Master Kiełbaster Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 dopóki nie połączy się ich z babką i resztą sceny. wtedy wyjdą max sztucznie :P jak zrobiłeś 3. że są kłaki luzem i nie luzem?
Gość George82 Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 Jeszcze raz ten regal. Tym razem bawilem sie z qmc+qmc. Moim zdaniem calkiem fajnie wyszlo cieniowanie od GI, widac roznice pomiedzy qmc+lc. Jak sadzicie: Warto przy takich nastawach renderowac? I jak to sie ma w stosunku czasu do jakosci? adaptive qmc 1/16 clr thrsld 0,01 P.S. Dlaczego w frejmbaferze wychodzi dobrze, a po zapisaniu do jpg jest masakrycznie slaby kontarst? Pozdrawiam!
KLICEK Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 Dzieki misiaczki starałem się :* Master Kielbaster masz tutaj: Frizz : odpowiada za ogolne laczenie sie wlosow, jak i małych kepkow, czym blizej 0 tym bardziej włosy zbijaja sie ze soba, czym blizej 100 bardziej sie rozsadzaja, reszta to parametr Kink ktory robi małe loczki dzieki czemu wlosy wybijaja sie z "głownego" splotu i otrzymujesz "że są kłaki luzem i nie luzem?" :) 1
patry Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 Vorek - WOW! E! Y! Co to? :O Render? Ja cie.... powiedz jakie światła, jaki renderer, jakie ustawienia, plisss :)
Vorek Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 Dzięki :D Ustawień nie podam jakichś konkretnych bo to jest składane w większości w shopie, renderowane mentalem i scanlinem, osobny pass na światło, tekstury, volumy itp. Początkowo oświetlałem mentalowym sunem + mrsky. Pass z volumami był renderowny w scanlinie, zamiast suna podłożyłem directa, dokładnie w to samo miejsce. Szyby to arch&design - frosted glass, miałem robić brudne/popękane ale to był speed, nie chciało mi się :) taki mało m-of, flash ok 300 Kb http://www.octavo.webd.pl/max3d/galeria/mof.swf Pozdrawiam :)
Fargate Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 Ja tu chyba sobie wipa zrobię z tego wątku :P W sumie test wszystkiego.
pecet Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 bardzo ładny model, lakier też coraz lepszy ale na takim kawałku ciężko oceniać
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 pecet ciesz sie ze na takim kawalku a nie na kulce ;P No lakierek prezentuje sie lepiej i fajnie jakby to autko znalazlo sie w WIPie i zostalo "pociagniete" w swojej postaci w tyl :)
maczuga Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 soft: blender render: blender internal Test SSS. Chyba trochę mi nie wyszedł :) Chciałem dać jeszcze te świeczki na jakąś ciecz, ale jakoś tak mi wena odeszła ;] błagam nie mówcie nic na temat koloru podstawek. Nie mam pojęcia, co mnie podkusiło, żeby zrobić je na taki kolor, a że renderowało się dość długo, to zostawiłem. Najwyższa świeczka miała być żółta, to blender coś spartaczył i wyszła brązowa. Nie bijcie za tło :)
KLICEK Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 łe no fajne kolorki :) kurcze blender ma moc: )
maczuga Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 tia, ale jak się patrzy na prostotę obsługi to raczej blender się chowa :) i paru rzeczy, które mi się udawały np. w maxie + vray, za chiny nie wyjdą w blenderze.
KLICEK Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 no tak ale wtedy przychodzi z pomoca photoshop render Rc 2.4332 ;)
t0m3k Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 mialem robic cos innego ale wyszlo cos takiego... speed modeling: 0.5h speed rendering: 10min speed PS: 5min
Master Kiełbaster Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 ale brzydki chrom :P i czemu żarówki nie są puste w środku? daj im shella..
KLICEK Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 ok ja dalej mecze testowe ustawienia wlosow :/ Btw. jezeli moj komputer uciaga tylko 10000 kosmykow to znaczy ze mam komputer z tesco czy bidronki ?
KLICEK Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 dzieki, jeszcze swiatełka sa z wyprzedazy z tesco, swiaca z jednej strony, ale kurcze spotkał sie ktos z czyms takim ze jak daje wiecej niz 10000 wloskow to sie w ogole nie renderuja ? ;( przez to wloski wygladaja kiepsko
Vorek Napisano 22 Lipiec 2007 Napisano 22 Lipiec 2007 Bardzo fajnie wychodzi, troszkę sztywne, jakby za dużo lakieru, ale nie wątpię że rozwiążesz to dynamiką :)
KLICEK Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 dzieki, narazie musze jakos obejsc ta dziwna zasade 10000, ewentualnie bede sklejal w ps, czego chcialem uniknac. No postaram sie to jakos poprawic, ale chodzi Ci o zachowanie wlosow? czy o to ze za mocno blyszcza ? jezeli o blysk to swiatla sa narazie strasznie roboczo ustawione, a jak nie to naprowadz mnie prosze :) dzieki
Vorek Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Chodzi mi o zachowanie włosów, może to kwestia ujęcia, ale sprawiają wrażenie mocno nażelowanych, powinny łagodnie spływać po głowie, a wyglądają jakby sterczały po linii prostej. Use the Gravity Luke ! ;)
Master Kiełbaster Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 ja wiedziałem że tak będzie :P a co do ilości to może spróbuj zwiększyć ilość passów a nie włossów.
Vorek Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Zainspirowany wczoraj przez Klicka, pobawiłem się trochę hairem maxowym, tak dla relaksu ;) Odrobina postprodukcji i Fire ! ;) moze to nie miejsce na to ale wrzucam animkę włosów w ruchu, preview, nie mam czasu na render ;D http://pl.youtube.com/watch?v=YAjNfdvc_OA
KLICEK Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Master nie przejmuj sie, to jest szybki tescik nawet wlasciwie wlosow nie ukladalem, tylko w zasadzie przkrecilem to co mialem i lekko dostosowalem, nie jest przeciez final czy cos. Efekt wczesniejszy jest do zrobienia bezproblemowo (wydaje mi sie), ale nie moge za cholere przeskoczyc tego 10000 jest to frustrujace ;) jak zwieksze ilosc passow wlosy wygladaja jak z teskacza;)
AGmakonts Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Taki tescik studia, model nie mój, render u koma robiony max 7 i stary vray Shot at 2007-07-23
KLICEK Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 fajne zetony :D hehe nie no fajna babka, szkoda ze nie w kolorze ;)
maczuga Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 ojej, zaskakująco duże... eee... dobra nieważne :>
mirach Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 AGmakonts: czy to takie ujęcie czy ona jest strasznie chuda ? A odemnie na dzisiaj: there is a time when a man wants even more balls... (jesli komus sie wydaje ze widzial podobne rendery na sieci, to ma racje :) )
KLICEK Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 fajne na rozluznienie Mirach :) ale lewituja Ci ballsy :D
mirach Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Ano lewitują, chyba zle displace ustawilem. A rozluzniac sie musze, od tygodnia klient mi kase wisi i ciągle ma jakis "bardzo wazny powod" żeby sie nie spotkac. A macie moze pomysl jak zrobic ten plastik jakis taki bardziej... taki bardziej coolerski? bo narazie to zwykly fresnel w reflections.
KLICEK Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 ja u siebie w materiele bym zastosowal spectral zeby, rozne kolory plastiku pod wplywem swiatelm wyszly, ale nie wiem czy w vireju jest cos takiego ;)
voyager Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 Ja to tak trochę nie tak bardzo pro, jak wy, ale komp wypluł, to pokaże V-ray źle podaje polycount. tak naprawdę jest około 20.000 (nie dawałem MS)
pionix Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 voyager - ładnie dopracowany model wkładu kominkowego a ja lazienke taką wrzucam:
mirach Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 oo79: nie za ostre te cienie? Kulki wyewoluowały. Mam w głowie pomysł na wizke z tymi fotelikami, może niedlugo pojawi się WIP, jakieś wstępne uwagi ? (otoczenie bedzie inne, wiec pewnie i materiały pozmieniam troszke) to tak dla proporcji, ludek okolo 180cm
pionix Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 widzę potencjał na ciekawą wizkę z tymi fotelami;) Nie wiem czy cała konstrukcja tego mocowania do sufitu nie jest za masywna?
..:: WIKTOR ::.. Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Taki tam tescik studia - no co... lato mamy, cieple kolorki itp ;P Bez obrobki w PS. MAterialy lamp do wymiany itp. Ogolnie pracuje nad tym autkiem jeszcze troche.. zobaczymy na ile mi czasu starczy - bo checi mam - w sumie to Fiat (lubie). :)
Thunder Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 wiem że test studia ale powiem że brzydki materiał chromu masz :P
hcpiter Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 cosi sie alusy splaszczyly ;) a chrom okropny :p
..:: WIKTOR ::.. Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 no chrom tragiczny - jakis przedpotopowy i nie vrayowski ;P Felgi sa full wypas jak na bitmape - przyznacie mi racje prawda?? :D Etyr11: no ba :) Mi sie juz opatrzyl.. po Bielsku prototypami smigaja od pol roku i sie mi juz znudzil... ;P Ale kopa to ma... :)
pecet Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Fiat teraz ładne samochody robi, grande punto, teraz 500... modelik wypaśny, ale render strasznie mdły jak dla mnie ale kolor studia fajny ja chciałem zrobić sok pomarańczowy ale mi nie wyszedł, mimo tego że sie ze 2h renderował :/
Master Kiełbaster Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 dorób knot do tego soczku i będzie na święto trupa.
Rekomendowane odpowiedzi