Skocz do zawartości

Maxwell - testy - rendery testowe


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

TrojkaT hehe wiedzialem ze sie nie bedzie podobal ale wlasnie taki byl moj zamiar i

hinidi masz 100%racji tylko trzeba sie zastanowic nad tym bo duza czesc pomyslow jest juz w necie np shadery itp, mam kilka nowych pomyslow ale... ;]

Napisano

Racja :) ale to tak tylko testy bo multilighty dopiero poznaje a w animowaniu jestem slaby wiec tak wyszlo :]

A tutaj juz renderki z PS`em :)

lights2bwtb7.jpg

lights6et0.jpg

Pozdrawiam

Napisano

hcpiter3d sluchaj wez to wyrenderuj w wiekszej troszke rozdzielczosci 1600x1400 zalozmy niech doleci do 14 sl-16sl az bedzie w miare czysto potem pomniejsz do 800x600x i bedziesz mial czyscuitki renderek ;)

 

pozdro

Napisano

hcpiter - daje radę, modelik mógłbys poprawić i pobawic sie w ps żeby uzyskać najlepiej białe podłoże albo puscic render na ciemnym z małym glosem. Fajny renderek testowy.

Napisano

TrojkaT dzieki :)

Hindus Wiadomo mozna model poprawic ale to bardziej byly testy shaderow tym bardziej ze chcialem pobawic sie w multilight a przy tym nauczyc sie robic shader takiej zarowki zeby swiecil a jeszcze cos odbijal :) super zabawa jest z tym material edytorem :)

tadzio Dokladnie nie pamietam ile sie liczylo (moze 5-8H) bo sie rendernowalo a ja cos innego robilem render byl w rozdzialce 1600x1400 SL nawet wysokie :)

Pozdrawiam

Napisano

5tka fotoreal, ale zolcnapierdziela mi w gałki oczne :) lepiej bys zrobil rozowy kolor, było by wiadomo ze koles ktory oglada ma rozowe okulary ;D

Napisano

Master Kiełbaster no zolto sie porobilo :)

KLICEK - Zolto :)

hindus - fainie maaaaaannn :)

hcpiter3d - 10 emiterow w scenie

Dzieki za komentarze !!

 

 

Postropudukcja Hindus

 

trojkatos9gb5.jpg

 

I tutaj jeszcze lekko wybilem a tak :)

 

171kx9.jpg

 

pozdrawiam

Napisano
czesc mam problem z ziarnem w maxwellu 1.5 ..co mozna zmienic zeby to poprawic?czas renderingu byl okolo 3 h ...co mozena zrobic?

 

Poczekać jeszcze 3 godziny :)

Sporo zależy od oświetlenia -użyj hdri.

Napisano

Czesc Czuczu - wypisze w punktach..

 

1) najnowsza wersja maxwella (nie wiem jaka teraz jest ale nowsze sa zawsze szybsze w porownaniu do starych)

2) mniej emiterow (zrodeł swiatła) w scenie tym szybciej czysci

3) unikaj zamknietych przestrzeni - czyli nie renderuj bizuteri w jakims boxie z 3d tylko na zwykłym plane bez zadnych dodatkowych scianek.

4) mniej shaderow w scenie tym lepiej

 

Mam nadzieje ze to pomoze - sorry nie widziałem pma bo mi opera blokuje popupy.

Pozdrawiam.

Napisano

kompa mam 2.0 duo core 2 gb ram a karate mam tylko 128 bo pracuje na laptopie....

 

 

przewaznie stosuje 1 emitter tylko nie wiem jak dobrac odpowiednie oswietlenie jaka moc i wielkosc emittera ale to pewnie sprawa prob i bledow...raz renderowalem 8 h i byl taki sam efekt ziarna...sciagnalem sobie jakies hdri ale za bardzo nie wiem jak tego uzywac jeszcze...co najlepiej wlaczac background + feflection + refraction? co to jest dokladnie refraction?Jak uzywa sie hdri to stosowac emittery?czy jest jakas roznica jezeli obiekty sa male czyli w sklai 1:1 a wiadomo ze w bizuteri sa to male przedmioty ,czy to moze wplynac na ziarno?wczoraj zrobilem tak jakby box tylko ze boczne scianki byly i bylo lepiej...ale i tak odbiega to jeszcze od moich oczekiwan....

 

a to ostatnie dzielo oczywiscie swiatlo jest beznadziejne i odwzorowanie materialu ale niema ziarna...:)

Napisano

róznica jest, odpowiednia skala to podstawa. Zarówno jesli idzie o wyglad i zachowanie shaderów.

 

Jako emiter stosuje sie pojedynczy plane(1x1) - to najlepsze rozwiazanie - im mniej polygonow tym lepiej .

 

Scianki Ci pomogły bo to tak działa ale czas sie strasznie wydłuża. Lepiej na tym wychodzi sie jesli nie stosuje sie scianek. A ty dodałes scianki, scena sie rozjaśniła a to dało efekt mniejszego ziarna - to złudzenie.

 

Jesli idzie o stosowanie emiterow i dobieranie siły to najlepiej robic testy zuzyciem funkcji ml.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności