Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kuba pomidor smakowity! Tylko listki jeszcze zdradzają sztuczność.

 

Touch wypas, naprawdę! Tylko oliwa Ci zzieleniała w tym świetle.

 

JohnyCa to za oknem prawie jak marysia o_O

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
to daj zbliżenie tego parowca w oddali na morzu :D o i może tej mewy na patyku :D

 

lol, nie no, to akurat jest zdjęcie na plane'ie;p

 

Neiraa, danke! Właśnie wiem, że trochę zzieleniała, nie chciało mi się już poprawiać;)

 

polshai, ładne, ładne;) Wieszak(?) tylko mi tam nie pasuje i wanna jakby mała strasznie, jak dwa kible^^. Za to świetny materiał na tej ścianie za wanną, co to?;)

Napisano
Johnyca-bardzo fajnie;D podzielilbys sie ustawieniami rendera? Takie moje nieskromne pytanie:)

 

Jak zwykle to nic specjalnego.

Renderowane na IRR + LC. IRR na presetowym medium a LC na jakieś 800 Subdiv - reszta standard, Reinhard z burnem na 0,25 no i jeszcze w rQMC Noise treshold na 0,001. Świecone zżółkłym directem jako słońce plus VRayLight lekko niebieski za oknem (no i IES-y we wnękach) + VRaySky w Environmencie i wielki plane na zewnątrz z VRayLight materiałem świecący jako tło.

A i jeszcze w Post-processing saturacja zjechana na 0,85.

Kamera VRayPhysical z włączonym DOF-em.

W Photoshopie mały sharpen i śladowy color balance.

 

Pozdrawiam

Napisano

Projekt nie moj, wanna taka miala byc:) Za wanna szyba na scianie z maskowanym wzorkiem w refraction.

 

Johnny wg mnie z tego plane z vraylightmtl moglbys zrezygnowac, ja w ogole staram sie omijac ten material, jakies straszne szumy generuje.

Napisano
Projekt nie moj, wanna taka miala byc:) Za wanna szyba na scianie z maskowanym wzorkiem w refraction.

 

Johnny wg mnie z tego plane z vraylightmtl moglbys zrezygnowac, ja w ogole staram sie omijac ten material, jakies straszne szumy generuje.

 

Fakt - ale nie lubię wklejać tła w shopie - może się w końcu do HDR-ek przekonam :)

 

BTW - wzorek na ścianie świetnie wygląda ale z samplami GI to poszłeś w dół bo plam co niemiara :)

Napisano

polshai: Takie mdłe troszkę. Bateria prysznicowa ma być taka matowa? Możesz zdradzić producenta, bo diablo trudno takową mi znaleźć?

Edytowane przez pressenter

Napisano

kurcze nie wiem jaki to model, bralem troche na szybko jakas w miare podobna od tej zadanej...chyba z everow

 

z bateriami w ogole jest problem, cala ceramika spoko jest tego wiele a akurat z bateriami znam tylko roca http://cad.roca.pl/?mod=main&grupa=1&podgrupa=3 - polecam:) jakby ktos mial cos jeszcze to dajcie link bo czesto taki maly duperel nie do znalezienia i trzeba modelowac

Napisano

polshai - parę stron wcześniej wrzucałem różne linki do takich rzeczy. W tej chwili nie mam ich pod ręką także nie podam.

Napisano

O ja! Ale fajny render. Już nawet nie mówię o modelu, bo nie powiem, całkiem, ale pomysł na render baaaardzo fajny. ;)

Napisano

arturprx2 miodzio! piekne światło, fajne studio. tylko poduszki nieco zbyt nadmuchane, jak plastikowe.

Napisano

dżizas artur głowa mnie boli od patrzenia na ten przechylony render. troszkę fruwa ta kanapa no i sampling. Ale ogólnie mi się podoba :)

Napisano

arturprx2: Fajnie! Czym tam świecisz że tak dużo plam na podłodze?

 

Odemnie:

 

9ea144b662723af0.jpg

Napisano

JohnyCa: No niestety VrayLightMtl coś takiego robi. Sam też próbowałem kiedyś tego używać, ale zrezygnowałem. Teraz to uzywam tego tylko żeby pokazać, że jakiś obiekt świeci; ustawiam wartość VrayLightMtl na 10, a potem obiekt obstawiam dookoła Vraylightami lub iesami.

Napisano

JohnyCa - fajny ten telefonik. Sam miałem go robić dla tego klienta, ale czasu brakło. Lepiej bym chyba tego nie zrobił :)

Napisano
JohnyCa: No niestety VrayLightMtl coś takiego robi. Sam też próbowałem kiedyś tego używać, ale zrezygnowałem. Teraz to uzywam tego tylko żeby pokazać, że jakiś obiekt świeci; ustawiam wartość VrayLightMtl na 10, a potem obiekt obstawiam dookoła Vraylightami lub iesami.

 

Hmm - dobry sposób - właśnie sprawdziłem na globusie :)

 

f3cbff3c21596367.jpg

Napisano

ode mnie też telefon, chyba już zaczynam kumać shader tree w modo:)

Jeśli ktoś ma fajną mapke hdri jakiegoś pokoju i chciałby wspomóc człowieka w potrzebie to wiecie, repa nie skąpie ;)

gage1rz2.jpg

gage2hj0.jpg

Edit:Dzięki trosiek:* rep poleciał:)

Edytowane przez Bombel

Napisano

Ja z kolei mam inny problem. Proszę nie patrzeć na materiały, modele oraz oświetlenie, chciałem zejść z renderem poniżej minuty tylko do testów. Rozchodzi się natomiast o ułożenie kamery. Pomieszczenie ma 150x190cm i nie mam absolutnie żadnego pomysłu na jakieś logiczne ustawienie. Moze ktoś ma jakąś fajną ideę, wartą wypróbowania?

.

10yg3.jpg

.

Napisano

Bombel - a bardzo cie proszę :) pressenter - zrób parę ujęć :) można zwiększyć fov ale i tak u Ciebie jest duży. i jest też cośtakiego jak distortion w physical cam i coś w stylu chyba rybiego oka to robiło. Ale nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało :/

Napisano

pressenter: Ja bym się bawił (spróbował przynajmniej) ustawić kamerę prostopadle do ściany i ustawić kamerę tak żeby było coś widać.

 

Eksperymenty z postprodukcją. Nie za bardzo hardcore?

autobackup02zz0.jpg

Czysty z maxa

autobackup02boldlq0.jpg

Napisano

Fargate - przegiąłeś aczkolwiek mi bardzo pasuje takie przegięcie :)

Press.. masz lustro to je wykorzystaj , przynajmniej w jednym z ujęć, może jeszcze być ujęcie z pod sufitu...

Napisano

Nie no klasa fargate! Jest klimat, choć dla mnie te obrazki w ogole nie pasują.

 

a ode mnie taki cukierek.

4copyrv0.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

No BM jest dobrze, podoba mi się :)

Niebo zawodowo, dof jest ok, zielone dookoła przyjemne. Wszystko na +.

 

pozdro

Napisano

Pressenter: nie cierpię małych pomieszczeń :)

BM: troszkę za mocno się DOF rzuca w oczy a tak to oki.

Napisano

Tomuś, ten dofik IMO niepotrzebny, żeby się jeszcze więcej działo w tej scenie to byłoby super a tak jest po prostu o.k.

Napisano

No pare błedów jest, ale wiecie ile robie tych exteriorów. następny bedzie lepszy!

 

grigoriob - ;)

 

siwy- wiem, masz racje. brakuje detalu. ale też nie mogłem dać samochodu bo nie widać by było architektury. i nie miałem pomysłu.

Edytowane przez !Ewert

Napisano

dziwny ten DOF, dodatkowo drzewa za halą są za ostre i wychodza przed budynek tą ostrością.

Napisano

Pressenter: spróbuj ustawic kamerkę poza pomieszczenie, a ścianę która tobie przesłania widok ustaw w "Object Properties" jako not Visible to Camera czyli odznacz ptaszka ;), żeby dokładniej ustawic kamerę schowaj na chwilę ścianę, która tobie przeszkadza albo zmniejsz visibility, ale tylko na czas ustawiania kamery

Czasami pomaga tylko trzeba uważac aby za bardzo nie pokazac ze jest się poza pomieszczeniem. Jeśli coś wisi na tej ścianie to albo to schowaj albo zrób tak samo jak ze ścianą tylko mogą byc niespodzianki ;)

 

Pozdrawiam Nowi

Napisano

Fargate ładnie, dużo wyciągnąłeś z tego platfusa :D

 

Black Mamba ładna ciężarówka ;) te ludziki po lewej obok niej to 2d bo tak wyglądają :) ogólnie fanie :)

Napisano

Tomuś no całkiem przyjemnie Ci wyszło prócz dofa oczywiście, ale to już za to dostałeś :)

Grigoriob głowa arcika jak żywa :)

Napisano

Fargate ładnie odjechane....lubię takie klimaciki ;)

 

Pzdr.

Napisano

pressenter - poziomy układ kadru jest świetny do przestronnych pomieszczeń. ale do takich klit się nie nadaje. spróbuj wyrenderować to pionowo lub chociaż kwadratowo

Napisano

Taki teścik reaktorów :) (przygotowania do większego projektu).

 

37148205bl3.jpg

 

36864441ia8.jpg

 

90399187bb5.jpg

Napisano
z post już nie szalałem :P

 

Bardziej według mnie tutaj poszalałeś niż w poprzednim. Poprzednia wersja mi się dużo bardziej podobała.

 

polka dot: Moze i faktycznie masz rację. Powalczę i z tym. Dzięki za radę.

Edytowane przez pressenter

Napisano

Fargate swiatlo masz bardzo fajne i ogolnie wszystko na + ale podlogi to ochydne Ci wychodza ;)

Napisano

fajne renderki pokazujecie chopaky wiec i jak cos pokaze!

 

skromnie, tylko kawalek drutu w kolorach old colgate.

 

spHause

 

renderal1.jpg

Edytowane przez JunioR

Napisano

Dzięki wszystkim będę z tym walczył dalej z scenka jak i post :)

 

hc: Z podłogami to chodzi ci o te 2 ostanie parkiety, czy ogólnie? Ten tutaj jest według nowego przepisu i chyba nie zdaje egzaminu :P

Napisano
Fajne, jak sie to odpala?

 

dzieki, co do odpalania to szczerze nie wiem, wydaje mi sie ze jakos od srodka.

Napisano

JunioR: fajna lampka, bardzo mi się materiał podoba, tylko studio jakoś mi nie teges. ;)

 

Moi drodzy, która wersja (chodzi oczywiście o światło) bardziej sięwam podoba, bo ja już tak się w to gapię, i chyba straciłem obiektywizm?

.

67411657yk6.jpg

.

testmu0.jpg

.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności