Skocz do zawartości

Postac 3D: Główki


Maqs

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 134
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ostatnia głowa ładna, tylko koło oczu fałdy powinny inaczej lecieć, te drobne "kurze łapki" (powinny się rozchodzić od kącika oka a nie zakręcać do góry)

 

a i mam pytanie jeśli można, całkiem na początku napisałeś że wypalasz normale w uv image editor, image--> bake normal map

u mnie w tym miejscu nie ma tej opcji, czy to jest jakiś plugin? mam wersję 2.43 czyli chyba najnowszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maczuga chyba nie prędko bo jeszcze 2.43 nie wyszło i tak szybko tez nie wyjdzie bo jest dopiero rc1. a z drugiej strony po poznaniu interface'u blendera pracuje sie w nim naprawde dobrze i szybko. zastanawiam sie jak bedzie wygladala wersja 2,5 poczekamy zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe drabisko 8)

Ktoś już wcześniej napisał (sorki, nie chce mi sie szukać tego postu) że sa sztuczne.

Może i racja, expresja mogłaby być bardziej przekonująca.

Te takie niby uśmieszki, podniesiona brew itp...

Popracuj w tym kierunku bo ogolnie jest wypas.

 

Obiecujesz, że się weźmiesz za tekstury na te głowy? Albo lepiej za całą, brakującą resztę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soopeer :) tak sobie myśle że mógłbyś dorobić resztę ciała :) I generalnie to mam pytanie, w blenderze można ustawić na brusha dowolną teksture, np noise, to jak ustawić żeby był taki jakby sinusoidalny kołowy gradient? Coś jak krzywe w ZBrushu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie sculpt mode, w kazdej chwili mozna wejsc do trybu edycji, ale (jesli jest wlaczony multires) mozesz tylko zaznaczac, verteksy, facy, edge loppy etc. i robic podstawowe czynnosci takie jak obracanie skalowanie, po skasowaniu multiresa mozna juz robic wszystko extrudowac etc.

Siateczke pokaze po powrocie z zajeć.

 

Szymeq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawcio007
Ania

Mylisz się, maqs. W blenderze 2.43 RC1 można wypalać normalmapy przez Render->Bake-Render Meshes->Normals. Wystarczy tylko mieć włączony UV/Image Editor i otwarty nowy obrazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz nie mam, nawet nie pamietam czy to rzezba czy szkic hehe, ale na hdd mam pewnie inne prace tego autora bo z rozych galerji zasysam masowo pracki, przejze nazwy plikow i postaram sie znalesc, jak cos to na pm ci wysle.

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze kolejna świetna główka. Ja bym się tylko do dolnych powiek przyczepił, trochę tak dziwnie wyglądają, ale moim zdaniem są anatomicznie poprawne. No ta, znów czepiam się na siłę.

 

Szyja mogła być dłuższa trochę i lepsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Uruchomiłem sobie blendera i poczułem sie tak jakbym wylądował w obcym kraju nie znając ichniego języka. Takimi prackami zdobywa sie szacunek na Kujawach:)

 

 

nie tylko na Kujawach, poczulem sie dokladnie tak samo :)

 

Maqs, widze ze z Bialego jestes - ile bierzesz za korki z blendera i jego sculpta :)? mowie calkiem serio :)

 

serdecznosci

pionier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności