Skocz do zawartości

Scena 3D: Atlantyda - Underwater


Jonasz_Real

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 158
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@CzAk1 Yo, czemu takie fajne ? Hmm, sam nie wiem ;)

@maczuga Dzieki, mapowanie nie jest takie straszne jak go malują. :D

@ferni dzięki

@Klicek dzięki dzięki Klicus, lubię czytac twoje posty, naprawdę :p

@RK Thank maaaan, dużo mi pomogłesz, ale to jest jeszcze mało materiału. Myślę, że dobrym rozwiążaniem będzie jeśli pójdę do jakies biblioteki medycznej, dla weterynarii.

@Dziamka Dziękuje

@Avenger Dzięki, hmm... na texturkę trzeba jeszcze poczekac. Przykro mi.

@Ania Dziękuje, co za niespodzianka, rzadko widuję Cię na moim wątku. Fajnie, że wpadłasz

@Jaras Dzięki, "ty również :]"

@dariusz dzięki, i nie chcę buzi ...;]

@Kedzior Thank

 

Oki, daję dalej updejt. Powiem wam, że nigdy się tak nie męczyłem. To był najtrudniejszy model jak modelowałem w życiu. Ale dalej walczę z nim. Będę dalej poprawiał. Narazie bez futra. Oceniajcie...zapraszam.

 

wolfwirehz4.jpg

 

wolfhighfj4.jpg

 

pawshighxu7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Już mówię na jakim jestem etapie., na początek dziękuję wszystkim za komentsy i za wsparcie.

Kurde całą noc ustawiałem zasran. rigi.

W jednej scenie miałem gotową pozę węża, i chciałem go przeniec do drugiej scenki z wilkami. No to zaimportowałem.Wyskakiwały mi jakies błędy. I musiałem zrobic od nowa. Z węża zrobiła mi się duża gwiazda betlejemska :/// ?. Czy wiecie czemu? Czy da się tak przenosic, np zrigowaną postac do innej

scenki, z opcją "Merge". Bo mi jakos nie wychodzi.

I pokazuje UVałkę, jakbyście rozłożyli tego węża? Bo ja tak zrobiłem? Rozkładałem w maxie.

 

P.s. Nie będę robił fura dla wilka, najlepiej będzie jak im obłozę planem z teksturkami. Co o tym sądzicie...

Wrzucam testy, nie mam narazie czasu bawic się w ustawieniach. Rendering nie jest moją mocną stroną.

Widzę sporo błędów po tych ustawieniach samej pozy.

Hi hi, Na tym ostatnim renderze, wilk mógłby szerzej wbic zebami w tułów potwora. Ale dla całej sceny to nie ma znaczenia. Bo ledwo go będzie go widac. Ale mimo wszystko, poprawie :)

Ja idę już spac...miłego oglądania, o ile jeszcze ktos tutaj zajrzy. ;)

 

triosiataeq2.jpg

 

untitled1id6.th.jpg

 

trioul5.th.jpg

 

triorenderingpe3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do importowania - ja bym w scenie wilczej zrobiła File => x-ref scene.

to ci zrobi coś w rodzaju linka do sceny z wężem, wąż będzie wyświetlany i renderowany, ale nie będzie go w scenie.

błędów ani gwiazd betlejemskich nie będzie prawie na pewno, i scena wilcza nie będzie obciążona dodatkową geometrią.

Minusem jest że wtedy w scenie wilczej nie możesz manipulować wężem, ale to nie problem bo możesz też na odwrót w scenie z wężem dać x-ref wilki, ustawić węża tak jak ma być względem wilków i potem usunąć x-ref.

 

UV - dobrze jest, ten ogon można by jeszcze podzielić na kilka kawałków i je wyprostować (proste kawałki łatwiej się maluje w photoshopie), ale tak też jest dobrze.

 

aha, w niektórych miejscach widać jakby poligony trochę nachodziły na siebie (np. koło paszczy), ale trudno powiedzieć, w edytorze uvw wejdź do face mode i daj Select => Select Overlapped Faces i sprawdź czy gdzieś ich nie ma, jak są to poprawiać ręcznie albo poprzez Soft Selection i Tools => Relax Dialog (niekiedy tak się da, niekiedy nie). Przy okazji możesz też sprawdzić Select => Select Inverted Faces. Jak jakiś cały objekt jest inverted, to pół biedy (chociaż lepiej flipnąć), ale jak pojedyncze face to też to należy poprawić.

 

zakładam że dałeś na objekty checker map i rozglądnąłeś się czy gdzieś nie widac zbyt rozciągniętych kwadratów?

 

czy ten tylni wilk gryzie węża w grzebień? bo wąż zdaje się go ignorować.

ogólnie prezentuje się to bardzo dobrze, zwłaszcza ten przedni ma bardzo dobrą pozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O rany, dziękuję Ania za wielką pomoc. Teraz widzę jakie mam braki.

Aniu, oczywiście, że rozłożyłem wcześniej UV. Trochę w tym się bawiłem. Widzisz, nawet rozłożyłem języczki. :P

Postanowiłem że zrobię nowy rig, więc go pokazuje jak by ktoś chciał obejrzec. Nie wykluczone że zrobię z niej króciutką animację do demoreela. :)

 

P.S. Tym razem wilk wbija kłami w grzbiet, troszkę go odrzuca. Mam takie wrażenie.

 

w261380stepbystepvd8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne, nie zdąże ukonczyc go do końca bitwy

 

a ty tu chcesz animki jeszce trzaskac:). a tak z innej beczki to jak zwykle pomyslem trafileś w moje gusta i znowu musze kibicowac Twojej pracy:D .

 

gratuluje duplomu i zabieraj sie do roboty bo znowu nie skończysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi akurat to ustawienie nie podchodzi- brak w nim "grawitacji" a ruchy są niedodefiniowane (wow... ale słowo stworzyłem). Jeśli wilk/pies gryzie od gory to musi mieć lepsze oparcie przednich łap niż to ktore teraz widac, ten od dołu z kolei stoi za wysoko- warcząc powinien przypadać niżej na łapach. Oczywiście opinia jak najbardziej osobista i do zignorowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piun@ animkę będę strzaskał, ale po tym wszystkim. Kazdy model będę traktował poważnie. Poświęcę tyle czasu nad kazdym modelem, ile będę mógł. Zbroję, detale, zadrapania itp. Chciałbym zrobic demoreela, bo w niedalekiej przysłości chciałbym znalesc pracę.

 

RK@ Częściowo masz rację. Spróbuję zmienic pozę, takiego rzucającego się na niego. Nie wiem. Bo nigdy nie wiedziałem takiego wilka, który by się rzucał na kogos. Ale dzieki za uwagę. Pobawię się z pozami.

Co do tylnego sugerujesz że, im mniejszy kąt tym jest bardziej grożniejszy? :)Zobaczę co da się zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piun@ animkę będę strzaskał, ale po tym wszystkim. Kazdy model będę traktował poważnie. Poświęcę tyle czasu nad kazdym modelem, ile będę mógł. Zbroję, detale, zadrapania itp. Chciałbym zrobic demoreela, bo w niedalekiej przysłości chciałbym znalesc pracę.

 

Jonasz życzę powodzenie z całego serca... Wiesz na co się porywasz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maczuga@ Nie ma mowy, żebym zdążył, skończę góra za dwa miechy. Tak tak, aż tyle jeszcze zostało. Z renderingiem też będę się martwił. Nie chcę renderowac wszystkiego osobno. :)

 

uau, ładne, ale trudno ci to będzie przenieść w 3d

Tak Ci się wydaje. Nie ma dla mnie rzeczy nie możliwych ;)

 

Ania@ Gdybym Ci wykuł taką zbroję, byłabys teraz szczęśliwa? :p

 

Junior, hcpiter3d@ dzięki. Witam i życzonka dla naszych kochanych bliżniaczków.:)

 

Jonaszu, nie próżnuj przy atlantydzie, bo twoją prackę też obserwuję.powodzonka i jak zwykle pozdro

 

hi hi, mi daleko jest próżnowania, ale miło że oglądasz mój wątek. ;)

 

 

Wrzucam, dalej będę klepał. Brakuje jeszcze tyłu i parę detali np. smoka na płytce.

 

zbrojatw0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jmtm00@ Na to wygląda :P Dzięki ;)

 

MaJKel_zmc@ Proszę bardzo. :)

 

satanicus1991@ Dzięki, Pytasz mnie jak to zrobiłem. To jest zwykły poly modeling, nic więcej. Zadne pluginy, ani nurbsy. Ja nieznam się na nurbsach. Ale trzeba będzie podup...:D Bo w niektórych przypadkach, świetnie by się to tego nadawały, np. dziurki na płytce. Jeśli zrobisz to zwykłym poli, to Ci trochę zezre edgesów.

 

Wrzucam test. Narazie kolory nie są przemyslane.

 

zbrojatoonrendering02ph9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności