Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba bede musial wymodelowac jakies nowe postacie tak jak piszecie :)

Tylko cieżko znaleźć jakieś dobre zdjęcia referencyjne.Może ktoś z was ma jakies??

Ha rzeczywiscie nawet nie zauważyłem że łódka przecieka :)

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Renderek testowy dla sprawdzenia materiałów i czy GI się nie posypie.

Soft tradycyjnie:Cinema 4D + Vray 1.0821 + PS

No i projekcik znaleziony w sieci :)

 

Pzdr.

Cornelius.

 

final2pssz7.jpg

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Pamiętam ,że ktoś szukał kogoś do pracy i trafiłem na stronkę w ojczystym języku.Tam były te projekciki,więc możliwe że ktoś z tego forum :)

 

Jeżeli chodzi o oświetlenie to ciepła mapka hdri + kilka zimnych IESów pod ścianą.

 

Pzdr.

Napisano

daymon: zajebisteeeeee

 

cornelius: tez super, jak sie oswietla wnetrza hdrka? trzeba wylaczyc rzucanie cieni dla scian i tym podobne przekrety? czy jakis inny sposob jest

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Może bym tak bardzo nie odchodził...po prostu robię dziurę w ścianie ;)

Napisano

Muminek? A ja żem myślał po pierwszym że to Mama Muminka tylko żeś ją z fartucha rozebrał ;]

Pressenter - niestety słabiutko;

Łazienka ślicznie oświetlona :)

Tomuś - to napewno Twoje? Nie no dobra, niech będzie że to test "ile jeszcze jest miejsca w pomieszczeniu" ;>

 

Wykopałem z dysku coś takiego. To było pierwsze użycie vraya w ramach testu jeszcze wersji niegdysiejszej darmowej...wrzucam.

 

de.jpg

  • Like 1
Napisano

Eh, maruda... :>

Brak klamek w oknach, artefakty wokół ram, zbyt gęsta tekstura na podłodze, fotele za ladą nieco kanciaste (chociaż może mają takie być). Poza tym zbyt niskie ustawienia GI, materiałów i AA.

 

Pozdro 666 :D

Napisano

Dla mnie we wszystkich renderach kamera chyba zbyt wysoko jest umieszczona i to powoduje że pomieszczenie wydaje się jakoś nienaturalnie niskie i "klaustrofobiczne". Albo te pomieszczenia rzeczywiście są zbyt niskie albo meble mają jakieś złe proporcje. Sam już nie wiem. Coś generalnie mi nie pasi.

Co do światła, to cieszy fakt, że zrezygnowałeś z VRayLighta pod sufitem ;)

Napisano

1 wariant lepszy

drewno za duzy bump , widac powtarzalnosc tekstury

uskok w recepcjach brzydki - nawet jesli to 5 mm

zolte wazoniki - bleeee

rozumiem ze maly stolik ma przeszklenie ? czy to 2 materialy drewna blatu - jesli tak czy tak to czy pod spodem jest jakis profil laczacy - stelaz - wg mnie musi byc - niekoniecznie widoczny w tym ujeciu

fotele i krzesla kanciaste

podloga za duzy bump

 

- to z tego co widze - sory za czepialstwo

Napisano

Pressenter - niestety słabiutko;

 

Niestety wiem, nadal niezbyt radzę sobie z oświetleniem, ale walczę, walczę! ;)

 

W zasadzie teoretycznie potrafię, ale w praktyce coś mi nie wychodzi jak widać. :/

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności