Napisano 27 Lipiec 200717 l TrojkaT hehe wiedzialem ze sie nie bedzie podobal ale wlasnie taki byl moj zamiar i hinidi masz 100%racji tylko trzeba sie zastanowic nad tym bo duza czesc pomyslow jest juz w necie np shadery itp, mam kilka nowych pomyslow ale... ;]
Napisano 27 Lipiec 200717 l A sobie zrobilem male testy z tymi multilightami w animacji nie jestem dobry wiec nie jest to jakies extra ale wkoncu pierwsze testy multilightow :) http://www.youtube.com/watch?v=AWnpWbvKH6A Pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200717 l Racja :) ale to tak tylko testy bo multilighty dopiero poznaje a w animowaniu jestem slaby wiec tak wyszlo :] A tutaj juz renderki z PS`em :) Pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200717 l ja nie chce nic mówić ale w żarówce to zazwyczaj się świeci tylko żarnik (wolframowa spiralka) a nie cała siatka ;]
Napisano 27 Lipiec 200717 l hcpiter3d sluchaj wez to wyrenderuj w wiekszej troszke rozdzielczosci 1600x1400 zalozmy niech doleci do 14 sl-16sl az bedzie w miare czysto potem pomniejsz do 800x600x i bedziesz mial czyscuitki renderek ;) pozdro
Napisano 3 Sierpień 200717 l Witam :) Marcin tak racja male niedopatrzenie ;) juz zmnilem TrojkaT Zrobilem tak jak napisales a oto efekt Pozdrawiam
Napisano 3 Sierpień 200717 l Autor hcpiter - daje radę, modelik mógłbys poprawić i pobawic sie w ps żeby uzyskać najlepiej białe podłoże albo puscic render na ciemnym z małym glosem. Fajny renderek testowy.
Napisano 3 Sierpień 200717 l TrojkaT dzieki :) Hindus Wiadomo mozna model poprawic ale to bardziej byly testy shaderow tym bardziej ze chcialem pobawic sie w multilight a przy tym nauczyc sie robic shader takiej zarowki zeby swiecil a jeszcze cos odbijal :) super zabawa jest z tym material edytorem :) tadzio Dokladnie nie pamietam ile sie liczylo (moze 5-8H) bo sie rendernowalo a ja cos innego robilem render byl w rozdzialce 1600x1400 SL nawet wysokie :) Pozdrawiam
Napisano 3 Sierpień 200717 l he znow duble post :p cos malo sie dzieje w tym watku :) Znow testuje :p shadery skory: Pozdrawiam
Napisano 5 Sierpień 200717 l Tak sie kaustyka pobawilem http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e7fd7926e6d0b14a
Napisano 8 Sierpień 200717 l TrojkaT - wymiękam;) jedynie troche chrom na stołkach barowych zdradza że to CG - ale tylko troche :)
Napisano 8 Sierpień 200717 l 4 render ładny, choć skóra kiepska, drewno kiepskie, podłoga kiepska i okap kiepski :P no i trochę balans bieli pasowało by skorygować by nie było żółte jak siki :P
Napisano 8 Sierpień 200717 l 5tka fotoreal, ale zolcnapierdziela mi w gałki oczne :) lepiej bys zrobil rozowy kolor, było by wiadomo ze koles ktory oglada ma rozowe okulary ;D
Napisano 8 Sierpień 200717 l Autor Swietne - jesli idzie o kolory to bym szedł w tym kierunku ale to subiektywne odczucie http://img443.imageshack.us/img443/5861/trojkatos9.jpg
Napisano 9 Sierpień 200717 l Autor hindus - zrobiłeś z tego fotkę. Nie, to Trojkat z tego zrobił fote ^^
Napisano 9 Sierpień 200717 l bardzo fajne renderki, ale imo lekko za zolte, ale ogolnie jaknajbardziej git! :) pozdrawiam!
Napisano 9 Sierpień 200717 l Wypas kuchnia real, to emitery czy mapa ? jedynie co to mi sie nie podoba to tez zolty hindus super zrobiles postprodukcje fota jak nie wiem co :) pozdro
Napisano 9 Sierpień 200717 l Master Kiełbaster no zolto sie porobilo :) KLICEK - Zolto :) hindus - fainie maaaaaannn :) hcpiter3d - 10 emiterow w scenie Dzieki za komentarze !! Postropudukcja Hindus I tutaj jeszcze lekko wybilem a tak :) pozdrawiam
Napisano 10 Wrzesień 200717 l czesc mam problem z ziarnem w maxwellu 1.5 ..co mozna zmienic zeby to poprawic?czas renderingu byl okolo 3 h ...co mozena zrobic?
Napisano 10 Wrzesień 200717 l to zalezy od kompa, jak oswietlasz itp podaj wiecej detali bedzie latwiej
Napisano 10 Wrzesień 200717 l czesc mam problem z ziarnem w maxwellu 1.5 ..co mozna zmienic zeby to poprawic?czas renderingu byl okolo 3 h ...co mozena zrobic? Poczekać jeszcze 3 godziny :) Sporo zależy od oświetlenia -użyj hdri.
Napisano 10 Wrzesień 200717 l Autor Czesc Czuczu - wypisze w punktach.. 1) najnowsza wersja maxwella (nie wiem jaka teraz jest ale nowsze sa zawsze szybsze w porownaniu do starych) 2) mniej emiterow (zrodeł swiatła) w scenie tym szybciej czysci 3) unikaj zamknietych przestrzeni - czyli nie renderuj bizuteri w jakims boxie z 3d tylko na zwykłym plane bez zadnych dodatkowych scianek. 4) mniej shaderow w scenie tym lepiej Mam nadzieje ze to pomoze - sorry nie widziałem pma bo mi opera blokuje popupy. Pozdrawiam.
Napisano 11 Wrzesień 200717 l kompa mam 2.0 duo core 2 gb ram a karate mam tylko 128 bo pracuje na laptopie.... przewaznie stosuje 1 emitter tylko nie wiem jak dobrac odpowiednie oswietlenie jaka moc i wielkosc emittera ale to pewnie sprawa prob i bledow...raz renderowalem 8 h i byl taki sam efekt ziarna...sciagnalem sobie jakies hdri ale za bardzo nie wiem jak tego uzywac jeszcze...co najlepiej wlaczac background + feflection + refraction? co to jest dokladnie refraction?Jak uzywa sie hdri to stosowac emittery?czy jest jakas roznica jezeli obiekty sa male czyli w sklai 1:1 a wiadomo ze w bizuteri sa to male przedmioty ,czy to moze wplynac na ziarno?wczoraj zrobilem tak jakby box tylko ze boczne scianki byly i bylo lepiej...ale i tak odbiega to jeszcze od moich oczekiwan.... a to ostatnie dzielo oczywiscie swiatlo jest beznadziejne i odwzorowanie materialu ale niema ziarna...:)
Napisano 11 Wrzesień 200717 l Autor róznica jest, odpowiednia skala to podstawa. Zarówno jesli idzie o wyglad i zachowanie shaderów. Jako emiter stosuje sie pojedynczy plane(1x1) - to najlepsze rozwiazanie - im mniej polygonow tym lepiej . Scianki Ci pomogły bo to tak działa ale czas sie strasznie wydłuża. Lepiej na tym wychodzi sie jesli nie stosuje sie scianek. A ty dodałes scianki, scena sie rozjaśniła a to dało efekt mniejszego ziarna - to złudzenie. Jesli idzie o stosowanie emiterow i dobieranie siły to najlepiej robic testy zuzyciem funkcji ml.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto