Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 134
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

respect :) niestety mi sculpta za bardzo nie chce uciągnąc więc z wiekszą ilością poly sa problemy :) blender rulezz... chyba nie musze mówić że głowki pierwsza klasa zwlaszcza starzec

 

ps: jak wypalasz normale w blenderze? za pomoca materiału w 3 slotach text blend? chyba narazie inaczej sie nie da

Napisano

Ech, w uv image editor, image--> bake normal map, wypala normalmapki na mapowaniu uv oczywiscie, co do twojego problemu ze sculptem to ja mam 256 ramu i jakos sobie radze;) .

Napisano

dziad (1sza mordka) super, podoba sie, ale pozostale takie nijakie, też kiedyś robiłem w blenderze, ale do gamdev'u sredni jest :/

 

btw- Twoj avatar godzi w moje przekonania raligijne, więc jest niezgodny z regulaminem :D żart, żeby nie było :]

pozdrówki

Napisano

ja mam 1024 mb i pracuje pod windą... a co do tego wypalania to szukalem ale bez efektu, moze mam złego buil'da w którym tego nei ma.. poszukam po innych.

 

i jeszcze jedno pytanko.. ile to ma poly?

Napisano

niezłe główki. Masz może jakieś informacje dotyczące wypuszczenia stabilnego buildu blendera ze sculpt mode? I czy planują w nim zrobić reakcje na nacisk piórka tableta?

Napisano

Dziadek ma ponad 300k face'ow, a ta druga ponad 230k face'ow.

Co do stabilnej wersji to byly plany wypuszczenia na swieta, ale im nie wyszlo, wersja rc pojawi sie na dniach, a stabilny blender po swietach, na poczatku stycznia prawdopodobnie, co do tabletu to ma byc pelne wsparcie, w nie ktorych buildach juz podobno czesciowo dziala, w zasadzie malo to mnie obchodzi bo uzywam mychy do sculpta:)

Napisano

1 głowa super, 2 mi się jakoś nie podoba, wydaje mi się że za bardzo pojechałeś z tymi detalami, ciut za mocne te rysy jak dla mnie ale i tak świetna praca

Napisano

Ile maja poly pisalem na pierwszej stronie, pracuje oczywiscie na Linuxie, a u ciebie "haczy" pewnie dlatego ze masz builda starego/pechowego;) poczekaj na stabilna wersje albo poszukaj innego builda, zanim znalazlem tego na ktorym pracuje to troche sie naszukalem:)

 

Dzieki za wszystkie komentarze.

Napisano

Świetne główki, za każdy razem zaczynasz modelowanie w blenderze każdej do nowa, czy jeden wzór mącisz w sclupterze? Swoją drogą masz wypasionego awatara Mags!

Napisano

świetna głowa, zwłaszcza ta pierwsza

w dwóch ostatnich bruzdy są może odrobinę za szerokie.

pierwsze słyszę że blender ma sculptera

Napisano

Ania

 

Ja nie mam pytań do tego pana...

No może poza jednym.

 

Ile tri wyciagasz w blenderze na tych 256mb przy sculptcie??

Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;)

 

 

edit:

Ktos tam mnie prosil o workflow, zrobilem taki, krociutki na subdivisionmodeling.

mozecie oblukac w tym watku,

http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=1840&page=3

Napisano

Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;)

 

To szczegółem nie pojedziesz na maxa, zakup sobie gigabajcik, na pewno przy takiej sprawnej ręce Ci się opłaci. Gratuluję serdecznie!

Napisano

Pierwsza głowa miodzio, pozostałe nieco mniej mi się podobają. Ujmę to tak - nie znam się na zibraszowo-madboksowo-blenderowo-displejsmentowej metodzie modelowania :), ale w co poniektórych miejscach na modelach w oczy rzuca się używana w nich metoda (np regularność bruzd, bądź też widoczna ta sama wielkość brusha na niektórych elementach). Jest świetnie, ale myślę że warto zwrócić uwagę na maskowanie "fabryczności" modelu wynikającej z metodologii jego wykonywania.

 

Wiem, zamieszałem jak cholera :P

Napisano

Dzieki nielot, no i fenks ArTooRo, rozsmieszyles mnie xD ale spx wiem o co chodzi:)

 

 

Nie moge zasnac wiec taki bonus;d szybki post work w gimpie, moze kiedys sie przyloze i zrobie to ladniej.

57f770b080ae8e35.jpg

Napisano

Dobre modele, szczegolowowsc miazdzy :)

Podobaja mi sie strasznie rysy dziada. Nie pokusisz sie na oteksturowanie ?

 

Ostatni model jest rowniez dobry lecz gosc z polprofilu wyglada jak nieco nie pelno sprytny

Napisano

Super :)

 

Ja odpaliłem blendera , nawet udało mi się zaimportować bryłę i na tym się skończyła moja przygoda :) Gdzie w tym świecie nieprzyjaznego interface'u jest sculpt :) ?

Napisano

Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam

Napisano
Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam

 

Odpowiem za autora: Było już napisane wiele razy w tym wątku, że głowy robione są w blenderze ( http://www.blender.org/ ).

 

Główki pierwsza klasa, zwłaszcza dziadek :)

Napisano

...tak z ciekawosci chcialem looknac na sculpt mode w blenderze - mam wersje 2.42a i ni cholery nie wiem gdze to znalezc :) - help help ;)...ok nie ma bylo pytania -mam jakas wersje CVS z 6 pazdziernika zeszlego ;) roku .. jak bedzie w pracy luz to cos czuje ze sie pobawie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności