JunioR Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 ten brush metal cosik slabo widac. a tak ogolnie to oldschool ;]
hcpiter Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 TrojkaT hehe wiedzialem ze sie nie bedzie podobal ale wlasnie taki byl moj zamiar i hinidi masz 100%racji tylko trzeba sie zastanowic nad tym bo duza czesc pomyslow jest juz w necie np shadery itp, mam kilka nowych pomyslow ale... ;]
Hindus Napisano 27 Lipiec 2007 Autor Napisano 27 Lipiec 2007 pisz mi o tych pomysłach na [email protected] ale już !! ^^
hcpiter Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 A sobie zrobilem male testy z tymi multilightami w animacji nie jestem dobry wiec nie jest to jakies extra ale wkoncu pierwsze testy multilightow :) http://www.youtube.com/watch?v=AWnpWbvKH6A Pozdrawiam
hcpiter Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 Racja :) ale to tak tylko testy bo multilighty dopiero poznaje a w animowaniu jestem slaby wiec tak wyszlo :] A tutaj juz renderki z PS`em :) Pozdrawiam
Marcin Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 ja nie chce nic mówić ale w żarówce to zazwyczaj się świeci tylko żarnik (wolframowa spiralka) a nie cała siatka ;]
TrojkaT Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 hcpiter3d sluchaj wez to wyrenderuj w wiekszej troszke rozdzielczosci 1600x1400 zalozmy niech doleci do 14 sl-16sl az bedzie w miare czysto potem pomniejsz do 800x600x i bedziesz mial czyscuitki renderek ;) pozdro
hcpiter Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 Witam :) Marcin tak racja male niedopatrzenie ;) juz zmnilem TrojkaT Zrobilem tak jak napisales a oto efekt Pozdrawiam
Hindus Napisano 3 Sierpień 2007 Autor Napisano 3 Sierpień 2007 hcpiter - daje radę, modelik mógłbys poprawić i pobawic sie w ps żeby uzyskać najlepiej białe podłoże albo puscic render na ciemnym z małym glosem. Fajny renderek testowy.
hcpiter Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 TrojkaT dzieki :) Hindus Wiadomo mozna model poprawic ale to bardziej byly testy shaderow tym bardziej ze chcialem pobawic sie w multilight a przy tym nauczyc sie robic shader takiej zarowki zeby swiecil a jeszcze cos odbijal :) super zabawa jest z tym material edytorem :) tadzio Dokladnie nie pamietam ile sie liczylo (moze 5-8H) bo sie rendernowalo a ja cos innego robilem render byl w rozdzialce 1600x1400 SL nawet wysokie :) Pozdrawiam
hcpiter Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 he znow duble post :p cos malo sie dzieje w tym watku :) Znow testuje :p shadery skory: Pozdrawiam
TrojkaT Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 DOf nie tak, swiatlo slabe materialy moga byc :) ogolnie slabiutko ;)
illy Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Tak sie kaustyka pobawilem http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e7fd7926e6d0b14a
pionix Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 TrojkaT - wymiękam;) jedynie troche chrom na stołkach barowych zdradza że to CG - ale tylko troche :)
Master Kiełbaster Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 4 render ładny, choć skóra kiepska, drewno kiepskie, podłoga kiepska i okap kiepski :P no i trochę balans bieli pasowało by skorygować by nie było żółte jak siki :P
KLICEK Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 5tka fotoreal, ale zolcnapierdziela mi w gałki oczne :) lepiej bys zrobil rozowy kolor, było by wiadomo ze koles ktory oglada ma rozowe okulary ;D
Hindus Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 Swietne - jesli idzie o kolory to bym szedł w tym kierunku ale to subiektywne odczucie http://img443.imageshack.us/img443/5861/trojkatos9.jpg
!Ewert Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 kuchania amerykańskiej rodziny z lat 60:) fota
Hindus Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 hindus - zrobiłeś z tego fotkę. Nie, to Trojkat z tego zrobił fote ^^
JunioR Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 bardzo fajne renderki, ale imo lekko za zolte, ale ogolnie jaknajbardziej git! :) pozdrawiam!
hcpiter Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Wypas kuchnia real, to emitery czy mapa ? jedynie co to mi sie nie podoba to tez zolty hindus super zrobiles postprodukcje fota jak nie wiem co :) pozdro
TrojkaT Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Master Kiełbaster no zolto sie porobilo :) KLICEK - Zolto :) hindus - fainie maaaaaannn :) hcpiter3d - 10 emiterow w scenie Dzieki za komentarze !! Postropudukcja Hindus I tutaj jeszcze lekko wybilem a tak :) pozdrawiam
patry Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Taki sobie test SL = 12.13, rendertime = 20min
hcpiter Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 LAkier samochodu wyglada jak material na bombke choinkowa :p
patry Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 hcpiter3d - a nazywa się ferrari red ;P TrojkaT - jak najbardziej :P
czuczu Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 czesc mam problem z ziarnem w maxwellu 1.5 ..co mozna zmienic zeby to poprawic?czas renderingu byl okolo 3 h ...co mozena zrobic?
hcpiter Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 to zalezy od kompa, jak oswietlasz itp podaj wiecej detali bedzie latwiej
TrojkaT Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 na pierwszy rzut oka to materialy i oswietlenie ;)
zeet Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 czesc mam problem z ziarnem w maxwellu 1.5 ..co mozna zmienic zeby to poprawic?czas renderingu byl okolo 3 h ...co mozena zrobic? Poczekać jeszcze 3 godziny :) Sporo zależy od oświetlenia -użyj hdri.
Hindus Napisano 10 Wrzesień 2007 Autor Napisano 10 Wrzesień 2007 Czesc Czuczu - wypisze w punktach.. 1) najnowsza wersja maxwella (nie wiem jaka teraz jest ale nowsze sa zawsze szybsze w porownaniu do starych) 2) mniej emiterow (zrodeł swiatła) w scenie tym szybciej czysci 3) unikaj zamknietych przestrzeni - czyli nie renderuj bizuteri w jakims boxie z 3d tylko na zwykłym plane bez zadnych dodatkowych scianek. 4) mniej shaderow w scenie tym lepiej Mam nadzieje ze to pomoze - sorry nie widziałem pma bo mi opera blokuje popupy. Pozdrawiam.
czuczu Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 kompa mam 2.0 duo core 2 gb ram a karate mam tylko 128 bo pracuje na laptopie.... przewaznie stosuje 1 emitter tylko nie wiem jak dobrac odpowiednie oswietlenie jaka moc i wielkosc emittera ale to pewnie sprawa prob i bledow...raz renderowalem 8 h i byl taki sam efekt ziarna...sciagnalem sobie jakies hdri ale za bardzo nie wiem jak tego uzywac jeszcze...co najlepiej wlaczac background + feflection + refraction? co to jest dokladnie refraction?Jak uzywa sie hdri to stosowac emittery?czy jest jakas roznica jezeli obiekty sa male czyli w sklai 1:1 a wiadomo ze w bizuteri sa to male przedmioty ,czy to moze wplynac na ziarno?wczoraj zrobilem tak jakby box tylko ze boczne scianki byly i bylo lepiej...ale i tak odbiega to jeszcze od moich oczekiwan.... a to ostatnie dzielo oczywiscie swiatlo jest beznadziejne i odwzorowanie materialu ale niema ziarna...:)
Hindus Napisano 11 Wrzesień 2007 Autor Napisano 11 Wrzesień 2007 róznica jest, odpowiednia skala to podstawa. Zarówno jesli idzie o wyglad i zachowanie shaderów. Jako emiter stosuje sie pojedynczy plane(1x1) - to najlepsze rozwiazanie - im mniej polygonow tym lepiej . Scianki Ci pomogły bo to tak działa ale czas sie strasznie wydłuża. Lepiej na tym wychodzi sie jesli nie stosuje sie scianek. A ty dodałes scianki, scena sie rozjaśniła a to dało efekt mniejszego ziarna - to złudzenie. Jesli idzie o stosowanie emiterow i dobieranie siły to najlepiej robic testy zuzyciem funkcji ml.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się