Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hcpiter bardzo zacnie a jest szansa zobaczyc bez post produkcji renda oraz swiatla jak sa rozlozone i natezenie :] THX

 

palmer > kamczki w doniczce sie splaszczyly :]

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

palmerceramiczny materiał to baw się z fallofem a potem glossinessami i ew. jakaś bump mapa. i użyj normalnej kamery bo to chyba user view jest. i użyj jakis normalnych cieni, bo tutaj ja żadnych nie widze szczerze mówiąc.

Napisano

demigod - plasko ...fakt ..poprawie

trosiek- co rozumiesz pod pojeciem "normalne cienie" :)

wstawilem scene do "studia" i pewnie to eliminuje wiekszosc cieni ....

(nad materialem tez popracuje)

w sumie render to tylko 2 sciany, blat, lustro, umywalka i kilka elementow .....

 

chcialem tylko "pochwalic sie" moim pierwszym materialem jaki uzylem do plytek - heh

Napisano

iglaki mutanty a tak pozatym to OK

 

tak zeby nie było spamu

experyment tujowy eventualnie cypress leyland

166gh1.jpg

 

Onyx lekko zmodyfikowany w maxie, wymage jeszce poprawek

 

Sahe

Napisano

cfaniak ...

 

wow

potrzebuje Twoich dachowek !!!! ...szukam i eksperymentuje ale za nic w swiecie nie moglem uzyskac takiego efektu ..

share plizzzz....

 

p.s.

Pan z pieskami lekko lewituje :)

Napisano

jacekdrze: sliczne swiatelko

 

moja poprawka do testowego exteriora i chyba pierwszy raz wstawiam ludzi do wizki....nie pasuja mi tu, psuja cala prace?:)

 

test3.jpg

Napisano (edytowane)

zaslony2tw1.jpg

 

Test:

- zasłon (mało zwiewne mi się wydają, chodzi tylko o zasłony w drzwiach na dole) - czerwone klocki w środku, są żeby sprawdzić przezroczystosc

- materialu framug okiennych (miał być machoń, wyszła czekolada :/)

- trawy (chyba za jasna)

 

 

swiatło to VraySun + Sky + VrayPhisicalCamera

(zastanawiam sie czy nie dodać jakiegoś omni wewnątrz żeby rozświetliło zasłony od tyłu jak sie przerenderuje to wrzuce do porównania)

 

Jeśli ktoś ma dobry patent na fajnie wyglądające zasłony i chciał by się podzielić, byłbym wdzięczny :)

Edytowane przez Loki
Napisano (edytowane)

Osterman: bardzo fajny teścik, ale powiem Ci, że najlepsza w tym to ściana jest. Opowiedz o niej coś więcej, może jakiś bum czy coś zarzucisz? :D

Edytowane przez pressenter
Napisano

master taki niewinny avatar a takie ujęcia renderów fajne :D na miniaturce myślałem że to fotka ale i tak Ci super wyszło :) a co do bannerów to wystarczy adblocka mieć ;)

Napisano

czesc mam problemy, renderuje w maxie 9 i Vrayu 1,5 exteriory z kilkunastoma drzewami, zwykle przerzucam do renderingow modele z archicada, ale nie wiem dlaczego przy wiekszej ilosci drzew i innych obiektow wywala mi maxa wczasie renderingu roznie albo na raycascie albo na irr albo na LC albo juz na wlasciwym renderingu. wystarczy ze dam rozdzialke 1500x 1000 i jakies slabe nastawy to i tak wywala musze drastycznie je zmniejszac zeby rendering doszedl do konca, nie wiem dlaczego tak sie dzieje, moze sie dlugo renderowac ale zeby nie wywalalo maxa, renderuje na Q6700, 4GB patriot DDR2, 8800GTS 512ddr3, win XP 32bit sp3, jestem zalamany bo nie po to kupilem tego kompa by przy kazdym renderingu mi go wywalal, :(( pomocy koledzy, czy trzeba jakies miec konkretne systemowe ustawienia w Vrayu? co sie dzieje

Napisano (edytowane)

zasadnicze pytanie: skoro masz q6700 to po co ci 32 bitowy system ? zainstaluj xp64 i nie bedziesz mial problemów, lub zastosuj rozwiązanie jakie sugeruje arturprx2

 

dalsze boje i przeboje z domkiem. Mdło mi to wygląda co myślicie ?

 

mdlo1no7.jpg

Edytowane przez Loki
Napisano

Faktycznie troszkę mdło, w PS mógłbyś troszkępokombinować, dachówce jakiś bardziej wyrazisty kolor dać... bardzo pastelowe to wszystko teraz. Ale jako model bardzoe fajne. Trawka i dachówka cool.

Napisano

grigoriob -> ja niestety mam takie same problemy, to niestety wina XP 32 bit, swich /3GB załatwia sprawę z wywalaniem sie max-a ale niestety, przynajmniej u mnie jednocześnie działa wtedy tylko jedna "większa" aplikacja, przy uruchomionym max-e nawet mozilli nie mogę odpalic, po zatym viwe_porty działają straszliwie wolno więc jak chcę edytowac coś większego to niestety muszę wrócic do standardowych ustawień.

Poszukaj na forum tematu o /3GB switch jest sporo na ten temat. Ja zrobiłem tak jak polecał ktoś na forum aby w boot.ini dodac zupełnie nowe polecenie i miec wybór jakiego windows-a chcesz uruchomic przed logowaniem. Mój boot.ini wygląda teraz tak:

 

[boot loader]

timeout=30

default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS

[operating systems]

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Micro soft Windows XP Professional 3GB" /noexecute=optin /fastdetect/3gb

 

Pozdrawiam Nowi

 

P.S. Sorry za OffTopa

Napisano (edytowane)

Świerszcz-> Drugi.

 

wywal ta brzydule ze srodka :)

Walczę z nią :)

 

Jeszcze takowo:

gggghq4.jpg

Edytowane przez Lis
Napisano

grigoriob : scena po prostu za dużo waży, wątpie żeby Vray proxy załatwiło sprawę ->na pewno poprawi prace w viewporcie. Przede wszystkim zmień system na WinXP X64 PRO (ewentualnie VistaULTIMATE X64), 3dsMaxa i Wireja na x64. Architektura 64 bitowa twojego procka wogule nie jest wykorzystywana na x32 !

Napisano

Świerszczu też jestem za drugim, na pierwszym to wyższe turbidity jakoś nie teges.

 

2. proponowałbym jakoś zmienić kadr bo w tym panuje niezły chaos.

 

Na pierwszy rzut oka rzeczywiście trudno się połapać, nie wiedziałem co to jest w pierwszej chwili.

 

A ode mnie test iesów, nigdy nie korzystałem z nich jak dotąd do oświetlenia całego wnętrza, ale widzę, że całkiem całkiem to może wyjść.

4vrayphysicalcamera07obhw2.jpg

Napisano

Świerszczu po kadrze wnioskuję że całość zapowiada się równie dobrze, 2 bardziej naturalne (mocniejsze cienie)

Lisie temu takiemu z antenką na środku dobuduj akwarium bo wygląda jak z improtu ze wschodu. Mariot jak żyw ! jakiś dym, Q7 zza rogu tudzież ptaszek i będzie gites

Napisano

gupotacopyxe6.png

 

A tu moje... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... eeee? aa... emmmm....hmmmm.... Nie wiem, jakaś głupota! Ludzie, ma ktoś fajny przepis na shader skóry? ^^'

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności