JohnZi Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 chotycznie czyli nie podkreslaja lini auta, bo chyba o to w tym chodzi;>
brumugun Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 Do speed modelingu się to raczej nie nadaje wrzucam tu: Teksturka dla smoczka ze speeda: Może być?
voyager Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 hehe! Pan Japa xD Texturka niezła, tylko troche na ogonie jakby rozciągnięta i niewyraźna. Sklejka ze zdjęć, czy jakiś plugin?
brumugun Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 Sklejka+podmalówka, ze zdjęć jaszczurek Tweetiego, soft zbrush, sposób projection master i plane 3d , z zero instensity i nakładamy sample na model, alpha jakieś takie kółeczko z wygładzonymi brzegami, bardzo fajna metoda, aha uv-mapa leży i kwiczy , dlatego troche rozmazane to wszystko, :)
Fargate Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 kiedyś poprosiłem patr'ego żeby mi udostępnił swoje referki do Cl 600 (chyba bo już nawet pewny nie jestem :P) Niedawno odkopałem je gdzieś na dysku i taki jest tego efekt :D pozdro
Touch Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 LOL, ten smok wygląda jakby miał coś na sumieniu;P A ja dorzucam kolejny model do z serii:
Fargate Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 Touch: zmontuj w końcu jakaś scenkę bo testy wychodzą ci kozacko :)
maverick sheep Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 Teraz czas na mydło;D :]Jak tak to czekam z niecierpliwością :) ekhm nooo widze ze koledzy otwarci z swoimi preferncjami :D:D mozna sie dolaczyc tez czekam :D pozdro
pionix Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 ja się dołączę również ale bez mydła :p Touch - bardzo fajny materiał wyszedł Ci na siedzeniu :) Zdradzisz jakieś ustwienia jego? I ja wrzucam kolejny render testowy - (juz widze ze dywanik do wymiany)
pionix Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 ...Mam cały czas wrażenie,że na wszystkich Twoich renderach,dajesz za wysoko klamkę. hmmm... możliwe... zwrócę na to uwagę
Touch Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 pionix --> co może wydać się dziwne, to materiał skóry według przepisu Everów, tyle, że światło i kąt, chyba nieco go wypaczyły i nie do końca go przypomina;) Będę go jeszcze męczył. Pozdr!
pionix Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Przy okazji robienia wizki taki "produkt uboczny" :) - zabawa z VRayCamera i DOF
tweety Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 dof fajny ale siadło ci na materiałach ;) ładne kolorki wnętrza :) Pozdrawiam
Bubu Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Wszyscy robis te wizki moze i ja bym sie na to nastawil ;)
pecet Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 zostaw wizki w spokoju i rób dalej poloneza bo ładnie wygląda, tylko daj mu normalne koła ;)
P4VV37 Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 Nissan 300 ZX WIP, nie wiem jak zrobić jakiś dobry lakier i ustawić render. grzebałem w tym dość długo ale i tak cienie (shadow map w mentalu pod mayą) mają straszne ziarno.
tadzio Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 Pionix co Ty za swiatelka masz w tej Twojej scence? pozdr edit: aaa... PhisicalCam, wiec Suna masz zapewne ;)
Touch Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Hmmm... no to... mydło^^ Ale mam taki problem. Chodzi o interakcję materiału mydła z drewnianą 'mydelniczką'. Mydło jest dobrze ułożone, nie wchodzi w mydelniczkę, ale mimo to na dolnej jego krawędzi widać ciemny pasek. Materiał mydła to SSS, bardzo delikatny, refract color: b.ciemny szary, glossines na 0,3; IOR: 1,1 fog color: ecru; fog multiplier: 0,2; reflect color: R:1 G:1 B:1 (więc praktycznie znikome odbicia) Fallof (fresnel) H.glossines: 0,7 R.glossines: 0,5 translucent: mapka marble z kanału diffuse, jasne kolory thickness: 1,5cm multiplier: 1,5 scattering coeff.: 0,5 forward/backward coeff.: 0,5 Ma ktoś pomysł w czym rzecz?
AGmakonts Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Touch sproboj je mimo wszystko minimalnie jeszcze oddalić
KLICEK Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Siwy fajnie to wyglada :) Touch czemu mydło ma czerwone sss ? ;)
maverick sheep Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 za duzo sie naogladal Fight Clubu :P Siwy jak zwykle gites :) tylko ta cegla z lewej na dole jakas za ciemna
Touch Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 AGmakonts --> Ten efekt znika dopiero, kiedy już mydło przechodzi w wyraźny stan lewitacji;), więc odpada. Spróbuję jeszcze się IOR'em pobawić, może to coś da. KLICEK --> To od odcieniu różu, który jest u dołu mydła i idzie po obwodzie;) tadzio --> Ostatni the best;) Nie wiem czego to faktura, ale wygląda nieźle;)
tadzio Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 ...miesko... ktos glodny? ;P [marny efekt, bo uzylem lowresowych textur 300x300 wiec troche malo wyrazne to to] Touch ale to Vrayowe sss? znaczyt sja fast sss? czy jak? pozdr
Touch Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Bleee, na tym drugim wygląda jak rozsmarowane mielone;D A SSS to stare, przy użyciu translucent'a;) Jestem na VRay'u 1.46, więc to o czym mówisz, to luksus, na który nie mogę sobie teraz pozwlolić;)
tadzio Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 mieso mielone wolowo-alienowe 3,70zl za pol kilo kto chetny zapraszaaaaam... ;P EDIT: i jedziem dalej... ;P
Bubu Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Ats classic jeszcze tylko wentyl i sruby ;) Syacunek dla ludyi ktoryz robia felgi w maxie katorgia :/ Tadzio textury z mapzone??
Bubu Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Zalezy co :] ale prawie zawsze w rhino chyba ze nie byly jakies bardzo trudne to w maxie :] w maxie zrobilem moze ze 3 razy fegi :D chyba musze znalezc plyte z rozcem
Kub@ Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 taka szybka próba imitacji lampy błyskowej we vrayu bez ps, ale jakby lewituje :/
zipper Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 hello ... mecze testy studia i lakieru ... powiedzcie prosze czy ide w dobra strone ... i jak ew wycisnac cos wiecej ? pozdro ;]
MaGuu Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 peter - mało ciekawe, imho fajniej było by gdyby na wszystkich fasadach był by ten biały kolor, który jest pod "przychodnia" (of course mijając cegły) pierwszy exterior w zyciu (test bardziej niz finished), prosze się nie śmiać z bryły, bardzo stara :)
Rekomendowane odpowiedzi