Napisano 6 Styczeń 200718 l ostatnia głowa ładna, tylko koło oczu fałdy powinny inaczej lecieć, te drobne "kurze łapki" (powinny się rozchodzić od kącika oka a nie zakręcać do góry) a i mam pytanie jeśli można, całkiem na początku napisałeś że wypalasz normale w uv image editor, image--> bake normal map u mnie w tym miejscu nie ma tej opcji, czy to jest jakiś plugin? mam wersję 2.43 czyli chyba najnowszą
Napisano 6 Styczeń 200718 l maczuga chyba nie prędko bo jeszcze 2.43 nie wyszło i tak szybko tez nie wyjdzie bo jest dopiero rc1. a z drugiej strony po poznaniu interface'u blendera pracuje sie w nim naprawde dobrze i szybko. zastanawiam sie jak bedzie wygladala wersja 2,5 poczekamy zobaczymy :)
Napisano 6 Styczeń 200718 l Autor Blender 2.5 na oko, za jakies 6 miesiecy;d Skonczona glowa/ http://images4.fotosik.pl/281/6f2ccf7b202e9c99.jpg
Napisano 6 Styczeń 200718 l Super :) co główka to lepsza, troszke szyja nie dokońća wyglada jak powinna ale mozna wybaczyc :) :]
Napisano 6 Styczeń 200718 l Fajne ucho, nie wiem czy te powieki dolne nie za ostre, główka jest fajna.
Napisano 9 Styczeń 200718 l Autor Kolejna glowa, nastepnym razem postaram sie wzucic cos ciekawszego;)/
Napisano 9 Styczeń 200718 l Autor Broda troche dziwna bo nie umiejetnie noisem pociagnolem, okolo 500 k face'ow
Napisano 9 Styczeń 200718 l Niezłe drabisko 8) Ktoś już wcześniej napisał (sorki, nie chce mi sie szukać tego postu) że sa sztuczne. Może i racja, expresja mogłaby być bardziej przekonująca. Te takie niby uśmieszki, podniesiona brew itp... Popracuj w tym kierunku bo ogolnie jest wypas. Obiecujesz, że się weźmiesz za tekstury na te głowy? Albo lepiej za całą, brakującą resztę?
Napisano 10 Styczeń 200718 l Soopeer :) tak sobie myśle że mógłbyś dorobić resztę ciała :) I generalnie to mam pytanie, w blenderze można ustawić na brusha dowolną teksture, np noise, to jak ustawić żeby był taki jakby sinusoidalny kołowy gradient? Coś jak krzywe w ZBrushu...
Napisano 11 Styczeń 200718 l Autor Nie skonczone, ale nie wiem czy skoncze wiec wzucam. btw: wzorowane na potworku z jakiejs galerji ktory utkwil mi w pamieci. http://images14.fotosik.pl/17/6bc167b925a63cb3.jpg
Napisano 11 Styczeń 200718 l Maqs - a możesz pokazać siatkę czegoś takiego niezmiernie mnie to ciekawi jak się układają poligony. Czy w ogóle da się później edytować normalnie nie machając pędzelkami tylko modelując?
Napisano 11 Styczeń 200718 l niezle sobie poczynasz chlopie :D dawno nie zagladalem a tu prosze:) stwierdzam ze ten blenderowski sculptor nie jest taki zly;P
Napisano 11 Styczeń 200718 l Autor W trakcie sculpt mode, w kazdej chwili mozna wejsc do trybu edycji, ale (jesli jest wlaczony multires) mozesz tylko zaznaczac, verteksy, facy, edge loppy etc. i robic podstawowe czynnosci takie jak obracanie skalowanie, po skasowaniu multiresa mozna juz robic wszystko extrudowac etc. Siateczke pokaze po powrocie z zajeć. Szymeq
Napisano 12 Styczeń 200718 l Autor A jednak chyba skoncze, male poprawki. http://images4.fotosik.pl/286/8651ebeecfeae909.jpg http://images4.fotosik.pl/286/c6bf41111ca0b1eb.jpg http://images11.fotosik.pl/20/670f3d88e10972cd.jpg
Napisano 12 Styczeń 200718 l Ciekawa ta łepetynka, dorób mu resztę ciała, aż szkoda żeby taka praca się tak zakończyła ;]. Pozdro
Napisano 12 Styczeń 200718 l maqs a pokazałbyś siatke wyjściową tej ostatniej bańki?? Aha... główki superanckie ;)
Napisano 14 Styczeń 200718 l Ania Mylisz się, maqs. W blenderze 2.43 RC1 można wypalać normalmapy przez Render->Bake-Render Meshes->Normals. Wystarczy tylko mieć włączony UV/Image Editor i otwarty nowy obrazek.
Napisano 14 Styczeń 200718 l Glowki na wypasie, super są, własnie musze dojsc jak sobie teksture wrzucic do sculpta. ^^ pawcio007 -> te normal mapy robione sa wedlug globalnych wspolrzednych, nadają się do płaszczyzn tylko: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34263
Napisano 14 Styczeń 200718 l Podobno Melody jest fajny do normalek przy pracy z blenderem. Osobiście nie sprawdzałem, kumpel zachwalal...
Napisano 16 Styczeń 200718 l fajne te glowki, wlasnie zasysam blenderka RC :) a ta ostatnia calkiem spoko, ale oryginal jednak lepszy ma po prostu fajniejsze proporcje. http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=040452
Napisano 17 Styczeń 200718 l Bardzo mi się podobają twoje prace, z drugiej strony, dzięki za dodatkową motywację. :)
Napisano 18 Styczeń 200718 l maqs, chetnie bym zobaczyl oryginal zaintrygowal mnie skoro tylu ludzi postanowilo go zrobic. nie masz gdzies na twardzielu co by wrzucic na jakiegos imageshaka czy inne ustrojstwo?
Napisano 18 Styczeń 200718 l Autor Wiesz nie mam, nawet nie pamietam czy to rzezba czy szkic hehe, ale na hdd mam pewnie inne prace tego autora bo z rozych galerji zasysam masowo pracki, przejze nazwy plikow i postaram sie znalesc, jak cos to na pm ci wysle. Pozdro:)
Napisano 18 Styczeń 200718 l Superanckie główki. Cos mi sie wydaje, ze coraz bardziej przekonujesz ludzi do blendera. Moze i ja sproboje. Tylko ten interfejs:P Pozdrawiam i czekam na wiecej :)
Napisano 23 Styczeń 200718 l Autor Witam. Nowa glowka troche nie dociagniec, ale postaram sie poprawic szybko. http://images4.fotosik.pl/298/deb1556e71a1d2a2.jpg
Napisano 23 Styczeń 200718 l Widze kolejna świetna główka. Ja bym się tylko do dolnych powiek przyczepił, trochę tak dziwnie wyglądają, ale moim zdaniem są anatomicznie poprawne. No ta, znów czepiam się na siłę. Szyja mogła być dłuższa trochę i lepsza
Napisano 23 Styczeń 200718 l moim zdaniem troche te miejsca gdzie mialby brwi wygladaja nienaturalnie, niewiem sa jakby kwadratowe patrzac od nasady nosa... ale to pewnie wiesz i poprawisz, reszta wyglada swietnie
Napisano 24 Styczeń 200718 l Autor DesignStudio A tutaj update, troche poprawilem twarz i dalem czapeczke, bede ja robil od nowa lub poprawial, narazie tylko tak zeby zobaczyc jak bedzie sie w niej prezentowal. (w lekko mudboxowych kolorkach;] ) http://images4.fotosik.pl/300/8f79ae8bcdb1bbf6.jpg
Napisano 25 Styczeń 200718 l extra! namowiles mnie, zeby odpalic pierwszy raz w zyciu blendera :* 3D sie cieplo :) pionier.
Napisano 25 Styczeń 200718 l Autor Ach te uszy nie ma nic trudniejszego niz uszy;] spoko postaram sie poprawic, dzieki za komenty.
Napisano 25 Styczeń 200718 l Maqs nagraj kiedyś vt jak się takie cośrobi, ost główka kosmos tylko to ucho, i jak mozesz pokazać baze
Napisano 25 Styczeń 200718 l super głowka, szkoda jednak ze nie dbasz o calosc bryly i detali szkoda, no ale tak czy siak i tak zasluguje na fronta, ale uwazam ze moglbys to zrobic jeszcze lepiej nie wiem po co sie spieszysz ;) *pluged*
Napisano 25 Styczeń 200718 l Powiem tak. Uruchomiłem sobie blendera i poczułem sie tak jakbym wylądował w obcym kraju nie znając ichniego języka. Takimi prackami zdobywa sie szacunek na Kujawach:)
Napisano 25 Styczeń 200718 l Autor Dzieki wszystkim za komentarze, kolejny update, ach i dzieki za fronta:) moj pierwszy na tym forum! Klicek http://images13.fotosik.pl/24/5aa57b5eb3792a63.jpg Edit: Georgas Matchias
Napisano 25 Styczeń 200718 l Główka fajna, wogóle bardzo ciekawy pomysł na wykonanie modelu. Powodznia przy dalszej pracy ;) Ps. Takie pytanie - Czy on będzie miał kolczyki? :)
Napisano 25 Styczeń 200718 l Koniu dziury w uszach to wywietrzniki wieksze niz w nosie :D:D:D zartuje :) co do ciałka jest zdecydowanie za małe poszerz go, bo bardzo dziwnie wyglada, reszta OK!
Napisano 25 Styczeń 200718 l Powiem tak. Uruchomiłem sobie blendera i poczułem sie tak jakbym wylądował w obcym kraju nie znając ichniego języka. Takimi prackami zdobywa sie szacunek na Kujawach:) nie tylko na Kujawach, poczulem sie dokladnie tak samo :) Maqs, widze ze z Bialego jestes - ile bierzesz za korki z blendera i jego sculpta :)? mowie calkiem serio :) serdecznosci pionier
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto