Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W załączniku materiał wody.

 

Oświetlone VraySun+VraySky (z tym, że słońce jest poniżej horyzontu) i kilka IES'ów, a sama woda to plane z niewielkim noisem podświetlony 4 IES'ami od dołu.

  • Like 1
  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie wygląda Kuba, jedyne co bym dodał / zmienił, to trochę korzeni wystających w okolicy gleby, bo na razie sprawia wrażenie że jest wbity w ziemię ten krzak - z regóły rośliny tak nie rosną prosto :)

Napisano

kuba, jezeli moge cos zasugerowac. W kolekcjach roslin brakuje takich "made by nature" drzew troche krzywych asymetrycznych, z jakas dziwna odstajaca galezia, troche przezedzonych a jednak gestych, sosen i innych ;). mmm pieknych sosen powyginanych rpzez wiatr ;) i starych swierkow kilkunastometrowych :)

Pomysl o tym :D

Napisano

MichOO: Trochę mi się przejada ten cały minimalizm ale to daje rade, jest bardziej prawdziwe, funkcjonalne. A i u mnie za jasno :P bardziej stonowane bym to widział. Lampa jest kozak :D

Napisano

wizka bardzo fajna, dechy w podlodze wydaja sie lekko za duze, jedynie co mi nie pasuje to te czerwone kolory, nie pasuja tutaj :)

A co do przepalen to u mnie tez jest ok.

Napisano

Tores - coś w tym jest :)

 

Taka komercyjka. Do galerii się nie nadaje ale że dużo pracy było to chociaż tutaj wrzucam do oceny. Projekt nie mój! ;)

 

16307e8c98a7a149.jpg

 

41a6bf2dfd3665f2.jpg

 

c26854af47fb65d7.jpg

 

49e9ba5cded0ebb0.jpg

 

92d0edffe9253d74.jpg

Napisano

Bardzo przyjemne, świetnie się prezentuje. Jedynie trzeci render razi brakiem jakichś kontrastów, wszystko takie... czerwone. ;) Ale ogólne wrażenie jak najbardziej z dużą dozą pozytywu. :) A jeszcze, jeśli pozwolisz, zapytam skąd masz ludzi?

 

Tores: dla mnie bomba, fajnie się zapowiada.

Napisano (edytowane)

Dlaczego do galerii sie nie nadaje?

 

odp. No może taki typ, lekko można zmienić wizke i powiedziął bym że to szkoła a nie domki.

Edytowane przez !Ewert
Napisano (edytowane)

pressenter - Dzięki. Ludziki są od Everów.

Black Mamba - bo... że tak ujmę to delikatnie, typ architektury jest jaki jest i zamiast oceny wizki byłyby zaraz oceny architektury.

Edytowane przez pionix
Napisano

pierwszy model telef :)) nie jest doskonały ale nauczył mnie duzo, mam nadzieję że w następnym wyjdzie wszystko dużo lepiej :)

 

Nokia 6500 classic

34559904b30cde80.jpg

Napisano

pressenter - dzieki:) wiem kadr kiepski ale pomieszczenie stosunkowo małe i ciezko tam cos złapać

Kubaswielgus - dzienks:) renderowane w oparciu o zasady Linear workflow (LWF) :P. Światła to jedynie iesy ktore ustawilem tak jak sa w rzeczywistosci z katalogów firm LUG i ES-SYSTEM z ktorych pochodza lampy. nie ma zadego ukrytego światła scene oswietlaja jedynie te iesy. troszke kosmetyki w PS i niby git. nic nadzwyczajnego.:P

Napisano (edytowane)

45debb5ed83ed21c.jpg

 

Mi ostatnio prąd w Max'ie wyłączyli i muszę wszystkie sceny świecami oświetlać .... _-_

 

Edit#1

 

hiroo - czy robiłeś ten model komórki z tutoriala czy z głowy? Bo mój kumpel - próbuje, próbuje i nie może tego opanować ( tego czyli 3D ) - musi jakiś solidny tutek przerobić ;]

Edytowane przez _Arti_
Napisano

Black Mamba- Podloga za duzy bump ma a klepka za mala lub za bardzo rozciągnięta, wyglada jak guma lub rozpuchniete i namoczone drewno, oswietlenie tak nie pelne, bardzo meczące oko.

Ale ksiazki trzeba przyznac, ladne i kolorowe :)

Napisano

HC- kurde a bumpa prawie w ogole nie ma, serio:D męczące światło..hmm coś w tym jest.

dla porównania referka. aha to co pokazałem to nie było dla klienta, dla klienta było inne postpro.maxyu3.jpg

Ogólnie miałem się skupić na pokazaniu stołów z produktem.

Tomek- sufit jest koloru 234,229,217 moc odbić 60 i glos 0,6 Fr. na 4. brdf na ward.

ściana czarna...normalnie była brązowa...przesadziłem z post pro.

 

Dzieki za komentarze!

Napisano

No, no, klasa :)

Widzę, że trochę zmieniłeś pierwotny projekt, ale jest spoko. Włącz tylko Area Shadows w światłach, bo takie ostre cienie są nienaturalne nawet dla halogenków :)

Napisano

szkoda, że źródeł światła nie widać, poza prześwitami z pustakami szklanymi;) A w kwestii płytek podłogowych, to raczej bezpieczniejsze jest stosowanie lekko chropowatych tym bardziej, że taka faktura dodałaby jeszcze smaczku pomieszczeniu.

 

Pozdr;)

Napisano

dzieki fajnie ze sie podoba:)

 

trosiek: materaly sa bardzo proste vraymtl z roznym glossem. oswietlenie to pare iesow i pare vraylightow:)

 

pressenter: a to smieszne bo wlansie w tej wizce chodzi o te szafki:P

 

arev: no zmienilem lekko bo klient sobie zazyczyl ta wlasnie aranzacje tylko ze z jego meblami. area shadowsy celowo sa wylaczone bo bylo liczone w duzej rozdzialce i zalezalo mi na czasie a z nimi by sie renderowalo duzo dluzej;)

Napisano

hehe moze i tak bo wlasnie skojarzyło mi sie ze widzialem to w jakims kataogu z płytkami :P

poza tym ładny renderek:)

 

Pionix powiesz cos o oswietleniu tego osiedla? bo takie spokojne swiatlo slonzeczne wyszlo i jestem ciekaw jak to osiagnąłeś:)

Napisano

6465ec5baaa9017emed.jpg

 

Jak mówiłem, mi światło w Max'ie odcięli, więc świec używam ^^' Taki speed-test komórki, w sumie nic specjalnego, ale to moja pierwsza komórka, z głowy leciałem, tak po prostu, model dla zabawy...

Napisano

i to jest test komorki? Bo wyglada troche, jakbys jej nie dokonczyl. Ze swieca, to sie skapnalem po poscie wyzej, a ogolnie to ciekawi mnie co chciales przekazac w polaczeniu tych dwoch przedmiotow.

Napisano

Glob fajny render

Mamba fajny render i zlecenie;)

 

Ja z kuchnia, troche zle ujecie dobralem bo nie pokazuje wlasciwie nic konkretnego poza tym ze polubilem dofa

dofik.jpg

Napisano

polshai a gdzie reszta tej zabudowy do Oro-Ito ? :) bo strzelam że wyciąg z Gorenije właśnie - dof nie bardzo wyszedł, cytrynki na 1 planie wyglądają jakby miały 2cm średnicy (pewnie wina rozmiaru tekstury też) - przerażające to coś za okapem... (tapeta?)

Napisano

Loki nie wiem:) za projekt nie odpowiadam ale zabudowa chyba jest kompletna tyle ze na tym ujeciu jak mowilem malo widac...zaden producent z nazwy nie byl wymieniony

 

A sciana mi sie podoba - Kamien jakis granit, marinace black...w sumie to nawet nie wiem czy jakas okleina czy co...

Takze dzieki za krytyke, przyjmuje co do dofa, od reszty umywam rece:)

Napisano (edytowane)

moje boje, jeszcze w fazie testów:

nie bić za mapowanie.

*

7995938dce50b286.jpg

 

i nocna:

*

cc8d7c1321502ab3.jpg

 

//

Ma ktoś pomysł dlaczego mi na renderze wychodzi czarna płyta nad balkonem, 2gim od lewej?

w wievporcie gra a na renderze jest czarne jak bobo. Myślałem że normal zły albo 2 face nałożone ale nic z tych rzeczy.

//

arev

dachówki,wyłączyłem displ do szybkiego renderu,

światełka w nocnej viz faktycznie przesadzone.

Edytowane przez oo79
Napisano

Ok, za mapowanie nie oberwiesz, ale za płaskie dachówki już tak :D

Zapodaj im jakiegoś displejsa i połysk. To samo z kamieniem. Marnujesz ciekawy model kiepskimi materiałami. W wersji nocnej światełka chyba troszkę zbyt mocne ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności