Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Głowa człowieka


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 46
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No jeszcze musisz zrobić pare głów żeby się nauczyć modelować głowy ale trening czyni mistrza

niepoddawaj się bo ta głowa jest mizerna ale tak jak pisze idż do przodu a kolejna napewno będzie lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Znaki wodne" są urzekające :), z reguły robi się tak by nachodziły (chroniły) sedno obrazka, przy czym wierz mi... nie są potrzebne. Albo źle to odebrałem... może to taka specyficzna forma podpisania się pod pracą...

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Patry, nie przejmuj się :) Na twoim miejscu popracowałbym nad anatomią. Najlepiej przestudiuj każdą osobną partię ciała w odstępie czasu. Np. Nos,

w jeden dzien, dalej oczy, w drugi dzien , itd... Narazie nie rób zadnych włosów i zębów, bo są one najmniej istotne. :)

Polecam tego tutka, patrz uważnie jak przebiega topologia siatki. Jak opanujesz, będziesz na dobrej drodze. :) Trzymam kciuki.

http://www.secondreality.ch/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

główka ma jakiś charakter, napewno widać wyraźny postęp w porównaniu do pierwszej. Daj sobie na początek spokój z detalami typu włosy itp. skup się na anatomii i poprawności siatki. Korzystałeś z jakichś referek czy modelowałeś z głowy ? Wrzuć screen siatki low-poly.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepszy sposób na naukę modelowania np. głowy to:

 

1. http://www.artnatomia.net/uk/index.html

 

2. Znjadź sobie na google albo zrób sam zdjęcie głowy, ale nie en face ani z proflu, tylko tak "z perspektywy" (mniej więcej tak, jednak koniecznie zdjęcie, a nie model). Najlepiej łysa głowa bez zarostu.

 

3. Mając takie zdjęcie, oczywiście w przyzwoitej rozdzielczości, otwórz sobie je w jakimś Photoshopie czy innym sofcie umozliwiającym rysowanie na warstwach i pędzelkiem majuj siateczkę. Linie siatki powinny nachodzić na różne zmarszczki czy mięśnie (przyda się znajomość anatomii - patrz pkt. 1). Wszelkie takie zmarszki dobrze widać na twarzach osób nieco w podeszłym wieku, podczas uśmiechu, złości itp.

 

4. Kiedy masz już siatkę namalowaną i uważasz, że jest dobra, to otwórz program do 3D i wymodeluj głowę, opierając się na stworzonej przez siebie referce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha moze byc taki przypadek ze osoba mająca 30 lat moze byc slabsza w 3d od 15 latka, wystarczy ze 15latek siedzi juz w 3d od 5 lat, a 30 latek dopiero zabiera sie za to całe 3d :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może ocencie moją pracę ze względu na siedzenie w 3D?

3D zajmuje się

 

TO NIE JEST USPRAWIEDLIWIENIE!! 2 LATA W GRAFICE?? JA SIEDZE 1 ROK I 7 DNI I SĄDZĘ ZE PO TYM CZASIE MOZNA ZROBIC NAPRAWDE DOBRE PRACE... A 2 LATA TO NAPRAWDE DUZO I Z TEGO CO WIDZĘ TO TŁUMACZYSZ SIĘ TYM W KAZDEJ SWOJEJ PRACY... ZAMIAST NIEPOTRZEBNEGO TLUMACZENIA BIERZ SIE DO ROBOTY!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm chcialbym zaczac majac 13 lat hehe 7 lat do 20 stary bedziesz wymiatal za kilka lat spokojnie i do przodu bez tlumaczenia sie powinienes sie cieszyc i dziekowac Bogu ze masz 13 lat i juz 2 lata sie bawisz stary... nie pisz juz tego wiecej

 

a no i chcialem jeszcze dodac cos co Ci pomoze naucz sie samokrytyki jak zrobisz model odczekaj 2 dni otworz go i zaczniesz sam dostrzegac te same bledy co uzytkownicy na forum, a no i pamietaj czym dluzej siedzisz przy modelu wiecej sie uczysz, robiac modele szybko uczysz sie programu, robiac model wolno uczysz sie i modelowania i programu i cierpliwosci :)

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a no i chcialem jeszcze dodac cos co Ci pomoze naucz sie samokrytyki jak zrobisz model odczekaj 2 dni otworz go i zaczniesz sam dostrzegac te same bledy co uzytkownicy na forum, a no i pamietaj czym dluzej siedzisz przy modelu wiecej sie uczysz, robiac modele szybko uczysz sie programu, robiac model wolno uczysz sie i modelowania i programu i cierpliwosci :)

hehe ja mam tak--> robie model tego samego dnia mi sie podoba, ale patrze na nie niego drugi raz nastepnego dnia (na swiezo) i jak mi sie niepodoba to dokosza a jak podoba to wrzucam na forum :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omg nie wyobrazam sobie programowania i grafiki3d koszu, nie chodzi ze 2 dwie dziedziny sie wykluczaja ale o to ze zycia Ci nie starczy zeby byc dobrym w programowaniu i 3dsmax musisz sie na cos zdecydowac, no chyba ze jestes geniuszem ja niestety niestety jestem za malo zdolny na takie wygibasy wybralem 3d i jestem zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie .. :P KLICEK ma racje ..albo rybki albo akwiarium. Inaczej będziesz marny i tu i tu ... mnie tak wciąga graffa3D że nie mam czasu nawet na rower. Wszystko kwestia zaangażowania w dziedzine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej interesuje się programowaniem, potem matematyka, sport a dopiero na 4 miejscu jest grafika 3D.

 

Proponuje ci się zdecydować na konkretny kierunek. Co prawda można być "kobietą i mężczyzną" ale po co? :). Aczkolwiek mając 13 lat jest się "zwiewnym" niedługo może będziesz chciał byc kosmonautą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie radził ci wybierać jednego kierunku. to jest wiek na nauke wszystkiego. a zajmiesz sie teraz np. programowaniem. co bedzie jak sie spalisz w tej dziedzinie, i tu nagle hyc, 17 lat, a musisz zaczynać 3d (jesli jesteś ambitny). masz ochote na c, to jedź to. a jak po miesiacu troche ci bedzie sie nudził, to wracaj do 3d. sport? ekstra odskocznia.

a matmy sie ucz ;) ja wolałem polski i histe, a teraz przyszło mi wybrać klase mat/inf w liceum. i nadrabiam..;)

hehe widze taki wątek bardziej życiowy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam, można być dobrym w kilku dziedzinach, a ostatnio z tego co wiem poszukują nie tylko artystów ale i technicznych w studiahc graficznych, prawdą jest, ze jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego, ale takie dziedziny jak matematyka, informatyka i grafika naprawdę się ze sobą łączą, jeszcze fizykę bym wtrącił, jasne, ze bardziej techniczny czy bardziej artysta, ale tu akurat nie ma aż tak wielkiego rozróżnienia, dla przykładu goście od renderingu, który robi shadery do rendermana w jakichś slimach? Wszyscy piszą ręcznie, jak na prgramistów przystało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności