Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

demigod - plasko ...fakt ..poprawie

trosiek- co rozumiesz pod pojeciem "normalne cienie" :)

wstawilem scene do "studia" i pewnie to eliminuje wiekszosc cieni ....

(nad materialem tez popracuje)

w sumie render to tylko 2 sciany, blat, lustro, umywalka i kilka elementow .....

 

chcialem tylko "pochwalic sie" moim pierwszym materialem jaki uzylem do plytek - heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iglaki mutanty a tak pozatym to OK

 

tak zeby nie było spamu

experyment tujowy eventualnie cypress leyland

166gh1.jpg

 

Onyx lekko zmodyfikowany w maxie, wymage jeszce poprawek

 

Sahe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cfaniak ...

 

wow

potrzebuje Twoich dachowek !!!! ...szukam i eksperymentuje ale za nic w swiecie nie moglem uzyskac takiego efektu ..

share plizzzz....

 

p.s.

Pan z pieskami lekko lewituje :)

 

Dachówki nic specjalnego prosty model przerobiony na proxy a potem array a tu 3ds z dachowka http://s009.wyslijto.pl/?file_id=04133825129253459104

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaslony2tw1.jpg

 

Test:

- zasłon (mało zwiewne mi się wydają, chodzi tylko o zasłony w drzwiach na dole) - czerwone klocki w środku, są żeby sprawdzić przezroczystosc

- materialu framug okiennych (miał być machoń, wyszła czekolada :/)

- trawy (chyba za jasna)

 

 

swiatło to VraySun + Sky + VrayPhisicalCamera

(zastanawiam sie czy nie dodać jakiegoś omni wewnątrz żeby rozświetliło zasłony od tyłu jak sie przerenderuje to wrzuce do porównania)

 

Jeśli ktoś ma dobry patent na fajnie wyglądające zasłony i chciał by się podzielić, byłbym wdzięczny :)

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc mam problemy, renderuje w maxie 9 i Vrayu 1,5 exteriory z kilkunastoma drzewami, zwykle przerzucam do renderingow modele z archicada, ale nie wiem dlaczego przy wiekszej ilosci drzew i innych obiektow wywala mi maxa wczasie renderingu roznie albo na raycascie albo na irr albo na LC albo juz na wlasciwym renderingu. wystarczy ze dam rozdzialke 1500x 1000 i jakies slabe nastawy to i tak wywala musze drastycznie je zmniejszac zeby rendering doszedl do konca, nie wiem dlaczego tak sie dzieje, moze sie dlugo renderowac ale zeby nie wywalalo maxa, renderuje na Q6700, 4GB patriot DDR2, 8800GTS 512ddr3, win XP 32bit sp3, jestem zalamany bo nie po to kupilem tego kompa by przy kazdym renderingu mi go wywalal, :(( pomocy koledzy, czy trzeba jakies miec konkretne systemowe ustawienia w Vrayu? co sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasadnicze pytanie: skoro masz q6700 to po co ci 32 bitowy system ? zainstaluj xp64 i nie bedziesz mial problemów, lub zastosuj rozwiązanie jakie sugeruje arturprx2

 

dalsze boje i przeboje z domkiem. Mdło mi to wygląda co myślicie ?

 

mdlo1no7.jpg

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grigoriob -> ja niestety mam takie same problemy, to niestety wina XP 32 bit, swich /3GB załatwia sprawę z wywalaniem sie max-a ale niestety, przynajmniej u mnie jednocześnie działa wtedy tylko jedna "większa" aplikacja, przy uruchomionym max-e nawet mozilli nie mogę odpalic, po zatym viwe_porty działają straszliwie wolno więc jak chcę edytowac coś większego to niestety muszę wrócic do standardowych ustawień.

Poszukaj na forum tematu o /3GB switch jest sporo na ten temat. Ja zrobiłem tak jak polecał ktoś na forum aby w boot.ini dodac zupełnie nowe polecenie i miec wybór jakiego windows-a chcesz uruchomic przed logowaniem. Mój boot.ini wygląda teraz tak:

 

[boot loader]

timeout=30

default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS

[operating systems]

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Micro soft Windows XP Professional 3GB" /noexecute=optin /fastdetect/3gb

 

Pozdrawiam Nowi

 

P.S. Sorry za OffTopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grigoriob : scena po prostu za dużo waży, wątpie żeby Vray proxy załatwiło sprawę ->na pewno poprawi prace w viewporcie. Przede wszystkim zmień system na WinXP X64 PRO (ewentualnie VistaULTIMATE X64), 3dsMaxa i Wireja na x64. Architektura 64 bitowa twojego procka wogule nie jest wykorzystywana na x32 !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świerszczu też jestem za drugim, na pierwszym to wyższe turbidity jakoś nie teges.

 

2. proponowałbym jakoś zmienić kadr bo w tym panuje niezły chaos.

 

Na pierwszy rzut oka rzeczywiście trudno się połapać, nie wiedziałem co to jest w pierwszej chwili.

 

A ode mnie test iesów, nigdy nie korzystałem z nich jak dotąd do oświetlenia całego wnętrza, ale widzę, że całkiem całkiem to może wyjść.

4vrayphysicalcamera07obhw2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świerszczu po kadrze wnioskuję że całość zapowiada się równie dobrze, 2 bardziej naturalne (mocniejsze cienie)

Lisie temu takiemu z antenką na środku dobuduj akwarium bo wygląda jak z improtu ze wschodu. Mariot jak żyw ! jakiś dym, Q7 zza rogu tudzież ptaszek i będzie gites

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności