Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 117
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki dziewczyny i chlopaki :D

 

w sumie to mialem nie wrzucac przed skonczeniem ale co tam :)

to narazie wrzucam kilka chwil zabawy w zbrushu ogolne ksztalty narazie rozrysowalem co wy na to ?

 

sp2.jpg

Napisano

aaargh..... masakra :) - a jeszcze jak piszesz 'kilka chwil' to juz w ogole...

 

spuerancko jest :) - moze troche biceps za bardzo zarysowany, kark zbyt gruby (a dokladnie kapturowy miesien za szeroki jakis taki - jak u plaszczki :), za bicepsem jakas dziure ma (tam gdzie triceps chyba mial byc :) - no i ramie z boku wyglada jak dynia :)

 

pozaty - cudnie i malinowo :)

Napisano

ftorek dobrze prawi ;P Szczególnie jeśli idzie o kaptury.

A tak to pięknie :)

Teraz daj update'a jak już skończysz normalke.

 

Pozdro

Napisano

Witam!!

z przodu wyglada bosko!! :D

i ftorek dobrze prawi z boku do kitu wyglada reka(tzw ramie) :D

:)

i pare pytan :)

czego uzywales do robienia misni (std, stddot, inflat... itd.)??

misnie brzucha i nog wgniataja w ziemie :)

pozdro i powodzenia :) i nie sluchaj innych dawaj czeste upiki :D

Napisano

dzieki chlopaki :D co do ramienia nie ma to znaczenia wiekszego przy normalnie, grybosc bedzie taka jak na modelu lp bo normal nie zmienia geometrii :) ale spoko zajmę sie tym :) Co do tricka to przypakowani tak maja ze maja taka dziwna wyrwe ale masz racje ze jest ona troszke za duza :) poprawie

 

Nielot - miesnie robię zwyklym brushem(jak wszystko z reszta) zresetowanym czyli linia rowna , nie robi takich baniek i nie muszę duzo smoothowac :) poprostu staram sie od najnizszej ilosci poly ustawiac juz miejsca gdzie bedzie detal, np. ten model ma narazie bardzo malo poly ehym 200.000 ;D a koncowo bedzie mial max milion. Chodzi mi o to ze od np. subdiv 3 zaczynam juz tam troszke rzezbic i przy wiekszym subdiv 4 wystarczy tylko ksztalt dobrac i juz ;) na koncu malutkim brushykiem wyostrzasz krawedzie bez smoothowania

 

jeszcze raz dzieki :)

Napisano

kapitalne, jedynie co mi nie pasuje to bok ręki ale być może się myle

czekam na update'y :) i szkoda że nie nagrywałeś jak w zbrush'u to robiłeś ;)

Napisano

czekam na update'y :) i szkoda że nie nagrywałeś jak w zbrush'u to robiłeś ;)

 

hehe racja racja :D:D

klicku :) no widzisz takie to proste(zwylky brush + reset) a ja kombinowalem :) cool :)

Napisano

super to wyglada !!!

jedyne co moge powiedziec poza tym ze super to laczenie barow z ramieniem z boku wyglada troszke za szerokie, a z przodu mam wrazenie ze klara za nisko sie laczy z ramionami ale jeszce raz mowie to jest czepianie sie bo wylada odjazdowo !!

Napisano

dzieki chlopaki :)

to narazie poczatek jeszcze bede siedzial przy nim mam 5 dni na norma :D przez weekend postaram sie zrobic , bedę robil 2 etapowo miesnie a potem stroj ze zwyklej mapy namalowanej w ps, jeszcze sie zastanawiam czy warto upodabniac stroj do tego filmowego, bardziej mi sie podoba ten komiksowy ale zobaczymy :)

 

jeszcze raz dzieki

Napisano

Rób komiksowy, bo to klasyka ;) Strój filmowy jest fajny, ale to już nie to samo według mnie.

Napisano

Woow. Ale ześ go wypakował. Koksiarz z tego Spider-mana;)

Weź zrób coś z szyją bo jak dla mnie to troche dziwnie wygląda...za bardzo wypakowana. Wyobrarzasz sobie Perera Parkera idącego w sfeterku na wykłady na uczelni....a spod sfeterka wystaje mu karczycho jak u Wołu. Piceps To może i miał duży....jakoś sie ścian musiałł trzymać...ale szyjkę trzeba troche poprawić. Ogólnie to super. Mi się już podoba...ale zobaczymy jak to będzie dalej postępować:D

Pozdro

Napisano

Hej mialem trochę wiecej czasu wiec posiedziałem nad texturką, mam jeszcze duzo czasu wiec spokojnie mogę sie pobawic :)

 

Co do siatki na texurce to ja jeszcze wymienie(chyba... propobly not ;D) poprostu zrobiona na szybko hehe

 

spajdi5.jpg

Napisano

Dzieki chlopaki bardzo :)

 

Ledyr hmm caly czas sie zastanawiam, chce zrobic wersje komiksowa ale poprostu ciagnie mnie do tego zeby wlasnie wrzucic na norma siatke specjalnie zrobilem ja na oddzielnym lejerze , zrobię testy zobaczymy jak bedzie wygladalo :)

Napisano

Wypaśny ten ścianołaz :D

Tylko oczka mi się jakoś nie podobają zabardzo.

Napisano

KLICEK bardzo fajnie to wychodzi... faktycznie ciekawie by mogla wygladac siatka z normalem, na koncepcie co prawda ta siateczke jest troche gestsza ale to juz jest czepianie sie na sile, hmm niewiem czy mialo tak byc ale kolory na teksturze sa strasznie mocne, moze zrob je nieco bardziej stonowane moze wtedy bedzie lepiej, moze tez go troche przybrudz gdzieniegdzie tak jak by wlasnie przed chwila skonczyl z kims walke..., mam nadzieje ze odrobine pomoglem

 

Pozdrawiam

Napisano

Świetna praca :) Ja na twoim miejscu nic bym nie brudzil, aczkolwiek nasycenie barw troche przy duze. Siatka na normalu to tez nieciekawy pomysl pamietajac ze stroj spiderman uszyl sobie w koncu recznie (ja tam chyba jestem zwolennikiem jednak komiksowej wersji). Ah no i jeszcze nie wiem czy glowa nie jest ciutke za duza...

Ahh a co tam... swietnie rece wyszly :)

Napisano

Dzieki chlopaki :)

 

Nielot prosze bardzo, wersja 512x512

 

Konras no wlasnie mi chyba glowa spuchla troszkę od zbrusha nie jestem pewien, albo to wina perspektywy wczesniej bylo dobrze teraz wydaje sie ciut za duza sprawdzę:) to Fajnie ze Ci sie podoba;)

 

Zrobiłem jeszcze mały updjet z normem z siatka co wy na to ? bo mi sie nawet podoba;) teraz juz wiem czemu w filmie zrobili taki nowy jest torszke hmmm efektowniejszy?

 

spajdi8.jpg

 

text_min.jpg

Napisano

Może rzeczywiście kolory odrobinę za bardzo nasycone (zwłaszcza granat).

Twarz na koncepcie wydaje się być bardziej pociągła. Dodatkowa siatka wygląda super.

Napisano

zeczywiscie trosze za duzy kontrast, ale z 2 strony troche tez zalezy od oswietlenia i tego tla... Zastanawialem sie czy brales normalke i ja przerabiales w ps'ie czy wypalales jakas inna mape ?

tak czy inaczej wygladac superancko :D

Napisano

Napisałem Ci na CGtalku w poście z Hendrixem: "You're a freak" - podtrzymuję ;]

 

Ale kolorki jak dla mnie za bardzo nasycone, lekko bym zdjął saturację.

 

Pozdrawiam

Napisano

Na moje to on ciągle za wielki paker jest:) normalki bardzo zacne. kolorek już mmniej. otoczki w okół oczu możesz swobodnie pogrubić i dać ciut bardziej dziki kształt, siatka jakaś rzadka. No i niebieska część kostjumu wygląda jak zamsz i troche przez to trąci myszką:)

Napisano

Witka w przerwie w pracy sobie tukej kuknołem i bracie niezły odlocik zapodajesz ;). IMO trochę przepakowany jak na mój gust ten pajączek ;],

dokładniej ujmując to bodajże kapturek trochę jakby po kuracji anabolami białkowymi nadmuchany . . .

a tak mimo chodem to to wszycho w ZBrushu :??

 

Pozdrawiam

Napisano

Hej :)

Model świetny, normal też piękny, ale tekstura na maxa buje po oczach - jest zbyt kontrastowa, i przez to trochę odrzuca.

 

Mógłbyś spróbować stonować ją troszkę bo jak na razie to gryzie się strasznie.

 

Ja bym to widział raczej tak:

http://www.spider-man-movies.com/images/hTL.jpg

http://crotchgroin.info/galleries/14/spider-man-2-promo_059.jpg

http://www.the-nextlevel.com/reviews/xbox/spider-man-2/spider-man-2-c.jpg

http://www.sfondideldesktop.com/Images-Movies/Spider-Man-2/Spider-Man-2-0013/Spider-Man-2-0013.jpg

 

pozdrawiam :)

Napisano

Dzieki chlopaki bardzo ! za mile slowa i za krytyke :)

 

Cos bede musial jeszcze z nim zrobic, te miesnie sa troszke chyba jednak za duze i je ze smoothuje i zobaczymy jak to bedzie wygladalo :)

 

Bigleb - dzieki za wskazowki mam z tymi kolorami problemy ;) tez wydaje mi sie ze lepiej zrobic kostiumik komiksowy :) co do tego ze texturka zajezdza Ci myszka to masz racje moj tablet umarł smiercia naturalna, siatkę napewno poprawię i mysle ze pogrubie ja troszke:)

 

Reanimator - hehe :D

 

Ziomus - napewno zdestaturuje i pobawię sie kolorkami, wydaje mi sie ze wyszlo tak oczo udezajaco bo wlaczylem gi hehe

 

MCMiriam - tak to wszystko zbrush :)

 

Dzieki chlopaki jeszcze raz :D

Napisano

po raz kolejny klicek zmusił mnie do wcześniejszego niż przypuszczałem zetknięcia się z ziemią

 

jakto mówią "zatkao kakao" i ogólnie ja "leże i robie pod siebie"

 

brrr

Gość Bad Moon
Napisano

No w sumie fajny model, dobry normal, ale diffuze troche ssie moim zdaniem, zresztą może się mylę bo specyfika Spidermana jest taka a nie inna, może rzeczywiście ten paker jest dobrym pomysłem, a może nie... :D

Napisano

dzieki chlopaki ;) narazie mam troche mało czasu , wiec zajałem sie przygotowaniami do ostatecznego przedstawienia postaci :) skonczyłem na tym , rig muszę jeszcze poprawic bo robiony na fast

 

spajdi10.jpg

 

Nie moglem sie powstrzymac :D

 

spider1.jpg

spider2.jpg

Napisano

..fajna poza ale nie ukrywaj go w cieniu :) wyeksponuj detale które zrobiłeś ... co do diffuza nie przemawia do mnie takie ostre zestawienie czerwonego i niebieskiego jak z taniego komiksu gdzie oszczędzano na farbie w drukarni :) przydała by sie wieksza gradacja tych dwóch kolorów ...

Napisano

hehe, "bede wzorowal sie na tym spajderem z kreskowki a nie z filmu"

taaa jasne :D

nie no swietnie wyglada, ale nie dales mu siateczek na normalu z tego co widze a szkoda :)

 

PS. jak zrobiles deszcz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności