Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

to daj zbliżenie tego parowca w oddali na morzu :D o i może tej mewy na patyku :D

 

lol, nie no, to akurat jest zdjęcie na plane'ie;p

 

Neiraa, danke! Właśnie wiem, że trochę zzieleniała, nie chciało mi się już poprawiać;)

 

polshai, ładne, ładne;) Wieszak(?) tylko mi tam nie pasuje i wanna jakby mała strasznie, jak dwa kible^^. Za to świetny materiał na tej ścianie za wanną, co to?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Johnyca-bardzo fajnie;D podzielilbys sie ustawieniami rendera? Takie moje nieskromne pytanie:)

 

Jak zwykle to nic specjalnego.

Renderowane na IRR + LC. IRR na presetowym medium a LC na jakieś 800 Subdiv - reszta standard, Reinhard z burnem na 0,25 no i jeszcze w rQMC Noise treshold na 0,001. Świecone zżółkłym directem jako słońce plus VRayLight lekko niebieski za oknem (no i IES-y we wnękach) + VRaySky w Environmencie i wielki plane na zewnątrz z VRayLight materiałem świecący jako tło.

A i jeszcze w Post-processing saturacja zjechana na 0,85.

Kamera VRayPhysical z włączonym DOF-em.

W Photoshopie mały sharpen i śladowy color balance.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt nie moj, wanna taka miala byc:) Za wanna szyba na scianie z maskowanym wzorkiem w refraction.

 

Johnny wg mnie z tego plane z vraylightmtl moglbys zrezygnowac, ja w ogole staram sie omijac ten material, jakies straszne szumy generuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt nie moj, wanna taka miala byc:) Za wanna szyba na scianie z maskowanym wzorkiem w refraction.

 

Johnny wg mnie z tego plane z vraylightmtl moglbys zrezygnowac, ja w ogole staram sie omijac ten material, jakies straszne szumy generuje.

 

Fakt - ale nie lubię wklejać tła w shopie - może się w końcu do HDR-ek przekonam :)

 

BTW - wzorek na ścianie świetnie wygląda ale z samplami GI to poszłeś w dół bo plam co niemiara :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie wiem jaki to model, bralem troche na szybko jakas w miare podobna od tej zadanej...chyba z everow

 

z bateriami w ogole jest problem, cala ceramika spoko jest tego wiele a akurat z bateriami znam tylko roca http://cad.roca.pl/?mod=main&grupa=1&podgrupa=3 - polecam:) jakby ktos mial cos jeszcze to dajcie link bo czesto taki maly duperel nie do znalezienia i trzeba modelowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnyCa: No niestety VrayLightMtl coś takiego robi. Sam też próbowałem kiedyś tego używać, ale zrezygnowałem. Teraz to uzywam tego tylko żeby pokazać, że jakiś obiekt świeci; ustawiam wartość VrayLightMtl na 10, a potem obiekt obstawiam dookoła Vraylightami lub iesami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnyCa: No niestety VrayLightMtl coś takiego robi. Sam też próbowałem kiedyś tego używać, ale zrezygnowałem. Teraz to uzywam tego tylko żeby pokazać, że jakiś obiekt świeci; ustawiam wartość VrayLightMtl na 10, a potem obiekt obstawiam dookoła Vraylightami lub iesami.

 

Hmm - dobry sposób - właśnie sprawdziłem na globusie :)

 

f3cbff3c21596367.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ode mnie też telefon, chyba już zaczynam kumać shader tree w modo:)

Jeśli ktoś ma fajną mapke hdri jakiegoś pokoju i chciałby wspomóc człowieka w potrzebie to wiecie, repa nie skąpie ;)

gage1rz2.jpg

gage2hj0.jpg

Edit:Dzięki trosiek:* rep poleciał:)

Edytowane przez Bombel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei mam inny problem. Proszę nie patrzeć na materiały, modele oraz oświetlenie, chciałem zejść z renderem poniżej minuty tylko do testów. Rozchodzi się natomiast o ułożenie kamery. Pomieszczenie ma 150x190cm i nie mam absolutnie żadnego pomysłu na jakieś logiczne ustawienie. Moze ktoś ma jakąś fajną ideę, wartą wypróbowania?

.

10yg3.jpg

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bombel - a bardzo cie proszę :) pressenter - zrób parę ujęć :) można zwiększyć fov ale i tak u Ciebie jest duży. i jest też cośtakiego jak distortion w physical cam i coś w stylu chyba rybiego oka to robiło. Ale nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pare błedów jest, ale wiecie ile robie tych exteriorów. następny bedzie lepszy!

 

grigoriob - ;)

 

siwy- wiem, masz racje. brakuje detalu. ale też nie mogłem dać samochodu bo nie widać by było architektury. i nie miałem pomysłu.

Edytowane przez !Ewert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pressenter: spróbuj ustawic kamerkę poza pomieszczenie, a ścianę która tobie przesłania widok ustaw w "Object Properties" jako not Visible to Camera czyli odznacz ptaszka ;), żeby dokładniej ustawic kamerę schowaj na chwilę ścianę, która tobie przeszkadza albo zmniejsz visibility, ale tylko na czas ustawiania kamery

Czasami pomaga tylko trzeba uważac aby za bardzo nie pokazac ze jest się poza pomieszczeniem. Jeśli coś wisi na tej ścianie to albo to schowaj albo zrób tak samo jak ze ścianą tylko mogą byc niespodzianki ;)

 

Pozdrawiam Nowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z post już nie szalałem :P

 

Bardziej według mnie tutaj poszalałeś niż w poprzednim. Poprzednia wersja mi się dużo bardziej podobała.

 

polka dot: Moze i faktycznie masz rację. Powalczę i z tym. Dzięki za radę.

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności