Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 979
  • Wyświetleń 200,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

TrojkaT hehe wiedzialem ze sie nie bedzie podobal ale wlasnie taki byl moj zamiar i

hinidi masz 100%racji tylko trzeba sie zastanowic nad tym bo duza czesc pomyslow jest juz w necie np shadery itp, mam kilka nowych pomyslow ale... ;]

Napisano

Racja :) ale to tak tylko testy bo multilighty dopiero poznaje a w animowaniu jestem slaby wiec tak wyszlo :]

A tutaj juz renderki z PS`em :)

lights2bwtb7.jpg

lights6et0.jpg

Pozdrawiam

Napisano

ja nie chce nic mówić ale w żarówce to zazwyczaj się świeci tylko żarnik (wolframowa spiralka) a nie cała siatka ;]

Napisano

hcpiter3d sluchaj wez to wyrenderuj w wiekszej troszke rozdzielczosci 1600x1400 zalozmy niech doleci do 14 sl-16sl az bedzie w miare czysto potem pomniejsz do 800x600x i bedziesz mial czyscuitki renderek ;)

 

pozdro

Napisano

Witam :)

Marcin tak racja male niedopatrzenie ;) juz zmnilem

TrojkaT Zrobilem tak jak napisales a oto efekt

colorqc3.jpg

piterfinalki5.jpg

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

hcpiter - daje radę, modelik mógłbys poprawić i pobawic sie w ps żeby uzyskać najlepiej białe podłoże albo puscic render na ciemnym z małym glosem. Fajny renderek testowy.

Napisano

TrojkaT dzieki :)

Hindus Wiadomo mozna model poprawic ale to bardziej byly testy shaderow tym bardziej ze chcialem pobawic sie w multilight a przy tym nauczyc sie robic shader takiej zarowki zeby swiecil a jeszcze cos odbijal :) super zabawa jest z tym material edytorem :)

tadzio Dokladnie nie pamietam ile sie liczylo (moze 5-8H) bo sie rendernowalo a ja cos innego robilem render byl w rozdzialce 1600x1400 SL nawet wysokie :)

Pozdrawiam

Napisano

he znow duble post :p cos malo sie dzieje w tym watku :)

Znow testuje :p shadery skory:

leathertestblurxp6.jpg

barcelonachairxe9.jpg

Pozdrawiam

Napisano

TrojkaT - wymiękam;)

jedynie troche chrom na stołkach barowych zdradza że to CG - ale tylko troche :)

Napisano

4 render ładny, choć skóra kiepska, drewno kiepskie, podłoga kiepska i okap kiepski :P no i trochę balans bieli pasowało by skorygować by nie było żółte jak siki :P

Napisano
  • Autor
hindus - zrobiłeś z tego fotkę.

 

Nie, to Trojkat z tego zrobił fote ^^

Napisano

bardzo fajne renderki, ale imo lekko za zolte, ale ogolnie jaknajbardziej git! :)

pozdrawiam!

Napisano

Wypas kuchnia real, to emitery czy mapa ? jedynie co to mi sie nie podoba to tez zolty hindus super zrobiles postprodukcje fota jak nie wiem co :)

pozdro

Napisano

Master Kiełbaster no zolto sie porobilo :)

KLICEK - Zolto :)

hindus - fainie maaaaaannn :)

hcpiter3d - 10 emiterow w scenie

Dzieki za komentarze !!

 

 

Postropudukcja Hindus

 

trojkatos9gb5.jpg

 

I tutaj jeszcze lekko wybilem a tak :)

 

171kx9.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

hcpiter3d - a nazywa się ferrari red ;P

TrojkaT - jak najbardziej :P

Napisano

czesc mam problem z ziarnem w maxwellu 1.5 ..co mozna zmienic zeby to poprawic?czas renderingu byl okolo 3 h ...co mozena zrobic?

Napisano
czesc mam problem z ziarnem w maxwellu 1.5 ..co mozna zmienic zeby to poprawic?czas renderingu byl okolo 3 h ...co mozena zrobic?

 

Poczekać jeszcze 3 godziny :)

Sporo zależy od oświetlenia -użyj hdri.

Napisano
  • Autor

Czesc Czuczu - wypisze w punktach..

 

1) najnowsza wersja maxwella (nie wiem jaka teraz jest ale nowsze sa zawsze szybsze w porownaniu do starych)

2) mniej emiterow (zrodeł swiatła) w scenie tym szybciej czysci

3) unikaj zamknietych przestrzeni - czyli nie renderuj bizuteri w jakims boxie z 3d tylko na zwykłym plane bez zadnych dodatkowych scianek.

4) mniej shaderow w scenie tym lepiej

 

Mam nadzieje ze to pomoze - sorry nie widziałem pma bo mi opera blokuje popupy.

Pozdrawiam.

Napisano

kompa mam 2.0 duo core 2 gb ram a karate mam tylko 128 bo pracuje na laptopie....

 

 

przewaznie stosuje 1 emitter tylko nie wiem jak dobrac odpowiednie oswietlenie jaka moc i wielkosc emittera ale to pewnie sprawa prob i bledow...raz renderowalem 8 h i byl taki sam efekt ziarna...sciagnalem sobie jakies hdri ale za bardzo nie wiem jak tego uzywac jeszcze...co najlepiej wlaczac background + feflection + refraction? co to jest dokladnie refraction?Jak uzywa sie hdri to stosowac emittery?czy jest jakas roznica jezeli obiekty sa male czyli w sklai 1:1 a wiadomo ze w bizuteri sa to male przedmioty ,czy to moze wplynac na ziarno?wczoraj zrobilem tak jakby box tylko ze boczne scianki byly i bylo lepiej...ale i tak odbiega to jeszcze od moich oczekiwan....

 

a to ostatnie dzielo oczywiscie swiatlo jest beznadziejne i odwzorowanie materialu ale niema ziarna...:)

Napisano
  • Autor

róznica jest, odpowiednia skala to podstawa. Zarówno jesli idzie o wyglad i zachowanie shaderów.

 

Jako emiter stosuje sie pojedynczy plane(1x1) - to najlepsze rozwiazanie - im mniej polygonow tym lepiej .

 

Scianki Ci pomogły bo to tak działa ale czas sie strasznie wydłuża. Lepiej na tym wychodzi sie jesli nie stosuje sie scianek. A ty dodałes scianki, scena sie rozjaśniła a to dało efekt mniejszego ziarna - to złudzenie.

 

Jesli idzie o stosowanie emiterow i dobieranie siły to najlepiej robic testy zuzyciem funkcji ml.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności