Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Gra dla mnie rewelacyjna. Ja ją przebiegłem w 3h i kurcze szkoda że tylko 9 misji, a każdą da się zrobić w max 10 minut :/ Ale fajnie bo teraz wieczorami sie scigamy z bratem na dwoch kompach obok siebie :D Takie oldschoolowe multi

 

no fajowe, moze by tak zrobic watek z rekordami graczy max3d.pl?

albo robic co 3 dni wyscigi na wybranej trasie ?

Napisano
To działa jak filmy w kinach IMAX?

 

nie, soczewki na przemian sie zamykaja na lewym oku i prawym, i obraz na monitorze jest zsynchronizowany to do lewego to do prawego punktu widzenia, duze znaczenie ma tu szybkosc odswiezania monitora, dlatego nie wiem jak to sie udalo uruchomic na lcd'ach. ale skoro to nvidia, to badziewu nie wypuszcza. system ten jest znany juz pare dobrych lat, ale teraz jakos technologie udoskonalili

 

w imaxie masz soczewki ktora przepuszczaja tylko swiatlo odpowiednio spolaryzowane (nie dam sobie za to glowy obciac)

 

ps. gra ktos w left 4 dead na garenie, boska gra !

Napisano (edytowane)

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=45216 ta i gosc z nibriss bedzie uczyl jak robic gry chodz nigdy ani jednej nie zrobił a firma mu istnieje juz pare lat, chodzby nie istaniejące sadness.... moze oni doszli do wniosku ze studenci im to sedness wkoncu zrobia za free na p.dyplomową? a to ze wisi wielu ludziom kase za freelance to kolejna kwestia

jedna wielka niewiadoma .... za 6 k

Edytowane przez Kirian
Napisano

Niby dobrze, ze cos takiego powstaje. Ale znow chcieli dobrze, a wyszlo (wyjdzie?) jak zwykle.

 

Pretensjonalna nazwa - Europejska ... WTF? Kompleksy jakies? Krakowska juz nie wystarczy? Co to ma wspolnego z Europa, ze niby Krakow lezy w Europie i dlatego? Proponuje Euroazjatyckie ... zawsze to wiekszy obszar.

 

Forma tych studiow - 2 lata i 480h to niezbyt intensywnie. Nie daloby sie tego zrobic w krotszym czasie lub z wieksza iloscia zajec? Ktos ma za duzo czasu?

 

Program i specjalizacje. Chocby to kuriozum: realizacja dźwięku w grach wideo. Dla kogo to niby przeznaczone? "Muzyk" (ktos grajacy na instrumencie, znajacy podst. notacji, potrafiacy cokolwiek "skomponowac") nie potrzebuje 3/4 z tych przedmiotow. Laika zas te studia niczego przydatnego nie naucza.

Program dla animacji, to jakis zart jest. Po ich skonczeniu powinno otrzymac sie tytul: cwiercanimator - teoretyk.

 

Prezentacja. Ta strona to zart. Brak klarownosci, burdel informacyjny. To, ze zajecia odbywaja sie w weekendy po dlugim klikaniu znalazlem, ale czy aby nie co drugi itp. to juz nie wiadomo. Zajecia zaczynaja sie w ten weekend, ale program na przyszle zjazdy jest tajny (a moze nie powstal).

Myslalem, ze od czasow mojej nieszczescnej edukacji cos sie zmienilo, ale uzytecznosc tej strony jest na pozomie tego co pamietam sprzed kilku lat i to na kierunku humanistycznym.

 

Wykladowcow sie nie czepiam, nie znam, nie oceniam.

 

Dla kogo ta szkola jest przeznaczona? Ja nie wiem. Ot kolejna szkola grafiki jakich wiele, tyle ze pod egida uniwerku. Vancouver Film School nad Wisla to to raczej nie bedzie, a szkoda.

Napisano

pytanie o DW IV to swoja droga ale czy wiecie ze od dzisiaj jest DOW II (warhammer40k) w sprzedazy :D niechwalac sie juz go mam ;P inny niz pierwszy ,bede musial sie przyzwyczic do innego rodzaju rozgrywki ale gra wyglada swietnie, te normalki na jednostkach daja rade i o dziwo detal nie ginie....mniam :)

Napisano (edytowane)

Ex3 - Ten pierwszy kret spoko pomysł taki cartoonowy klimacik :D A ten drugi bardziej przypomina szamana imo bynajmniej narazie :)

Edytowane przez ETA
Napisano

Ten drugi to żaba :)

Przyczepiła się wielkiemu kolesiowi do pałki, wydłubała mu oczy i kontroluje jego mózg :)

Gość Morte
Napisano

kurde dwa dni temu starałem sie wygooglic co i jak z tym silnikiem! Dzieki repik poleci z pewnością.

Oj czeka mnie dłuuuga noc:D

Edit:-> niestety póki co nie mogę repa dać, ale jesteś pierwszy w kolejce:)

Napisano

nom bawiliśmy się:) Ale w jakim sensie masz problem? U mnie po zmianie w base/interface/toolUser.cfg wartości przy fullscreen z 0 na 1 wszystko jest ok i programik działa na pełnym ekranie z tym że jak ładuję mesha należy chwilkę poczekać przed przywróceniem okna aż w okienku z komunikatami zacznie sie wyświetlać ilość fps.

 

Ode mnie laickie- jak tam pyknąć screena jest jakaś opcja czy też pritscreenem trza?

Napisano

To jest jakiś silnik do gier? Czy tylko i wyłącznie do wczytania modelu i zrobienia bu fajnego screena? Bo tak szczerze mówiąc to nie bardzo zrozumiałem idei tego programu/silnika :P

Gość Marioza
Napisano

idea jest prosta, jest to engin ktorego fragment w postaci wjuwera został udostępniony z tego co zrozumialem na potrzeby DW( jesli ktos będzie miał chęc) a jesli nie to można sie nim "bawić"

 

Widziałem go juz z rok czy 2 lata temu w "akcji" czyli na szotach z gry jaką na nim robili i jak dla mnie jest rewelka. A sam vjuwer prosty funkcjonaly intuicyjny z duzą mozliwoscią "kręcenia" i co wazniejsze wyswietla wszystko prawidłowo głównie chodzi mi o normale i szwy.

 

siostra Staśka ta młodsza ;)

 

10762562.jpg

Napisano

nom ładnie don, jak zwykle zresztą

A u mnie nie miła niespodzianka, zrobiłem sobie retopo, wypaliłem normalkiw xN-standard i nagle takie coś w marmonsecie:

Po lewej object space i wszystko ok, po prawej tangent i jak widać już nie gra. why? ktoś wie?

normalmaperror.png

Napisano

Aha... Czyli silnik jest przeznaczony raczej do demonstracji tak? ;> Np. gdy jedziemy w "teren" i chcemy komuś coś na szybko pokazać, tak? :)

Napisano

Nie tylko, jeśli chcesz zrobić model, który będzie dobrze wyglądał nie tylko na renderze, to takie narzędzie jest jak znalazł. Jest wysoce prawdopodobne, że po eksporcie do jakiegokolwiek innego silnika będzie wyglądał podobnie. A bazując na renderze i cudach ze światłem na koniec może być zonk. Pomijam już to, że obsługa jest prosta i intuicyjna :)

Napisano

Dzięki za pomoc chłopaki:P

Poradziłem sobie- chodziło o informacjie o normalnych werteksów, widać ten silnik tego potrzebuje. Więc od blenderowych userów- przy eksporcie do obj pamiętać o zaznaczeniu opcji normals

Gość Marioza
Napisano

Trybal - tak jak Kuba napisał, render czesto przekłamuje i w efekcie koncowym w enginie moze być zonk, poki robi sie całkowicie priv dla siebie to w sumie nie ma to wiekszego znaczenia co nie znaczy ze nie warto czasem luknąc jak cos wygląda in game, a zaleta tego vjuwera napweno taka ze zajmuje duzo mniej miejsca niz uteki crysisiy czy inne ktore posiadaja edytor ;)

 

Morte - po czasie ale no faktycznie dziwnie sie to wyswietla , u mnie sie tak czasem zdazalo jak mialem flipniety mesh potrafiła sie przez to tez posypac uv, a co od pecynki bardzo fajna jeno uchole zrobiles w szpic czyli kanciaste i tam chyba na tyle głowy masz edgesa zle ustawionego bo sie wklęsłe zrobilo, cos z tym będziesz dalej robił czy to tylko testo zabawa?

Napisano

raczej testo-zabawo-nauka, ale może to trochę dalej pociągnę no i oczywiście dzięki za rady nie zauważyłem tego werteksa który uciekł.

noi pytanko jeszcze te plus minus 1800 triangli i mapki 1024 na 1024 dla głowy na dzisiejsze limity to ok?

Gość Marioza
Napisano

Morte - zalezy od gry, to 1800 nie jest w kazdym razie jakies zawrotnie duze rownie dobrze mogłoby byc 2000 czy 2500, w ostatnim POP postacie mialy wymodelowane nawet zęby moze nie z jakis mega duzo poly ale ponad standart, tex podobnie bo robi sie nadal 512 jak i 1024 a czasem 2048 na samą głowe

Napisano

Ex3 nie był bym tego tak w 100% pewny. Równie dobrze może to być taka ciekawa reklama. Przemawia za tym kilka aspektów:

1. Działająca komórka Samsunga nie ma podanego modelu więc to może być o niej.

2. Tekst z obrazka to artykuł znajdujący się tutaj -> http://www.nature.com/nature/journal/v353/n6346/full/353737a0.html i do tego to nastawienie na rozładowane akumulatorki.

3. Pojawiające się w gdzieniegdzie wzmianki o Black Mesa ("largest single collapse since black mesa") nie muszą nawiązywać do laboratorium z części pierwszej -> http://www.marketwatch.com/news/story/black-mesa-hedge-fund-warns/story.aspx?guid={49304340-F5E8-4871-81D4-2FD39B40C2FD}

 

Zostają jeszcze dźwięki, które brzmią jak żywcem z HL, które tu dużo mieszają. jednak jestem skłonny przypuszczać, że nie jest to zapowiedź kolejnego epizodu HL.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności