Napisano 4 Październik 200618 l MEGA! smukła, piękna i groźna jednocześnie czekam na tex, bo to mnie najbardziej interesuje
Napisano 4 Październik 200618 l świetny wąż, czekam na następnego potworka no i dodaj pan gazu bo by było szkoda gdybyś nie zdążył
Napisano 6 Październik 200618 l pięknie Jonaszu! jascur rządzi. jak tego nie skończysz to Ci już buzi nie dam;)
Napisano 7 Październik 200618 l Modele cool, textury beda musialy byc naprawde dobre. Ciekaw jestem calosci. Dyplom masz to roboty :)
Napisano 9 Październik 200618 l Autor @CzAk1 Yo, czemu takie fajne ? Hmm, sam nie wiem ;) @maczuga Dzieki, mapowanie nie jest takie straszne jak go malują. :D @ferni dzięki @Klicek dzięki dzięki Klicus, lubię czytac twoje posty, naprawdę :p @RK Thank maaaan, dużo mi pomogłesz, ale to jest jeszcze mało materiału. Myślę, że dobrym rozwiążaniem będzie jeśli pójdę do jakies biblioteki medycznej, dla weterynarii. @Dziamka Dziękuje @Avenger Dzięki, hmm... na texturkę trzeba jeszcze poczekac. Przykro mi. @Ania Dziękuje, co za niespodzianka, rzadko widuję Cię na moim wątku. Fajnie, że wpadłasz @Jaras Dzięki, "ty również :]" @dariusz dzięki, i nie chcę buzi ...;] @Kedzior Thank Oki, daję dalej updejt. Powiem wam, że nigdy się tak nie męczyłem. To był najtrudniejszy model jak modelowałem w życiu. Ale dalej walczę z nim. Będę dalej poprawiał. Narazie bez futra. Oceniajcie...zapraszam.
Napisano 9 Październik 200618 l spoko wydaje mi sie ze przednie lapy sa troche za chude, tak sie tylko zastanawiam ile ta cala scena bedzie miec polygonów
Napisano 9 Październik 200618 l Autor heh, wolałbym nie wiedziec :P, na pewno layerami walnę. I poskleyam w PS.
Napisano 10 Październik 200618 l ładny czad będzie jak to skonczysz, scena wręcz bitewna i gęsta, modele ql :D
Napisano 10 Październik 200618 l staraj sie też dostosować iteracje ms do odległości od punktu widzenia, to może się wyrobisz na jednym renderku :) bo np. ten pies czy wilk czy co to tam jest to na nie go chyba nie będzie specjalnego zoomu, to myślę że wart byłoby mu zmniejszyć te itery.
Napisano 15 Październik 200618 l Autor @Mario don Thank man @maczuga Zastosuje się do twoich rad, ale to co pokazuje i pokazywałem do tej pory, chciałem sprawdzic jak wygląda model w gestej siatce. I tylko tyle. :) Wrzucam poprawiony model. Jakies uwagi? Tak mało krytykujecie, ehh, to niedobrze. ;)
Napisano 15 Październik 200618 l no prablem meen :D nieno, podziwiam opanowanie organiki. super siatka :)
Napisano 18 Październik 200618 l Coś jest nie tak z uszami, jak dla mnie trochę nie pasuja do całości. Wystarczająca krytyk? :P
Napisano 19 Październik 200618 l Super modele. Czekam z niecierpliwością na następne :). Skoro tak mało krytyki to dorzucę coś od siebie przy następnym modeliku :).Pozdro i powodzonka
Napisano 24 Październik 200618 l Wszystko ok ale wygląda jakbyś był zajęty gdzie indziej (skąd my to znamy ;)). Dawaj dalej, to już "ostatnie spięcie" :)
Napisano 28 Październik 200618 l ......................................................................................................... a może byś tak nas poinformował jak ci idzie, bo zamulasz? ;)
Napisano 29 Październik 200618 l Autor Witam wszystkich. Już mówię na jakim jestem etapie., na początek dziękuję wszystkim za komentsy i za wsparcie. Kurde całą noc ustawiałem zasran. rigi. W jednej scenie miałem gotową pozę węża, i chciałem go przeniec do drugiej scenki z wilkami. No to zaimportowałem.Wyskakiwały mi jakies błędy. I musiałem zrobic od nowa. Z węża zrobiła mi się duża gwiazda betlejemska :/// ?. Czy wiecie czemu? Czy da się tak przenosic, np zrigowaną postac do innej scenki, z opcją "Merge". Bo mi jakos nie wychodzi. I pokazuje UVałkę, jakbyście rozłożyli tego węża? Bo ja tak zrobiłem? Rozkładałem w maxie. P.s. Nie będę robił fura dla wilka, najlepiej będzie jak im obłozę planem z teksturkami. Co o tym sądzicie... Wrzucam testy, nie mam narazie czasu bawic się w ustawieniach. Rendering nie jest moją mocną stroną. Widzę sporo błędów po tych ustawieniach samej pozy. Hi hi, Na tym ostatnim renderze, wilk mógłby szerzej wbic zebami w tułów potwora. Ale dla całej sceny to nie ma znaczenia. Bo ledwo go będzie go widac. Ale mimo wszystko, poprawie :) Ja idę już spac...miłego oglądania, o ile jeszcze ktos tutaj zajrzy. ;)
Napisano 29 Październik 200618 l co do importowania - ja bym w scenie wilczej zrobiła File => x-ref scene. to ci zrobi coś w rodzaju linka do sceny z wężem, wąż będzie wyświetlany i renderowany, ale nie będzie go w scenie. błędów ani gwiazd betlejemskich nie będzie prawie na pewno, i scena wilcza nie będzie obciążona dodatkową geometrią. Minusem jest że wtedy w scenie wilczej nie możesz manipulować wężem, ale to nie problem bo możesz też na odwrót w scenie z wężem dać x-ref wilki, ustawić węża tak jak ma być względem wilków i potem usunąć x-ref. UV - dobrze jest, ten ogon można by jeszcze podzielić na kilka kawałków i je wyprostować (proste kawałki łatwiej się maluje w photoshopie), ale tak też jest dobrze. aha, w niektórych miejscach widać jakby poligony trochę nachodziły na siebie (np. koło paszczy), ale trudno powiedzieć, w edytorze uvw wejdź do face mode i daj Select => Select Overlapped Faces i sprawdź czy gdzieś ich nie ma, jak są to poprawiać ręcznie albo poprzez Soft Selection i Tools => Relax Dialog (niekiedy tak się da, niekiedy nie). Przy okazji możesz też sprawdzić Select => Select Inverted Faces. Jak jakiś cały objekt jest inverted, to pół biedy (chociaż lepiej flipnąć), ale jak pojedyncze face to też to należy poprawić. zakładam że dałeś na objekty checker map i rozglądnąłeś się czy gdzieś nie widac zbyt rozciągniętych kwadratów? czy ten tylni wilk gryzie węża w grzebień? bo wąż zdaje się go ignorować. ogólnie prezentuje się to bardzo dobrze, zwłaszcza ten przedni ma bardzo dobrą pozę.
Napisano 29 Październik 200618 l Autor O rany, dziękuję Ania za wielką pomoc. Teraz widzę jakie mam braki. Aniu, oczywiście, że rozłożyłem wcześniej UV. Trochę w tym się bawiłem. Widzisz, nawet rozłożyłem języczki. :P Postanowiłem że zrobię nowy rig, więc go pokazuje jak by ktoś chciał obejrzec. Nie wykluczone że zrobię z niej króciutką animację do demoreela. :) P.S. Tym razem wilk wbija kłami w grzbiet, troszkę go odrzuca. Mam takie wrażenie.
Napisano 30 Październik 200618 l Jedno jest pewne, nie zdąże ukonczyc go do końca bitwy a ty tu chcesz animki jeszce trzaskac:). a tak z innej beczki to jak zwykle pomyslem trafileś w moje gusta i znowu musze kibicowac Twojej pracy:D . gratuluje duplomu i zabieraj sie do roboty bo znowu nie skończysz.
Napisano 2 Listopad 200618 l A mi akurat to ustawienie nie podchodzi- brak w nim "grawitacji" a ruchy są niedodefiniowane (wow... ale słowo stworzyłem). Jeśli wilk/pies gryzie od gory to musi mieć lepsze oparcie przednich łap niż to ktore teraz widac, ten od dołu z kolei stoi za wysoko- warcząc powinien przypadać niżej na łapach. Oczywiście opinia jak najbardziej osobista i do zignorowania
Napisano 3 Listopad 200618 l Autor Piun@ animkę będę strzaskał, ale po tym wszystkim. Kazdy model będę traktował poważnie. Poświęcę tyle czasu nad kazdym modelem, ile będę mógł. Zbroję, detale, zadrapania itp. Chciałbym zrobic demoreela, bo w niedalekiej przysłości chciałbym znalesc pracę. RK@ Częściowo masz rację. Spróbuję zmienic pozę, takiego rzucającego się na niego. Nie wiem. Bo nigdy nie wiedziałem takiego wilka, który by się rzucał na kogos. Ale dzieki za uwagę. Pobawię się z pozami. Co do tylnego sugerujesz że, im mniejszy kąt tym jest bardziej grożniejszy? :)Zobaczę co da się zrobic.
Napisano 4 Listopad 200618 l Piun@ animkę będę strzaskał, ale po tym wszystkim. Kazdy model będę traktował poważnie. Poświęcę tyle czasu nad kazdym modelem, ile będę mógł. Zbroję, detale, zadrapania itp. Chciałbym zrobic demoreela, bo w niedalekiej przysłości chciałbym znalesc pracę. Jonasz życzę powodzenie z całego serca... Wiesz na co się porywasz ;)
Napisano 5 Listopad 200618 l Autor Dzięki Gaspar :) :) :) Dzisiaj naskrobałem kobiecą zbroję, jak wam się podoba? :p To jest dla elficy łuczniczki, będzie stała na pierwszym planie. P.s.Coś mi ten plik zniknął, więc jeszcze raz wstawiam
Napisano 5 Listopad 200618 l jak wejdziesz w taki detal to może modele skończysz na czas, ale będzie ci się tak długo renderować że nie zdążysz do bitwy :)
Napisano 6 Listopad 200618 l ozdóbki ładne, cieszą kobiece oko ewentualnie bym całość trochę bardziej wcięła w talii żeby wyglądała bardziej kobieco.
Napisano 7 Listopad 200618 l uuu lecisz Jonasz bardzo bardzo fajne modele, smok ma super łeb :D Powodzenia w dalszym modelowaniu !
Napisano 9 Listopad 200618 l Autor maczuga@ Nie ma mowy, żebym zdążył, skończę góra za dwa miechy. Tak tak, aż tyle jeszcze zostało. Z renderingiem też będę się martwił. Nie chcę renderowac wszystkiego osobno. :) uau, ładne, ale trudno ci to będzie przenieść w 3d Tak Ci się wydaje. Nie ma dla mnie rzeczy nie możliwych ;) Ania@ Gdybym Ci wykuł taką zbroję, byłabys teraz szczęśliwa? :p Junior, hcpiter3d@ dzięki. Witam i życzonka dla naszych kochanych bliżniaczków.:) Jonaszu, nie próżnuj przy atlantydzie, bo twoją prackę też obserwuję.powodzonka i jak zwykle pozdro hi hi, mi daleko jest próżnowania, ale miło że oglądasz mój wątek. ;) Wrzucam, dalej będę klepał. Brakuje jeszcze tyłu i parę detali np. smoka na płytce.
Napisano 9 Listopad 200618 l To w takim razie zamiawiam też (do wykucia) jedną dla mnie. Rewelacja :D.pozdro
Napisano 9 Listopad 200618 l Tak Ci się wydaje. Nie ma dla mnie rzeczy nie możliwych ;) ... no dobra, wygrałeś :p, bardzo ładna zbroja. Jak ją zrobiłeś, jeżeli można widzieć?
Napisano 9 Listopad 200618 l Autor Jmtm00@ Na to wygląda :P Dzięki ;) MaJKel_zmc@ Proszę bardzo. :) satanicus1991@ Dzięki, Pytasz mnie jak to zrobiłem. To jest zwykły poly modeling, nic więcej. Zadne pluginy, ani nurbsy. Ja nieznam się na nurbsach. Ale trzeba będzie podup...:D Bo w niektórych przypadkach, świetnie by się to tego nadawały, np. dziurki na płytce. Jeśli zrobisz to zwykłym poli, to Ci trochę zezre edgesów. Wrzucam test. Narazie kolory nie są przemyslane.
Napisano 9 Listopad 200618 l Pięknie się pracka rozwija. Szkoda, że nie wyrobisz się w terminie... :/
Napisano 10 Listopad 200618 l (...)Szkoda, że nie wyrobisz się w terminie... :/ Skąd wiesz, w końcu dla Jonasza nie ma rzeczy niemożliwych ;] Jonasz respekt za zrobienie takiego czegoś w poly ;)
Napisano 10 Listopad 200618 l Kolega od kiełbas (master) ma w pełni racje. POkombinuj coś ze złotymi kolorkami.pozdro
Napisano 13 Listopad 200618 l rewelacyjne po prostu - materiał zbroi mi sie podoba ale moze dodaj niektóre elementy w złocie, albo moze przybruc ja troszke zeby nie wygladala tak jakby ledwo co wyszla z tasmy produkcyjnej
Napisano 13 Listopad 200618 l 8O Jaka ładna. Po prostu niemożliwe ;) chociaż, może trochę za bardzo odbija?
Napisano 13 Listopad 200618 l Wyszło ślicznie. Jedziesz stary z tą sceną bo późno się robi BTW- to już Maya czy ciągle jeszcze "ten inny" soft ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto