Napisano 15 Maj 200618 l Autor hmm bylo mi szkoda miejsca na uflace 512x512 a z daleka watpie zeby bylo to widoczne a jak bedzie to podmalowka :) Tak czy siak dzieki za rade :)
Napisano 15 Maj 200618 l Autor Nielot007 dzieki bardzo :) za mnie i mojego tp :D domek na obreb wyspy kilka poly w zasadzie mam nadzieje ze nie bedzie go widac ;)
Napisano 16 Maj 200618 l nie no super, najlepszy budynek ze wszystich tutaj budynków. :P Najbardziej mi okna podobają.
Napisano 16 Maj 200618 l fajna macie przy tym zabawe...tak mysle...bardzo mi sie podoba pozdrowionka dla actimelowców!
Napisano 16 Maj 200618 l jaras -> Tu masz Link do gry DISCWORLD. Dużo fajnych miejsc. i wogóle. tylko niewiem jak to odpalisz pod XP. ALe jak będziesz miał problem to ściągnij sobie program DosBox. Link: http://rapidshare.de/files/15790345/discwrld_fg.rar.html
Napisano 16 Maj 200618 l Kliment- a i owszem :) zabawa fajna Lis- thx, spróbuję się zapoznać ale już wszystko jest prawie na ukończeniu. Poprawimy jeszcze układ całego miasta czyli rozmieszczenie budynków a jeżeli chodzi o obiekty 3d to dojdą jeszcze drobiazgi typu młyn, stajnie, fontanna z małym parkiem itp. ale już nic więcej nie robimy :) pozostaje teraz texturowanie i postprodukcja. Wrzucam pierwszą próbę kompozycji i ogólnego oświetlenia. Chętnie posłuchamy uwag i rad , thx from mountain for your comments ;)
Napisano 17 Maj 200618 l kurcze no mi to teraz wygląda jakby miał jakieś mini miasto koło swojego ucha :P jakoś nie czuć tego że to miasto jest gdzieś w oddali
Napisano 17 Maj 200618 l pomyslcie nad kompozycja lepiej bo teraz nie zaciekawie sie prezentuje, powinniscie pocwiczyc kompo bo technicznie rzadzicie
Napisano 17 Maj 200618 l Autor Łukasz przeciez Jarek pisal ze wlasnie prosimy o pomoc w ustawieniu kadru i wskazowek nad ogolnym ksztaltem scenki :) No to napisz jak mozesz co zmienic co dodac co wywalic i jedziemy z koksikiem :) Teraz szukamy kadru pod ktory bedziemy renderowac obiekty. Dlatego prosimy o pomoc moznych tego swiata :D
Napisano 17 Maj 200618 l Ja chce cos doradzic, ja, ja, moge ? :D Okej moja propozycja jest taka. Jest cos nie tak z perspektywa, pomiedzy jedna a druga wyspa. Najlepiej rozrysujcie w PS linie perspektywiczne. Naprawde wam to pomoze. Popatrz na ta skrzynke, a ta wyspa w oddali. Widac wyraznie ze jest cos nie tak. Druga propozycja jest taka, moim zdaniem, duzo lepiej bedzie dla tej pracy, jezeli polaczycie miedzy wysepkami "dlugim, starym mostem, ze starym lnianym sznurem" :) Zeby trzymal klimat. Bo nie wiadomo skad oni wracaja, bo watpie ze przeskoczyli. ;] Mysle ze bylem pomocny :] Pozdro
Napisano 17 Maj 200618 l oto nowy apdejt z uwzględnieniem niektórych Waszych sugestii. Podziękowania dla miśkahc, Vorka i Jonasza. Popracuję jeszcze nad perspektywą i nad bardziej przestraszonym wyrazem twarzy Rincewinda
Napisano 17 Maj 200618 l kurcze nie było mnie przez dwa dni a tu taki postęp w pracach no pieknie panowie pięknie
Napisano 17 Maj 200618 l otwórz mu szeroko oczy, podnies brwi, rozdziaw gębę i będzie przestraszony;) Szkoda, że chcecie tak wcisnąć skrzynie za bohatera. Wydaje mi się, że lepiej by wyglądała nieco z przodu. "great thread, keep it up!" ;)
Napisano 18 Maj 200618 l Ta chata obok Rincewinda to chyba nie jest wam potrzebna, trzymajcie sie konceptu:)
Napisano 18 Maj 200618 l W pierwszej chwili myslalem, ze to Wasz koncept postaci taki wypasiony, ale to jednak pana wizja pana Paul'a Kidby. Eh, szkoda ze to nie inwencja wlasna a dokladnie przekalkowana postac i poza. "...na googlach sa tylko same obrazki 200x200 samego bahatera nic wiecej ..." Eeee wasz koncept ma dokladnie te same rysy co obrazek tego pana. chyba macie wiekszy koncept niz 200x200:) http://www.cechowski.com/rincewind.jpg No czepiam sie jak stary gramofon, ale wypadalo by napisac, ze postac jest pana tego i tego. Nieladnie.:) Swoja droga polecam przegladniecie albumu Paul'a Kidby'ego. Swietny styl.
Napisano 18 Maj 200618 l Traitor- przecież ta postać jest właśnie tematem tej minibitwy i Leru zamieścił ją w 1 poście :P (jest to chyba nawet ten sam obrazek który załączyłeś) tak więc Twój zarzut jest troszkę bezpodstawny ;)
Napisano 18 Maj 200618 l jaras - Traitorowi chodzi o to żeby w pierwszym poście zaznaczyć czyj jest koncept. Scenka zapowiada się fajnie, tylko ten kruk za mały, wiem ze to tylko szkic ale tak na przyszłość, powinien ybć większy omim zdaniem :) Pozdrawiam
Napisano 18 Maj 200618 l po co mamy to zaznaczać jak Leru dał w swoim wątku wszystkie materiały z których można korzystać przy tej minibitwie ?? no qrde nie rozumiem :( ale dobra idę zaznaczyć w 1 poście że korzystamy z konceptów Kidbyego :)
Napisano 18 Maj 200618 l A to przepraszam najmocniej. Poprostu nie przegladam wszystkich tematow na jakie sa na forum przez co moja gafa. Na ten watek trafilem przypadkowo i po prostu wyczytalem, ze to wasz koncept dlatego mnie to zdziwilo ze nagle go zobaczylem w albumie:) Na przyszlosc proponuje umieszczac info na poczatku watku co sie z czym je, gdyz nie kazdy czyta kazdy post jaki jest na forum. Pozdrawiam i przepraszam za ten caly galimatias:)
Napisano 18 Maj 200618 l Autor Traitor nie pekaj nie chcielismy nikogo okrasc ! ;) zaraz napisze ze koncept jest nie nasz tylko poskladany z obrazkow Kidbyego :] moj mini upd na pierwszy plan :
Napisano 18 Maj 200618 l bidna czaszka, taka bez wyrazu i taka czysta eeeeech :( i jeszcze taka martwa. Nie ukrywam, że widzę że pracujecie ostrawoooo :]
Napisano 19 Maj 200618 l psozerzcie ta wsype niech wejdzie za rincewinda i przejdzie dalej w lewo, rzeczywiscie moze domek wywalic a zrobic za rincem wyspe zeby wychodizla z kadru po obu stronach, a i czaszke mozecie zrobic oknkretniejsza z wiekszmi oczodolami jakas tkaa powyginana bardziej:)
Napisano 19 Maj 200618 l z czaszka troche słabiej Klicq :) co nei znaczy ze jest zle bo bym dziergał pół dnia ale mogłes sie postarac - zwłaszcza jesłi idzie o teksturki. Jaras - tekstura wyspy naprawde dobra robi wrażenei - tylk oten niebieski odcien chyba za mocny ale ja sie nie znam.
Napisano 19 Maj 200618 l jak dla mnie bomba - i teren i czaszka choc ta z prawej strony mi sie nie podoba ( tekstura ) pozdr
Napisano 20 Maj 200618 l misiekhc- nie wiem czy starczy czasu na takie przebudowy ? zobaczymy, dzięki za podpowiedź dodamy jeszcze ludzi i zwierzęta, na razie tło jest na takim etapie
Napisano 20 Maj 200618 l hmm, jeden budynek zwisza na skraju przepaści, koniecznie to popraw, wiadomo gdzie :). Zabrakło mi tam życia, wsadcie tam troche ludzi. Np. ksiezniczke przy oknie :]
Napisano 21 Maj 200618 l pieknie wam idzie jak do tej pory !:) mam mala propozycje ... jakby spod tej wyspy tak ciekawie "postrzepic" - cos ala zwisajace korzenie itp. :).
Napisano 21 Maj 200618 l Jonasz- thx poprawiłem to i jeszcze kilka drobiazgów i podmieniłem obrazek Predator - pomysł brzmi dosyć ciekawie , zrobię próbę , dzięki Popracowałem troszkę nad czaszką
Napisano 21 Maj 200618 l piękny model, piękne mapowanie co tu dużo mówić, tylko pozazdrościć umiejętności ;)
Napisano 21 Maj 200618 l po burzliwej dyskusji nt. anatomii krów ;) doszliśmy do wniosku że takie krówki będą sympatyczniejsze i bardziej "bajkowe"
Napisano 21 Maj 200618 l czacha wygglada full wypas !!! krowy tez :) trzeba bylo jednego byqa dostawic ;]. Z wielka przyjemnoscia oglada sie kolejne updaty !!
Napisano 21 Maj 200618 l czaszka bardzo ładna a krowy maja za krótkie nogi i wyglądają przez to jak kucyki jakieś
Napisano 22 Maj 200618 l kolejny apdejcik - ( tych krówek nie będzie aż tyle, szukam najlepszych ustawień)
Napisano 22 Maj 200618 l Barzdo ładnie wam to idzie,ale odniosłem pierwsze wrażenie że "latajaca wyspa" jest płaska i namalowana jak 2d w PS ( moze to nie byłoby głupie zamiast modelowac 2 plan 3d ,namalowac go i wypiescic w ps ). Krowy sa bardzo zabawne :) taka nowa rasa dla polskiego rolnika (mają jedną nózkę bardziej.. :)zwłaszcza przednia . Walczcie dalej bo konkurencja czeka:) aha maly dodatek do przemyslenia;dodalbym troche gór za zamkiem na których stoja domki strumyk itd ,tak aby zamek stał w dolinie,wtedy wyspa niebedzie taka wycieta i płaska -zrobi sie ciekawiej
Napisano 22 Maj 200618 l Chlopaki fantastyczna robota ! klimat super, modele to samo nic dodac nic ująć, poprostu trzymam kciuki i tyle :] powodzonka !
Napisano 22 Maj 200618 l tomeq- pomysł z górą w tle za zamkiem jest całkiem całkiem :) thx zrobilismy worek
Napisano 23 Maj 200618 l Jaras Klicek - a ja chce tutak jak wymodeluje worek jak takie cos sobie zrobic z tą teksturą :) niechce mi sie czytac zagranicznych bo ....... ja bardzo wylewny jestem ;)
Napisano 23 Maj 200618 l Autor Ja jestem laps w texturowaniu pros Jarka :P updejt modelu glownego , juz prawie koniec (prawie robi wielka roznice ) tak naprawde kupa rzeczy do poprawy, od ulozenia glowy , po wyraz twarz ( dzieki Vorek :P) , obnitkowanie powierzchni poszczepienie itp , ale jestem juz blizej konca niz dalej tak mi sie wydaje hehe
Napisano 23 Maj 200618 l hindus- jeżeli mówisz poważnie :) to po bitwie mogę nagrać tutka z texturowaniem mr krzysiek - thx mini apdejcik z laską
Napisano 23 Maj 200618 l jaras no faktycznie mini apdejt ale i tak ładny, ja się też przyłączam do prośby hindus'a o tutorial
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto