Loki Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 W załączniku materiał wody. Oświetlone VraySun+VraySky (z tym, że słońce jest poniżej horyzontu) i kilka IES'ów, a sama woda to plane z niewielkim noisem podświetlony 4 IES'ami od dołu. 1
Kub@ Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 przyjemne loki :) a tu egzotyczne cos do nowej kolekcji
Loki Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 fajnie wygląda Kuba, jedyne co bym dodał / zmienił, to trochę korzeni wystających w okolicy gleby, bo na razie sprawia wrażenie że jest wbity w ziemię ten krzak - z regóły rośliny tak nie rosną prosto :)
Morphe Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 kuba, jezeli moge cos zasugerowac. W kolekcjach roslin brakuje takich "made by nature" drzew troche krzywych asymetrycznych, z jakas dziwna odstajaca galezia, troche przezedzonych a jednak gestych, sosen i innych ;). mmm pieknych sosen powyginanych rpzez wiatr ;) i starych swierkow kilkunastometrowych :) Pomysl o tym :D
adam_m Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 oj, przepaliłeś miejscami. black/red/white ;)
Lis Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Lampa trochę nie przypomina oryginału Big Bang. Chyba że to podróba z Castoramy?
Fargate Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 MichOO: Trochę mi się przejada ten cały minimalizm ale to daje rade, jest bardziej prawdziwe, funkcjonalne. A i u mnie za jasno :P bardziej stonowane bym to widział. Lampa jest kozak :D
Touch Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 U mnie jest ok, poprawcie sobie elcede'ki;p
hcpiter Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 wizka bardzo fajna, dechy w podlodze wydaja sie lekko za duze, jedynie co mi nie pasuje to te czerwone kolory, nie pasuja tutaj :) A co do przepalen to u mnie tez jest ok.
Tores Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Mały teścik oświetlenia nowej sceny. Teksturowanie jeszcze nie dokończone a donice zapełnią się wkrótce. Co o tym sadzicie?
Kubaswielgus Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Tores. Zapowiada sie bardzo fajnie. Mapowanie do dopracowania, kamien troche przepalony, fajne szklo i kamyczki :)
pionix Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Tores - coś w tym jest :) Taka komercyjka. Do galerii się nie nadaje ale że dużo pracy było to chociaż tutaj wrzucam do oceny. Projekt nie mój! ;)
pressenter Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Bardzo przyjemne, świetnie się prezentuje. Jedynie trzeci render razi brakiem jakichś kontrastów, wszystko takie... czerwone. ;) Ale ogólne wrażenie jak najbardziej z dużą dozą pozytywu. :) A jeszcze, jeśli pozwolisz, zapytam skąd masz ludzi? Tores: dla mnie bomba, fajnie się zapowiada.
!Ewert Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 (edytowane) Dlaczego do galerii sie nie nadaje? odp. No może taki typ, lekko można zmienić wizke i powiedziął bym że to szkoła a nie domki. Edytowane 28 Październik 2008 przez !Ewert
pionix Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 (edytowane) pressenter - Dzięki. Ludziki są od Everów. Black Mamba - bo... że tak ujmę to delikatnie, typ architektury jest jaki jest i zamiast oceny wizki byłyby zaraz oceny architektury. Edytowane 28 Październik 2008 przez pionix
hcpiter Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Jak to sie nie nadaje do galleri to juz nie wiem co sie tam nadaje :D Pewnie ze sie nadaje, bardzo fajne ! A co do arch to wiadomo jest jak jest ;)
hiroo Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 pierwszy model telef :)) nie jest doskonały ale nauczył mnie duzo, mam nadzieję że w następnym wyjdzie wszystko dużo lepiej :) Nokia 6500 classic
pressenter Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 grigoriob: fajne, nawet bardzo, tylko jakoś ujęcia mi się nie podobają. ;) hiroo: mi się bardzo podoba.
Kubaswielgus Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Grigoriob. Bardzo fajnie światło. Możesz napisać coś więcej? Kadrowanie do poprawy.
grzegerz Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 pressenter - dzieki:) wiem kadr kiepski ale pomieszczenie stosunkowo małe i ciezko tam cos złapać Kubaswielgus - dzienks:) renderowane w oparciu o zasady Linear workflow (LWF) :P. Światła to jedynie iesy ktore ustawilem tak jak sa w rzeczywistosci z katalogów firm LUG i ES-SYSTEM z ktorych pochodza lampy. nie ma zadego ukrytego światła scene oswietlaja jedynie te iesy. troszke kosmetyki w PS i niby git. nic nadzwyczajnego.:P
_Arti_ Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 (edytowane) Mi ostatnio prąd w Max'ie wyłączyli i muszę wszystkie sceny świecami oświetlać .... _-_ Edit#1 hiroo - czy robiłeś ten model komórki z tutoriala czy z głowy? Bo mój kumpel - próbuje, próbuje i nie może tego opanować ( tego czyli 3D ) - musi jakiś solidny tutek przerobić ;] Edytowane 28 Październik 2008 przez _Arti_
Gość tokone Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Probny render a tu próbny filmik z testem cieni http://www.lcm.pl/marek-ftp/BB.avi Zaznaczam ze to jest wczesna wersja...
hcpiter Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 Black Mamba- Podloga za duzy bump ma a klepka za mala lub za bardzo rozciągnięta, wyglada jak guma lub rozpuchniete i namoczone drewno, oswietlenie tak nie pelne, bardzo meczące oko. Ale ksiazki trzeba przyznac, ladne i kolorowe :)
t0m3k Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 - jakiego koloru jest sufit? - nie podoba mi sie ta otchlan w tle (chyba czarna sciana) - klepki male i troche pusto
!Ewert Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 HC- kurde a bumpa prawie w ogole nie ma, serio:D męczące światło..hmm coś w tym jest. dla porównania referka. aha to co pokazałem to nie było dla klienta, dla klienta było inne postpro. Ogólnie miałem się skupić na pokazaniu stołów z produktem. Tomek- sufit jest koloru 234,229,217 moc odbić 60 i glos 0,6 Fr. na 4. brdf na ward. ściana czarna...normalnie była brązowa...przesadziłem z post pro. Dzieki za komentarze!
hiroo Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 pressenter - dzięki _Arti_ - telef był robiony z głowy na podstawie blueprintów tu masz link http://www.the-blueprints.com/index.php?blueprints/phones/nokia/25972/view/nokia_6500_classic/ a tutaj jest tutek o nokii 6670 http://www.duber.tv/en/3ds-max/modeling/ pozdro
trosiek Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 świetne! Podoba mi się wszystko bez wyjątku! opowiedz o oświetleniu i materiałach bo cudo!
pressenter Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 Glob: Ekstra. Tzn projekt mi się nie podoba, konkretnie szafki, ale sama wiz świetna.
arev Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 No, no, klasa :) Widzę, że trochę zmieniłeś pierwotny projekt, ale jest spoko. Włącz tylko Area Shadows w światłach, bo takie ostre cienie są nienaturalne nawet dla halogenków :)
Touch Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 szkoda, że źródeł światła nie widać, poza prześwitami z pustakami szklanymi;) A w kwestii płytek podłogowych, to raczej bezpieczniejsze jest stosowanie lekko chropowatych tym bardziej, że taka faktura dodałaby jeszcze smaczku pomieszczeniu. Pozdr;)
Glob Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 dzieki fajnie ze sie podoba:) trosiek: materaly sa bardzo proste vraymtl z roznym glossem. oswietlenie to pare iesow i pare vraylightow:) pressenter: a to smieszne bo wlansie w tej wizce chodzi o te szafki:P arev: no zmienilem lekko bo klient sobie zazyczyl ta wlasnie aranzacje tylko ze z jego meblami. area shadowsy celowo sa wylaczone bo bylo liczone w duzej rozdzialce i zalezalo mi na czasie a z nimi by sie renderowalo duzo dluzej;)
grzegerz Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 glob inspiracja z katalogu castoramy:P
grzegerz Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 hehe moze i tak bo wlasnie skojarzyło mi sie ze widzialem to w jakims kataogu z płytkami :P poza tym ładny renderek:) Pionix powiesz cos o oswietleniu tego osiedla? bo takie spokojne swiatlo slonzeczne wyszlo i jestem ciekaw jak to osiagnąłeś:)
_Arti_ Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 Jak mówiłem, mi światło w Max'ie odcięli, więc świec używam ^^' Taki speed-test komórki, w sumie nic specjalnego, ale to moja pierwsza komórka, z głowy leciałem, tak po prostu, model dla zabawy...
adam_m Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 proporcje (przyciski), świeca zmasakrowana, ogień ok
JW_2305 Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 i to jest test komorki? Bo wyglada troche, jakbys jej nie dokonczyl. Ze swieca, to sie skapnalem po poscie wyzej, a ogolnie to ciekawi mnie co chciales przekazac w polaczeniu tych dwoch przedmiotow.
viz.k Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Glob fajny render Mamba fajny render i zlecenie;) Ja z kuchnia, troche zle ujecie dobralem bo nie pokazuje wlasciwie nic konkretnego poza tym ze polubilem dofa
Loki Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 polshai a gdzie reszta tej zabudowy do Oro-Ito ? :) bo strzelam że wyciąg z Gorenije właśnie - dof nie bardzo wyszedł, cytrynki na 1 planie wyglądają jakby miały 2cm średnicy (pewnie wina rozmiaru tekstury też) - przerażające to coś za okapem... (tapeta?)
viz.k Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Loki nie wiem:) za projekt nie odpowiadam ale zabudowa chyba jest kompletna tyle ze na tym ujeciu jak mowilem malo widac...zaden producent z nazwy nie byl wymieniony A sciana mi sie podoba - Kamien jakis granit, marinace black...w sumie to nawet nie wiem czy jakas okleina czy co... Takze dzieki za krytyke, przyjmuje co do dofa, od reszty umywam rece:)
arev Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Haha, niezłe. Szybka wyszła bardzo fajnie. Długo się liczy?
oo79 Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 (edytowane) moje boje, jeszcze w fazie testów: nie bić za mapowanie. * i nocna: * // Ma ktoś pomysł dlaczego mi na renderze wychodzi czarna płyta nad balkonem, 2gim od lewej? w wievporcie gra a na renderze jest czarne jak bobo. Myślałem że normal zły albo 2 face nałożone ale nic z tych rzeczy. // arev dachówki,wyłączyłem displ do szybkiego renderu, światełka w nocnej viz faktycznie przesadzone. Edytowane 30 Październik 2008 przez oo79
arev Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Ok, za mapowanie nie oberwiesz, ale za płaskie dachówki już tak :D Zapodaj im jakiegoś displejsa i połysk. To samo z kamieniem. Marnujesz ciekawy model kiepskimi materiałami. W wersji nocnej światełka chyba troszkę zbyt mocne ;)
Rekomendowane odpowiedzi