Napisano 25 Styczeń 200916 l Będzie trzeba obczaić :D:D może doda się jakąś lokacje :D:D Pamiętam, że bethesda robiła dobre edytory....
Napisano 25 Styczeń 200916 l Gra dla mnie rewelacyjna. Ja ją przebiegłem w 3h i kurcze szkoda że tylko 9 misji, a każdą da się zrobić w max 10 minut :/ Ale fajnie bo teraz wieczorami sie scigamy z bratem na dwoch kompach obok siebie :D Takie oldschoolowe multi no fajowe, moze by tak zrobic watek z rekordami graczy max3d.pl? albo robic co 3 dni wyscigi na wybranej trasie ?
Napisano 25 Styczeń 200916 l Shader FX za darmo. Może komuś się przyda http://www.lumonix.net/shaderfx.html http://boards.polycount.net/showthread.php?t=60466
Napisano 26 Styczeń 200916 l http://www.gametrailers.com/player/44765.html?type=flv to bedzie dopiero schiza grać w horrorki 3d :!o mmmmmmmmm miodzio
Napisano 28 Styczeń 200916 l Model zwycięzcy DW III do wglądu http://www.gameartisans.org/forums/showthread.php?t=6951
Napisano 1 Luty 200916 l http://www.gametrailers.com/player/44765.html?type=flv to bedzie dopiero schiza grać w horrorki 3d :!o mmmmmmmmm miodzio To działa jak filmy w kinach IMAX?
Napisano 1 Luty 200916 l To działa jak filmy w kinach IMAX? nie, soczewki na przemian sie zamykaja na lewym oku i prawym, i obraz na monitorze jest zsynchronizowany to do lewego to do prawego punktu widzenia, duze znaczenie ma tu szybkosc odswiezania monitora, dlatego nie wiem jak to sie udalo uruchomic na lcd'ach. ale skoro to nvidia, to badziewu nie wypuszcza. system ten jest znany juz pare dobrych lat, ale teraz jakos technologie udoskonalili w imaxie masz soczewki ktora przepuszczaja tylko swiatlo odpowiednio spolaryzowane (nie dam sobie za to glowy obciac) ps. gra ktos w left 4 dead na garenie, boska gra !
Napisano 1 Luty 200916 l Porównanie Killzone 2 w wersji oryginalnej i Polskiej lokalizacji http://www.gry-online.pl/S014.asp?ID=303 Głosy chyba te same co w Assassin's Creed, szkoda że w grach na PC nie ma opcji wyboru języka.
Napisano 2 Luty 200916 l Killzone 2 daje rade - jescze pare tygodni i bedzie rzeznia ;) kapitalnie to wyglada...
Napisano 13 Luty 200916 l Half-life 3 trailer http://www.youtube.com/watch?v=q1UPMEmCqZo grafika cos lipna , hdry slabe, textury niedokladne, i animacje koślawe:/
Napisano 18 Luty 200916 l http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=45216 ta i gosc z nibriss bedzie uczyl jak robic gry chodz nigdy ani jednej nie zrobił a firma mu istnieje juz pare lat, chodzby nie istaniejące sadness.... moze oni doszli do wniosku ze studenci im to sedness wkoncu zrobia za free na p.dyplomową? a to ze wisi wielu ludziom kase za freelance to kolejna kwestia jedna wielka niewiadoma .... za 6 k Edytowane 18 Luty 200916 l przez Kirian
Napisano 18 Luty 200916 l Niby dobrze, ze cos takiego powstaje. Ale znow chcieli dobrze, a wyszlo (wyjdzie?) jak zwykle. Pretensjonalna nazwa - Europejska ... WTF? Kompleksy jakies? Krakowska juz nie wystarczy? Co to ma wspolnego z Europa, ze niby Krakow lezy w Europie i dlatego? Proponuje Euroazjatyckie ... zawsze to wiekszy obszar. Forma tych studiow - 2 lata i 480h to niezbyt intensywnie. Nie daloby sie tego zrobic w krotszym czasie lub z wieksza iloscia zajec? Ktos ma za duzo czasu? Program i specjalizacje. Chocby to kuriozum: realizacja dźwięku w grach wideo. Dla kogo to niby przeznaczone? "Muzyk" (ktos grajacy na instrumencie, znajacy podst. notacji, potrafiacy cokolwiek "skomponowac") nie potrzebuje 3/4 z tych przedmiotow. Laika zas te studia niczego przydatnego nie naucza. Program dla animacji, to jakis zart jest. Po ich skonczeniu powinno otrzymac sie tytul: cwiercanimator - teoretyk. Prezentacja. Ta strona to zart. Brak klarownosci, burdel informacyjny. To, ze zajecia odbywaja sie w weekendy po dlugim klikaniu znalazlem, ale czy aby nie co drugi itp. to juz nie wiadomo. Zajecia zaczynaja sie w ten weekend, ale program na przyszle zjazdy jest tajny (a moze nie powstal). Myslalem, ze od czasow mojej nieszczescnej edukacji cos sie zmienilo, ale uzytecznosc tej strony jest na pozomie tego co pamietam sprzed kilku lat i to na kierunku humanistycznym. Wykladowcow sie nie czepiam, nie znam, nie oceniam. Dla kogo ta szkola jest przeznaczona? Ja nie wiem. Ot kolejna szkola grafiki jakich wiele, tyle ze pod egida uniwerku. Vancouver Film School nad Wisla to to raczej nie bedzie, a szkoda.
Napisano 18 Luty 200916 l http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=45208 Call of Juarez: Bound in Blood - screeny :)
Napisano 20 Luty 200916 l http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=45250 Szykuje się sequel American McGee`s Alice. Trochę się martwię co z tego wyjdzie bo każda kolejna gra Americana coś jakby słabsza od poprzedniej ale jestem dobrej myśli :)
Napisano 20 Luty 200916 l pytanie o DW IV to swoja droga ale czy wiecie ze od dzisiaj jest DOW II (warhammer40k) w sprzedazy :D niechwalac sie juz go mam ;P inny niz pierwszy ,bede musial sie przyzwyczic do innego rodzaju rozgrywki ale gra wyglada swietnie, te normalki na jednostkach daja rade i o dziwo detal nie ginie....mniam :)
Napisano 20 Luty 200916 l Ja sobię coś tam dłubię ale raczej tak dla podłubania w zbrushu niż dla wystartiwania w bitwie.
Napisano 21 Luty 200916 l Pierwszy filmik z Mass Effect 2: http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,6303465,Pierwszy_filmik_z_Mass_Effect_2.html
Napisano 21 Luty 200916 l Ex3 - Ten pierwszy kret spoko pomysł taki cartoonowy klimacik :D A ten drugi bardziej przypomina szamana imo bynajmniej narazie :) Edytowane 21 Luty 200916 l przez ETA
Napisano 21 Luty 200916 l Pierwszy filmik z Mass Effect 2: http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,6303465,Pierwszy_filmik_z_Mass_Effect_2.html ohohohoho gra roku! :D
Napisano 21 Luty 200916 l Ten drugi to żaba :) Przyczepiła się wielkiemu kolesiowi do pałki, wydłubała mu oczy i kontroluje jego mózg :)
Napisano 26 Luty 200916 l Witam!! Call of juarez: Bound in blood trailers i pare nowych screenow :) link--> http://www.gametrailers.com/player/46000.html wiecej screenow--> http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=7569 screeny:
Napisano 26 Luty 200916 l klimacik jest ciekawe jak z gameplayem.TEchland to dziwna firma czasami potrafi niezle zaskoczyc a czasami....
Napisano 7 Marzec 200916 l Marmoset Toolbag - darmowy engine od 8monkey Labs' - screeny wyglądają rewelacyjnie. Wątek na Polycount: http://boards.polycount.net/showthread.php?t=61346
Napisano 7 Marzec 200916 l kurde dwa dni temu starałem sie wygooglic co i jak z tym silnikiem! Dzieki repik poleci z pewnością. Oj czeka mnie dłuuuga noc:D Edit:-> niestety póki co nie mogę repa dać, ale jesteś pierwszy w kolejce:)
Napisano 12 Marzec 200916 l W sumie zaden news: Do 22 marca na steamie UT3 po obnizonej cenie 12$ A w ten weekend mozna bedzie pograc za free.
Napisano 13 Marzec 200915 l ............................ Dobra już nic :) Edytowane 13 Marzec 200915 l przez Bro
Napisano 13 Marzec 200915 l nom bawiliśmy się:) Ale w jakim sensie masz problem? U mnie po zmianie w base/interface/toolUser.cfg wartości przy fullscreen z 0 na 1 wszystko jest ok i programik działa na pełnym ekranie z tym że jak ładuję mesha należy chwilkę poczekać przed przywróceniem okna aż w okienku z komunikatami zacznie sie wyświetlać ilość fps. Ode mnie laickie- jak tam pyknąć screena jest jakaś opcja czy też pritscreenem trza?
Napisano 13 Marzec 200915 l F12 - zapisuje w katalogu głównym programu, ale zdaje się, że to to samo co Print screen.
Napisano 13 Marzec 200915 l To jest jakiś silnik do gier? Czy tylko i wyłącznie do wczytania modelu i zrobienia bu fajnego screena? Bo tak szczerze mówiąc to nie bardzo zrozumiałem idei tego programu/silnika :P
Napisano 13 Marzec 200915 l idea jest prosta, jest to engin ktorego fragment w postaci wjuwera został udostępniony z tego co zrozumialem na potrzeby DW( jesli ktos będzie miał chęc) a jesli nie to można sie nim "bawić" Widziałem go juz z rok czy 2 lata temu w "akcji" czyli na szotach z gry jaką na nim robili i jak dla mnie jest rewelka. A sam vjuwer prosty funkcjonaly intuicyjny z duzą mozliwoscią "kręcenia" i co wazniejsze wyswietla wszystko prawidłowo głównie chodzi mi o normale i szwy. siostra Staśka ta młodsza ;)
Napisano 13 Marzec 200915 l nom ładnie don, jak zwykle zresztą A u mnie nie miła niespodzianka, zrobiłem sobie retopo, wypaliłem normalkiw xN-standard i nagle takie coś w marmonsecie: Po lewej object space i wszystko ok, po prawej tangent i jak widać już nie gra. why? ktoś wie?
Napisano 14 Marzec 200915 l Aha... Czyli silnik jest przeznaczony raczej do demonstracji tak? ;> Np. gdy jedziemy w "teren" i chcemy komuś coś na szybko pokazać, tak? :)
Napisano 14 Marzec 200915 l Nie tylko, jeśli chcesz zrobić model, który będzie dobrze wyglądał nie tylko na renderze, to takie narzędzie jest jak znalazł. Jest wysoce prawdopodobne, że po eksporcie do jakiegokolwiek innego silnika będzie wyglądał podobnie. A bazując na renderze i cudach ze światłem na koniec może być zonk. Pomijam już to, że obsługa jest prosta i intuicyjna :)
Napisano 14 Marzec 200915 l Dzięki za pomoc chłopaki:P Poradziłem sobie- chodziło o informacjie o normalnych werteksów, widać ten silnik tego potrzebuje. Więc od blenderowych userów- przy eksporcie do obj pamiętać o zaznaczeniu opcji normals
Napisano 14 Marzec 200915 l Trybal - tak jak Kuba napisał, render czesto przekłamuje i w efekcie koncowym w enginie moze być zonk, poki robi sie całkowicie priv dla siebie to w sumie nie ma to wiekszego znaczenia co nie znaczy ze nie warto czasem luknąc jak cos wygląda in game, a zaleta tego vjuwera napweno taka ze zajmuje duzo mniej miejsca niz uteki crysisiy czy inne ktore posiadaja edytor ;) Morte - po czasie ale no faktycznie dziwnie sie to wyswietla , u mnie sie tak czasem zdazalo jak mialem flipniety mesh potrafiła sie przez to tez posypac uv, a co od pecynki bardzo fajna jeno uchole zrobiles w szpic czyli kanciaste i tam chyba na tyle głowy masz edgesa zle ustawionego bo sie wklęsłe zrobilo, cos z tym będziesz dalej robił czy to tylko testo zabawa?
Napisano 14 Marzec 200915 l raczej testo-zabawo-nauka, ale może to trochę dalej pociągnę no i oczywiście dzięki za rady nie zauważyłem tego werteksa który uciekł. noi pytanko jeszcze te plus minus 1800 triangli i mapki 1024 na 1024 dla głowy na dzisiejsze limity to ok?
Napisano 14 Marzec 200915 l Morte - IMO jak najbardizej, z tego co pamietam to UT3 miał na postać 2 mapy 2048x2048 (na głowe i reszte bodajże)
Napisano 14 Marzec 200915 l Morte - zalezy od gry, to 1800 nie jest w kazdym razie jakies zawrotnie duze rownie dobrze mogłoby byc 2000 czy 2500, w ostatnim POP postacie mialy wymodelowane nawet zęby moze nie z jakis mega duzo poly ale ponad standart, tex podobnie bo robi sie nadal 512 jak i 1024 a czasem 2048 na samą głowe
Napisano 19 Marzec 200915 l Coś się zaczyna dziać wokół Half-Life`a. Chyba Episode3 już niedługo. Zacieramy rączki ;) http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6402927,Co_jest_w_pudelku_.html
Napisano 19 Marzec 200915 l Ex3 nie był bym tego tak w 100% pewny. Równie dobrze może to być taka ciekawa reklama. Przemawia za tym kilka aspektów: 1. Działająca komórka Samsunga nie ma podanego modelu więc to może być o niej. 2. Tekst z obrazka to artykuł znajdujący się tutaj -> http://www.nature.com/nature/journal/v353/n6346/full/353737a0.html i do tego to nastawienie na rozładowane akumulatorki. 3. Pojawiające się w gdzieniegdzie wzmianki o Black Mesa ("largest single collapse since black mesa") nie muszą nawiązywać do laboratorium z części pierwszej -> http://www.marketwatch.com/news/story/black-mesa-hedge-fund-warns/story.aspx?guid={49304340-F5E8-4871-81D4-2FD39B40C2FD} Zostają jeszcze dźwięki, które brzmią jak żywcem z HL, które tu dużo mieszają. jednak jestem skłonny przypuszczać, że nie jest to zapowiedź kolejnego epizodu HL.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto