Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

widzę że nie ma co liczyć na pomoc w tym wątku. życzę pomyślnych testów trawy, lwf i "testów wszystkiego"

 

jeszcze raz wielkie dzięki Pionix. nie pomogła Twoja rada, ale liczą się chęci - masz u mnie repa

 

Liczyłeś na gotowe?

Myślę że w dobrym dziale była by większa szansa na odpowiedz.

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=34

 

tu powinieneś znaleźć odpowiedz.

http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że nie ma co liczyć na pomoc w tym wątku. życzę pomyślnych testów trawy, lwf i "testów wszystkiego"

 

jeszcze raz wielkie dzięki Pionix. nie pomogła Twoja rada, ale liczą się chęci - masz u mnie repa

 

no ale jakiej rady oczekujesz?

 

podbij HSPh SUbdivs do 120, upewnij sie ze wlaczone jest sprawdzanie widocznosci irr samples, no ale przede wszystkim to obniz energie tego wyjaranego czegosc (bialego) bo co bys nie zrobil to przez ten wybuch supernovej zawsze gdzies pojawia sie plamki

NIE USTAWIAC K%^% DIFFUSE NA WARTOSC 255!!!

... i zapamietac to na zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"no ale jakiej rady oczekujesz?" - jakiejkolwiek

 

ustawiałem 120/60 i było tak samo. to wyjarane to environment, bo bilans swiatła ustawiałem tak jak to jest w rzeczywistej kamerze.

w diffuse nigdy nie daję 255, nauczyłem się tego we fryrenderze, bo szef mnie za to gonił. ale uwaga bardzo dobra.

ujęcie aktualnie się liczy w brute force. potrwa to dłużej ale bukiet przynajmniej nie chodzi.

dzięki tjviking, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"no ale jakiej rady oczekujesz?" - jakiejkolwiek

 

ustawiałem 120/60 i było tak samo. to wyjarane to environment, bo bilans swiatła ustawiałem tak jak to jest w rzeczywistej kamerze.

w diffuse nigdy nie daję 255, nauczyłem się tego we fryrenderze, bo szef mnie za to gonił. ale uwaga bardzo dobra.

ujęcie aktualnie się liczy w brute force. potrwa to dłużej ale bukiet przynajmniej nie chodzi.

dzięki tjviking, pozdrawiam!

 

Vray nie jest za dobry w samplowaniu jasnosci, generalnie ten aspekt

maja polozony na amen, dlatego warto jest zadbac o akceptowalne

poziomy natezen... inaczej nigdy nie dojdziesz do ladu,

przygladnij sie logowi renderingu czy nie masz ostrzezen o zbyt duzej

energii probek.. jesli masz, zrezygnuj troche z Physical Camera albo

mapowania w Effects na rzecz doprowadzenia wszystkich natezen

do porzadku... wtedy dopiero ustaw krzywe odpowiedzi calego obrazu tak zeby otrzymac to co sobie zalozyles

 

najpierw musisz zrobic to o czym nie pomysleli autorzy vraya... czyli

o normalizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"najpierw musisz zrobic to o czym nie pomysleli autorzy vraya" - pewnie stąd nazwa chaos group :D

 

czaję. postaram się wyrównać wartości i zobaczymy co wyjdzie. vray w świetle liczy dobrze, w rozproszonym to już nie taki mocny. no ale to anima więc nie ma wyjścia, kiedy chodzi o czas klatki.

dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Kub@ nie wiedziałem że i tak można, przy następnym ujęciu włączę ten tryb i przetestujemy.

po nocy liczenia w brute force efekt jest satysfakcjonujący, myślę że będzie miał potencjał w postprodukcji. czasy są takie sobie ale jakoś to przeżyjemy.

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grafik3d test zieleniny jeśli to robiłeś w onyxie to liście masz płaskie, podczas exportu do np. formatu obj ustaw sobie plate i pokombinuj z nim to są płaszczyzny, które modelują sie jako wygięte i nakłada się na nie alphy. Są różne możliwe ustawienia platesów.. zajrzyj do pdf'a od onyx tree.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grafik3d test zieleniny jeśli to robiłeś w onyxie to liście masz płaskie, podczas exportu do np. formatu obj ustaw sobie plate i pokombinuj z nim to są płaszczyzny, które modelują sie jako wygięte i nakłada się na nie alphy. Są różne możliwe ustawienia platesów.. zajrzyj do pdf'a od onyx tree.

PODZIEKOWAL

chce otrzymać dobry wygląd na zbliżeniach i zjechać wagę do minimum

http://img242.imageshack.us/img242/7278/oszustwo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

indian - brzydka ta sofa okropnie (wzornictwo). Różnice z oryginałem - okrągłe nóżki no i u ciebie te kartofle są przecięte na pół, w oryginale ta płaszczyzna jest bardziej zaokrąglona.

 

Edit:Brązowe studio wydaje się bardziej pasować to tej sofy.

Jak dojdzie ta przecierka na materiale i zmarszczki powinno być ok.

Edytowane przez PICsell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popracuj może jeszcze nad oświetleniem, zróżnicuj je trochę. Teraz strasznie "płasko" to wyszło pod względem światła.

Zmniejsz temperaturę halogenów w suficie, teraz są idealnie białe. Wiem że są takie żarówki ledowe, ale moim zdaniem troszkę ciepłej barwy zawsze pozytywnie wpływa na odbiór całości.

 

W oknach daj zimne vray lighty, słońce niech tam sobie jara na ciepło, może niech tak mocno nie zagłębia się do wnętrza, daj je wyżej, a resztę doświetl ciepłymi halogenami. Będzie lepiej, atrakcyjniej.

 

Ja dzisiaj też zrobiłem wnętrze do animki, projekt nie mój, jutro to będę liczył. Taka w sumie niespecjalna, jednodniowa robota. Rendery testowe:

 

w6a303.jpg

 

w6a302.jpg

 

w6a301.jpg

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jeszcze posiedzę nad tym i pobawię się w ocieplenie. Zobaczymy co z tego wyjdzie w sumie 90% efektu w tej scenie to zabawa w AE.

 

Mhh te Twoje miodzio! Jak możesz to pochwal się finałową animką.

 

Pozdro!

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz - moim zdaniem widok za oknem najbardziej drażni. Przelot kamery też jest sztuczny (przynajmniej za szybki jak na takie ujęcie).

Sama wizualizacja - to zależy od klienta - nie ma zastrzeżeń to nic nie poprawiaj bo trochę poprawek by było.

To co pisał Świerszczu,

moim zdaniem jeszcze większe rozmycie cienia od słońca i

oświetlenie korytarza pod koniec animacji jest sztuczne (za jasno).

Jak oświetlałeś scenę? oświetlałeś scenę dodatkowymi światłami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODZIEKOWAL

chce otrzymać dobry wygląd na zbliżeniach i zjechać wagę do minimum

http://img242.imageshack.us/img242/7278/oszustwo.jpg

 

yyy można od plates resolution zmienic.. :)

No chyba że właśnie o to ci chodzi.

 

Tymczasem ja testowałem sobie onyksa.

onia.jpg

idillisleaves.jpg

onyksz.jpg

 

Komentarze itp. proszę. Bardzo, bo od tego zaczynam eksteriory. Od zieleni. Dla mnie to najważniejsze... :) Się uczę się :D

Exponential, z gammą 0,9 dark 0,7 chyba ( na pierwszym obrazku )

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś, ostatni zacny, ale Twoje liście nie przepuszczają ani trochę światła...

Poza tym, wszystko w porządku ? :D

 

cholera! zapomniałem 2sidedmtl, teraz spróbuję z nim :D

BTW: do pierwszego rendera w tamtym wątku próbowałem 2sided ale wtedy sie wszystko psuło jak niewiem :/

No i co ma być "wszystko w porządku"? Ciulowo walczę z liściami, chciałbym aby ktoś mi cuś doradził.

 

Bonifatz, w jakiej rozdziałce? :) Fajnie, soczyście tylko trochu ciemno i plamy od gi chyba na suficie

 

indian: skończ scenę bo jest strasznie uboga... zacząłeś od tego jak światło gra..

 

aaa SWRSC, odnośnie jednodniowej roboty, ile na swoim miejscu byś żądał od klienta? powód pytania to czysta ciekawość ..

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa SWRSC, odnośnie jednodniowej roboty, ile na swoim miejscu byś żądał od klienta? powód pytania to czysta ciekawość ..

 

Pakiet eurogąbek.

 

Sugeruje Tobie pozostanie jeszcze na etapie "jak" a nie "ile". Widać u Ciebie progres, nie myśl o forsie, jesteś na dobrej drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha ale mnie ubawił ten korytarz na poddaszu ;)

ciekawe jak pownoszą łóżka do pokoi. Chyba przez okna będą wciągać na linach jak w średniowiecznej italii ;) przecież tam się dwie osoby nie miną jedna z nich będzie musiała na chwilę wejść do pokoju.

 

a filmik spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie. Robiłem sobie test oświetlenia wnętrza samym hdrem + physical cam wychodzi straszna kaszana, ziarno, refleksy jakies dziwne, po prostu koszmar. Od czego to zależy, czy od jakości hdr czy od ustawień, bo po dodaniu dużego vraylighta i przy takich samych ustawieniach wszystko się idealnie wygładza i jest ok. Używam max 9 + vray i physical cam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC - Animka wyszła całkiem fajnie. Ile liczyła ci się klatka i na czym?

Dolina słońca. :D Pomysłowość developerów jest już na wyczerpaniu.

 

Bonifatz - ujęcie ze schodami jest nieco suche.

Podział z większą ilością ujęć, jak pisze Loki.

Ogólnie wyszło fajnie, może za bardzo dynamicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności