Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Sklejka+podmalówka, ze zdjęć jaszczurek Tweetiego, soft zbrush, sposób projection master i plane 3d , z zero instensity i nakładamy sample na model, alpha jakieś takie kółeczko z wygładzonymi brzegami, bardzo fajna metoda, aha uv-mapa leży i kwiczy , dlatego troche rozmazane to wszystko, :)

Napisano

kiedyś poprosiłem patr'ego żeby mi udostępnił swoje referki do Cl 600 (chyba bo już nawet pewny nie jestem :P) Niedawno odkopałem je gdzieś na dysku i taki jest tego efekt :D

 

testmeroic3.th.jpg

pozdro

Napisano

ja się dołączę również ale bez mydła :p

Touch - bardzo fajny materiał wyszedł Ci na siedzeniu :) Zdradzisz jakieś ustwienia jego?

 

I ja wrzucam kolejny render testowy - (juz widze ze dywanik do wymiany)

 

b1a1845cc0baed8c.jpg

Napisano
...Mam cały czas wrażenie,że na wszystkich Twoich renderach,dajesz za wysoko klamkę.

hmmm... możliwe... zwrócę na to uwagę

Napisano

pionix --> co może wydać się dziwne, to materiał skóry według przepisu Everów, tyle, że światło i kąt, chyba nieco go wypaczyły i nie do końca go przypomina;) Będę go jeszcze męczył.

 

Pozdr!

Napisano

render1ct0.jpg

 

 

Nissan 300 ZX WIP, nie wiem jak zrobić jakiś dobry lakier i ustawić render. grzebałem w tym dość długo ale i tak cienie (shadow map w mentalu pod mayą) mają straszne ziarno.

Napisano

Hmmm... no to... mydło^^

Ale mam taki problem. Chodzi o interakcję materiału mydła z drewnianą 'mydelniczką'. Mydło jest dobrze ułożone, nie wchodzi w mydelniczkę, ale mimo to na dolnej jego krawędzi widać ciemny pasek. Materiał mydła to SSS, bardzo delikatny,

refract color: b.ciemny szary,

glossines na 0,3;

IOR: 1,1

fog color: ecru;

fog multiplier: 0,2;

reflect color: R:1 G:1 B:1 (więc praktycznie znikome odbicia) Fallof (fresnel)

H.glossines: 0,7

R.glossines: 0,5

 

translucent: mapka marble z kanału diffuse, jasne kolory

thickness: 1,5cm

multiplier: 1,5

scattering coeff.: 0,5

forward/backward coeff.: 0,5

 

2001005472595319625_rs.jpg

 

Ma ktoś pomysł w czym rzecz?

Napisano

AGmakonts --> Ten efekt znika dopiero, kiedy już mydło przechodzi w wyraźny stan lewitacji;), więc odpada. Spróbuję jeszcze się IOR'em pobawić, może to coś da.

 

KLICEK --> To od odcieniu różu, który jest u dołu mydła i idzie po obwodzie;)

 

tadzio --> Ostatni the best;) Nie wiem czego to faktura, ale wygląda nieźle;)

Napisano

...miesko... ktos glodny? ;P

[marny efekt, bo uzylem lowresowych textur 300x300 wiec troche malo wyrazne to to]

 

0b69d7df6993c954.jpg

 

74655a206216887a.jpg

 

 

Touch ale to Vrayowe sss? znaczyt sja fast sss? czy jak?

pozdr

Napisano

Bleee, na tym drugim wygląda jak rozsmarowane mielone;D

 

A SSS to stare, przy użyciu translucent'a;) Jestem na VRay'u 1.46, więc to o czym mówisz, to luksus, na który nie mogę sobie teraz pozwlolić;)

Napisano

Ats classic jeszcze tylko wentyl i sruby ;) Syacunek dla ludyi ktoryz robia felgi w maxie katorgia :/

18163402464dab4a5dab7.jpg

Tadzio textury z mapzone??

Napisano

Zalezy co :] ale prawie zawsze w rhino chyba ze nie byly jakies bardzo trudne to w maxie :] w maxie zrobilem moze ze 3 razy fegi :D chyba musze znalezc plyte z rozcem

Napisano

hello ...

 

mecze testy studia i lakieru ... powiedzcie prosze czy ide w dobra strone ... i jak ew wycisnac cos wiecej ?

 

pozdro ;]

Napisano

peter - mało ciekawe, imho fajniej było by gdyby na wszystkich fasadach był by ten biały kolor, który jest pod "przychodnia" (of course mijając cegły)

 

pierwszy exterior w zyciu (test bardziej niz finished), prosze się nie śmiać z bryły, bardzo stara :)

 

b91665037be0991a.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności