Neiraa Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 Kuba pomidor smakowity! Tylko listki jeszcze zdradzają sztuczność. Touch wypas, naprawdę! Tylko oliwa Ci zzieleniała w tym świetle. JohnyCa to za oknem prawie jak marysia o_O
Touch Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 to daj zbliżenie tego parowca w oddali na morzu :D o i może tej mewy na patyku :D lol, nie no, to akurat jest zdjęcie na plane'ie;p Neiraa, danke! Właśnie wiem, że trochę zzieleniała, nie chciało mi się już poprawiać;) polshai, ładne, ładne;) Wieszak(?) tylko mi tam nie pasuje i wanna jakby mała strasznie, jak dwa kible^^. Za to świetny materiał na tej ścianie za wanną, co to?;)
JohnyCa Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 Johnyca-bardzo fajnie;D podzielilbys sie ustawieniami rendera? Takie moje nieskromne pytanie:) Jak zwykle to nic specjalnego. Renderowane na IRR + LC. IRR na presetowym medium a LC na jakieś 800 Subdiv - reszta standard, Reinhard z burnem na 0,25 no i jeszcze w rQMC Noise treshold na 0,001. Świecone zżółkłym directem jako słońce plus VRayLight lekko niebieski za oknem (no i IES-y we wnękach) + VRaySky w Environmencie i wielki plane na zewnątrz z VRayLight materiałem świecący jako tło. A i jeszcze w Post-processing saturacja zjechana na 0,85. Kamera VRayPhysical z włączonym DOF-em. W Photoshopie mały sharpen i śladowy color balance. Pozdrawiam
viz.k Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 Projekt nie moj, wanna taka miala byc:) Za wanna szyba na scianie z maskowanym wzorkiem w refraction. Johnny wg mnie z tego plane z vraylightmtl moglbys zrezygnowac, ja w ogole staram sie omijac ten material, jakies straszne szumy generuje.
JohnyCa Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 Projekt nie moj, wanna taka miala byc:) Za wanna szyba na scianie z maskowanym wzorkiem w refraction. Johnny wg mnie z tego plane z vraylightmtl moglbys zrezygnowac, ja w ogole staram sie omijac ten material, jakies straszne szumy generuje. Fakt - ale nie lubię wklejać tła w shopie - może się w końcu do HDR-ek przekonam :) BTW - wzorek na ścianie świetnie wygląda ale z samplami GI to poszłeś w dół bo plam co niemiara :)
pressenter Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 (edytowane) polshai: Takie mdłe troszkę. Bateria prysznicowa ma być taka matowa? Możesz zdradzić producenta, bo diablo trudno takową mi znaleźć? Edytowane 23 Wrzesień 2008 przez pressenter
viz.k Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 kurcze nie wiem jaki to model, bralem troche na szybko jakas w miare podobna od tej zadanej...chyba z everow z bateriami w ogole jest problem, cala ceramika spoko jest tego wiele a akurat z bateriami znam tylko roca http://cad.roca.pl/?mod=main&grupa=1&podgrupa=3 - polecam:) jakby ktos mial cos jeszcze to dajcie link bo czesto taki maly duperel nie do znalezienia i trzeba modelowac
trosiek Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 polshai - parę stron wcześniej wrzucałem różne linki do takich rzeczy. W tej chwili nie mam ich pod ręką także nie podam.
pressenter Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 O ja! Ale fajny render. Już nawet nie mówię o modelu, bo nie powiem, całkiem, ale pomysł na render baaaardzo fajny. ;)
Neiraa Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 arturprx2 miodzio! piekne światło, fajne studio. tylko poduszki nieco zbyt nadmuchane, jak plastikowe.
trosiek Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 dżizas artur głowa mnie boli od patrzenia na ten przechylony render. troszkę fruwa ta kanapa no i sampling. Ale ogólnie mi się podoba :)
JohnyCa Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 arturprx2: Fajnie! Czym tam świecisz że tak dużo plam na podłodze? Odemnie:
pressenter Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 JohnyCa: No niestety VrayLightMtl coś takiego robi. Sam też próbowałem kiedyś tego używać, ale zrezygnowałem. Teraz to uzywam tego tylko żeby pokazać, że jakiś obiekt świeci; ustawiam wartość VrayLightMtl na 10, a potem obiekt obstawiam dookoła Vraylightami lub iesami.
trosiek Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 JohnyCa - fajny ten telefonik. Sam miałem go robić dla tego klienta, ale czasu brakło. Lepiej bym chyba tego nie zrobił :)
JohnyCa Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 JohnyCa: No niestety VrayLightMtl coś takiego robi. Sam też próbowałem kiedyś tego używać, ale zrezygnowałem. Teraz to uzywam tego tylko żeby pokazać, że jakiś obiekt świeci; ustawiam wartość VrayLightMtl na 10, a potem obiekt obstawiam dookoła Vraylightami lub iesami. Hmm - dobry sposób - właśnie sprawdziłem na globusie :)
Bombel Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 (edytowane) ode mnie też telefon, chyba już zaczynam kumać shader tree w modo:) Jeśli ktoś ma fajną mapke hdri jakiegoś pokoju i chciałby wspomóc człowieka w potrzebie to wiecie, repa nie skąpie ;) Edit:Dzięki trosiek:* rep poleciał:) Edytowane 24 Wrzesień 2008 przez Bombel
trosiek Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 http://www.sendspace.com/file/k6j4vc - masz tu pare z mojej kolekcji hdrek. dodawałem do archiwum po nazwach, dlatego nie wiem do końca jak wyglądają te mapy :) 1
pressenter Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Ja z kolei mam inny problem. Proszę nie patrzeć na materiały, modele oraz oświetlenie, chciałem zejść z renderem poniżej minuty tylko do testów. Rozchodzi się natomiast o ułożenie kamery. Pomieszczenie ma 150x190cm i nie mam absolutnie żadnego pomysłu na jakieś logiczne ustawienie. Moze ktoś ma jakąś fajną ideę, wartą wypróbowania? . .
trosiek Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Bombel - a bardzo cie proszę :) pressenter - zrób parę ujęć :) można zwiększyć fov ale i tak u Ciebie jest duży. i jest też cośtakiego jak distortion w physical cam i coś w stylu chyba rybiego oka to robiło. Ale nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało :/
Fargate Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 pressenter: Ja bym się bawił (spróbował przynajmniej) ustawić kamerę prostopadle do ściany i ustawić kamerę tak żeby było coś widać. Eksperymenty z postprodukcją. Nie za bardzo hardcore? Czysty z maxa 1
La R Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Fargate - przegiąłeś aczkolwiek mi bardzo pasuje takie przegięcie :) Press.. masz lustro to je wykorzystaj , przynajmniej w jednym z ujęć, może jeszcze być ujęcie z pod sufitu...
!Ewert Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Nie no klasa fargate! Jest klimat, choć dla mnie te obrazki w ogole nie pasują. a ode mnie taki cukierek. Pozdrawiam
Fargate Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 No BM jest dobrze, podoba mi się :) Niebo zawodowo, dof jest ok, zielone dookoła przyjemne. Wszystko na +. pozdro
JohnyCa Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Pressenter: nie cierpię małych pomieszczeń :) BM: troszkę za mocno się DOF rzuca w oczy a tak to oki.
siwy Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Tomuś, ten dofik IMO niepotrzebny, żeby się jeszcze więcej działo w tej scenie to byłoby super a tak jest po prostu o.k.
grzegerz Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 ladnie Mamba bardzo ladnie. czy ten budynek nie ma cokołu?
!Ewert Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 (edytowane) No pare błedów jest, ale wiecie ile robie tych exteriorów. następny bedzie lepszy! grigoriob - ;) siwy- wiem, masz racje. brakuje detalu. ale też nie mogłem dać samochodu bo nie widać by było architektury. i nie miałem pomysłu. Edytowane 24 Wrzesień 2008 przez !Ewert
SWRSC Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 dziwny ten DOF, dodatkowo drzewa za halą są za ostre i wychodza przed budynek tą ostrością.
Nowi Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Pressenter: spróbuj ustawic kamerkę poza pomieszczenie, a ścianę która tobie przesłania widok ustaw w "Object Properties" jako not Visible to Camera czyli odznacz ptaszka ;), żeby dokładniej ustawic kamerę schowaj na chwilę ścianę, która tobie przeszkadza albo zmniejsz visibility, ale tylko na czas ustawiania kamery Czasami pomaga tylko trzeba uważac aby za bardzo nie pokazac ze jest się poza pomieszczeniem. Jeśli coś wisi na tej ścianie to albo to schowaj albo zrób tak samo jak ze ścianą tylko mogą byc niespodzianki ;) Pozdrawiam Nowi
Destroyer Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Fargate ładnie, dużo wyciągnąłeś z tego platfusa :D Black Mamba ładna ciężarówka ;) te ludziki po lewej obok niej to 2d bo tak wyglądają :) ogólnie fanie :)
!Ewert Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 grigoriob- wypas! :) Ludziki to 3d wszystko :)
La R Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 Tomuś no całkiem przyjemnie Ci wyszło prócz dofa oczywiście, ale to już za to dostałeś :) Grigoriob głowa arcika jak żywa :)
pressenter Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 O, jaki odzew. Dziękuję wszystkim za rady, na pewno spróbuję wszystkiego.
Gość Cornelius Scipio Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 Fargate ładnie odjechane....lubię takie klimaciki ;) Pzdr.
polka dot Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 pressenter - poziomy układ kadru jest świetny do przestronnych pomieszczeń. ale do takich klit się nie nadaje. spróbuj wyrenderować to pionowo lub chociaż kwadratowo
Fargate Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Inny wariant ostatniego, z post już nie szalałem :P
Nowi Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Taki teścik reaktorów :) (przygotowania do większego projektu).
pressenter Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 (edytowane) z post już nie szalałem :P Bardziej według mnie tutaj poszalałeś niż w poprzednim. Poprzednia wersja mi się dużo bardziej podobała. polka dot: Moze i faktycznie masz rację. Powalczę i z tym. Dzięki za radę. Edytowane 26 Wrzesień 2008 przez pressenter
hcpiter Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Fargate swiatlo masz bardzo fajne i ogolnie wszystko na + ale podlogi to ochydne Ci wychodza ;)
JunioR Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 (edytowane) fajne renderki pokazujecie chopaky wiec i jak cos pokaze! skromnie, tylko kawalek drutu w kolorach old colgate. spHause Edytowane 26 Wrzesień 2008 przez JunioR
Fargate Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Dzięki wszystkim będę z tym walczył dalej z scenka jak i post :) hc: Z podłogami to chodzi ci o te 2 ostanie parkiety, czy ogólnie? Ten tutaj jest według nowego przepisu i chyba nie zdaje egzaminu :P
hcpiter Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 tak tak, chodzi o ten ostatni z duuzym bump i sharpenem.
Fargate Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Tak bump za duży i blur mapek na 0,01 ale to jest - easy to fix :D
JunioR Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Fajne, jak sie to odpala? dzieki, co do odpalania to szczerze nie wiem, wydaje mi sie ze jakos od srodka.
pressenter Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 JunioR: fajna lampka, bardzo mi się materiał podoba, tylko studio jakoś mi nie teges. ;) Moi drodzy, która wersja (chodzi oczywiście o światło) bardziej sięwam podoba, bo ja już tak się w to gapię, i chyba straciłem obiektywizm? . . .
Rekomendowane odpowiedzi