Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość George82
Napisano

Jeszcze raz ten regal. Tym razem bawilem sie z qmc+qmc. Moim zdaniem calkiem fajnie wyszlo cieniowanie od GI, widac roznice pomiedzy qmc+lc. Jak sadzicie: Warto przy takich nastawach renderowac? I jak to sie ma w stosunku czasu do jakosci?

 

adaptive qmc 1/16 clr thrsld 0,01

 

hollowstaggerpsny0.jpg

 

P.S. Dlaczego w frejmbaferze wychodzi dobrze, a po zapisaniu do jpg jest masakrycznie slaby kontarst?

 

Pozdrawiam!

Napisano

Dzieki misiaczki starałem się :*

 

Master Kielbaster masz tutaj:

Frizz : odpowiada za ogolne laczenie sie wlosow, jak i małych kepkow, czym blizej 0 tym bardziej włosy zbijaja sie ze soba, czym blizej 100 bardziej sie rozsadzaja, reszta to parametr Kink ktory robi małe loczki dzieki czemu wlosy wybijaja sie z "głownego" splotu i otrzymujesz "że są kłaki luzem i nie luzem?" :)

 

wlosky1.jpg

  • Like 1
Napisano

Dzięki :D Ustawień nie podam jakichś konkretnych bo to jest składane w większości w shopie, renderowane mentalem i scanlinem, osobny pass na światło, tekstury, volumy itp.

 

Początkowo oświetlałem mentalowym sunem + mrsky. Pass z volumami był renderowny w scanlinie, zamiast suna podłożyłem directa, dokładnie w to samo miejsce.

 

Szyby to arch&design - frosted glass, miałem robić brudne/popękane ale to był speed, nie chciało mi się :)

 

taki mało m-of, flash ok 300 Kb

http://www.octavo.webd.pl/max3d/galeria/mof.swf

 

Pozdrawiam :)

Napisano

soft: blender

render: blender internal

Test SSS. Chyba trochę mi nie wyszedł :) Chciałem dać jeszcze te świeczki na jakąś ciecz, ale jakoś tak mi wena odeszła ;] błagam nie mówcie nic na temat koloru podstawek. Nie mam pojęcia, co mnie podkusiło, żeby zrobić je na taki kolor, a że renderowało się dość długo, to zostawiłem.

Najwyższa świeczka miała być żółta, to blender coś spartaczył i wyszła brązowa.

swieczkity6.png

 

Nie bijcie za tło :)

Napisano

tia, ale jak się patrzy na prostotę obsługi to raczej blender się chowa :) i paru rzeczy, które mi się udawały np. w maxie + vray, za chiny nie wyjdą w blenderze.

Napisano

ok ja dalej mecze testowe ustawienia wlosow :/

 

Btw. jezeli moj komputer uciaga tylko 10000 kosmykow to znaczy ze mam komputer z tesco czy bidronki ?

 

test6.jpg

Napisano

dzieki, jeszcze swiatełka sa z wyprzedazy z tesco, swiaca z jednej strony, ale kurcze spotkał sie ktos z czyms takim ze jak daje wiecej niz 10000 wloskow to sie w ogole nie renderuja ? ;( przez to wloski wygladaja kiepsko

Napisano

dzieki, narazie musze jakos obejsc ta dziwna zasade 10000, ewentualnie bede sklejal w ps, czego chcialem uniknac.

 

No postaram sie to jakos poprawic, ale chodzi Ci o zachowanie wlosow? czy o to ze za mocno blyszcza ? jezeli o blysk to swiatla sa narazie strasznie roboczo ustawione, a jak nie to naprowadz mnie prosze :)

dzieki

Napisano

Chodzi mi o zachowanie włosów, może to kwestia ujęcia, ale sprawiają wrażenie mocno nażelowanych, powinny łagodnie spływać po głowie, a wyglądają jakby sterczały po linii prostej.

 

Use the Gravity Luke ! ;)

Napisano

Master nie przejmuj sie, to jest szybki tescik nawet wlasciwie wlosow nie ukladalem, tylko w zasadzie przkrecilem to co mialem i lekko dostosowalem, nie jest przeciez final czy cos. Efekt wczesniejszy jest do zrobienia bezproblemowo (wydaje mi sie), ale nie moge za cholere przeskoczyc tego 10000 jest to frustrujace ;) jak zwieksze ilosc passow wlosy wygladaja jak z teskacza;)

Napisano

AGmakonts: czy to takie ujęcie czy ona jest strasznie chuda ?

 

A odemnie na dzisiaj:

there is a time when a man wants even more balls...

 

kuleczki-800.jpg

 

(jesli komus sie wydaje ze widzial podobne rendery na sieci, to ma racje :) )

Napisano

Ano lewitują, chyba zle displace ustawilem.

A rozluzniac sie musze, od tygodnia klient mi kase wisi i ciągle ma jakis "bardzo wazny powod" żeby sie nie spotkac.

 

A macie moze pomysl jak zrobic ten plastik jakis taki bardziej... taki bardziej coolerski? bo narazie to zwykly fresnel w reflections.

Napisano

ja u siebie w materiele bym zastosowal spectral zeby, rozne kolory plastiku pod wplywem swiatelm wyszly, ale nie wiem czy w vireju jest cos takiego ;)

Napisano

Ja to tak trochę nie tak bardzo pro, jak wy, ale komp wypluł, to pokaże

152708fe4b05b21fm.jpg

V-ray źle podaje polycount. tak naprawdę jest około 20.000 (nie dawałem MS)

Napisano

oo79: nie za ostre te cienie?

 

Kulki wyewoluowały. Mam w głowie pomysł na wizke z tymi fotelikami, może niedlugo pojawi się WIP, jakieś wstępne uwagi ? (otoczenie bedzie inne, wiec pewnie i materiały pozmieniam troszke)

fotele02-s.jpg

to tak dla proporcji, ludek okolo 180cm

fotele02+ludek-s.jpg

Napisano

Taki tam tescik studia - no co... lato mamy, cieple kolorki itp ;P Bez obrobki w PS.

001oa2.th.jpg

MAterialy lamp do wymiany itp. Ogolnie pracuje nad tym autkiem jeszcze troche.. zobaczymy na ile mi czasu starczy - bo checi mam - w sumie to Fiat (lubie). :)

Napisano

no chrom tragiczny - jakis przedpotopowy i nie vrayowski ;P Felgi sa full wypas jak na bitmape - przyznacie mi racje prawda?? :D

Etyr11: no ba :) Mi sie juz opatrzyl.. po Bielsku prototypami smigaja od pol roku i sie mi juz znudzil... ;P Ale kopa to ma... :)

Napisano

Fiat teraz ładne samochody robi, grande punto, teraz 500... modelik wypaśny, ale render strasznie mdły jak dla mnie ale kolor studia fajny

 

ja chciałem zrobić sok pomarańczowy ale mi nie wyszedł, mimo tego że sie ze 2h renderował :/

szklanka.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności