Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 134
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ostatnia głowa ładna, tylko koło oczu fałdy powinny inaczej lecieć, te drobne "kurze łapki" (powinny się rozchodzić od kącika oka a nie zakręcać do góry)

 

a i mam pytanie jeśli można, całkiem na początku napisałeś że wypalasz normale w uv image editor, image--> bake normal map

u mnie w tym miejscu nie ma tej opcji, czy to jest jakiś plugin? mam wersję 2.43 czyli chyba najnowszą

Napisano

maczuga chyba nie prędko bo jeszcze 2.43 nie wyszło i tak szybko tez nie wyjdzie bo jest dopiero rc1. a z drugiej strony po poznaniu interface'u blendera pracuje sie w nim naprawde dobrze i szybko. zastanawiam sie jak bedzie wygladala wersja 2,5 poczekamy zobaczymy :)

Napisano

Niezłe drabisko 8)

Ktoś już wcześniej napisał (sorki, nie chce mi sie szukać tego postu) że sa sztuczne.

Może i racja, expresja mogłaby być bardziej przekonująca.

Te takie niby uśmieszki, podniesiona brew itp...

Popracuj w tym kierunku bo ogolnie jest wypas.

 

Obiecujesz, że się weźmiesz za tekstury na te głowy? Albo lepiej za całą, brakującą resztę?

Napisano

Soopeer :) tak sobie myśle że mógłbyś dorobić resztę ciała :) I generalnie to mam pytanie, w blenderze można ustawić na brusha dowolną teksture, np noise, to jak ustawić żeby był taki jakby sinusoidalny kołowy gradient? Coś jak krzywe w ZBrushu...

Napisano

Maqs - a możesz pokazać siatkę czegoś takiego niezmiernie mnie to ciekawi jak się układają poligony. Czy w ogóle da się później edytować normalnie nie machając pędzelkami tylko modelując?

Napisano

W trakcie sculpt mode, w kazdej chwili mozna wejsc do trybu edycji, ale (jesli jest wlaczony multires) mozesz tylko zaznaczac, verteksy, facy, edge loppy etc. i robic podstawowe czynnosci takie jak obracanie skalowanie, po skasowaniu multiresa mozna juz robic wszystko extrudowac etc.

Siateczke pokaze po powrocie z zajeć.

 

Szymeq

Napisano

maqs a pokazałbyś siatke wyjściową tej ostatniej bańki??

Aha... główki superanckie ;)

Gość pawcio007
Napisano
Ania

Mylisz się, maqs. W blenderze 2.43 RC1 można wypalać normalmapy przez Render->Bake-Render Meshes->Normals. Wystarczy tylko mieć włączony UV/Image Editor i otwarty nowy obrazek.

Napisano

maqs, chetnie bym zobaczyl oryginal zaintrygowal mnie skoro tylu ludzi postanowilo go zrobic. nie masz gdzies na twardzielu co by wrzucic na jakiegos imageshaka czy inne ustrojstwo?

Napisano

Wiesz nie mam, nawet nie pamietam czy to rzezba czy szkic hehe, ale na hdd mam pewnie inne prace tego autora bo z rozych galerji zasysam masowo pracki, przejze nazwy plikow i postaram sie znalesc, jak cos to na pm ci wysle.

Pozdro:)

Napisano

Superanckie główki. Cos mi sie wydaje, ze coraz bardziej przekonujesz ludzi do blendera. Moze i ja sproboje. Tylko ten interfejs:P Pozdrawiam i czekam na wiecej :)

Napisano

Widze kolejna świetna główka. Ja bym się tylko do dolnych powiek przyczepił, trochę tak dziwnie wyglądają, ale moim zdaniem są anatomicznie poprawne. No ta, znów czepiam się na siłę.

 

Szyja mogła być dłuższa trochę i lepsza

Napisano

moim zdaniem troche te miejsca gdzie mialby brwi wygladaja nienaturalnie, niewiem sa jakby kwadratowe patrzac od nasady nosa... ale to pewnie wiesz i poprawisz, reszta wyglada swietnie

Napisano

super głowka, szkoda jednak ze nie dbasz o calosc bryly i detali szkoda, no ale tak czy siak i tak zasluguje na fronta, ale uwazam ze moglbys to zrobic jeszcze lepiej nie wiem po co sie spieszysz ;)

 

*pluged*

Napisano

Powiem tak. Uruchomiłem sobie blendera i poczułem sie tak jakbym wylądował w obcym kraju nie znając ichniego języka. Takimi prackami zdobywa sie szacunek na Kujawach:)

Napisano

Koniu dziury w uszach to wywietrzniki wieksze niz w nosie :D:D:D zartuje :)

 

co do ciałka jest zdecydowanie za małe poszerz go, bo bardzo dziwnie wyglada, reszta OK!

Napisano
Powiem tak. Uruchomiłem sobie blendera i poczułem sie tak jakbym wylądował w obcym kraju nie znając ichniego języka. Takimi prackami zdobywa sie szacunek na Kujawach:)

 

 

nie tylko na Kujawach, poczulem sie dokladnie tak samo :)

 

Maqs, widze ze z Bialego jestes - ile bierzesz za korki z blendera i jego sculpta :)? mowie calkiem serio :)

 

serdecznosci

pionier

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności