muody Napisano 4 Październik 2006 Napisano 4 Październik 2006 MEGA! smukła, piękna i groźna jednocześnie czekam na tex, bo to mnie najbardziej interesuje
Ania Napisano 4 Październik 2006 Napisano 4 Październik 2006 świetny wąż, czekam na następnego potworka no i dodaj pan gazu bo by było szkoda gdybyś nie zdążył
jaras Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 tak to prawda ! wąż wypasiony na maxa !
dariusz Napisano 6 Październik 2006 Napisano 6 Październik 2006 pięknie Jonaszu! jascur rządzi. jak tego nie skończysz to Ci już buzi nie dam;)
Kedzior Napisano 7 Październik 2006 Napisano 7 Październik 2006 Modele cool, textury beda musialy byc naprawde dobre. Ciekaw jestem calosci. Dyplom masz to roboty :)
Jonasz_Real Napisano 9 Październik 2006 Autor Napisano 9 Październik 2006 @CzAk1 Yo, czemu takie fajne ? Hmm, sam nie wiem ;) @maczuga Dzieki, mapowanie nie jest takie straszne jak go malują. :D @ferni dzięki @Klicek dzięki dzięki Klicus, lubię czytac twoje posty, naprawdę :p @RK Thank maaaan, dużo mi pomogłesz, ale to jest jeszcze mało materiału. Myślę, że dobrym rozwiążaniem będzie jeśli pójdę do jakies biblioteki medycznej, dla weterynarii. @Dziamka Dziękuje @Avenger Dzięki, hmm... na texturkę trzeba jeszcze poczekac. Przykro mi. @Ania Dziękuje, co za niespodzianka, rzadko widuję Cię na moim wątku. Fajnie, że wpadłasz @Jaras Dzięki, "ty również :]" @dariusz dzięki, i nie chcę buzi ...;] @Kedzior Thank Oki, daję dalej updejt. Powiem wam, że nigdy się tak nie męczyłem. To był najtrudniejszy model jak modelowałem w życiu. Ale dalej walczę z nim. Będę dalej poprawiał. Narazie bez futra. Oceniajcie...zapraszam.
ferni Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 spoko wydaje mi sie ze przednie lapy sa troche za chude, tak sie tylko zastanawiam ile ta cala scena bedzie miec polygonów
Jonasz_Real Napisano 9 Październik 2006 Autor Napisano 9 Październik 2006 heh, wolałbym nie wiedziec :P, na pewno layerami walnę. I poskleyam w PS.
Gość Marioza Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 ładny czad będzie jak to skonczysz, scena wręcz bitewna i gęsta, modele ql :D
maczuga Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 staraj sie też dostosować iteracje ms do odległości od punktu widzenia, to może się wyrobisz na jednym renderku :) bo np. ten pies czy wilk czy co to tam jest to na nie go chyba nie będzie specjalnego zoomu, to myślę że wart byłoby mu zmniejszyć te itery.
Jonasz_Real Napisano 15 Październik 2006 Autor Napisano 15 Październik 2006 @Mario don Thank man @maczuga Zastosuje się do twoich rad, ale to co pokazuje i pokazywałem do tej pory, chciałem sprawdzic jak wygląda model w gestej siatce. I tylko tyle. :) Wrzucam poprawiony model. Jakies uwagi? Tak mało krytykujecie, ehh, to niedobrze. ;)
polka dot Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 no prablem meen :D nieno, podziwiam opanowanie organiki. super siatka :)
Gość spokojny Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Coś jest nie tak z uszami, jak dla mnie trochę nie pasuja do całości. Wystarczająca krytyk? :P
JunioR Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 pieknie nie moge doczekac sie koncowki :]
MaJKel_zmc Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Super modele. Czekam z niecierpliwością na następne :). Skoro tak mało krytyki to dorzucę coś od siebie przy następnym modeliku :).Pozdro i powodzonka
RK Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 Wszystko ok ale wygląda jakbyś był zajęty gdzie indziej (skąd my to znamy ;)). Dawaj dalej, to już "ostatnie spięcie" :)
satanicus1991 Napisano 28 Październik 2006 Napisano 28 Październik 2006 ......................................................................................................... a może byś tak nas poinformował jak ci idzie, bo zamulasz? ;)
Jonasz_Real Napisano 29 Październik 2006 Autor Napisano 29 Październik 2006 Witam wszystkich. Już mówię na jakim jestem etapie., na początek dziękuję wszystkim za komentsy i za wsparcie. Kurde całą noc ustawiałem zasran. rigi. W jednej scenie miałem gotową pozę węża, i chciałem go przeniec do drugiej scenki z wilkami. No to zaimportowałem.Wyskakiwały mi jakies błędy. I musiałem zrobic od nowa. Z węża zrobiła mi się duża gwiazda betlejemska :/// ?. Czy wiecie czemu? Czy da się tak przenosic, np zrigowaną postac do innej scenki, z opcją "Merge". Bo mi jakos nie wychodzi. I pokazuje UVałkę, jakbyście rozłożyli tego węża? Bo ja tak zrobiłem? Rozkładałem w maxie. P.s. Nie będę robił fura dla wilka, najlepiej będzie jak im obłozę planem z teksturkami. Co o tym sądzicie... Wrzucam testy, nie mam narazie czasu bawic się w ustawieniach. Rendering nie jest moją mocną stroną. Widzę sporo błędów po tych ustawieniach samej pozy. Hi hi, Na tym ostatnim renderze, wilk mógłby szerzej wbic zebami w tułów potwora. Ale dla całej sceny to nie ma znaczenia. Bo ledwo go będzie go widac. Ale mimo wszystko, poprawie :) Ja idę już spac...miłego oglądania, o ile jeszcze ktos tutaj zajrzy. ;)
Ania Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 co do importowania - ja bym w scenie wilczej zrobiła File => x-ref scene. to ci zrobi coś w rodzaju linka do sceny z wężem, wąż będzie wyświetlany i renderowany, ale nie będzie go w scenie. błędów ani gwiazd betlejemskich nie będzie prawie na pewno, i scena wilcza nie będzie obciążona dodatkową geometrią. Minusem jest że wtedy w scenie wilczej nie możesz manipulować wężem, ale to nie problem bo możesz też na odwrót w scenie z wężem dać x-ref wilki, ustawić węża tak jak ma być względem wilków i potem usunąć x-ref. UV - dobrze jest, ten ogon można by jeszcze podzielić na kilka kawałków i je wyprostować (proste kawałki łatwiej się maluje w photoshopie), ale tak też jest dobrze. aha, w niektórych miejscach widać jakby poligony trochę nachodziły na siebie (np. koło paszczy), ale trudno powiedzieć, w edytorze uvw wejdź do face mode i daj Select => Select Overlapped Faces i sprawdź czy gdzieś ich nie ma, jak są to poprawiać ręcznie albo poprzez Soft Selection i Tools => Relax Dialog (niekiedy tak się da, niekiedy nie). Przy okazji możesz też sprawdzić Select => Select Inverted Faces. Jak jakiś cały objekt jest inverted, to pół biedy (chociaż lepiej flipnąć), ale jak pojedyncze face to też to należy poprawić. zakładam że dałeś na objekty checker map i rozglądnąłeś się czy gdzieś nie widac zbyt rozciągniętych kwadratów? czy ten tylni wilk gryzie węża w grzebień? bo wąż zdaje się go ignorować. ogólnie prezentuje się to bardzo dobrze, zwłaszcza ten przedni ma bardzo dobrą pozę.
Jonasz_Real Napisano 29 Październik 2006 Autor Napisano 29 Październik 2006 O rany, dziękuję Ania za wielką pomoc. Teraz widzę jakie mam braki. Aniu, oczywiście, że rozłożyłem wcześniej UV. Trochę w tym się bawiłem. Widzisz, nawet rozłożyłem języczki. :P Postanowiłem że zrobię nowy rig, więc go pokazuje jak by ktoś chciał obejrzec. Nie wykluczone że zrobię z niej króciutką animację do demoreela. :) P.S. Tym razem wilk wbija kłami w grzbiet, troszkę go odrzuca. Mam takie wrażenie.
Piun Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 Jedno jest pewne, nie zdąże ukonczyc go do końca bitwy a ty tu chcesz animki jeszce trzaskac:). a tak z innej beczki to jak zwykle pomyslem trafileś w moje gusta i znowu musze kibicowac Twojej pracy:D . gratuluje duplomu i zabieraj sie do roboty bo znowu nie skończysz.
RK Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 A mi akurat to ustawienie nie podchodzi- brak w nim "grawitacji" a ruchy są niedodefiniowane (wow... ale słowo stworzyłem). Jeśli wilk/pies gryzie od gory to musi mieć lepsze oparcie przednich łap niż to ktore teraz widac, ten od dołu z kolei stoi za wysoko- warcząc powinien przypadać niżej na łapach. Oczywiście opinia jak najbardziej osobista i do zignorowania
Jonasz_Real Napisano 3 Listopad 2006 Autor Napisano 3 Listopad 2006 Piun@ animkę będę strzaskał, ale po tym wszystkim. Kazdy model będę traktował poważnie. Poświęcę tyle czasu nad kazdym modelem, ile będę mógł. Zbroję, detale, zadrapania itp. Chciałbym zrobic demoreela, bo w niedalekiej przysłości chciałbym znalesc pracę. RK@ Częściowo masz rację. Spróbuję zmienic pozę, takiego rzucającego się na niego. Nie wiem. Bo nigdy nie wiedziałem takiego wilka, który by się rzucał na kogos. Ale dzieki za uwagę. Pobawię się z pozami. Co do tylnego sugerujesz że, im mniejszy kąt tym jest bardziej grożniejszy? :)Zobaczę co da się zrobic.
gaspar Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 Piun@ animkę będę strzaskał, ale po tym wszystkim. Kazdy model będę traktował poważnie. Poświęcę tyle czasu nad kazdym modelem, ile będę mógł. Zbroję, detale, zadrapania itp. Chciałbym zrobic demoreela, bo w niedalekiej przysłości chciałbym znalesc pracę. Jonasz życzę powodzenie z całego serca... Wiesz na co się porywasz ;)
Jonasz_Real Napisano 5 Listopad 2006 Autor Napisano 5 Listopad 2006 Dzięki Gaspar :) :) :) Dzisiaj naskrobałem kobiecą zbroję, jak wam się podoba? :p To jest dla elficy łuczniczki, będzie stała na pierwszym planie. P.s.Coś mi ten plik zniknął, więc jeszcze raz wstawiam
maczuga Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 jak wejdziesz w taki detal to może modele skończysz na czas, ale będzie ci się tak długo renderować że nie zdążysz do bitwy :)
satanicus1991 Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 uau, ładne, ale trudno ci to będzie przenieść w 3d
Ania Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 ozdóbki ładne, cieszą kobiece oko ewentualnie bym całość trochę bardziej wcięła w talii żeby wyglądała bardziej kobieco.
JunioR Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 super ci idze ! gratulacje, wilczek jest cudny :) Powodzenia !
hcpiter Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 uuu lecisz Jonasz bardzo bardzo fajne modele, smok ma super łeb :D Powodzenia w dalszym modelowaniu !
Jonasz_Real Napisano 9 Listopad 2006 Autor Napisano 9 Listopad 2006 maczuga@ Nie ma mowy, żebym zdążył, skończę góra za dwa miechy. Tak tak, aż tyle jeszcze zostało. Z renderingiem też będę się martwił. Nie chcę renderowac wszystkiego osobno. :) uau, ładne, ale trudno ci to będzie przenieść w 3d Tak Ci się wydaje. Nie ma dla mnie rzeczy nie możliwych ;) Ania@ Gdybym Ci wykuł taką zbroję, byłabys teraz szczęśliwa? :p Junior, hcpiter3d@ dzięki. Witam i życzonka dla naszych kochanych bliżniaczków.:) Jonaszu, nie próżnuj przy atlantydzie, bo twoją prackę też obserwuję.powodzonka i jak zwykle pozdro hi hi, mi daleko jest próżnowania, ale miło że oglądasz mój wątek. ;) Wrzucam, dalej będę klepał. Brakuje jeszcze tyłu i parę detali np. smoka na płytce.
MaJKel_zmc Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 To w takim razie zamiawiam też (do wykucia) jedną dla mnie. Rewelacja :D.pozdro
satanicus1991 Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Tak Ci się wydaje. Nie ma dla mnie rzeczy nie możliwych ;) ... no dobra, wygrałeś :p, bardzo ładna zbroja. Jak ją zrobiłeś, jeżeli można widzieć?
Jonasz_Real Napisano 9 Listopad 2006 Autor Napisano 9 Listopad 2006 Jmtm00@ Na to wygląda :P Dzięki ;) MaJKel_zmc@ Proszę bardzo. :) satanicus1991@ Dzięki, Pytasz mnie jak to zrobiłem. To jest zwykły poly modeling, nic więcej. Zadne pluginy, ani nurbsy. Ja nieznam się na nurbsach. Ale trzeba będzie podup...:D Bo w niektórych przypadkach, świetnie by się to tego nadawały, np. dziurki na płytce. Jeśli zrobisz to zwykłym poli, to Ci trochę zezre edgesów. Wrzucam test. Narazie kolory nie są przemyslane.
Master Kiełbaster Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Złoto będzie lepsze od aluminium :P
piotrek Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Pięknie się pracka rozwija. Szkoda, że nie wyrobisz się w terminie... :/
satanicus1991 Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 (...)Szkoda, że nie wyrobisz się w terminie... :/ Skąd wiesz, w końcu dla Jonasza nie ma rzeczy niemożliwych ;] Jonasz respekt za zrobienie takiego czegoś w poly ;)
MaJKel_zmc Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Kolega od kiełbas (master) ma w pełni racje. POkombinuj coś ze złotymi kolorkami.pozdro
Jonasz_Real Napisano 13 Listopad 2006 Autor Napisano 13 Listopad 2006 Dzięki za komentsy Pobawię się jeszcze teksturkami. :)
ferni Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 rewelacyjne po prostu - materiał zbroi mi sie podoba ale moze dodaj niektóre elementy w złocie, albo moze przybruc ja troszke zeby nie wygladala tak jakby ledwo co wyszla z tasmy produkcyjnej
Badyl Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 wow zbroja na ful respekt :) zwlaszcza drugi render
satanicus1991 Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 8O Jaka ładna. Po prostu niemożliwe ;) chociaż, może trochę za bardzo odbija?
RK Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 Wyszło ślicznie. Jedziesz stary z tą sceną bo późno się robi BTW- to już Maya czy ciągle jeszcze "ten inny" soft ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się