Dziamka Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Ja wiem, ze troche późno ale wszytko bosko tylko kciuk mi sie nie podoba... ale to szkopuł przy reszcie :) Pracuj dalej :)
hcpiter Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 heh no master master ! juz sie nie moge doczekac modelu po ZB ! naprawde wymiatasz w tych modelach ! Powodzenia !
KLICEK Napisano 1 Grudzień 2006 Autor Napisano 1 Grudzień 2006 Dzieki dziewczyny i chlopaki :D w sumie to mialem nie wrzucac przed skonczeniem ale co tam :) to narazie wrzucam kilka chwil zabawy w zbrushu ogolne ksztalty narazie rozrysowalem co wy na to ?
ftorek Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 aaargh..... masakra :) - a jeszcze jak piszesz 'kilka chwil' to juz w ogole... spuerancko jest :) - moze troche biceps za bardzo zarysowany, kark zbyt gruby (a dokladnie kapturowy miesien za szeroki jakis taki - jak u plaszczki :), za bicepsem jakas dziure ma (tam gdzie triceps chyba mial byc :) - no i ramie z boku wyglada jak dynia :) pozaty - cudnie i malinowo :)
Gość obo Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 ftorek dobrze prawi ;P Szczególnie jeśli idzie o kaptury. A tak to pięknie :) Teraz daj update'a jak już skończysz normalke. Pozdro
nielot007 Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Witam!! z przodu wyglada bosko!! :D i ftorek dobrze prawi z boku do kitu wyglada reka(tzw ramie) :D :) i pare pytan :) czego uzywales do robienia misni (std, stddot, inflat... itd.)?? misnie brzucha i nog wgniataja w ziemie :) pozdro i powodzenia :) i nie sluchaj innych dawaj czeste upiki :D
KLICEK Napisano 1 Grudzień 2006 Autor Napisano 1 Grudzień 2006 dzieki chlopaki :D co do ramienia nie ma to znaczenia wiekszego przy normalnie, grybosc bedzie taka jak na modelu lp bo normal nie zmienia geometrii :) ale spoko zajmę sie tym :) Co do tricka to przypakowani tak maja ze maja taka dziwna wyrwe ale masz racje ze jest ona troszke za duza :) poprawie Nielot - miesnie robię zwyklym brushem(jak wszystko z reszta) zresetowanym czyli linia rowna , nie robi takich baniek i nie muszę duzo smoothowac :) poprostu staram sie od najnizszej ilosci poly ustawiac juz miejsca gdzie bedzie detal, np. ten model ma narazie bardzo malo poly ehym 200.000 ;D a koncowo bedzie mial max milion. Chodzi mi o to ze od np. subdiv 3 zaczynam juz tam troszke rzezbic i przy wiekszym subdiv 4 wystarczy tylko ksztalt dobrac i juz ;) na koncu malutkim brushykiem wyostrzasz krawedzie bez smoothowania jeszcze raz dzieki :)
Georgas Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 kapitalne, jedynie co mi nie pasuje to bok ręki ale być może się myle czekam na update'y :) i szkoda że nie nagrywałeś jak w zbrush'u to robiłeś ;)
nielot007 Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 czekam na update'y :) i szkoda że nie nagrywałeś jak w zbrush'u to robiłeś ;) hehe racja racja :D:D klicku :) no widzisz takie to proste(zwylky brush + reset) a ja kombinowalem :) cool :)
Matys Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 super to wyglada !!! jedyne co moge powiedziec poza tym ze super to laczenie barow z ramieniem z boku wyglada troszke za szerokie, a z przodu mam wrazenie ze klara za nisko sie laczy z ramionami ale jeszce raz mowie to jest czepianie sie bo wylada odjazdowo !!
KLICEK Napisano 1 Grudzień 2006 Autor Napisano 1 Grudzień 2006 dzieki chlopaki :) to narazie poczatek jeszcze bede siedzial przy nim mam 5 dni na norma :D przez weekend postaram sie zrobic , bedę robil 2 etapowo miesnie a potem stroj ze zwyklej mapy namalowanej w ps, jeszcze sie zastanawiam czy warto upodabniac stroj do tego filmowego, bardziej mi sie podoba ten komiksowy ale zobaczymy :) jeszcze raz dzieki
Gość obo Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Rób komiksowy, bo to klasyka ;) Strój filmowy jest fajny, ale to już nie to samo według mnie.
CzAk1 Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Woow. Ale ześ go wypakował. Koksiarz z tego Spider-mana;) Weź zrób coś z szyją bo jak dla mnie to troche dziwnie wygląda...za bardzo wypakowana. Wyobrarzasz sobie Perera Parkera idącego w sfeterku na wykłady na uczelni....a spod sfeterka wystaje mu karczycho jak u Wołu. Piceps To może i miał duży....jakoś sie ścian musiałł trzymać...ale szyjkę trzeba troche poprawić. Ogólnie to super. Mi się już podoba...ale zobaczymy jak to będzie dalej postępować:D Pozdro
KLICEK Napisano 3 Grudzień 2006 Autor Napisano 3 Grudzień 2006 Hej mialem trochę wiecej czasu wiec posiedziałem nad texturką, mam jeszcze duzo czasu wiec spokojnie mogę sie pobawic :) Co do siatki na texurce to ja jeszcze wymienie(chyba... propobly not ;D) poprostu zrobiona na szybko hehe
zonk Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 Wyglada super ! Nie zapomnij tylko o pajaczku na klacie ;-)
ledyr Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 hoho good bardzo good, a planujesz te pajeczyne umiescic na normalach tak jak w filmie kostium wygląda?
KLICEK Napisano 3 Grudzień 2006 Autor Napisano 3 Grudzień 2006 Dzieki chlopaki bardzo :) Ledyr hmm caly czas sie zastanawiam, chce zrobic wersje komiksowa ale poprostu ciagnie mnie do tego zeby wlasnie wrzucic na norma siatke specjalnie zrobilem ja na oddzielnym lejerze , zrobię testy zobaczymy jak bedzie wygladalo :)
Gość obo Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 Wypaśny ten ścianołaz :D Tylko oczka mi się jakoś nie podobają zabardzo.
Adek_CG Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 KLICEK bardzo fajnie to wychodzi... faktycznie ciekawie by mogla wygladac siatka z normalem, na koncepcie co prawda ta siateczke jest troche gestsza ale to juz jest czepianie sie na sile, hmm niewiem czy mialo tak byc ale kolory na teksturze sa strasznie mocne, moze zrob je nieco bardziej stonowane moze wtedy bedzie lepiej, moze tez go troche przybrudz gdzieniegdzie tak jak by wlasnie przed chwila skonczyl z kims walke..., mam nadzieje ze odrobine pomoglem Pozdrawiam
nielot007 Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 Witam!! poprostu wypas!! pokaz jak wyglada texturka rozlozona bo nie mam pojecia jak rysowac na tak "krzywej" unwrapce :D :D pozdro i powodzenia
Konras Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Świetna praca :) Ja na twoim miejscu nic bym nie brudzil, aczkolwiek nasycenie barw troche przy duze. Siatka na normalu to tez nieciekawy pomysl pamietajac ze stroj spiderman uszyl sobie w koncu recznie (ja tam chyba jestem zwolennikiem jednak komiksowej wersji). Ah no i jeszcze nie wiem czy glowa nie jest ciutke za duza... Ahh a co tam... swietnie rece wyszly :)
KLICEK Napisano 4 Grudzień 2006 Autor Napisano 4 Grudzień 2006 Dzieki chlopaki :) Nielot prosze bardzo, wersja 512x512 Konras no wlasnie mi chyba glowa spuchla troszkę od zbrusha nie jestem pewien, albo to wina perspektywy wczesniej bylo dobrze teraz wydaje sie ciut za duza sprawdzę:) to Fajnie ze Ci sie podoba;) Zrobiłem jeszcze mały updjet z normem z siatka co wy na to ? bo mi sie nawet podoba;) teraz juz wiem czemu w filmie zrobili taki nowy jest torszke hmmm efektowniejszy?
Cerebrate Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 mało komiksowa powiem szczerze. model jest w ***** z*****ty . ale ile z tego komiksu to ja wiatpie. Bardziej jak "postać z filmu"
ledyr Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 "troszke efektywniejszy" ?? toz to wygląda bosko :D:D
Predator Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Przepiekna robota Klicek ! Nic tylko krecimy kolejna czesci Spider-man'a. :)
Kuba Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Może rzeczywiście kolory odrobinę za bardzo nasycone (zwłaszcza granat). Twarz na koncepcie wydaje się być bardziej pociągła. Dodatkowa siatka wygląda super.
Matys Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 zeczywiscie trosze za duzy kontrast, ale z 2 strony troche tez zalezy od oswietlenia i tego tla... Zastanawialem sie czy brales normalke i ja przerabiales w ps'ie czy wypalales jakas inna mape ? tak czy inaczej wygladac superancko :D
Vorek Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Napisałem Ci na CGtalku w poście z Hendrixem: "You're a freak" - podtrzymuję ;] Ale kolorki jak dla mnie za bardzo nasycone, lekko bym zdjął saturację. Pozdrawiam
biglebowsky Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Na moje to on ciągle za wielki paker jest:) normalki bardzo zacne. kolorek już mmniej. otoczki w okół oczu możesz swobodnie pogrubić i dać ciut bardziej dziki kształt, siatka jakaś rzadka. No i niebieska część kostjumu wygląda jak zamsz i troche przez to trąci myszką:)
miriam Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Witka w przerwie w pracy sobie tukej kuknołem i bracie niezły odlocik zapodajesz ;). IMO trochę przepakowany jak na mój gust ten pajączek ;], dokładniej ujmując to bodajże kapturek trochę jakby po kuracji anabolami białkowymi nadmuchany . . . a tak mimo chodem to to wszycho w ZBrushu :?? Pozdrawiam
Reanimator Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Tak jak Bigleb. Wyglada jak przebrany Superman - Spider Wannabe ;)
arcade Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Hej :) Model świetny, normal też piękny, ale tekstura na maxa buje po oczach - jest zbyt kontrastowa, i przez to trochę odrzuca. Mógłbyś spróbować stonować ją troszkę bo jak na razie to gryzie się strasznie. Ja bym to widział raczej tak: http://www.spider-man-movies.com/images/hTL.jpg http://crotchgroin.info/galleries/14/spider-man-2-promo_059.jpg http://www.the-nextlevel.com/reviews/xbox/spider-man-2/spider-man-2-c.jpg http://www.sfondideldesktop.com/Images-Movies/Spider-Man-2/Spider-Man-2-0013/Spider-Man-2-0013.jpg pozdrawiam :)
KLICEK Napisano 4 Grudzień 2006 Autor Napisano 4 Grudzień 2006 Dzieki chlopaki bardzo ! za mile slowa i za krytyke :) Cos bede musial jeszcze z nim zrobic, te miesnie sa troszke chyba jednak za duze i je ze smoothuje i zobaczymy jak to bedzie wygladalo :) Bigleb - dzieki za wskazowki mam z tymi kolorami problemy ;) tez wydaje mi sie ze lepiej zrobic kostiumik komiksowy :) co do tego ze texturka zajezdza Ci myszka to masz racje moj tablet umarł smiercia naturalna, siatkę napewno poprawię i mysle ze pogrubie ja troszke:) Reanimator - hehe :D Ziomus - napewno zdestaturuje i pobawię sie kolorkami, wydaje mi sie ze wyszlo tak oczo udezajaco bo wlaczylem gi hehe MCMiriam - tak to wszystko zbrush :) Dzieki chlopaki jeszcze raz :D
ognisty Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 po raz kolejny klicek zmusił mnie do wcześniejszego niż przypuszczałem zetknięcia się z ziemią jakto mówią "zatkao kakao" i ogólnie ja "leże i robie pod siebie" brrr
Adek_CG Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 no super wyglada z ta lekka siateczka moim zdaniem..., gdzieniegdzie mozna by ja pogrubic ale to juz wiesz..., jak mozesz wrzuc siatke modelu low poly
tweety Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 standardowo: skoro to robi Klicek to musi być super :)
Predator Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 Jak juz masz kombinowac :) to tego muskularnego spidera na venoma :P. Chociaz taki spider mi sie bardzo podoba.
Gość Bad Moon Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 No w sumie fajny model, dobry normal, ale diffuze troche ssie moim zdaniem, zresztą może się mylę bo specyfika Spidermana jest taka a nie inna, może rzeczywiście ten paker jest dobrym pomysłem, a może nie... :D
KLICEK Napisano 6 Grudzień 2006 Autor Napisano 6 Grudzień 2006 dzieki chlopaki ;) narazie mam troche mało czasu , wiec zajałem sie przygotowaniami do ostatecznego przedstawienia postaci :) skonczyłem na tym , rig muszę jeszcze poprawic bo robiony na fast Nie moglem sie powstrzymac :D
spinoza Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 ..fajna poza ale nie ukrywaj go w cieniu :) wyeksponuj detale które zrobiłeś ... co do diffuza nie przemawia do mnie takie ostre zestawienie czerwonego i niebieskiego jak z taniego komiksu gdzie oszczędzano na farbie w drukarni :) przydała by sie wieksza gradacja tych dwóch kolorów ...
ledyr Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 hehe, "bede wzorowal sie na tym spajderem z kreskowki a nie z filmu" taaa jasne :D nie no swietnie wyglada, ale nie dales mu siateczek na normalu z tego co widze a szkoda :) PS. jak zrobiles deszcz?
Por@szek Napisano 6 Grudzień 2006 Napisano 6 Grudzień 2006 Moze i nie przemawia bo textura za bardzo kontrastowa (moze jakbys kontrast zmniejszyl by pasowalo) ale na renderach IMO jest git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się