KLICEK Napisano 15 Maj 2006 Autor Napisano 15 Maj 2006 hmm bylo mi szkoda miejsca na uflace 512x512 a z daleka watpie zeby bylo to widoczne a jak bedzie to podmalowka :) Tak czy siak dzieki za rade :)
KLICEK Napisano 15 Maj 2006 Autor Napisano 15 Maj 2006 Nielot007 dzieki bardzo :) za mnie i mojego tp :D domek na obreb wyspy kilka poly w zasadzie mam nadzieje ze nie bedzie go widac ;)
Jonasz_Real Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 nie no super, najlepszy budynek ze wszystich tutaj budynków. :P Najbardziej mi okna podobają.
kliment woroszyłow Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 fajna macie przy tym zabawe...tak mysle...bardzo mi sie podoba pozdrowionka dla actimelowców!
Lis Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 jaras -> Tu masz Link do gry DISCWORLD. Dużo fajnych miejsc. i wogóle. tylko niewiem jak to odpalisz pod XP. ALe jak będziesz miał problem to ściągnij sobie program DosBox. Link: http://rapidshare.de/files/15790345/discwrld_fg.rar.html
jaras Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 Kliment- a i owszem :) zabawa fajna Lis- thx, spróbuję się zapoznać ale już wszystko jest prawie na ukończeniu. Poprawimy jeszcze układ całego miasta czyli rozmieszczenie budynków a jeżeli chodzi o obiekty 3d to dojdą jeszcze drobiazgi typu młyn, stajnie, fontanna z małym parkiem itp. ale już nic więcej nie robimy :) pozostaje teraz texturowanie i postprodukcja. Wrzucam pierwszą próbę kompozycji i ogólnego oświetlenia. Chętnie posłuchamy uwag i rad , thx from mountain for your comments ;)
KLICEK Napisano 17 Maj 2006 Autor Napisano 17 Maj 2006 heja to i ja wrzuce 2gi mlynek stary deko opuszczony :)
chudy Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 kurcze no mi to teraz wygląda jakby miał jakieś mini miasto koło swojego ucha :P jakoś nie czuć tego że to miasto jest gdzieś w oddali
misiekhc Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 pomyslcie nad kompozycja lepiej bo teraz nie zaciekawie sie prezentuje, powinniscie pocwiczyc kompo bo technicznie rzadzicie
KLICEK Napisano 17 Maj 2006 Autor Napisano 17 Maj 2006 Łukasz przeciez Jarek pisal ze wlasnie prosimy o pomoc w ustawieniu kadru i wskazowek nad ogolnym ksztaltem scenki :) No to napisz jak mozesz co zmienic co dodac co wywalic i jedziemy z koksikiem :) Teraz szukamy kadru pod ktory bedziemy renderowac obiekty. Dlatego prosimy o pomoc moznych tego swiata :D
Jonasz_Real Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 Ja chce cos doradzic, ja, ja, moge ? :D Okej moja propozycja jest taka. Jest cos nie tak z perspektywa, pomiedzy jedna a druga wyspa. Najlepiej rozrysujcie w PS linie perspektywiczne. Naprawde wam to pomoze. Popatrz na ta skrzynke, a ta wyspa w oddali. Widac wyraznie ze jest cos nie tak. Druga propozycja jest taka, moim zdaniem, duzo lepiej bedzie dla tej pracy, jezeli polaczycie miedzy wysepkami "dlugim, starym mostem, ze starym lnianym sznurem" :) Zeby trzymal klimat. Bo nie wiadomo skad oni wracaja, bo watpie ze przeskoczyli. ;] Mysle ze bylem pomocny :] Pozdro
jaras Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 oto nowy apdejt z uwzględnieniem niektórych Waszych sugestii. Podziękowania dla miśkahc, Vorka i Jonasza. Popracuję jeszcze nad perspektywą i nad bardziej przestraszonym wyrazem twarzy Rincewinda
mrkrzysiek Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 kurcze nie było mnie przez dwa dni a tu taki postęp w pracach no pieknie panowie pięknie
wizz Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 jedziecie nieźle szybko :) za ten czas to ja robie ledwo głowe samą :D
kozioo Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 otwórz mu szeroko oczy, podnies brwi, rozdziaw gębę i będzie przestraszony;) Szkoda, że chcecie tak wcisnąć skrzynie za bohatera. Wydaje mi się, że lepiej by wyglądała nieco z przodu. "great thread, keep it up!" ;)
biglebowsky Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Ta chata obok Rincewinda to chyba nie jest wam potrzebna, trzymajcie sie konceptu:)
Traitor Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 W pierwszej chwili myslalem, ze to Wasz koncept postaci taki wypasiony, ale to jednak pana wizja pana Paul'a Kidby. Eh, szkoda ze to nie inwencja wlasna a dokladnie przekalkowana postac i poza. "...na googlach sa tylko same obrazki 200x200 samego bahatera nic wiecej ..." Eeee wasz koncept ma dokladnie te same rysy co obrazek tego pana. chyba macie wiekszy koncept niz 200x200:) http://www.cechowski.com/rincewind.jpg No czepiam sie jak stary gramofon, ale wypadalo by napisac, ze postac jest pana tego i tego. Nieladnie.:) Swoja droga polecam przegladniecie albumu Paul'a Kidby'ego. Swietny styl.
jaras Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Traitor- przecież ta postać jest właśnie tematem tej minibitwy i Leru zamieścił ją w 1 poście :P (jest to chyba nawet ten sam obrazek który załączyłeś) tak więc Twój zarzut jest troszkę bezpodstawny ;)
Vorek Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 jaras - Traitorowi chodzi o to żeby w pierwszym poście zaznaczyć czyj jest koncept. Scenka zapowiada się fajnie, tylko ten kruk za mały, wiem ze to tylko szkic ale tak na przyszłość, powinien ybć większy omim zdaniem :) Pozdrawiam
jaras Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 po co mamy to zaznaczać jak Leru dał w swoim wątku wszystkie materiały z których można korzystać przy tej minibitwie ?? no qrde nie rozumiem :( ale dobra idę zaznaczyć w 1 poście że korzystamy z konceptów Kidbyego :)
Traitor Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 A to przepraszam najmocniej. Poprostu nie przegladam wszystkich tematow na jakie sa na forum przez co moja gafa. Na ten watek trafilem przypadkowo i po prostu wyczytalem, ze to wasz koncept dlatego mnie to zdziwilo ze nagle go zobaczylem w albumie:) Na przyszlosc proponuje umieszczac info na poczatku watku co sie z czym je, gdyz nie kazdy czyta kazdy post jaki jest na forum. Pozdrawiam i przepraszam za ten caly galimatias:)
KLICEK Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 Traitor nie pekaj nie chcielismy nikogo okrasc ! ;) zaraz napisze ze koncept jest nie nasz tylko poskladany z obrazkow Kidbyego :] moj mini upd na pierwszy plan :
Leru Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 bidna czaszka, taka bez wyrazu i taka czysta eeeeech :( i jeszcze taka martwa. Nie ukrywam, że widzę że pracujecie ostrawoooo :]
misiekhc Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 psozerzcie ta wsype niech wejdzie za rincewinda i przejdzie dalej w lewo, rzeczywiscie moze domek wywalic a zrobic za rincem wyspe zeby wychodizla z kadru po obu stronach, a i czaszke mozecie zrobic oknkretniejsza z wiekszmi oczodolami jakas tkaa powyginana bardziej:)
Hindus Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 z czaszka troche słabiej Klicq :) co nei znaczy ze jest zle bo bym dziergał pół dnia ale mogłes sie postarac - zwłaszcza jesłi idzie o teksturki. Jaras - tekstura wyspy naprawde dobra robi wrażenei - tylk oten niebieski odcien chyba za mocny ale ja sie nie znam.
hkropinski Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 jak dla mnie bomba - i teren i czaszka choc ta z prawej strony mi sie nie podoba ( tekstura ) pozdr
jaras Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 misiekhc- nie wiem czy starczy czasu na takie przebudowy ? zobaczymy, dzięki za podpowiedź dodamy jeszcze ludzi i zwierzęta, na razie tło jest na takim etapie
Jonasz_Real Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 hmm, jeden budynek zwisza na skraju przepaści, koniecznie to popraw, wiadomo gdzie :). Zabrakło mi tam życia, wsadcie tam troche ludzi. Np. ksiezniczke przy oknie :]
Predator Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 pieknie wam idzie jak do tej pory !:) mam mala propozycje ... jakby spod tej wyspy tak ciekawie "postrzepic" - cos ala zwisajace korzenie itp. :).
jaras Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 Jonasz- thx poprawiłem to i jeszcze kilka drobiazgów i podmieniłem obrazek Predator - pomysł brzmi dosyć ciekawie , zrobię próbę , dzięki Popracowałem troszkę nad czaszką
Georgas Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 piękny model, piękne mapowanie co tu dużo mówić, tylko pozazdrościć umiejętności ;)
jaras Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 po burzliwej dyskusji nt. anatomii krów ;) doszliśmy do wniosku że takie krówki będą sympatyczniejsze i bardziej "bajkowe"
Predator Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 czacha wygglada full wypas !!! krowy tez :) trzeba bylo jednego byqa dostawic ;]. Z wielka przyjemnoscia oglada sie kolejne updaty !!
wizz Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 jaras bardzo ładne texturki robicie :) widać ze sie nie opierniczacie :P
hawrok Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 krowa wyglada zupelnie jak osiol :) baaaaardzo fajne :D
mrkrzysiek Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 czaszka bardzo ładna a krowy maja za krótkie nogi i wyglądają przez to jak kucyki jakieś
jaras Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 kolejny apdejcik - ( tych krówek nie będzie aż tyle, szukam najlepszych ustawień)
tomeg Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Barzdo ładnie wam to idzie,ale odniosłem pierwsze wrażenie że "latajaca wyspa" jest płaska i namalowana jak 2d w PS ( moze to nie byłoby głupie zamiast modelowac 2 plan 3d ,namalowac go i wypiescic w ps ). Krowy sa bardzo zabawne :) taka nowa rasa dla polskiego rolnika (mają jedną nózkę bardziej.. :)zwłaszcza przednia . Walczcie dalej bo konkurencja czeka:) aha maly dodatek do przemyslenia;dodalbym troche gór za zamkiem na których stoja domki strumyk itd ,tak aby zamek stał w dolinie,wtedy wyspa niebedzie taka wycieta i płaska -zrobi sie ciekawiej 1
misiekhc Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 jo, bajkowe te krowki, klicek zrob czaszce wieksze oczy
JunioR Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Chlopaki fantastyczna robota ! klimat super, modele to samo nic dodac nic ująć, poprostu trzymam kciuki i tyle :] powodzonka !
jaras Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 tomeq- pomysł z górą w tle za zamkiem jest całkiem całkiem :) thx zrobilismy worek
Hindus Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 Jaras Klicek - a ja chce tutak jak wymodeluje worek jak takie cos sobie zrobic z tą teksturą :) niechce mi sie czytac zagranicznych bo ....... ja bardzo wylewny jestem ;)
KLICEK Napisano 23 Maj 2006 Autor Napisano 23 Maj 2006 Ja jestem laps w texturowaniu pros Jarka :P updejt modelu glownego , juz prawie koniec (prawie robi wielka roznice ) tak naprawde kupa rzeczy do poprawy, od ulozenia glowy , po wyraz twarz ( dzieki Vorek :P) , obnitkowanie powierzchni poszczepienie itp , ale jestem juz blizej konca niz dalej tak mi sie wydaje hehe
mrkrzysiek Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 jaras bardzo ładne textury KLICEK szalejesz z detalami Pozdrawiam. 1
jaras Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 hindus- jeżeli mówisz poważnie :) to po bitwie mogę nagrać tutka z texturowaniem mr krzysiek - thx mini apdejcik z laską
mrkrzysiek Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 jaras no faktycznie mini apdejt ale i tak ładny, ja się też przyłączam do prośby hindus'a o tutorial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się