maczuga Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Maqs jakimi narzędziami do scluptingu w blenderze? też go używam i chętnie się dowiem :)
masater Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 maczuga:w cvs'ie już dawno są, i multires i sculpting. Jeżeli nie chcesz budować samemu ani kożystać z testowych buildów to w następnej stabilnej bedą.
Touch Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 No to niech będzie 4fun;) Nie gwarantuję, że na tym da się usiedzieć, ale mam nadzieję, że się przynajmniej podoba. irr (1.0)+lc (0,8); Exponential (1,8;1,8) + mała obróbka w PS;)
Maqs Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Nastepnym razem wes idz spac, albo cus i niech render sie skonczy;p za bardzo zaszumiony.
Marcin Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Touch - bardzo fajnie pod wzgledem prezentacji (co do samego wzornictwa to też nieźle, chociaż nie dało by się go rozbudować po bokach żeby bardziej liść przypominał ?)
SansSerif Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 noise spowszedniał to trzeba iść dalej ;) fenomenalna roślinka by kome
Lis Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Ok. Zaczynałem o 22 skończyłem teraz :D czyli eeeee 8. Jest to moja 3 wizualizacja jeśli chodzi o coś w czym ludzie mieszkają. Niezajmuję się tym tak więc mój mizerny efekt pokazuję tutaj żeby galerii nie zaśmiecać. Modele z cd'ków Evermotion. Oryginał w 3k x 2k
Lis Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 pewnie plane z alpha :P:P:P KE%^&**(#&*RGKSDHF*( w twarz chcesz? Krzak Modelowany Motyla Noga. Ale obraza :D
chveti Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 Krzywo stoi ten taras albo mi się wydaje :)
maczuga Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 chveti, wydaje ci się :) tarasik bardzo ładny.
damusTo Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 KE%^&**(#&*RGKSDHF*( w twarz chcesz? Krzak Modelowany Motyla Noga. Ale obraza :D Tak cos czułem pokażesz jak on wygląda w siatce ?
Orangegraphics Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Hehe teraz mnie zbesztacie:D z zegarkiem w ręku 23 min od włączernia maxa, przez modeling(lol) do konca renderu
Gordy Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Jak for Fun to for Fun: Kolejny po klamerce fun test.
Bonifatz Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Szybka choinka : Czas renderingu jakieś 20 minut modeling + experymenty ze świerkiem 5h troche paskudny render, ale chcialem tylko sprawdzic czy potrafie cos takiego zrobic... wszystko to przez Pioniera choinke ;D
Touch Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Powiesz coś więcej na temat modelowania takiej choiny?;D
Bonifatz Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 heheh traktuje to jako komplement chveti :D @Touch : Spliny ręcznie układane + VrayFur (Vray RC3 pod max9) jakieś 30 minut układania i efekt jak widać na focie ;) 1
Touch Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Dzięki Bonifatz, aż mnie drgnęło w stronę tej zacnej wagi;) thx!
Liber Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Vray rc2, 3dsmax, czas 5minut. Walka z materiałem fotela
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Ostateczna wersja: Lis i jeszcze mi powiedz, ze w tle jest "jezioro" żywieckie...?? ;P A tak serio to sie mi te drzewka najbardziej podobaja... I ogolnie wszystko gra :)
Lis Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Lis i jeszcze mi powiedz, ze w tle jest "jezioro" żywieckie...?? Nie. To jakiś fiord jest :D dla norwegów to robię i taką fotę mi podesłali :D A tak serio to sie mi te drzewka najbardziej podobaja Dzięki :D
Kub@ Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 jakaś rybka na szybko z głowy robiona, oczywiście takie coś nie pływa po oceanach :P (testowałem displace i waxa) dodałem troche blura i podkręciłem kolorki w irfanie.
chveti Napisano 29 Listopad 2006 Autor Napisano 29 Listopad 2006 heheh traktuje to jako komplement chveti :D dobrze to traktujesz :)
tadzio Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Kub@ masz Ty fantazje... Choc slyszalem ze takie ryby lowia i w Biedronce sprzedaja jako mintaja;-) A tu moja walka z caustyka. Zakonczona TOTALNA PORAZKA!!!! Dalem sobie na spokoj puki co z tymi perfumami... 1:0 dla Vraya... ;-)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Nie. To jakiś fiord jest :D dla norwegów to robię i taką fotę mi podesłali :D Wniosek: w Żywcu maja fiord ;P
cfaniak Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 probowa uzyskania materialu sniegu w vrayu po 3 godzinach wyszlo cos takiego dodam, ze materialem wyjsciowym byl box :D
Touch Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 Ciekawe, trochę jak 'śnieżny/lodowy' wybuch;) Doprosim się o jakieś szczegóły?;)
Master Kiełbaster Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 zmniejsz dispa 3 razy i powinno być spoko :*
cfaniak Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 touch: to ten snieg, ktory ktos juz wstawial tutaj razem z 'sikami' hehehe, tam troche ustawienia zmienione +smoke w dipeace, a to wszystko na boxa z gesta siatka wrzucone master: a za co ten calus... lol
Gość obo Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 Próba materiału felgi do mojego modelu bmw. Może go kiedyś skończe :P
tweety Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 TWEETY !!!!!! To już na Mentalu w mniejszym czasie uzyskasz jeszcze lepszy shading niz taki jak tu pokazales !!!! Cholero jedna wrraaccaaj :) no i miał rację... Mental Ray 3.5 czas: 3h (orginalna rozdz 1500px) ale to z winy samplingu mat. arch&design (420). przy samplingu 300 czas spada średnio o połowę a efekt jest nieznacznie gorszy. teraz zauważyłem, że wyskoczyły mi jakieś bugi z Photon mapy... ale to tylko kwestia zwiększenia radiusów i podbicia ich liczby. póki co nie jest źle... nowy mental szybki jest :] Pozdrawiam
hcpiter Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 heh tweety zadziwiasz mnie tymi renderkami, myslalem ze to vray a tu sie okazuje ze MR :D bardzo fajny render ale vray zrobil by to szybciej :D P.S Przepaliles troszke okienko :p
tweety Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 hehe. dzięki :) Vray może i szybszy ale nie mam już serca (i czasu) do rozgryzania na nowo nowego renderera kiedy MR radzi sobie z tym nie najgorzej :) jak już pisałem najwięcej czasu pochłonął rendering materiału podłogi z mat. arch&design. po prostu za duży sampling materiału narzuciłem. zmniejszę sampling o połowę i czas winien pyknąć coś około 2h (w rozdz. szer. 1500px). poza tym jakoś bardziej mi pasuje MR od vraya: imo lepiej zorganizowane są tutaj materiały i światła niż te vrayMTL i Vraylighty :] koniec końców scenka będzie zawierać sporo materiałów Arch&design + kilka Iesów + jakaś miła lampa w rogu. mam nadzieję, że uda się to porządnie oświetlić i wyrenderować :) najbardziej czekam na scenkę nocną: może uda mi się stworzyć jakiś fajny klimat temu kijowemu wnętrzu :] Pozdrawiam
hcpiter Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 ooo widze ze ta scenka bedzie udoskonalona polecam zaminic boxy na modele z doswiadczenia wiem ze im wiecej detali tym scena jest bardziej real, osietlenie jak juz pisalem wyszlo naprawde super podobnie jak i podłoga, czekam z niecierpliwoscia na dalszy progress tej scenki szczegolnie w wersji nocnej pozdrawiam
tweety Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 polecam zaminic boxy na modele z doswiadczenia wiem ze im wiecej detali tym scena jest bardziej real hehehehehe. naprawdę? kurcze wiedziałem, ze coś jest nie tak :D progress będzie na pewno :] to moja praca dyplomowa więc jestem zmuszony to skończyć. póki co mam modele szafek do kuchni i części wyposażenia kuchennego. stół i krzesła się robią, tak samo jak krzesła barowe oraz oświetlenie kuchenne. okno będzie zmienione: małe schodki i wyjście na taras + widok z 11 piętra :] do tego dojdą jakieś kwiatki czy co tam znajdę w sieci, kilka zdjęć na ścianach i pierdołki typu gazeta, słuchawki i mp3player, może buty i kubek z kawą... :] Pozdrawiam
hcpiter Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 hehehehehe. naprawdę? kurcze wiedziałem, ze coś jest nie tak :D heh tłiti wiesz przeciez o co chodzi :p zaraz cie zabije :D do testow oswietlenia nie warto renderenowac boxy bo cienie beda inne ;) Pozdrawiam :)
tweety Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 hc: spokojnie misiu :) testy były wykonywane na obiektach cylindrycznych o przekroju od 1 do 5 cm. wszędzie były cienie, głownie dlatego, że nie są to cienie od GI tylko od MrAreaOmni jakie wisi za oknem i symuluje niebo :] to co widzisz, to ogólny kształt pomieszczenia czyli co tam będzie stało :) Pozdrawiam
hcpiter Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 hehehe wiem wiem kotku to przeciez zarty były :D
hcpiter Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 pomieszczenie chłodne zimne takie jakie lubie :D super, to ziarno to przez render czy juz postprodukcja ? dodaj jakis material na liscie plsss :)
tweety Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 super! klimatycznie i takie troche w moim stylu :) Klicek: ale mojego pierwszego "little step" już ci się nie chciało skomentować? zapomnij o zdjęciach z Poznania, już kasuje z dysku :D
KLICEK Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Tweety przepraszam Twoje to poprostu mistrzostwo nad mistrzostawami chce miec z Toba potomstwo ! :D tylko nie kasuj zdjec :D
tweety Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Klicek: ok, ale tylko jeśli za mnie wyjdziesz :D Pinero: jeśli coś jest fajne i ma w sobie "to coś" to piszemy, że nam się podoba. jeśli nie to nie piszemy :) btw: ile subdiv w QMC i jaki czas renderingu? Pozdrawiam
arch515 Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Super z resztą pisałem ci już to na gg. Czy dłużej sobie to oglądam tym bardziej mi się podoba czekam na kolejne Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi