Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 280
  • Wyświetleń 32k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kliment- a i owszem :) zabawa fajna

Lis- thx, spróbuję się zapoznać ale już wszystko jest prawie na ukończeniu. Poprawimy jeszcze układ całego miasta czyli rozmieszczenie budynków a jeżeli chodzi o obiekty 3d to dojdą jeszcze drobiazgi typu młyn, stajnie, fontanna z małym parkiem itp. ale już nic więcej nie robimy :) pozostaje teraz texturowanie i postprodukcja. Wrzucam pierwszą próbę kompozycji i ogólnego oświetlenia. Chętnie posłuchamy uwag i rad , thx from mountain for your comments ;)

ustawienie.jpg

Napisano

kurcze no mi to teraz wygląda jakby miał jakieś mini miasto koło swojego ucha :P

jakoś nie czuć tego że to miasto jest gdzieś w oddali

Napisano

pomyslcie nad kompozycja lepiej bo teraz nie zaciekawie sie prezentuje, powinniscie pocwiczyc kompo bo technicznie rzadzicie

Napisano
  • Autor

Łukasz przeciez Jarek pisal ze wlasnie prosimy o pomoc w ustawieniu kadru i wskazowek nad ogolnym ksztaltem scenki :) No to napisz jak mozesz co zmienic co dodac co wywalic i jedziemy z koksikiem :)

 

Teraz szukamy kadru pod ktory bedziemy renderowac obiekty. Dlatego prosimy o pomoc moznych tego swiata :D

Napisano

Ja chce cos doradzic, ja, ja, moge ? :D

Okej moja propozycja jest taka. Jest cos nie tak z perspektywa, pomiedzy jedna a druga wyspa. Najlepiej rozrysujcie w PS linie perspektywiczne. Naprawde wam to pomoze. Popatrz na ta skrzynke, a ta wyspa w oddali. Widac wyraznie ze jest cos nie tak. Druga propozycja jest taka, moim zdaniem, duzo lepiej bedzie dla tej pracy, jezeli polaczycie miedzy wysepkami "dlugim, starym mostem, ze starym lnianym sznurem" :) Zeby trzymal klimat.

Bo nie wiadomo skad oni wracaja, bo watpie ze przeskoczyli. ;]

Mysle ze bylem pomocny :]

Pozdro

Napisano

oto nowy apdejt z uwzględnieniem niektórych Waszych sugestii. Podziękowania dla miśkahc, Vorka i Jonasza. Popracuję jeszcze nad perspektywą i nad bardziej przestraszonym wyrazem twarzy Rincewinda

kompozycja2.jpg

Napisano

jedziecie nieźle szybko :) za ten czas to ja robie ledwo głowe samą :D

Napisano

otwórz mu szeroko oczy, podnies brwi, rozdziaw gębę i będzie przestraszony;) Szkoda, że chcecie tak wcisnąć skrzynie za bohatera. Wydaje mi się, że lepiej by wyglądała nieco z przodu.

"great thread, keep it up!" ;)

Napisano

W pierwszej chwili myslalem, ze to Wasz koncept postaci taki wypasiony, ale to jednak pana wizja pana Paul'a Kidby. Eh, szkoda ze to nie inwencja wlasna a dokladnie przekalkowana postac i poza.

 

"...na googlach sa tylko same obrazki 200x200 samego bahatera nic wiecej ..."

Eeee wasz koncept ma dokladnie te same rysy co obrazek tego pana. chyba macie wiekszy koncept niz 200x200:)

 

http://www.cechowski.com/rincewind.jpg

 

No czepiam sie jak stary gramofon, ale wypadalo by napisac, ze postac jest pana tego i tego. Nieladnie.:)

 

Swoja droga polecam przegladniecie albumu Paul'a Kidby'ego. Swietny styl.

Napisano

Traitor- przecież ta postać jest właśnie tematem tej minibitwy i Leru zamieścił ją w 1 poście :P (jest to chyba nawet ten sam obrazek który załączyłeś) tak więc Twój zarzut jest troszkę bezpodstawny ;)

Napisano

jaras - Traitorowi chodzi o to żeby w pierwszym poście zaznaczyć czyj jest koncept.

Scenka zapowiada się fajnie, tylko ten kruk za mały, wiem ze to tylko szkic ale tak na przyszłość, powinien ybć większy omim zdaniem :)

 

Pozdrawiam

Napisano

po co mamy to zaznaczać jak Leru dał w swoim wątku wszystkie materiały z których można korzystać przy tej minibitwie ?? no qrde nie rozumiem :( ale dobra idę zaznaczyć w 1 poście że korzystamy z konceptów Kidbyego :)

Napisano

A to przepraszam najmocniej. Poprostu nie przegladam wszystkich tematow na jakie sa na forum przez co moja gafa. Na ten watek trafilem przypadkowo i po prostu wyczytalem, ze to wasz koncept dlatego mnie to zdziwilo ze nagle go zobaczylem w albumie:) Na przyszlosc proponuje umieszczac info na poczatku watku co sie z czym je, gdyz nie kazdy czyta kazdy post jaki jest na forum. Pozdrawiam i przepraszam za ten caly galimatias:)

Napisano

bidna czaszka, taka bez wyrazu i taka czysta eeeeech :( i jeszcze taka martwa.

Nie ukrywam, że widzę że pracujecie ostrawoooo :]

Napisano

psozerzcie ta wsype niech wejdzie za rincewinda i przejdzie dalej w lewo, rzeczywiscie moze domek wywalic a zrobic za rincem wyspe zeby wychodizla z kadru po obu stronach, a i czaszke mozecie zrobic oknkretniejsza z wiekszmi oczodolami jakas tkaa powyginana bardziej:)

Napisano

z czaszka troche słabiej Klicq :) co nei znaczy ze jest zle bo bym dziergał pół dnia ale mogłes sie postarac - zwłaszcza jesłi idzie o teksturki.

 

Jaras - tekstura wyspy naprawde dobra robi wrażenei - tylk oten niebieski odcien chyba za mocny ale ja sie nie znam.

Napisano

misiekhc- nie wiem czy starczy czasu na takie przebudowy ? zobaczymy, dzięki za podpowiedź

dodamy jeszcze ludzi i zwierzęta, na razie tło jest na takim etapie

miasto-chmury.jpg

Napisano

hmm, jeden budynek zwisza na skraju przepaści, koniecznie to popraw, wiadomo gdzie :). Zabrakło mi tam życia, wsadcie tam troche ludzi. Np. ksiezniczke przy oknie :]

Napisano

pieknie wam idzie jak do tej pory !:) mam mala propozycje ... jakby spod tej wyspy tak ciekawie "postrzepic" - cos ala zwisajace korzenie itp. :).

Napisano

Jonasz- thx poprawiłem to i jeszcze kilka drobiazgów i podmieniłem obrazek

Predator - pomysł brzmi dosyć ciekawie , zrobię próbę , dzięki

Popracowałem troszkę nad czaszką

czacha.jpg

czacha2.jpg

Napisano

piękny model, piękne mapowanie

co tu dużo mówić, tylko pozazdrościć umiejętności ;)

Napisano

po burzliwej dyskusji nt. anatomii krów ;) doszliśmy do wniosku że takie krówki będą sympatyczniejsze i bardziej "bajkowe"

krowki2.jpg

Napisano

czacha wygglada full wypas !!! krowy tez :) trzeba bylo jednego byqa dostawic ;]. Z wielka przyjemnoscia oglada sie kolejne updaty !!

Napisano

jaras bardzo ładne texturki robicie :) widać ze sie nie opierniczacie :P

Napisano

kolejny apdejcik - ( tych krówek nie będzie aż tyle, szukam najlepszych ustawień)

pastuszkowie.jpg

Napisano

Barzdo ładnie wam to idzie,ale odniosłem pierwsze wrażenie że "latajaca wyspa" jest płaska i namalowana jak 2d w PS ( moze to nie byłoby głupie zamiast modelowac 2 plan 3d ,namalowac go i wypiescic w ps ).

Krowy sa bardzo zabawne :)

taka nowa rasa dla polskiego rolnika (mają jedną nózkę bardziej.. :)zwłaszcza przednia .

Walczcie dalej bo konkurencja czeka:)

aha maly dodatek do przemyslenia;dodalbym troche gór za zamkiem na których stoja domki strumyk itd ,tak aby zamek stał w dolinie,wtedy wyspa niebedzie taka wycieta i płaska -zrobi sie ciekawiej

Napisano

Chlopaki fantastyczna robota ! klimat super, modele to samo nic dodac nic ująć, poprostu trzymam kciuki i tyle :]

powodzonka !

Napisano

tomeq- pomysł z górą w tle za zamkiem jest całkiem całkiem :) thx

zrobilismy worek

worek-wire.jpg

worek.jpg

Napisano

Jaras Klicek - a ja chce tutak jak wymodeluje worek jak takie cos sobie zrobic z tą teksturą :) niechce mi sie czytac zagranicznych bo ....... ja bardzo wylewny jestem ;)

Napisano
  • Autor

Ja jestem laps w texturowaniu pros Jarka :P

 

updejt modelu glownego , juz prawie koniec (prawie robi wielka roznice ) tak naprawde kupa rzeczy do poprawy, od ulozenia glowy , po wyraz twarz ( dzieki Vorek :P) , obnitkowanie powierzchni poszczepienie itp , ale jestem juz blizej konca niz dalej tak mi sie wydaje hehe

 

boh7.jpg

Napisano

hindus- jeżeli mówisz poważnie :) to po bitwie mogę nagrać tutka z texturowaniem

mr krzysiek - thx

mini apdejcik z laską

laska2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności