demigod Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 hcpiter bardzo zacnie a jest szansa zobaczyc bez post produkcji renda oraz swiatla jak sa rozlozone i natezenie :] THX palmer > kamczki w doniczce sie splaszczyly :]
trosiek Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 palmerceramiczny materiał to baw się z fallofem a potem glossinessami i ew. jakaś bump mapa. i użyj normalnej kamery bo to chyba user view jest. i użyj jakis normalnych cieni, bo tutaj ja żadnych nie widze szczerze mówiąc.
patry Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 Bubu - wow, bardzo przyjemny render i lakierek :) Pokażesz zooma na lampy, ale w clay'u? :)
trosiek Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 ja bym z przodu doświetlił, bo nie widać prawie tych kratek itp.
hcpiter Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 demigod dzieki ! bedzie szansa :) ale dopiero w poniedzialek bo teraz nie mam zabardzo czasu na screenowanie :]
!Ewert Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 Podłoga psuje Ci cały efekt, tex rozjechana to jedno ale sam materiał to 2.
palmer Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 demigod - plasko ...fakt ..poprawie trosiek- co rozumiesz pod pojeciem "normalne cienie" :) wstawilem scene do "studia" i pewnie to eliminuje wiekszosc cieni .... (nad materialem tez popracuje) w sumie render to tylko 2 sciany, blat, lustro, umywalka i kilka elementow ..... chcialem tylko "pochwalic sie" moim pierwszym materialem jaki uzylem do plytek - heh
routee Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 1,5 h na ściany :D ? szanuj siebie i rynek nie ma wizek na wczoraj ! :D
Gość Sahe Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 iglaki mutanty a tak pozatym to OK tak zeby nie było spamu experyment tujowy eventualnie cypress leyland Onyx lekko zmodyfikowany w maxie, wymage jeszce poprawek Sahe
palmer Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 cfaniak ... wow potrzebuje Twoich dachowek !!!! ...szukam i eksperymentuje ale za nic w swiecie nie moglem uzyskac takiego efektu .. share plizzzz.... p.s. Pan z pieskami lekko lewituje :)
cfaniak Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 cfaniak ... wow potrzebuje Twoich dachowek !!!! ...szukam i eksperymentuje ale za nic w swiecie nie moglem uzyskac takiego efektu .. share plizzzz.... p.s. Pan z pieskami lekko lewituje :) Dachówki nic specjalnego prosty model przerobiony na proxy a potem array a tu 3ds z dachowka http://s009.wyslijto.pl/?file_id=04133825129253459104
Touch Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 jacekdrze, świetne, jedne z lepszych jakie widziałem ostatnio;) Ciemny sufit jednak jest tutaj na duży minus.
MichalNowak Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 RA dzięki za modele ;] , przydatna sprawa taki mały test
viz.k Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 jacekdrze: sliczne swiatelko moja poprawka do testowego exteriora i chyba pierwszy raz wstawiam ludzi do wizki....nie pasuja mi tu, psuja cala prace?:)
Morphe Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 Psuje to ci krzok na 1 planie, wziol bys dal z foty :) a ludzie sa ok.
Loki Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 (edytowane) Test: - zasłon (mało zwiewne mi się wydają, chodzi tylko o zasłony w drzwiach na dole) - czerwone klocki w środku, są żeby sprawdzić przezroczystosc - materialu framug okiennych (miał być machoń, wyszła czekolada :/) - trawy (chyba za jasna) swiatło to VraySun + Sky + VrayPhisicalCamera (zastanawiam sie czy nie dodać jakiegoś omni wewnątrz żeby rozświetliło zasłony od tyłu jak sie przerenderuje to wrzuce do porównania) Jeśli ktoś ma dobry patent na fajnie wyglądające zasłony i chciał by się podzielić, byłbym wdzięczny :) Edytowane 28 Czerwiec 2008 przez Loki
ReflectVision Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 polshai: bo maja troche zly kontrast :) poza tym widac tilling na zltych scianach budynku i troche te wyrwy na bialym za duze, ale ja sie nie znam
Osterman Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 Teścik materiały lampki i nauka IES'ów :
pressenter Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 (edytowane) Osterman: bardzo fajny teścik, ale powiem Ci, że najlepsza w tym to ściana jest. Opowiedz o niej coś więcej, może jakiś bum czy coś zarzucisz? :D Edytowane 28 Czerwiec 2008 przez pressenter
Master Kiełbaster Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 trójpalczasta laska z ciasta: a ja mam aparaty w banerze :(
pressenter Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Wygląda jak laska z "Klątwy", ale niezłe, niezłe. :D
trosiek Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 master taki niewinny avatar a takie ujęcia renderów fajne :D na miniaturce myślałem że to fotka ale i tak Ci super wyszło :) a co do bannerów to wystarczy adblocka mieć ;)
carlosss Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 ja bym powiedział że ona w kisielu się kąpie :P
Osterman Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 pressenter : ściana to zwykły vray mtl z bumpem i tyle.
grzegerz Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 czesc mam problemy, renderuje w maxie 9 i Vrayu 1,5 exteriory z kilkunastoma drzewami, zwykle przerzucam do renderingow modele z archicada, ale nie wiem dlaczego przy wiekszej ilosci drzew i innych obiektow wywala mi maxa wczasie renderingu roznie albo na raycascie albo na irr albo na LC albo juz na wlasciwym renderingu. wystarczy ze dam rozdzialke 1500x 1000 i jakies slabe nastawy to i tak wywala musze drastycznie je zmniejszac zeby rendering doszedl do konca, nie wiem dlaczego tak sie dzieje, moze sie dlugo renderowac ale zeby nie wywalalo maxa, renderuje na Q6700, 4GB patriot DDR2, 8800GTS 512ddr3, win XP 32bit sp3, jestem zalamany bo nie po to kupilem tego kompa by przy kazdym renderingu mi go wywalal, :(( pomocy koledzy, czy trzeba jakies miec konkretne systemowe ustawienia w Vrayu? co sie dzieje
arturprx2 Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 na poczatek to daj 3g swicha a jak malo to przeproxuj drzewa i bedzie gites...
Loki Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 (edytowane) zasadnicze pytanie: skoro masz q6700 to po co ci 32 bitowy system ? zainstaluj xp64 i nie bedziesz mial problemów, lub zastosuj rozwiązanie jakie sugeruje arturprx2 dalsze boje i przeboje z domkiem. Mdło mi to wygląda co myślicie ? Edytowane 29 Czerwiec 2008 przez Loki
pressenter Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Faktycznie troszkę mdło, w PS mógłbyś troszkępokombinować, dachówce jakiś bardziej wyrazisty kolor dać... bardzo pastelowe to wszystko teraz. Ale jako model bardzoe fajne. Trawka i dachówka cool.
Master Kiełbaster Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 zrób unsharp mask 20% i 90 pixeli radius :P
Nowi Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 grigoriob -> ja niestety mam takie same problemy, to niestety wina XP 32 bit, swich /3GB załatwia sprawę z wywalaniem sie max-a ale niestety, przynajmniej u mnie jednocześnie działa wtedy tylko jedna "większa" aplikacja, przy uruchomionym max-e nawet mozilli nie mogę odpalic, po zatym viwe_porty działają straszliwie wolno więc jak chcę edytowac coś większego to niestety muszę wrócic do standardowych ustawień. Poszukaj na forum tematu o /3GB switch jest sporo na ten temat. Ja zrobiłem tak jak polecał ktoś na forum aby w boot.ini dodac zupełnie nowe polecenie i miec wybór jakiego windows-a chcesz uruchomic przed logowaniem. Mój boot.ini wygląda teraz tak: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Micro soft Windows XP Professional 3GB" /noexecute=optin /fastdetect/3gb Pozdrawiam Nowi P.S. Sorry za OffTopa
SWRSC Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 (edytowane) test oświetlenia: 1. 2. Ktory lepszy? Edytowane 29 Czerwiec 2008 przez SWRSC
Master Kiełbaster Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 (edytowane) apropo dużych renderów natknąłem się na coś takiego (post któryś tam) http://mentalraytips.blogspot.com/2007_06_01_archive.html Ktory lepszy? 2. proponowałbym jakoś zmienić kadr bo w tym panuje niezły chaos. Edytowane 29 Czerwiec 2008 przez Master Kiełbaster
Bobby_digital Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Bum. bara bum: wywal ta brzydule ze srodka :)
Lis Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 (edytowane) Świerszcz-> Drugi. wywal ta brzydule ze srodka :) Walczę z nią :) Jeszcze takowo: Edytowane 29 Czerwiec 2008 przez Lis
Osterman Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 grigoriob : scena po prostu za dużo waży, wątpie żeby Vray proxy załatwiło sprawę ->na pewno poprawi prace w viewporcie. Przede wszystkim zmień system na WinXP X64 PRO (ewentualnie VistaULTIMATE X64), 3dsMaxa i Wireja na x64. Architektura 64 bitowa twojego procka wogule nie jest wykorzystywana na x32 !
pressenter Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Świerszczu też jestem za drugim, na pierwszym to wyższe turbidity jakoś nie teges. 2. proponowałbym jakoś zmienić kadr bo w tym panuje niezły chaos. Na pierwszy rzut oka rzeczywiście trudno się połapać, nie wiedziałem co to jest w pierwszej chwili. A ode mnie test iesów, nigdy nie korzystałem z nich jak dotąd do oświetlenia całego wnętrza, ale widzę, że całkiem całkiem to może wyjść.
routee Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Świerszczu po kadrze wnioskuję że całość zapowiada się równie dobrze, 2 bardziej naturalne (mocniejsze cienie) Lisie temu takiemu z antenką na środku dobuduj akwarium bo wygląda jak z improtu ze wschodu. Mariot jak żyw ! jakiś dym, Q7 zza rogu tudzież ptaszek i będzie gites
_Arti_ Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 A tu moje... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... eeee? aa... emmmm....hmmmm.... Nie wiem, jakaś głupota! Ludzie, ma ktoś fajny przepis na shader skóry? ^^'
pressenter Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 Artur: ... Cholernie mi się podoba. Ekstra studio, i skóra, i materiał na ołówku, i sam ołówek, i... gdzie robiłeś tą fotkę?
Rekomendowane odpowiedzi