Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Arti: myślałeś kiedyś wiesz, tak usiąść, popatrzeć na to wszystko troszkę z boku, i dopracować jedną jedyną scenę? Raz, a dobrze. To powyżej... rozumiem, że to coś leży na plaży. Ogólnie widać postęp od czasu Twoich pierwszych renderów, ale jest on minimalny, a pokazujesz nam tutaj swoje prace już jak długo? Piasek wygląda jak nachlapane woskiem, ewentualnie plastelina, te czerwone cosie jak pianka, tylko jakaś taka ciężka, która spadła z nieba. Fajną masz mapkę do tego piasku, tzn disp to chyba jest, ale już teksturkę, a raczej jej brak... ale spróbuj tą scenę dopracować, nie idź dalej tylko skup się na jednej co? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubaaaaa... a czy w realu, przy takim układzie pomieszczenia/eń i takiej odległości od okna udałoby się to oświetlić tylko i wyłącznie światłem słonecznym z tegoż bardzo oddalonego okna? Ja stawiam, że chyba nie bardzo i potrzebne byłoby wsparcie światła sztucznego, więc... może spróbuj VRay'lightów pod sufitem zamiast zabaw z gammą?;)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem, ze to takie oszustwo jest bo z tego okna nie bedzie az tyle swiatla, żeby oswietlic to wnetrze, ale plus jest taki, ze zamiast 20 IESow, które mocno spowalniają czas renderingu mam tylko kilka vray lightów. A moim wzorcem są rendery Lisa:

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=31885&page=730

 

Tylko, ze u niego to światla rastrowe rozświetlaja dalesze strefy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie zawsze jest w firmie czas na takie rzeźbienie i dlatego szukam jakiegoś trika, zeby było łatwo i szybko. Szefowie oczekują dobrze rozswietlonego wnetrza i najlatwiej by bylo wrzucic wielkiego vray plana tuż pod sufitem albo omni, ale wtedy jest zupełnie nienaturalnie i płasko.

 

Kolejny render z gamma 10 :)

 

gamma10aom1.jpg

Edytowane przez Kubaswielgus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki test i pytanie i "+" dla t0m3k'a za kołdrę.

 

jak zlikwidować takie ostre szarpanie w drugiej szybie na samym dole? mam zwiększyć aa? no dobra ale co to i gdzie? wiem co trzeba podkręcić by mieć w miarę ładny render ale co od czego tego nie wiem :/

 

syp01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubaswielgus poczytaj dobie w Wlipedii chociazby. Ogólnie to zestawiasz kilka fot (renderów) z różną ekspozycją i wyciągasz to co potrzeba. daj część z oknami niedoświetloną lekko a tą z biurkiem za to duzo jasniejszą ale z dobrymi cieniami, no i mix toto aż efekt bedzie zadowalający. Nie wiem czy jasno to napisałam.

 

Abell mental czy vray? A tak btw, to mocno przepalone i słabiutki kontrast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neiraa. Ale takie sztuczki stosuje się w fotografii gdzie niestety nie da sie oszukac fizyki. A w programach renderujących można dzięki zwiększonej gammie bezpośrednio podczas renderu. Na razie tylko eksperymentuje. Jak mi to zupełnie nie bedzie wychodzić to sobie odpuszczę, ale wydaje mi sie, ze trzymanie sie gammy 2,2 na siłe też nie jest najlepszym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.treddi.com/forum/index.php?autocom=lumina

 

edit: na forum tej stronki też warto wejść, szczególnie w tutoriale bo można wiele przydatnych rzeczy znaleźć - do translacji można używać google translate z włoskiego na polski :)

 

edit2: lampke zrobiłem i wyrenderowałem:

bathroomwalllightwithcocq6.jpg

Edytowane przez trosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Master Kiełbaster ciało nawet nawet ;) ale włosy nie dają rady i usta za bardzo zaciśnięte jakieś :)

i caustyki chyba ciutkę za mocne

o i nogi powinny chyba troszkę się przebijać przez wodę przynajmniej z wierzchu anie ginąć jakby w kiślu stała :)

poza tym git :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

master wreszcie przestales meczyc scarlett:) tej juz nie poznaje...? rzeczywiscie shader skory sztuczny i kaustyki tez chyba za mocne...wlosy laski mi sie podobaja...to jakis hair czy cos? czy w photoshopie dodane? wyglada bardzo naturalnie w odroznieniu od reszty...

 

A ode mnie domek- z exteriorami wciaz mi nie po drodze ale cwicze - poprosze o konstruktywne porady i wytkniecie bledow

dom_s1.jpg

 

 

dom_s2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a oto mała panorama mojej przyszłej kuchni gospodarczej. Białe płytki ze strychu (mają z 20 lat :D), wszystkie meble z mojego drewnianego starego domu - szacowany wiek 25 lat :), linoleum na podłodze ze strychu - szacowany wiek XX z lat '80-tych :)

Wizka raczej zrobiona dla sprawdzenia jak to wszystko będzie wyglądać razem :)

>>PANORAMA

Edytowane przez Mortom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w założeniu miała wyjść mokra a nie plastikowa :P włosy to hair and fur

 

Jak tak to oki :)

Powiedz czy renderujesz w Vray-u bo ciekawi mnie jak dobrze wyrenderować w Vray-u maxowy hair&fur - daje on świetne efekty ale pod Vray-em się renerować poprawnie nie chce - albo ja nie potrafię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności