Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 134
  • Wyświetleń 16,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

respect :) niestety mi sculpta za bardzo nie chce uciągnąc więc z wiekszą ilością poly sa problemy :) blender rulezz... chyba nie musze mówić że głowki pierwsza klasa zwlaszcza starzec

 

ps: jak wypalasz normale w blenderze? za pomoca materiału w 3 slotach text blend? chyba narazie inaczej sie nie da

Napisano
  • Autor

Ech, w uv image editor, image--> bake normal map, wypala normalmapki na mapowaniu uv oczywiscie, co do twojego problemu ze sculptem to ja mam 256 ramu i jakos sobie radze;) .

Napisano

dziad (1sza mordka) super, podoba sie, ale pozostale takie nijakie, też kiedyś robiłem w blenderze, ale do gamdev'u sredni jest :/

 

btw- Twoj avatar godzi w moje przekonania raligijne, więc jest niezgodny z regulaminem :D żart, żeby nie było :]

pozdrówki

Napisano

ja mam 1024 mb i pracuje pod windą... a co do tego wypalania to szukalem ale bez efektu, moze mam złego buil'da w którym tego nei ma.. poszukam po innych.

 

i jeszcze jedno pytanko.. ile to ma poly?

Napisano

niezłe główki. Masz może jakieś informacje dotyczące wypuszczenia stabilnego buildu blendera ze sculpt mode? I czy planują w nim zrobić reakcje na nacisk piórka tableta?

Napisano
  • Autor

Dziadek ma ponad 300k face'ow, a ta druga ponad 230k face'ow.

Co do stabilnej wersji to byly plany wypuszczenia na swieta, ale im nie wyszlo, wersja rc pojawi sie na dniach, a stabilny blender po swietach, na poczatku stycznia prawdopodobnie, co do tabletu to ma byc pelne wsparcie, w nie ktorych buildach juz podobno czesciowo dziala, w zasadzie malo to mnie obchodzi bo uzywam mychy do sculpta:)

Napisano

pierwsza glowka super!!

reszta fajna :D

ile modelowales godzin ta pierwsza??

pozdro i powodzenia

Napisano

Główki w porządku, ale trochę zbyt mocno naciapkane tym sclupterem.

Ale jeśli to tylko wprawki, to może być :)

Napisano

1 głowa super, 2 mi się jakoś nie podoba, wydaje mi się że za bardzo pojechałeś z tymi detalami, ciut za mocne te rysy jak dla mnie ale i tak świetna praca

Napisano

Ładne modele , mam takie pytanie czy robisz to pod windowsem , czy może linux? Mi blender przy 120 tysiącach poly ostro haczy. Ile poly mają te modele?

Napisano
  • Autor

Ile maja poly pisalem na pierwszej stronie, pracuje oczywiscie na Linuxie, a u ciebie "haczy" pewnie dlatego ze masz builda starego/pechowego;) poczekaj na stabilna wersje albo poszukaj innego builda, zanim znalazlem tego na ktorym pracuje to troche sie naszukalem:)

 

Dzieki za wszystkie komentarze.

Napisano

Świetne główki, za każdy razem zaczynasz modelowanie w blenderze każdej do nowa, czy jeden wzór mącisz w sclupterze? Swoją drogą masz wypasionego awatara Mags!

Napisano
  • Autor

Nielot

 

FaNTOMAS

 

_kuba_

 

Jescze raz dzieki za komentarze.

Napisano

Świetne, blender rox. :)

Tylko to jak zrobiłeś jednej główce brodę nie podoba mi się.

Napisano

Ja nie mam pytań do tego pana...

No może poza jednym.

 

Ile tri wyciagasz w blenderze na tych 256mb przy sculptcie??

Napisano

świetna głowa, zwłaszcza ta pierwsza

w dwóch ostatnich bruzdy są może odrobinę za szerokie.

pierwsze słyszę że blender ma sculptera

Napisano
  • Autor

Ania

 

Ja nie mam pytań do tego pana...

No może poza jednym.

 

Ile tri wyciagasz w blenderze na tych 256mb przy sculptcie??

Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;)

 

 

edit:

Ktos tam mnie prosil o workflow, zrobilem taki, krociutki na subdivisionmodeling.

mozecie oblukac w tym watku,

http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=1840&page=3

Napisano

Ok, a możesz napisać na jakim buildzie pracujesz, sculpta ? blendera?

 

Edit:: Dzięki za linka. SUPER STRONKA. ŁAŁ.

Napisano

Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;)

 

To szczegółem nie pojedziesz na maxa, zakup sobie gigabajcik, na pewno przy takiej sprawnej ręce Ci się opłaci. Gratuluję serdecznie!

Napisano
  • Autor

Jeszcze z tydzień i bede mial troszke wiecej ramu to zobaczymy co z tego bedzie:)

 

a tu taki speed około 2 godzin.

e7aff948b1302a1b.jpg

Napisano

Pierwsza głowa miodzio, pozostałe nieco mniej mi się podobają. Ujmę to tak - nie znam się na zibraszowo-madboksowo-blenderowo-displejsmentowej metodzie modelowania :), ale w co poniektórych miejscach na modelach w oczy rzuca się używana w nich metoda (np regularność bruzd, bądź też widoczna ta sama wielkość brusha na niektórych elementach). Jest świetnie, ale myślę że warto zwrócić uwagę na maskowanie "fabryczności" modelu wynikającej z metodologii jego wykonywania.

 

Wiem, zamieszałem jak cholera :P

Napisano
zibraszowo-madboksowo-blenderowo-displejsmentowej metodzie modelowania :)

 

fajnie to brzmi :D

baaardzo klimatyczne ucho :) ogolnie bardzo klimatyczna mordka ;)

pozdro

Napisano
  • Autor

Dzieki nielot, no i fenks ArTooRo, rozsmieszyles mnie xD ale spx wiem o co chodzi:)

 

 

Nie moge zasnac wiec taki bonus;d szybki post work w gimpie, moze kiedys sie przyloze i zrobie to ladniej.

57f770b080ae8e35.jpg

Napisano

Tak czy siak swoich gałek ocznych odkleić od tego :-O

 

Edit:

 

Ale swiatło już mogłes dać lepsze.

Napisano

trochę zbyt woskowato to wygląda, za bardzo światło prześwieca. i chyba korzystniej by było dodać jakieś światło od boku.

Napisano
  • Autor

Wiem ze dupa wyszla;d jak sie wyspalem to jakies to ciemniejsze sie zrobilo i wogle jakies inne niz wczoraj o 3 w nocy xD

Napisano

Dobre modele, szczegolowowsc miazdzy :)

Podobaja mi sie strasznie rysy dziada. Nie pokusisz sie na oteksturowanie ?

 

Ostatni model jest rowniez dobry lecz gosc z polprofilu wyglada jak nieco nie pelno sprytny

Napisano

Super :)

 

Ja odpaliłem blendera , nawet udało mi się zaimportować bryłę i na tym się skończyła moja przygoda :) Gdzie w tym świecie nieprzyjaznego interface'u jest sculpt :) ?

Napisano

Usta mi sie nie podobają, wygladaja sztucznie, szczególnie dolna warga. Reszta jest spoko, nawet bardzo spoko. :)

Napisano

Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam

Napisano
Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam

 

Odpowiem za autora: Było już napisane wiele razy w tym wątku, że głowy robione są w blenderze ( http://www.blender.org/ ).

 

Główki pierwsza klasa, zwłaszcza dziadek :)

Napisano

...tak z ciekawosci chcialem looknac na sculpt mode w blenderze - mam wersje 2.42a i ni cholery nie wiem gdze to znalezc :) - help help ;)...ok nie ma bylo pytania -mam jakas wersje CVS z 6 pazdziernika zeszlego ;) roku .. jak bedzie w pracy luz to cos czuje ze sie pobawie ;)

Napisano

Jak ty to robisz że udaje ci się zrobić takie modele bez żegnania się blendera? Mi się zawsze krzaczy tak po 5-7 minutach pracy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności