Maqs Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 Bede tu wzucal swoje głowki, wyrzezbione w blenderze:) powiedzmy ze to takie cwiczonka z organiki i sculpta. http://images4.fotosik.pl/259/dbd50e063bee75d1.jpg http://images1.fotosik.pl/312/4fff7ffbb1cef925.jpg http://images2.fotosik.pl/300/21b4fddc1b38f59c.jpg http://images2.fotosik.pl/299/c4abc012ecc6dcdd.jpg
BLADE Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 respect :) niestety mi sculpta za bardzo nie chce uciągnąc więc z wiekszą ilością poly sa problemy :) blender rulezz... chyba nie musze mówić że głowki pierwsza klasa zwlaszcza starzec ps: jak wypalasz normale w blenderze? za pomoca materiału w 3 slotach text blend? chyba narazie inaczej sie nie da
Maqs Napisano 22 Grudzień 2006 Autor Napisano 22 Grudzień 2006 Ech, w uv image editor, image--> bake normal map, wypala normalmapki na mapowaniu uv oczywiscie, co do twojego problemu ze sculptem to ja mam 256 ramu i jakos sobie radze;) .
madman1987 Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 dziad (1sza mordka) super, podoba sie, ale pozostale takie nijakie, też kiedyś robiłem w blenderze, ale do gamdev'u sredni jest :/ btw- Twoj avatar godzi w moje przekonania raligijne, więc jest niezgodny z regulaminem :D żart, żeby nie było :] pozdrówki
BLADE Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 ja mam 1024 mb i pracuje pod windą... a co do tego wypalania to szukalem ale bez efektu, moze mam złego buil'da w którym tego nei ma.. poszukam po innych. i jeszcze jedno pytanko.. ile to ma poly?
maczuga Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 niezłe główki. Masz może jakieś informacje dotyczące wypuszczenia stabilnego buildu blendera ze sculpt mode? I czy planują w nim zrobić reakcje na nacisk piórka tableta?
Maqs Napisano 22 Grudzień 2006 Autor Napisano 22 Grudzień 2006 Dziadek ma ponad 300k face'ow, a ta druga ponad 230k face'ow. Co do stabilnej wersji to byly plany wypuszczenia na swieta, ale im nie wyszlo, wersja rc pojawi sie na dniach, a stabilny blender po swietach, na poczatku stycznia prawdopodobnie, co do tabletu to ma byc pelne wsparcie, w nie ktorych buildach juz podobno czesciowo dziala, w zasadzie malo to mnie obchodzi bo uzywam mychy do sculpta:)
nielot007 Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 pierwsza glowka super!! reszta fajna :D ile modelowales godzin ta pierwsza?? pozdro i powodzenia
piotrek Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 Główki w porządku, ale trochę zbyt mocno naciapkane tym sclupterem. Ale jeśli to tylko wprawki, to może być :)
satanicus1991 Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 Łał, ja tak w zbrushu nie zrobię ;)
Georgas Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 1 głowa super, 2 mi się jakoś nie podoba, wydaje mi się że za bardzo pojechałeś z tymi detalami, ciut za mocne te rysy jak dla mnie ale i tak świetna praca
brumugun Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 Ładne modele , mam takie pytanie czy robisz to pod windowsem , czy może linux? Mi blender przy 120 tysiącach poly ostro haczy. Ile poly mają te modele?
Maqs Napisano 22 Grudzień 2006 Autor Napisano 22 Grudzień 2006 Ile maja poly pisalem na pierwszej stronie, pracuje oczywiscie na Linuxie, a u ciebie "haczy" pewnie dlatego ze masz builda starego/pechowego;) poczekaj na stabilna wersje albo poszukaj innego builda, zanim znalazlem tego na ktorym pracuje to troche sie naszukalem:) Dzieki za wszystkie komentarze.
FaNTOMAS Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 Świetne główki, za każdy razem zaczynasz modelowanie w blenderze każdej do nowa, czy jeden wzór mącisz w sclupterze? Swoją drogą masz wypasionego awatara Mags!
Maqs Napisano 23 Grudzień 2006 Autor Napisano 23 Grudzień 2006 Nielot FaNTOMAS _kuba_ Jescze raz dzieki za komentarze.
RA Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Świetne, blender rox. :) Tylko to jak zrobiłeś jednej główce brodę nie podoba mi się.
Levus Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Ja nie mam pytań do tego pana... No może poza jednym. Ile tri wyciagasz w blenderze na tych 256mb przy sculptcie??
Ania Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 świetna głowa, zwłaszcza ta pierwsza w dwóch ostatnich bruzdy są może odrobinę za szerokie. pierwsze słyszę że blender ma sculptera
Maqs Napisano 23 Grudzień 2006 Autor Napisano 23 Grudzień 2006 Ania Ja nie mam pytań do tego pana... No może poza jednym. Ile tri wyciagasz w blenderze na tych 256mb przy sculptcie?? Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;) edit: Ktos tam mnie prosil o workflow, zrobilem taki, krociutki na subdivisionmodeling. mozecie oblukac w tym watku, http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=1840&page=3
brumugun Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Ok, a możesz napisać na jakim buildzie pracujesz, sculpta ? blendera? Edit:: Dzięki za linka. SUPER STRONKA. ŁAŁ.
Maqs Napisano 23 Grudzień 2006 Autor Napisano 23 Grudzień 2006 Builda zassalem z http://www.graphicall.org ale tyle tam tego jest ze nie pamietam, ktory, wiem ze zanim znalazlem odpowiedni wyprobowalem kilka. 2
Levus Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;) To szczegółem nie pojedziesz na maxa, zakup sobie gigabajcik, na pewno przy takiej sprawnej ręce Ci się opłaci. Gratuluję serdecznie!
Maqs Napisano 26 Grudzień 2006 Autor Napisano 26 Grudzień 2006 Jeszcze z tydzień i bede mial troszke wiecej ramu to zobaczymy co z tego bedzie:) a tu taki speed około 2 godzin.
ArTooRo Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 Pierwsza głowa miodzio, pozostałe nieco mniej mi się podobają. Ujmę to tak - nie znam się na zibraszowo-madboksowo-blenderowo-displejsmentowej metodzie modelowania :), ale w co poniektórych miejscach na modelach w oczy rzuca się używana w nich metoda (np regularność bruzd, bądź też widoczna ta sama wielkość brusha na niektórych elementach). Jest świetnie, ale myślę że warto zwrócić uwagę na maskowanie "fabryczności" modelu wynikającej z metodologii jego wykonywania. Wiem, zamieszałem jak cholera :P
nielot007 Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 zibraszowo-madboksowo-blenderowo-displejsmentowej metodzie modelowania :) fajnie to brzmi :D baaardzo klimatyczne ucho :) ogolnie bardzo klimatyczna mordka ;) pozdro
Maqs Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Napisano 27 Grudzień 2006 Dzieki nielot, no i fenks ArTooRo, rozsmieszyles mnie xD ale spx wiem o co chodzi:) Nie moge zasnac wiec taki bonus;d szybki post work w gimpie, moze kiedys sie przyloze i zrobie to ladniej.
Gen.Baton Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Tak czy siak swoich gałek ocznych odkleić od tego :-O Edit: Ale swiatło już mogłes dać lepsze.
Ania Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 trochę zbyt woskowato to wygląda, za bardzo światło prześwieca. i chyba korzystniej by było dodać jakieś światło od boku.
Maqs Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Napisano 27 Grudzień 2006 Wiem ze dupa wyszla;d jak sie wyspalem to jakies to ciemniejsze sie zrobilo i wogle jakies inne niz wczoraj o 3 w nocy xD
Maqs Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Napisano 27 Grudzień 2006 Troche ponad 2 godziny machania brushem, czyli nastepna glowa, jeszcze nie skonczona i bedzie update'owana. http://images2.fotosik.pl/310/e322db1b7e011a63.jpg
nielot007 Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 fajnie fajnie + dla ciebie ze nie robisz symetrycznych glowek :) pozdro
Stoickov Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Dobre modele, szczegolowowsc miazdzy :) Podobaja mi sie strasznie rysy dziada. Nie pokusisz sie na oteksturowanie ? Ostatni model jest rowniez dobry lecz gosc z polprofilu wyglada jak nieco nie pelno sprytny
chveti Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Super :) Ja odpaliłem blendera , nawet udało mi się zaimportować bryłę i na tym się skończyła moja przygoda :) Gdzie w tym świecie nieprzyjaznego interface'u jest sculpt :) ?
kubi Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Usta mi sie nie podobają, wygladaja sztucznie, szczególnie dolna warga. Reszta jest spoko, nawet bardzo spoko. :)
Gość BigBen Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam
araneus Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam Odpowiem za autora: Było już napisane wiele razy w tym wątku, że głowy robione są w blenderze ( http://www.blender.org/ ). Główki pierwsza klasa, zwłaszcza dziadek :)
pietrius Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 wow! niezły się poziom robi na forum gratulacje
Mr Pank Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Dobry jesteś w te klocki Podoba mi sie bardzo
eco Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 ...tak z ciekawosci chcialem looknac na sculpt mode w blenderze - mam wersje 2.42a i ni cholery nie wiem gdze to znalezc :) - help help ;)...ok nie ma bylo pytania -mam jakas wersje CVS z 6 pazdziernika zeszlego ;) roku .. jak bedzie w pracy luz to cos czuje ze sie pobawie ;)
Maqs Napisano 5 Styczeń 2007 Autor Napisano 5 Styczeń 2007 Nowa glowka, jeszcze nie dokonczona, ale pewnie bedzie szybki update. http://images13.fotosik.pl/7/f52333229d2098ff.jpg Aha, jest blender 2.43 rc1 juz, sculpt mode jest duuzo bardziej stabilny niz w buildach i nazedzie do retopologji poprawione, zassac mozna tu http://download.blender.org/release/Blender2.43rc/
kubi Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Naprawde niezła głowa, nie ma się do czego przyczepić :)
maczuga Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Jak ty to robisz że udaje ci się zrobić takie modele bez żegnania się blendera? Mi się zawsze krzaczy tak po 5-7 minutach pracy.
Maqs Napisano 5 Styczeń 2007 Autor Napisano 5 Styczeń 2007 Sprobuj blender 2.43 rc1 http://download.blender.org/release/Blender2.43rc/ bedzie napewno dzialac, jezeli dalej bedzie sie wywalac to hmm nie wiem, moze brak pythona 2.4?? ( do pobrania z python.org jak chcesz pracowac w blenderze to koniecznie pobierz) kuba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się