Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kuba, jezeli moge cos zasugerowac. W kolekcjach roslin brakuje takich "made by nature" drzew troche krzywych asymetrycznych, z jakas dziwna odstajaca galezia, troche przezedzonych a jednak gestych, sosen i innych ;). mmm pieknych sosen powyginanych rpzez wiatr ;) i starych swierkow kilkunastometrowych :)

Pomysl o tym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przyjemne, świetnie się prezentuje. Jedynie trzeci render razi brakiem jakichś kontrastów, wszystko takie... czerwone. ;) Ale ogólne wrażenie jak najbardziej z dużą dozą pozytywu. :) A jeszcze, jeśli pozwolisz, zapytam skąd masz ludzi?

 

Tores: dla mnie bomba, fajnie się zapowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter - dzieki:) wiem kadr kiepski ale pomieszczenie stosunkowo małe i ciezko tam cos złapać

Kubaswielgus - dzienks:) renderowane w oparciu o zasady Linear workflow (LWF) :P. Światła to jedynie iesy ktore ustawilem tak jak sa w rzeczywistosci z katalogów firm LUG i ES-SYSTEM z ktorych pochodza lampy. nie ma zadego ukrytego światła scene oswietlaja jedynie te iesy. troszke kosmetyki w PS i niby git. nic nadzwyczajnego.:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45debb5ed83ed21c.jpg

 

Mi ostatnio prąd w Max'ie wyłączyli i muszę wszystkie sceny świecami oświetlać .... _-_

 

Edit#1

 

hiroo - czy robiłeś ten model komórki z tutoriala czy z głowy? Bo mój kumpel - próbuje, próbuje i nie może tego opanować ( tego czyli 3D ) - musi jakiś solidny tutek przerobić ;]

Edytowane przez _Arti_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HC- kurde a bumpa prawie w ogole nie ma, serio:D męczące światło..hmm coś w tym jest.

dla porównania referka. aha to co pokazałem to nie było dla klienta, dla klienta było inne postpro.maxyu3.jpg

Ogólnie miałem się skupić na pokazaniu stołów z produktem.

Tomek- sufit jest koloru 234,229,217 moc odbić 60 i glos 0,6 Fr. na 4. brdf na ward.

ściana czarna...normalnie była brązowa...przesadziłem z post pro.

 

Dzieki za komentarze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda, że źródeł światła nie widać, poza prześwitami z pustakami szklanymi;) A w kwestii płytek podłogowych, to raczej bezpieczniejsze jest stosowanie lekko chropowatych tym bardziej, że taka faktura dodałaby jeszcze smaczku pomieszczeniu.

 

Pozdr;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki fajnie ze sie podoba:)

 

trosiek: materaly sa bardzo proste vraymtl z roznym glossem. oswietlenie to pare iesow i pare vraylightow:)

 

pressenter: a to smieszne bo wlansie w tej wizce chodzi o te szafki:P

 

arev: no zmienilem lekko bo klient sobie zazyczyl ta wlasnie aranzacje tylko ze z jego meblami. area shadowsy celowo sa wylaczone bo bylo liczone w duzej rozdzialce i zalezalo mi na czasie a z nimi by sie renderowalo duzo dluzej;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polshai a gdzie reszta tej zabudowy do Oro-Ito ? :) bo strzelam że wyciąg z Gorenije właśnie - dof nie bardzo wyszedł, cytrynki na 1 planie wyglądają jakby miały 2cm średnicy (pewnie wina rozmiaru tekstury też) - przerażające to coś za okapem... (tapeta?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki nie wiem:) za projekt nie odpowiadam ale zabudowa chyba jest kompletna tyle ze na tym ujeciu jak mowilem malo widac...zaden producent z nazwy nie byl wymieniony

 

A sciana mi sie podoba - Kamien jakis granit, marinace black...w sumie to nawet nie wiem czy jakas okleina czy co...

Takze dzieki za krytyke, przyjmuje co do dofa, od reszty umywam rece:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje boje, jeszcze w fazie testów:

nie bić za mapowanie.

*

7995938dce50b286.jpg

 

i nocna:

*

cc8d7c1321502ab3.jpg

 

//

Ma ktoś pomysł dlaczego mi na renderze wychodzi czarna płyta nad balkonem, 2gim od lewej?

w wievporcie gra a na renderze jest czarne jak bobo. Myślałem że normal zły albo 2 face nałożone ale nic z tych rzeczy.

//

arev

dachówki,wyłączyłem displ do szybkiego renderu,

światełka w nocnej viz faktycznie przesadzone.

Edytowane przez oo79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności