mirach Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Plik sciagnolem, problemow nie bylo. A ... czy ktos moze to do obj exportnac? W max 9 nie otworze. A rep i tak poleci :) edit: nie poleci, nie moge :(
DraB Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Ja niestety nie otworzę :( Ale rep jest. Powiedz chociaż jak ją tak ładnie zginasz, to Cloth?
t0m3k Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 koldra_obj.zip DraB do zagiecia uzywam PathDeform ;) a pozniej reactor 6 2
Neiraa Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Och, dobrze trafiłam :] T0m3k dzięki, przyda się, no i +
arev Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Tomek, pojechałeś z tą kołdrą. Lepszej nie zrobię, więc pozwolę sobie wykorzystać w pewnym projekcie. Dzięki i pozdro :)
trosiek Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 ajj dałbym repa ale nie moge :/ jak nie zapomne i będę mógł dać to dostaniesz :) napewno się przyda! ten wątek można chyba uznać za najlepszy i najbardziej przydatny w kategorii 3D. Wpisywać miasta kto się zgadza!:D Viva onet!
_Arti_ Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 A ja znowu takie coś po szkole ^^' Speed'zik for fun.
pressenter Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Arti: myślałeś kiedyś wiesz, tak usiąść, popatrzeć na to wszystko troszkę z boku, i dopracować jedną jedyną scenę? Raz, a dobrze. To powyżej... rozumiem, że to coś leży na plaży. Ogólnie widać postęp od czasu Twoich pierwszych renderów, ale jest on minimalny, a pokazujesz nam tutaj swoje prace już jak długo? Piasek wygląda jak nachlapane woskiem, ewentualnie plastelina, te czerwone cosie jak pianka, tylko jakaś taka ciężka, która spadła z nieba. Fajną masz mapkę do tego piasku, tzn disp to chyba jest, ale już teksturkę, a raczej jej brak... ale spróbuj tą scenę dopracować, nie idź dalej tylko skup się na jednej co? ;)
Kubaswielgus Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Wrzucam 2 rendery. Zrobione na szybko. Pierwszy z gamma 10, a drugi z gamma 2,2. Od okna do krawędzi lady recepcyjnej jest 19m. Czy da się przy pomocy gammy 2,2 dobrze doświetlić to wnętrze bez przepaleń? Korzystam z liner multiply (ale w exponential jest bez roznicy).
!Ewert Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Wszystko się da. http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ Polecam
Kubaswielgus Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Wszystko się da. http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ Polecam Dzieki :) A co to jest Vray? ;)
Touch Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Kubaaaaa... a czy w realu, przy takim układzie pomieszczenia/eń i takiej odległości od okna udałoby się to oświetlić tylko i wyłącznie światłem słonecznym z tegoż bardzo oddalonego okna? Ja stawiam, że chyba nie bardzo i potrzebne byłoby wsparcie światła sztucznego, więc... może spróbuj VRay'lightów pod sufitem zamiast zabaw z gammą?;) Pozdr
arev Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 IESy do tych reflektorów wrzucić. Po co one tam są? ;)
Kubaswielgus Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 No wiem, ze to takie oszustwo jest bo z tego okna nie bedzie az tyle swiatla, żeby oswietlic to wnetrze, ale plus jest taki, ze zamiast 20 IESow, które mocno spowalniają czas renderingu mam tylko kilka vray lightów. A moim wzorcem są rendery Lisa: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=31885&page=730 Tylko, ze u niego to światla rastrowe rozświetlaja dalesze strefy.
Touch Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Hmm... ale zwróć uwagę na powierzchnie przeszklenia i układ pomieszczenia względem okien u Lis'a, a u Ciebie;)
Kubaswielgus Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 (edytowane) Niestety nie zawsze jest w firmie czas na takie rzeźbienie i dlatego szukam jakiegoś trika, zeby było łatwo i szybko. Szefowie oczekują dobrze rozswietlonego wnetrza i najlatwiej by bylo wrzucic wielkiego vray plana tuż pod sufitem albo omni, ale wtedy jest zupełnie nienaturalnie i płasko. Kolejny render z gamma 10 :) Edytowane 18 Wrzesień 2008 przez Kubaswielgus
Neiraa Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 A może spróbuj wykorzystać trick z HDR'em? Ja czasem tak doświetlam rendery jak mi się spieszy, działa nieźle.
Kubaswielgus Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 A może spróbuj wykorzystać trick z HDR'em? Ja czasem tak doświetlam rendery jak mi się spieszy, działa nieźle. A na czym polega ten trick :) ?
!Ewert Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 krzesła lewitują, chyba nie przeczytałeś dokładnie tego co Ci dałem ;)
Kubaswielgus Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 Krzesła nie lewitują tylko na tej ciemnej wykładzinie słabo widać cienie od envirementu :D
arev Napisano 18 Wrzesień 2008 Napisano 18 Wrzesień 2008 (edytowane) Używasz może samplera "Adaptive Subdivision"? @dół: To sorki, jakoś tak mi ten szum podchodził pod subd. ;) Edytowane 18 Wrzesień 2008 przez arev
La R Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Kubaswielgus a moze doświetlaj zza kamery lub pomyśl o światłach nie poprawnych fizycznie czy tam jak chcesz zostawić vraylighty w oknach to odchacz no decay - zaświeci na całej długośći :). Taki o test:
Abell Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 taki test i pytanie i "+" dla t0m3k'a za kołdrę. jak zlikwidować takie ostre szarpanie w drugiej szybie na samym dole? mam zwiększyć aa? no dobra ale co to i gdzie? wiem co trzeba podkręcić by mieć w miarę ładny render ale co od czego tego nie wiem :/
Neiraa Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Kubaswielgus poczytaj dobie w Wlipedii chociazby. Ogólnie to zestawiasz kilka fot (renderów) z różną ekspozycją i wyciągasz to co potrzeba. daj część z oknami niedoświetloną lekko a tą z biurkiem za to duzo jasniejszą ale z dobrymi cieniami, no i mix toto aż efekt bedzie zadowalający. Nie wiem czy jasno to napisałam. Abell mental czy vray? A tak btw, to mocno przepalone i słabiutki kontrast.
Kubaswielgus Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Neiraa. Ale takie sztuczki stosuje się w fotografii gdzie niestety nie da sie oszukac fizyki. A w programach renderujących można dzięki zwiększonej gammie bezpośrednio podczas renderu. Na razie tylko eksperymentuje. Jak mi to zupełnie nie bedzie wychodzić to sobie odpuszczę, ale wydaje mi sie, ze trzymanie sie gammy 2,2 na siłe też nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Abell Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Neiraa v-ray... musze troszke przyciemnic scene
La R Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Tiaaa to może być mydło jak się przyjrzeć tudzież jakiś płyn do kąpieli...ja tam bumpa nie widzę to musi być zła jakość kompresji fotosika :P Kubas... piszę spróbuj z no decay. Abell - w vray'u to się nazywa Image Sampler tu masz link http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/render_params_imagesampler.htm
Neiraa Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Kubas. no jak chcesz, ale to by oszczędzilo Ci czasy renderów, bo o to biega czy nie? To kombinuj po swojemu. Abell to nie pomoge :P
Abell Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Poprawiłem ale tu juz w PS pojechalem Neiraa uwagi zawsze cenne nawet kopozycyjne... wydaje mi sie ale troche tam pusto :/
Vega Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Witam, to na ziemi to jest dywan czy trawa?? :) Bardziej przypomina mi to trawę, ale wszystko zależy od Ciebie.
Bacry Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Przede wszystkim Abell to kamera jest za wysoko.
trosiek Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 (edytowane) http://www.treddi.com/forum/index.php?autocom=lumina edit: na forum tej stronki też warto wejść, szczególnie w tutoriale bo można wiele przydatnych rzeczy znaleźć - do translacji można używać google translate z włoskiego na polski :) edit2: lampke zrobiłem i wyrenderowałem: Edytowane 19 Wrzesień 2008 przez trosiek
JohnyCa Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 (edytowane) trosiek: Noo ładna ta lampka - ale strasznie jakoś biało na tym renderze :) A ja taki salonik: Edytowane 19 Wrzesień 2008 przez JohnyCa
Destroyer Napisano 19 Wrzesień 2008 Napisano 19 Wrzesień 2008 Master Kiełbaster ciało nawet nawet ;) ale włosy nie dają rady i usta za bardzo zaciśnięte jakieś :) i caustyki chyba ciutkę za mocne o i nogi powinny chyba troszkę się przebijać przez wodę przynajmniej z wierzchu anie ginąć jakby w kiślu stała :) poza tym git :)
viz.k Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 master wreszcie przestales meczyc scarlett:) tej juz nie poznaje...? rzeczywiscie shader skory sztuczny i kaustyki tez chyba za mocne...wlosy laski mi sie podobaja...to jakis hair czy cos? czy w photoshopie dodane? wyglada bardzo naturalnie w odroznieniu od reszty... A ode mnie domek- z exteriorami wciaz mi nie po drodze ale cwicze - poprosze o konstruktywne porady i wytkniecie bledow
Master Kiełbaster Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 w założeniu miała wyjść mokra a nie plastikowa :P włosy to hair and fur
Mortom Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 (edytowane) Witam, a oto mała panorama mojej przyszłej kuchni gospodarczej. Białe płytki ze strychu (mają z 20 lat :D), wszystkie meble z mojego drewnianego starego domu - szacowany wiek 25 lat :), linoleum na podłodze ze strychu - szacowany wiek XX z lat '80-tych :) Wizka raczej zrobiona dla sprawdzenia jak to wszystko będzie wyglądać razem :) >>PANORAMA Edytowane 20 Wrzesień 2008 przez Mortom
JohnyCa Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 w założeniu miała wyjść mokra a nie plastikowa :P włosy to hair and fur Jak tak to oki :) Powiedz czy renderujesz w Vray-u bo ciekawi mnie jak dobrze wyrenderować w Vray-u maxowy hair&fur - daje on świetne efekty ale pod Vray-em się renerować poprawnie nie chce - albo ja nie potrafię :)
viz.k Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 musisz go wlaczyc w zakladce "effects" i chyba zmienic tam z buffer na geometry
Master Kiełbaster Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 to jest mental, vray nie obsługuje ani sss ani włosków (inaczej niż przez buffer lub geometry). żeby w vrayu mieć bufferowe włoski trzeba chyba wyłączyć vrayowy frame buffer.
Mortom Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 Master Kiełbaster może to głupie pytanie ale może masz jakiegoś fajnego tutka na taką wodę morską?? :)
JohnyCa Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 polshai, Master: Jak bym nie próbował to efekt jest marny w porównaniu z oryginałem :) Renderowane jako geometry wyglądają jak siano a renderowane jako efekt są super ale nie mają na nie wpływu światła Vray-owe i też kicha.
Master Kiełbaster Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 gdy są ustawione na geometry to możesz im wrzucić dowolny shader. jeśli jeszcze dasz odpowiednio wysokie samplowanie i ze 100.000 włosków to powinny wyglądać super. (pomijając czas renderu dążący do nieskończoności)
pressenter Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 JohnyCa: w porównaniu do innych Twoich prac ten salonik, no wybacz, jest straszny. Pomijam widok za oknem, ale balustrada, brak chyba w ogóle kontrastu, no i materiały też do rewelacyjnych nie należą. Do poprawy. :P polshai: bardzo mi się podoba.
Rekomendowane odpowiedzi