Maqs Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 Bede tu wzucal swoje głowki, wyrzezbione w blenderze:) powiedzmy ze to takie cwiczonka z organiki i sculpta. http://images4.fotosik.pl/259/dbd50e063bee75d1.jpg http://images1.fotosik.pl/312/4fff7ffbb1cef925.jpg http://images2.fotosik.pl/300/21b4fddc1b38f59c.jpg http://images2.fotosik.pl/299/c4abc012ecc6dcdd.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 respect :) niestety mi sculpta za bardzo nie chce uciągnąc więc z wiekszą ilością poly sa problemy :) blender rulezz... chyba nie musze mówić że głowki pierwsza klasa zwlaszcza starzec ps: jak wypalasz normale w blenderze? za pomoca materiału w 3 slotach text blend? chyba narazie inaczej sie nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 22 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2006 Ech, w uv image editor, image--> bake normal map, wypala normalmapki na mapowaniu uv oczywiscie, co do twojego problemu ze sculptem to ja mam 256 ramu i jakos sobie radze;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 dziad (1sza mordka) super, podoba sie, ale pozostale takie nijakie, też kiedyś robiłem w blenderze, ale do gamdev'u sredni jest :/ btw- Twoj avatar godzi w moje przekonania raligijne, więc jest niezgodny z regulaminem :D żart, żeby nie było :] pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 ja mam 1024 mb i pracuje pod windą... a co do tego wypalania to szukalem ale bez efektu, moze mam złego buil'da w którym tego nei ma.. poszukam po innych. i jeszcze jedno pytanko.. ile to ma poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 niezłe główki. Masz może jakieś informacje dotyczące wypuszczenia stabilnego buildu blendera ze sculpt mode? I czy planują w nim zrobić reakcje na nacisk piórka tableta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 22 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2006 Dziadek ma ponad 300k face'ow, a ta druga ponad 230k face'ow. Co do stabilnej wersji to byly plany wypuszczenia na swieta, ale im nie wyszlo, wersja rc pojawi sie na dniach, a stabilny blender po swietach, na poczatku stycznia prawdopodobnie, co do tabletu to ma byc pelne wsparcie, w nie ktorych buildach juz podobno czesciowo dziala, w zasadzie malo to mnie obchodzi bo uzywam mychy do sculpta:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 pierwsza glowka super!! reszta fajna :D ile modelowales godzin ta pierwsza?? pozdro i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 Główki w porządku, ale trochę zbyt mocno naciapkane tym sclupterem. Ale jeśli to tylko wprawki, to może być :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 Łał, ja tak w zbrushu nie zrobię ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 1 głowa super, 2 mi się jakoś nie podoba, wydaje mi się że za bardzo pojechałeś z tymi detalami, ciut za mocne te rysy jak dla mnie ale i tak świetna praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brumugun Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 Ładne modele , mam takie pytanie czy robisz to pod windowsem , czy może linux? Mi blender przy 120 tysiącach poly ostro haczy. Ile poly mają te modele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 22 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2006 Ile maja poly pisalem na pierwszej stronie, pracuje oczywiscie na Linuxie, a u ciebie "haczy" pewnie dlatego ze masz builda starego/pechowego;) poczekaj na stabilna wersje albo poszukaj innego builda, zanim znalazlem tego na ktorym pracuje to troche sie naszukalem:) Dzieki za wszystkie komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FaNTOMAS Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 Świetne główki, za każdy razem zaczynasz modelowanie w blenderze każdej do nowa, czy jeden wzór mącisz w sclupterze? Swoją drogą masz wypasionego awatara Mags! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 duzo dobre :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 22 Grudzień 2006 Share Napisano 22 Grudzień 2006 Trochę zbyt mechaniczne, ale FAJNE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 23 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2006 Nielot FaNTOMAS _kuba_ Jescze raz dzieki za komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 23 Grudzień 2006 Share Napisano 23 Grudzień 2006 Świetne, blender rox. :) Tylko to jak zrobiłeś jednej główce brodę nie podoba mi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 23 Grudzień 2006 Share Napisano 23 Grudzień 2006 Wspaniale ! Gratulacje ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 23 Grudzień 2006 Share Napisano 23 Grudzień 2006 Ja nie mam pytań do tego pana... No może poza jednym. Ile tri wyciagasz w blenderze na tych 256mb przy sculptcie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 23 Grudzień 2006 Share Napisano 23 Grudzień 2006 świetna głowa, zwłaszcza ta pierwsza w dwóch ostatnich bruzdy są może odrobinę za szerokie. pierwsze słyszę że blender ma sculptera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 23 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2006 Ania Ja nie mam pytań do tego pana... No może poza jednym. Ile tri wyciagasz w blenderze na tych 256mb przy sculptcie?? Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;) edit: Ktos tam mnie prosil o workflow, zrobilem taki, krociutki na subdivisionmodeling. mozecie oblukac w tym watku, http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=1840&page=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brumugun Napisano 23 Grudzień 2006 Share Napisano 23 Grudzień 2006 Ok, a możesz napisać na jakim buildzie pracujesz, sculpta ? blendera? Edit:: Dzięki za linka. SUPER STRONKA. ŁAŁ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 23 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2006 Builda zassalem z http://www.graphicall.org ale tyle tam tego jest ze nie pamietam, ktory, wiem ze zanim znalazlem odpowiedni wyprobowalem kilka. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 23 Grudzień 2006 Share Napisano 23 Grudzień 2006 Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;) To szczegółem nie pojedziesz na maxa, zakup sobie gigabajcik, na pewno przy takiej sprawnej ręce Ci się opłaci. Gratuluję serdecznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 26 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 26 Grudzień 2006 Jeszcze z tydzień i bede mial troszke wiecej ramu to zobaczymy co z tego bedzie:) a tu taki speed około 2 godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArTooRo Napisano 26 Grudzień 2006 Share Napisano 26 Grudzień 2006 Pierwsza głowa miodzio, pozostałe nieco mniej mi się podobają. Ujmę to tak - nie znam się na zibraszowo-madboksowo-blenderowo-displejsmentowej metodzie modelowania :), ale w co poniektórych miejscach na modelach w oczy rzuca się używana w nich metoda (np regularność bruzd, bądź też widoczna ta sama wielkość brusha na niektórych elementach). Jest świetnie, ale myślę że warto zwrócić uwagę na maskowanie "fabryczności" modelu wynikającej z metodologii jego wykonywania. Wiem, zamieszałem jak cholera :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 26 Grudzień 2006 Share Napisano 26 Grudzień 2006 zibraszowo-madboksowo-blenderowo-displejsmentowej metodzie modelowania :) fajnie to brzmi :D baaardzo klimatyczne ucho :) ogolnie bardzo klimatyczna mordka ;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2006 Dzieki nielot, no i fenks ArTooRo, rozsmieszyles mnie xD ale spx wiem o co chodzi:) Nie moge zasnac wiec taki bonus;d szybki post work w gimpie, moze kiedys sie przyloze i zrobie to ladniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gen.Baton Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 Tak czy siak swoich gałek ocznych odkleić od tego :-O Edit: Ale swiatło już mogłes dać lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 trochę zbyt woskowato to wygląda, za bardzo światło prześwieca. i chyba korzystniej by było dodać jakieś światło od boku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2006 Wiem ze dupa wyszla;d jak sie wyspalem to jakies to ciemniejsze sie zrobilo i wogle jakies inne niz wczoraj o 3 w nocy xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2006 Troche ponad 2 godziny machania brushem, czyli nastepna glowa, jeszcze nie skonczona i bedzie update'owana. http://images2.fotosik.pl/310/e322db1b7e011a63.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 fajne, to jakiś ksiądz? ile poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 fajnie fajnie + dla ciebie ze nie robisz symetrycznych glowek :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2006 Maczuga nielot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stoickov Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 Dobre modele, szczegolowowsc miazdzy :) Podobaja mi sie strasznie rysy dziada. Nie pokusisz sie na oteksturowanie ? Ostatni model jest rowniez dobry lecz gosc z polprofilu wyglada jak nieco nie pelno sprytny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2006 No i skonczony model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 Super :) Ja odpaliłem blendera , nawet udało mi się zaimportować bryłę i na tym się skończyła moja przygoda :) Gdzie w tym świecie nieprzyjaznego interface'u jest sculpt :) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 Usta mi sie nie podobają, wygladaja sztucznie, szczególnie dolna warga. Reszta jest spoko, nawet bardzo spoko. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2006 chveti Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BigBen Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
araneus Napisano 30 Grudzień 2006 Share Napisano 30 Grudzień 2006 Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam Odpowiem za autora: Było już napisane wiele razy w tym wątku, że głowy robione są w blenderze ( http://www.blender.org/ ). Główki pierwsza klasa, zwłaszcza dziadek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrius Napisano 30 Grudzień 2006 Share Napisano 30 Grudzień 2006 wow! niezły się poziom robi na forum gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr Pank Napisano 30 Grudzień 2006 Share Napisano 30 Grudzień 2006 Dobry jesteś w te klocki Podoba mi sie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 2 Styczeń 2007 Share Napisano 2 Styczeń 2007 ...tak z ciekawosci chcialem looknac na sculpt mode w blenderze - mam wersje 2.42a i ni cholery nie wiem gdze to znalezc :) - help help ;)...ok nie ma bylo pytania -mam jakas wersje CVS z 6 pazdziernika zeszlego ;) roku .. jak bedzie w pracy luz to cos czuje ze sie pobawie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 5 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2007 Nowa glowka, jeszcze nie dokonczona, ale pewnie bedzie szybki update. http://images13.fotosik.pl/7/f52333229d2098ff.jpg Aha, jest blender 2.43 rc1 juz, sculpt mode jest duuzo bardziej stabilny niz w buildach i nazedzie do retopologji poprawione, zassac mozna tu http://download.blender.org/release/Blender2.43rc/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 5 Styczeń 2007 Share Napisano 5 Styczeń 2007 Naprawde niezła głowa, nie ma się do czego przyczepić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 5 Styczeń 2007 Share Napisano 5 Styczeń 2007 Jak ty to robisz że udaje ci się zrobić takie modele bez żegnania się blendera? Mi się zawsze krzaczy tak po 5-7 minutach pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 5 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2007 Sprobuj blender 2.43 rc1 http://download.blender.org/release/Blender2.43rc/ bedzie napewno dzialac, jezeli dalej bedzie sie wywalac to hmm nie wiem, moze brak pythona 2.4?? ( do pobrania z python.org jak chcesz pracowac w blenderze to koniecznie pobierz) kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się