Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

W załączniku materiał wody.

 

Oświetlone VraySun+VraySky (z tym, że słońce jest poniżej horyzontu) i kilka IES'ów, a sama woda to plane z niewielkim noisem podświetlony 4 IES'ami od dołu.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przyjemne loki :)

 

a tu egzotyczne cos do nowej kolekcji

 

cordylineaustzz5.jpg

w800.png

Napisano

fajnie wygląda Kuba, jedyne co bym dodał / zmienił, to trochę korzeni wystających w okolicy gleby, bo na razie sprawia wrażenie że jest wbity w ziemię ten krzak - z regóły rośliny tak nie rosną prosto :)

Napisano

kuba, jezeli moge cos zasugerowac. W kolekcjach roslin brakuje takich "made by nature" drzew troche krzywych asymetrycznych, z jakas dziwna odstajaca galezia, troche przezedzonych a jednak gestych, sosen i innych ;). mmm pieknych sosen powyginanych rpzez wiatr ;) i starych swierkow kilkunastometrowych :)

Pomysl o tym :D

Napisano

Lampa trochę nie przypomina oryginału Big Bang. Chyba że to podróba z Castoramy?

Napisano

MichOO: Trochę mi się przejada ten cały minimalizm ale to daje rade, jest bardziej prawdziwe, funkcjonalne. A i u mnie za jasno :P bardziej stonowane bym to widział. Lampa jest kozak :D

Napisano

wizka bardzo fajna, dechy w podlodze wydaja sie lekko za duze, jedynie co mi nie pasuje to te czerwone kolory, nie pasuja tutaj :)

A co do przepalen to u mnie tez jest ok.

Napisano

Mały teścik oświetlenia nowej sceny. Teksturowanie jeszcze nie dokończone a donice zapełnią się wkrótce. Co o tym sadzicie?

muzeum3ed3.jpg

Napisano

Tores. Zapowiada sie bardzo fajnie. Mapowanie do dopracowania, kamien troche przepalony, fajne szklo i kamyczki :)

Napisano

Tores - coś w tym jest :)

 

Taka komercyjka. Do galerii się nie nadaje ale że dużo pracy było to chociaż tutaj wrzucam do oceny. Projekt nie mój! ;)

 

16307e8c98a7a149.jpg

 

41a6bf2dfd3665f2.jpg

 

c26854af47fb65d7.jpg

 

49e9ba5cded0ebb0.jpg

 

92d0edffe9253d74.jpg

Napisano

Bardzo przyjemne, świetnie się prezentuje. Jedynie trzeci render razi brakiem jakichś kontrastów, wszystko takie... czerwone. ;) Ale ogólne wrażenie jak najbardziej z dużą dozą pozytywu. :) A jeszcze, jeśli pozwolisz, zapytam skąd masz ludzi?

 

Tores: dla mnie bomba, fajnie się zapowiada.

Napisano

Dlaczego do galerii sie nie nadaje?

 

odp. No może taki typ, lekko można zmienić wizke i powiedziął bym że to szkoła a nie domki.

Edytowane przez !Ewert

Napisano

pressenter - Dzięki. Ludziki są od Everów.

Black Mamba - bo... że tak ujmę to delikatnie, typ architektury jest jaki jest i zamiast oceny wizki byłyby zaraz oceny architektury.

Edytowane przez pionix

Napisano

Jak to sie nie nadaje do galleri to juz nie wiem co sie tam nadaje :D Pewnie ze sie nadaje, bardzo fajne ! A co do arch to wiadomo jest jak jest ;)

Napisano

pierwszy model telef :)) nie jest doskonały ale nauczył mnie duzo, mam nadzieję że w następnym wyjdzie wszystko dużo lepiej :)

 

Nokia 6500 classic

34559904b30cde80.jpg

Napisano

grigoriob: fajne, nawet bardzo, tylko jakoś ujęcia mi się nie podobają. ;)

 

hiroo: mi się bardzo podoba.

Napisano

pressenter - dzieki:) wiem kadr kiepski ale pomieszczenie stosunkowo małe i ciezko tam cos złapać

Kubaswielgus - dzienks:) renderowane w oparciu o zasady Linear workflow (LWF) :P. Światła to jedynie iesy ktore ustawilem tak jak sa w rzeczywistosci z katalogów firm LUG i ES-SYSTEM z ktorych pochodza lampy. nie ma zadego ukrytego światła scene oswietlaja jedynie te iesy. troszke kosmetyki w PS i niby git. nic nadzwyczajnego.:P

Napisano

45debb5ed83ed21c.jpg

 

Mi ostatnio prąd w Max'ie wyłączyli i muszę wszystkie sceny świecami oświetlać .... _-_

 

Edit#1

 

hiroo - czy robiłeś ten model komórki z tutoriala czy z głowy? Bo mój kumpel - próbuje, próbuje i nie może tego opanować ( tego czyli 3D ) - musi jakiś solidny tutek przerobić ;]

Edytowane przez _Arti_

Napisano

Probny render

Ancient_Ruins-small.jpg

 

a tu próbny filmik z testem cieni

http://www.lcm.pl/marek-ftp/BB.avi

 

Zaznaczam ze to jest wczesna wersja...

Napisano

Black Mamba- Podloga za duzy bump ma a klepka za mala lub za bardzo rozciągnięta, wyglada jak guma lub rozpuchniete i namoczone drewno, oswietlenie tak nie pelne, bardzo meczące oko.

Ale ksiazki trzeba przyznac, ladne i kolorowe :)

Napisano

- jakiego koloru jest sufit?

- nie podoba mi sie ta otchlan w tle (chyba czarna sciana)

- klepki male i troche pusto

Napisano

HC- kurde a bumpa prawie w ogole nie ma, serio:D męczące światło..hmm coś w tym jest.

dla porównania referka. aha to co pokazałem to nie było dla klienta, dla klienta było inne postpro.maxyu3.jpg

Ogólnie miałem się skupić na pokazaniu stołów z produktem.

Tomek- sufit jest koloru 234,229,217 moc odbić 60 i glos 0,6 Fr. na 4. brdf na ward.

ściana czarna...normalnie była brązowa...przesadziłem z post pro.

 

Dzieki za komentarze!

Napisano

świetne! Podoba mi się wszystko bez wyjątku! opowiedz o oświetleniu i materiałach bo cudo!

Napisano

No, no, klasa :)

Widzę, że trochę zmieniłeś pierwotny projekt, ale jest spoko. Włącz tylko Area Shadows w światłach, bo takie ostre cienie są nienaturalne nawet dla halogenków :)

Napisano

szkoda, że źródeł światła nie widać, poza prześwitami z pustakami szklanymi;) A w kwestii płytek podłogowych, to raczej bezpieczniejsze jest stosowanie lekko chropowatych tym bardziej, że taka faktura dodałaby jeszcze smaczku pomieszczeniu.

 

Pozdr;)

Napisano

dzieki fajnie ze sie podoba:)

 

trosiek: materaly sa bardzo proste vraymtl z roznym glossem. oswietlenie to pare iesow i pare vraylightow:)

 

pressenter: a to smieszne bo wlansie w tej wizce chodzi o te szafki:P

 

arev: no zmienilem lekko bo klient sobie zazyczyl ta wlasnie aranzacje tylko ze z jego meblami. area shadowsy celowo sa wylaczone bo bylo liczone w duzej rozdzialce i zalezalo mi na czasie a z nimi by sie renderowalo duzo dluzej;)

Napisano

hehe moze i tak bo wlasnie skojarzyło mi sie ze widzialem to w jakims kataogu z płytkami :P

poza tym ładny renderek:)

 

Pionix powiesz cos o oswietleniu tego osiedla? bo takie spokojne swiatlo slonzeczne wyszlo i jestem ciekaw jak to osiagnąłeś:)

Napisano

6465ec5baaa9017emed.jpg

 

Jak mówiłem, mi światło w Max'ie odcięli, więc świec używam ^^' Taki speed-test komórki, w sumie nic specjalnego, ale to moja pierwsza komórka, z głowy leciałem, tak po prostu, model dla zabawy...

Napisano

i to jest test komorki? Bo wyglada troche, jakbys jej nie dokonczyl. Ze swieca, to sie skapnalem po poscie wyzej, a ogolnie to ciekawi mnie co chciales przekazac w polaczeniu tych dwoch przedmiotow.

Napisano

Glob fajny render

Mamba fajny render i zlecenie;)

 

Ja z kuchnia, troche zle ujecie dobralem bo nie pokazuje wlasciwie nic konkretnego poza tym ze polubilem dofa

dofik.jpg

Napisano

polshai a gdzie reszta tej zabudowy do Oro-Ito ? :) bo strzelam że wyciąg z Gorenije właśnie - dof nie bardzo wyszedł, cytrynki na 1 planie wyglądają jakby miały 2cm średnicy (pewnie wina rozmiaru tekstury też) - przerażające to coś za okapem... (tapeta?)

Napisano

Loki nie wiem:) za projekt nie odpowiadam ale zabudowa chyba jest kompletna tyle ze na tym ujeciu jak mowilem malo widac...zaden producent z nazwy nie byl wymieniony

 

A sciana mi sie podoba - Kamien jakis granit, marinace black...w sumie to nawet nie wiem czy jakas okleina czy co...

Takze dzieki za krytyke, przyjmuje co do dofa, od reszty umywam rece:)

Napisano

Haha, niezłe. Szybka wyszła bardzo fajnie. Długo się liczy?

Napisano

moje boje, jeszcze w fazie testów:

nie bić za mapowanie.

*

7995938dce50b286.jpg

 

i nocna:

*

cc8d7c1321502ab3.jpg

 

//

Ma ktoś pomysł dlaczego mi na renderze wychodzi czarna płyta nad balkonem, 2gim od lewej?

w wievporcie gra a na renderze jest czarne jak bobo. Myślałem że normal zły albo 2 face nałożone ale nic z tych rzeczy.

//

arev

dachówki,wyłączyłem displ do szybkiego renderu,

światełka w nocnej viz faktycznie przesadzone.

Edytowane przez oo79

Napisano

Ok, za mapowanie nie oberwiesz, ale za płaskie dachówki już tak :D

Zapodaj im jakiegoś displejsa i połysk. To samo z kamieniem. Marnujesz ciekawy model kiepskimi materiałami. W wersji nocnej światełka chyba troszkę zbyt mocne ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.