Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ajj dałbym repa ale nie moge :/ jak nie zapomne i będę mógł dać to dostaniesz :) napewno się przyda! ten wątek można chyba uznać za najlepszy i najbardziej przydatny w kategorii 3D. Wpisywać miasta kto się zgadza!:D Viva onet!

Napisano

Arti: myślałeś kiedyś wiesz, tak usiąść, popatrzeć na to wszystko troszkę z boku, i dopracować jedną jedyną scenę? Raz, a dobrze. To powyżej... rozumiem, że to coś leży na plaży. Ogólnie widać postęp od czasu Twoich pierwszych renderów, ale jest on minimalny, a pokazujesz nam tutaj swoje prace już jak długo? Piasek wygląda jak nachlapane woskiem, ewentualnie plastelina, te czerwone cosie jak pianka, tylko jakaś taka ciężka, która spadła z nieba. Fajną masz mapkę do tego piasku, tzn disp to chyba jest, ale już teksturkę, a raczej jej brak... ale spróbuj tą scenę dopracować, nie idź dalej tylko skup się na jednej co? ;)

Napisano

Wrzucam 2 rendery. Zrobione na szybko. Pierwszy z gamma 10, a drugi z gamma 2,2. Od okna do krawędzi lady recepcyjnej jest 19m. Czy da się przy pomocy gammy 2,2 dobrze doświetlić to wnętrze bez przepaleń? Korzystam z liner multiply (ale w exponential jest bez roznicy).

 

gamma10pw3.jpg

 

gamma22tt1.jpg

Napisano

Kubaaaaa... a czy w realu, przy takim układzie pomieszczenia/eń i takiej odległości od okna udałoby się to oświetlić tylko i wyłącznie światłem słonecznym z tegoż bardzo oddalonego okna? Ja stawiam, że chyba nie bardzo i potrzebne byłoby wsparcie światła sztucznego, więc... może spróbuj VRay'lightów pod sufitem zamiast zabaw z gammą?;)

 

Pozdr

Napisano (edytowane)

Niestety nie zawsze jest w firmie czas na takie rzeźbienie i dlatego szukam jakiegoś trika, zeby było łatwo i szybko. Szefowie oczekują dobrze rozswietlonego wnetrza i najlatwiej by bylo wrzucic wielkiego vray plana tuż pod sufitem albo omni, ale wtedy jest zupełnie nienaturalnie i płasko.

 

Kolejny render z gamma 10 :)

 

gamma10aom1.jpg

Edytowane przez Kubaswielgus
Napisano (edytowane)

Używasz może samplera "Adaptive Subdivision"?

 

@dół: To sorki, jakoś tak mi ten szum podchodził pod subd. ;)

Edytowane przez arev
Napisano

Kubaswielgus a moze doświetlaj zza kamery lub pomyśl o światłach nie poprawnych fizycznie czy tam jak chcesz zostawić vraylighty w oknach to odchacz no decay - zaświeci na całej długośći :).

 

Taki o test:

d6b444e44b132a0f.jpg

Napisano

taki test i pytanie i "+" dla t0m3k'a za kołdrę.

 

jak zlikwidować takie ostre szarpanie w drugiej szybie na samym dole? mam zwiększyć aa? no dobra ale co to i gdzie? wiem co trzeba podkręcić by mieć w miarę ładny render ale co od czego tego nie wiem :/

 

syp01.jpg

Napisano

Kubaswielgus poczytaj dobie w Wlipedii chociazby. Ogólnie to zestawiasz kilka fot (renderów) z różną ekspozycją i wyciągasz to co potrzeba. daj część z oknami niedoświetloną lekko a tą z biurkiem za to duzo jasniejszą ale z dobrymi cieniami, no i mix toto aż efekt bedzie zadowalający. Nie wiem czy jasno to napisałam.

 

Abell mental czy vray? A tak btw, to mocno przepalone i słabiutki kontrast.

Napisano

Neiraa. Ale takie sztuczki stosuje się w fotografii gdzie niestety nie da sie oszukac fizyki. A w programach renderujących można dzięki zwiększonej gammie bezpośrednio podczas renderu. Na razie tylko eksperymentuje. Jak mi to zupełnie nie bedzie wychodzić to sobie odpuszczę, ale wydaje mi sie, ze trzymanie sie gammy 2,2 na siłe też nie jest najlepszym rozwiązaniem.

Napisano (edytowane)

trosiek: Noo ładna ta lampka - ale strasznie jakoś biało na tym renderze :)

 

A ja taki salonik:

 

de4b0fc3ab9eaab6.jpg

Edytowane przez JohnyCa
Napisano

Master Kiełbaster ciało nawet nawet ;) ale włosy nie dają rady i usta za bardzo zaciśnięte jakieś :)

i caustyki chyba ciutkę za mocne

o i nogi powinny chyba troszkę się przebijać przez wodę przynajmniej z wierzchu anie ginąć jakby w kiślu stała :)

poza tym git :)

Napisano

master wreszcie przestales meczyc scarlett:) tej juz nie poznaje...? rzeczywiscie shader skory sztuczny i kaustyki tez chyba za mocne...wlosy laski mi sie podobaja...to jakis hair czy cos? czy w photoshopie dodane? wyglada bardzo naturalnie w odroznieniu od reszty...

 

A ode mnie domek- z exteriorami wciaz mi nie po drodze ale cwicze - poprosze o konstruktywne porady i wytkniecie bledow

dom_s1.jpg

 

 

dom_s2.jpg

Napisano (edytowane)

Witam, a oto mała panorama mojej przyszłej kuchni gospodarczej. Białe płytki ze strychu (mają z 20 lat :D), wszystkie meble z mojego drewnianego starego domu - szacowany wiek 25 lat :), linoleum na podłodze ze strychu - szacowany wiek XX z lat '80-tych :)

Wizka raczej zrobiona dla sprawdzenia jak to wszystko będzie wyglądać razem :)

>>PANORAMA

Edytowane przez Mortom
Napisano
w założeniu miała wyjść mokra a nie plastikowa :P włosy to hair and fur

 

Jak tak to oki :)

Powiedz czy renderujesz w Vray-u bo ciekawi mnie jak dobrze wyrenderować w Vray-u maxowy hair&fur - daje on świetne efekty ale pod Vray-em się renerować poprawnie nie chce - albo ja nie potrafię :)

Napisano

polshai, Master: Jak bym nie próbował to efekt jest marny w porównaniu z oryginałem :) Renderowane jako geometry wyglądają jak siano a renderowane jako efekt są super ale nie mają na nie wpływu światła Vray-owe i też kicha.

Napisano

JohnyCa: w porównaniu do innych Twoich prac ten salonik, no wybacz, jest straszny. Pomijam widok za oknem, ale balustrada, brak chyba w ogóle kontrastu, no i materiały też do rewelacyjnych nie należą. Do poprawy. :P

 

polshai: bardzo mi się podoba.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności