Napisano 22 Grudzień 200618 l Bede tu wzucal swoje głowki, wyrzezbione w blenderze:) powiedzmy ze to takie cwiczonka z organiki i sculpta. http://images4.fotosik.pl/259/dbd50e063bee75d1.jpg http://images1.fotosik.pl/312/4fff7ffbb1cef925.jpg http://images2.fotosik.pl/300/21b4fddc1b38f59c.jpg http://images2.fotosik.pl/299/c4abc012ecc6dcdd.jpg
Napisano 22 Grudzień 200618 l respect :) niestety mi sculpta za bardzo nie chce uciągnąc więc z wiekszą ilością poly sa problemy :) blender rulezz... chyba nie musze mówić że głowki pierwsza klasa zwlaszcza starzec ps: jak wypalasz normale w blenderze? za pomoca materiału w 3 slotach text blend? chyba narazie inaczej sie nie da
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor Ech, w uv image editor, image--> bake normal map, wypala normalmapki na mapowaniu uv oczywiscie, co do twojego problemu ze sculptem to ja mam 256 ramu i jakos sobie radze;) .
Napisano 22 Grudzień 200618 l dziad (1sza mordka) super, podoba sie, ale pozostale takie nijakie, też kiedyś robiłem w blenderze, ale do gamdev'u sredni jest :/ btw- Twoj avatar godzi w moje przekonania raligijne, więc jest niezgodny z regulaminem :D żart, żeby nie było :] pozdrówki
Napisano 22 Grudzień 200618 l ja mam 1024 mb i pracuje pod windą... a co do tego wypalania to szukalem ale bez efektu, moze mam złego buil'da w którym tego nei ma.. poszukam po innych. i jeszcze jedno pytanko.. ile to ma poly?
Napisano 22 Grudzień 200618 l niezłe główki. Masz może jakieś informacje dotyczące wypuszczenia stabilnego buildu blendera ze sculpt mode? I czy planują w nim zrobić reakcje na nacisk piórka tableta?
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor Dziadek ma ponad 300k face'ow, a ta druga ponad 230k face'ow. Co do stabilnej wersji to byly plany wypuszczenia na swieta, ale im nie wyszlo, wersja rc pojawi sie na dniach, a stabilny blender po swietach, na poczatku stycznia prawdopodobnie, co do tabletu to ma byc pelne wsparcie, w nie ktorych buildach juz podobno czesciowo dziala, w zasadzie malo to mnie obchodzi bo uzywam mychy do sculpta:)
Napisano 22 Grudzień 200618 l pierwsza glowka super!! reszta fajna :D ile modelowales godzin ta pierwsza?? pozdro i powodzenia
Napisano 22 Grudzień 200618 l Główki w porządku, ale trochę zbyt mocno naciapkane tym sclupterem. Ale jeśli to tylko wprawki, to może być :)
Napisano 22 Grudzień 200618 l 1 głowa super, 2 mi się jakoś nie podoba, wydaje mi się że za bardzo pojechałeś z tymi detalami, ciut za mocne te rysy jak dla mnie ale i tak świetna praca
Napisano 22 Grudzień 200618 l Ładne modele , mam takie pytanie czy robisz to pod windowsem , czy może linux? Mi blender przy 120 tysiącach poly ostro haczy. Ile poly mają te modele?
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor Ile maja poly pisalem na pierwszej stronie, pracuje oczywiscie na Linuxie, a u ciebie "haczy" pewnie dlatego ze masz builda starego/pechowego;) poczekaj na stabilna wersje albo poszukaj innego builda, zanim znalazlem tego na ktorym pracuje to troche sie naszukalem:) Dzieki za wszystkie komentarze.
Napisano 22 Grudzień 200618 l Świetne główki, za każdy razem zaczynasz modelowanie w blenderze każdej do nowa, czy jeden wzór mącisz w sclupterze? Swoją drogą masz wypasionego awatara Mags!
Napisano 23 Grudzień 200618 l Świetne, blender rox. :) Tylko to jak zrobiłeś jednej główce brodę nie podoba mi się.
Napisano 23 Grudzień 200618 l Ja nie mam pytań do tego pana... No może poza jednym. Ile tri wyciagasz w blenderze na tych 256mb przy sculptcie??
Napisano 23 Grudzień 200618 l świetna głowa, zwłaszcza ta pierwsza w dwóch ostatnich bruzdy są może odrobinę za szerokie. pierwsze słyszę że blender ma sculptera
Napisano 23 Grudzień 200618 l Autor Ania Ja nie mam pytań do tego pana... No może poza jednym. Ile tri wyciagasz w blenderze na tych 256mb przy sculptcie?? Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;) edit: Ktos tam mnie prosil o workflow, zrobilem taki, krociutki na subdivisionmodeling. mozecie oblukac w tym watku, http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=1840&page=3
Napisano 23 Grudzień 200618 l Ok, a możesz napisać na jakim buildzie pracujesz, sculpta ? blendera? Edit:: Dzięki za linka. SUPER STRONKA. ŁAŁ.
Napisano 23 Grudzień 200618 l Autor Builda zassalem z http://www.graphicall.org ale tyle tam tego jest ze nie pamietam, ktory, wiem ze zanim znalazlem odpowiedni wyprobowalem kilka.
Napisano 23 Grudzień 200618 l Troszku ponad 300 000 Face'ow, base byl zlozony z samych kwadracikow, wiec latwo policzyc ile to trisow;) To szczegółem nie pojedziesz na maxa, zakup sobie gigabajcik, na pewno przy takiej sprawnej ręce Ci się opłaci. Gratuluję serdecznie!
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor Jeszcze z tydzień i bede mial troszke wiecej ramu to zobaczymy co z tego bedzie:) a tu taki speed około 2 godzin.
Napisano 26 Grudzień 200618 l Pierwsza głowa miodzio, pozostałe nieco mniej mi się podobają. Ujmę to tak - nie znam się na zibraszowo-madboksowo-blenderowo-displejsmentowej metodzie modelowania :), ale w co poniektórych miejscach na modelach w oczy rzuca się używana w nich metoda (np regularność bruzd, bądź też widoczna ta sama wielkość brusha na niektórych elementach). Jest świetnie, ale myślę że warto zwrócić uwagę na maskowanie "fabryczności" modelu wynikającej z metodologii jego wykonywania. Wiem, zamieszałem jak cholera :P
Napisano 26 Grudzień 200618 l zibraszowo-madboksowo-blenderowo-displejsmentowej metodzie modelowania :) fajnie to brzmi :D baaardzo klimatyczne ucho :) ogolnie bardzo klimatyczna mordka ;) pozdro
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor Dzieki nielot, no i fenks ArTooRo, rozsmieszyles mnie xD ale spx wiem o co chodzi:) Nie moge zasnac wiec taki bonus;d szybki post work w gimpie, moze kiedys sie przyloze i zrobie to ladniej.
Napisano 27 Grudzień 200618 l Tak czy siak swoich gałek ocznych odkleić od tego :-O Edit: Ale swiatło już mogłes dać lepsze.
Napisano 27 Grudzień 200618 l trochę zbyt woskowato to wygląda, za bardzo światło prześwieca. i chyba korzystniej by było dodać jakieś światło od boku.
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor Wiem ze dupa wyszla;d jak sie wyspalem to jakies to ciemniejsze sie zrobilo i wogle jakies inne niz wczoraj o 3 w nocy xD
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor Troche ponad 2 godziny machania brushem, czyli nastepna glowa, jeszcze nie skonczona i bedzie update'owana. http://images2.fotosik.pl/310/e322db1b7e011a63.jpg
Napisano 27 Grudzień 200618 l fajnie fajnie + dla ciebie ze nie robisz symetrycznych glowek :) pozdro
Napisano 27 Grudzień 200618 l Dobre modele, szczegolowowsc miazdzy :) Podobaja mi sie strasznie rysy dziada. Nie pokusisz sie na oteksturowanie ? Ostatni model jest rowniez dobry lecz gosc z polprofilu wyglada jak nieco nie pelno sprytny
Napisano 28 Grudzień 200618 l Super :) Ja odpaliłem blendera , nawet udało mi się zaimportować bryłę i na tym się skończyła moja przygoda :) Gdzie w tym świecie nieprzyjaznego interface'u jest sculpt :) ?
Napisano 28 Grudzień 200618 l Usta mi sie nie podobają, wygladaja sztucznie, szczególnie dolna warga. Reszta jest spoko, nawet bardzo spoko. :)
Napisano 28 Grudzień 200618 l Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam
Napisano 30 Grudzień 200618 l Pięknie to wygląda, szacunek. Jakbyś mogł powiedzieć jakim to konkretnie robisz programem, i czy robisz głowe od podstaw czy w programie sa juz jakis gotowce kształtów później tylko to rzeźbixz? Pozdraiam Odpowiem za autora: Było już napisane wiele razy w tym wątku, że głowy robione są w blenderze ( http://www.blender.org/ ). Główki pierwsza klasa, zwłaszcza dziadek :)
Napisano 2 Styczeń 200718 l ...tak z ciekawosci chcialem looknac na sculpt mode w blenderze - mam wersje 2.42a i ni cholery nie wiem gdze to znalezc :) - help help ;)...ok nie ma bylo pytania -mam jakas wersje CVS z 6 pazdziernika zeszlego ;) roku .. jak bedzie w pracy luz to cos czuje ze sie pobawie ;)
Napisano 5 Styczeń 200718 l Autor Nowa glowka, jeszcze nie dokonczona, ale pewnie bedzie szybki update. http://images13.fotosik.pl/7/f52333229d2098ff.jpg Aha, jest blender 2.43 rc1 juz, sculpt mode jest duuzo bardziej stabilny niz w buildach i nazedzie do retopologji poprawione, zassac mozna tu http://download.blender.org/release/Blender2.43rc/
Napisano 5 Styczeń 200718 l Jak ty to robisz że udaje ci się zrobić takie modele bez żegnania się blendera? Mi się zawsze krzaczy tak po 5-7 minutach pracy.
Napisano 5 Styczeń 200718 l Autor Sprobuj blender 2.43 rc1 http://download.blender.org/release/Blender2.43rc/ bedzie napewno dzialac, jezeli dalej bedzie sie wywalac to hmm nie wiem, moze brak pythona 2.4?? ( do pobrania z python.org jak chcesz pracowac w blenderze to koniecznie pobierz) kuba
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto