małym glosem. Fajny renderek testowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 3 Sierpień 2007 Share Napisano 3 Sierpień 2007 hcpiter3d ile Ci sie to liczylo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 3 Sierpień 2007 Share Napisano 3 Sierpień 2007 TrojkaT dzieki :) Hindus Wiadomo mozna model poprawic ale to bardziej byly testy shaderow tym bardziej ze chcialem pobawic sie w multilight a przy tym nauczyc sie robic shader takiej zarowki zeby swiecil a jeszcze cos odbijal :) super zabawa jest z tym material edytorem :) tadzio Dokladnie nie pamietam ile sie liczylo (moze 5-8H) bo sie rendernowalo a ja cos innego robilem render byl w rozdzialce 1600x1400 SL nawet wysokie :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 3 Sierpień 2007 Share Napisano 3 Sierpień 2007 he znow duble post :p cos malo sie dzieje w tym watku :) Znow testuje :p shadery skory: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 3 Sierpień 2007 Share Napisano 3 Sierpień 2007 DOf nie tak, swiatlo slabe materialy moga byc :) ogolnie slabiutko ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 5 Sierpień 2007 Share Napisano 5 Sierpień 2007 Tak sie kaustyka pobawilem http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e7fd7926e6d0b14a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 8 Sierpień 2007 Share Napisano 8 Sierpień 2007 Wersja 1.5 SL 16-17 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 8 Sierpień 2007 Share Napisano 8 Sierpień 2007 TrojkaT - wymiękam;) jedynie troche chrom na stołkach barowych zdradza że to CG - ale tylko troche :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 8 Sierpień 2007 Share Napisano 8 Sierpień 2007 4 render ładny, choć skóra kiepska, drewno kiepskie, podłoga kiepska i okap kiepski :P no i trochę balans bieli pasowało by skorygować by nie było żółte jak siki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 8 Sierpień 2007 Share Napisano 8 Sierpień 2007 5tka fotoreal, ale zolcnapierdziela mi w gałki oczne :) lepiej bys zrobil rozowy kolor, było by wiadomo ze koles ktory oglada ma rozowe okulary ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2007 Swietne - jesli idzie o kolory to bym szedł w tym kierunku ale to subiektywne odczucie http://img443.imageshack.us/img443/5861/trojkatos9.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 8 Sierpień 2007 Share Napisano 8 Sierpień 2007 hindus - zrobiłeś z tego fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 9 Sierpień 2007 Share Napisano 9 Sierpień 2007 kuchania amerykańskiej rodziny z lat 60:) fota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 9 Sierpień 2007 hindus - zrobiłeś z tego fotkę. Nie, to Trojkat z tego zrobił fote ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 9 Sierpień 2007 Share Napisano 9 Sierpień 2007 bardzo fajne renderki, ale imo lekko za zolte, ale ogolnie jaknajbardziej git! :) pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 9 Sierpień 2007 Share Napisano 9 Sierpień 2007 Wypas kuchnia real, to emitery czy mapa ? jedynie co to mi sie nie podoba to tez zolty hindus super zrobiles postprodukcje fota jak nie wiem co :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 9 Sierpień 2007 Share Napisano 9 Sierpień 2007 Master Kiełbaster no zolto sie porobilo :) KLICEK - Zolto :) hindus - fainie maaaaaannn :) hcpiter3d - 10 emiterow w scenie Dzieki za komentarze !! Postropudukcja Hindus I tutaj jeszcze lekko wybilem a tak :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 13 Sierpień 2007 Share Napisano 13 Sierpień 2007 sl 10, 40 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 13 Sierpień 2007 Share Napisano 13 Sierpień 2007 jak scanline :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 Taki sobie test SL = 12.13, rendertime = 20min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 nie widze obrazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 A teraz? - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 LAkier samochodu wyglada jak material na bombke choinkowa :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 jak scanline :) . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 to jest render z maxwella :eek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 hcpiter3d - a nazywa się ferrari red ;P TrojkaT - jak najbardziej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 nie bede komentowac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 23 Sierpień 2007 Share Napisano 23 Sierpień 2007 oj cos nie wyszlo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 28 Sierpień 2007 Share Napisano 28 Sierpień 2007 patry: Leru w awatarze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 28 Sierpień 2007 Share Napisano 28 Sierpień 2007 leru can has cheezburger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 illy - yeah, to leru XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czuczu Napisano 10 Wrzesień 2007 Share Napisano 10 Wrzesień 2007 czesc mam problem z ziarnem w maxwellu 1.5 ..co mozna zmienic zeby to poprawic?czas renderingu byl okolo 3 h ...co mozena zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 10 Wrzesień 2007 Share Napisano 10 Wrzesień 2007 to zalezy od kompa, jak oswietlasz itp podaj wiecej detali bedzie latwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 10 Wrzesień 2007 Share Napisano 10 Wrzesień 2007 na pierwszy rzut oka to materialy i oswietlenie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 10 Wrzesień 2007 Share Napisano 10 Wrzesień 2007 czesc mam problem z ziarnem w maxwellu 1.5 ..co mozna zmienic zeby to poprawic?czas renderingu byl okolo 3 h ...co mozena zrobic? Poczekać jeszcze 3 godziny :) Sporo zależy od oświetlenia -użyj hdri. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 10 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 10 Wrzesień 2007 Czesc Czuczu - wypisze w punktach.. 1) najnowsza wersja maxwella (nie wiem jaka teraz jest ale nowsze sa zawsze szybsze w porownaniu do starych) 2) mniej emiterow (zrodeł swiatła) w scenie tym szybciej czysci 3) unikaj zamknietych przestrzeni - czyli nie renderuj bizuteri w jakims boxie z 3d tylko na zwykłym plane bez zadnych dodatkowych scianek. 4) mniej shaderow w scenie tym lepiej Mam nadzieje ze to pomoze - sorry nie widziałem pma bo mi opera blokuje popupy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czuczu Napisano 11 Wrzesień 2007 Share Napisano 11 Wrzesień 2007 kompa mam 2.0 duo core 2 gb ram a karate mam tylko 128 bo pracuje na laptopie.... przewaznie stosuje 1 emitter tylko nie wiem jak dobrac odpowiednie oswietlenie jaka moc i wielkosc emittera ale to pewnie sprawa prob i bledow...raz renderowalem 8 h i byl taki sam efekt ziarna...sciagnalem sobie jakies hdri ale za bardzo nie wiem jak tego uzywac jeszcze...co najlepiej wlaczac background + feflection + refraction? co to jest dokladnie refraction?Jak uzywa sie hdri to stosowac emittery?czy jest jakas roznica jezeli obiekty sa male czyli w sklai 1:1 a wiadomo ze w bizuteri sa to male przedmioty ,czy to moze wplynac na ziarno?wczoraj zrobilem tak jakby box tylko ze boczne scianki byly i bylo lepiej...ale i tak odbiega to jeszcze od moich oczekiwan.... a to ostatnie dzielo oczywiscie swiatlo jest beznadziejne i odwzorowanie materialu ale niema ziarna...:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 11 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2007 róznica jest, odpowiednia skala to podstawa. Zarówno jesli idzie o wyglad i zachowanie shaderów. Jako emiter stosuje sie pojedynczy plane(1x1) - to najlepsze rozwiazanie - im mniej polygonow tym lepiej . Scianki Ci pomogły bo to tak działa ale czas sie strasznie wydłuża. Lepiej na tym wychodzi sie jesli nie stosuje sie scianek. A ty dodałes scianki, scena sie rozjaśniła a to dało efekt mniejszego ziarna - to złudzenie. Jesli idzie o stosowanie emiterow i dobieranie siły to najlepiej robic testy zuzyciem funkcji ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się