kubi Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 No jak o uchu powiedziałes, to teraz zauważyłem że do poprawy jest :)
Ania Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 ostatnia głowa ładna, tylko koło oczu fałdy powinny inaczej lecieć, te drobne "kurze łapki" (powinny się rozchodzić od kącika oka a nie zakręcać do góry) a i mam pytanie jeśli można, całkiem na początku napisałeś że wypalasz normale w uv image editor, image--> bake normal map u mnie w tym miejscu nie ma tej opcji, czy to jest jakiś plugin? mam wersję 2.43 czyli chyba najnowszą
maczuga Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 oooooooooh! nowe UI! masz date wydania ostatecznej wersji 2.5? :)
BLADE Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 maczuga chyba nie prędko bo jeszcze 2.43 nie wyszło i tak szybko tez nie wyjdzie bo jest dopiero rc1. a z drugiej strony po poznaniu interface'u blendera pracuje sie w nim naprawde dobrze i szybko. zastanawiam sie jak bedzie wygladala wersja 2,5 poczekamy zobaczymy :)
Maqs Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 Blender 2.5 na oko, za jakies 6 miesiecy;d Skonczona glowa/ http://images4.fotosik.pl/281/6f2ccf7b202e9c99.jpg
max_1989 Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Super :) co główka to lepsza, troszke szyja nie dokońća wyglada jak powinna ale mozna wybaczyc :) :]
kubi Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Fajne ucho, nie wiem czy te powieki dolne nie za ostre, główka jest fajna.
Maqs Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Napisano 9 Styczeń 2007 Kolejna glowa, nastepnym razem postaram sie wzucic cos ciekawszego;)/
kubi Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 Bardzo ładna. Ile poly ?? Na brodzie mu się troche face'y rozciagnęły.
Maqs Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Napisano 9 Styczeń 2007 Broda troche dziwna bo nie umiejetnie noisem pociagnolem, okolo 500 k face'ow
Levus Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 Niezłe drabisko 8) Ktoś już wcześniej napisał (sorki, nie chce mi sie szukać tego postu) że sa sztuczne. Może i racja, expresja mogłaby być bardziej przekonująca. Te takie niby uśmieszki, podniesiona brew itp... Popracuj w tym kierunku bo ogolnie jest wypas. Obiecujesz, że się weźmiesz za tekstury na te głowy? Albo lepiej za całą, brakującą resztę?
maczuga Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Soopeer :) tak sobie myśle że mógłbyś dorobić resztę ciała :) I generalnie to mam pytanie, w blenderze można ustawić na brusha dowolną teksture, np noise, to jak ustawić żeby był taki jakby sinusoidalny kołowy gradient? Coś jak krzywe w ZBrushu...
Maqs Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 Nie skonczone, ale nie wiem czy skoncze wiec wzucam. btw: wzorowane na potworku z jakiejs galerji ktory utkwil mi w pamieci. http://images14.fotosik.pl/17/6bc167b925a63cb3.jpg
czarodziej3D Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Maqs - a możesz pokazać siatkę czegoś takiego niezmiernie mnie to ciekawi jak się układają poligony. Czy w ogóle da się później edytować normalnie nie machając pędzelkami tylko modelując?
Szymeq Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 niezle sobie poczynasz chlopie :D dawno nie zagladalem a tu prosze:) stwierdzam ze ten blenderowski sculptor nie jest taki zly;P
Maqs Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 W trakcie sculpt mode, w kazdej chwili mozna wejsc do trybu edycji, ale (jesli jest wlaczony multires) mozesz tylko zaznaczac, verteksy, facy, edge loppy etc. i robic podstawowe czynnosci takie jak obracanie skalowanie, po skasowaniu multiresa mozna juz robic wszystko extrudowac etc. Siateczke pokaze po powrocie z zajeć. Szymeq
Owen Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 super, świetny model, aż szkoda, że tego nie kończysz :/
Maqs Napisano 12 Styczeń 2007 Autor Napisano 12 Styczeń 2007 A jednak chyba skoncze, male poprawki. http://images4.fotosik.pl/286/8651ebeecfeae909.jpg http://images4.fotosik.pl/286/c6bf41111ca0b1eb.jpg http://images11.fotosik.pl/20/670f3d88e10972cd.jpg
kubi Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Zabawa w PS trzyma klimat. Potworek całkiem ładny.
serratus Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Ciekawa ta łepetynka, dorób mu resztę ciała, aż szkoda żeby taka praca się tak zakończyła ;]. Pozdro
Gość obo Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 maqs a pokazałbyś siatke wyjściową tej ostatniej bańki?? Aha... główki superanckie ;)
Levus Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Pokaż to ludziom na zbrush central to sie posikają:)
Gość pawcio007 Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Ania Mylisz się, maqs. W blenderze 2.43 RC1 można wypalać normalmapy przez Render->Bake-Render Meshes->Normals. Wystarczy tylko mieć włączony UV/Image Editor i otwarty nowy obrazek.
brumugun Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Glowki na wypasie, super są, własnie musze dojsc jak sobie teksture wrzucic do sculpta. ^^ pawcio007 -> te normal mapy robione sa wedlug globalnych wspolrzednych, nadają się do płaszczyzn tylko: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34263
Levus Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Podobno Melody jest fajny do normalek przy pracy z blenderem. Osobiście nie sprawdzałem, kumpel zachwalal...
kengi Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 fajne te glowki, wlasnie zasysam blenderka RC :) a ta ostatnia calkiem spoko, ale oryginal jednak lepszy ma po prostu fajniejsze proporcje. http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=040452
Jonasz_Real Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Bardzo mi się podobają twoje prace, z drugiej strony, dzięki za dodatkową motywację. :)
kengi Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 maqs, chetnie bym zobaczyl oryginal zaintrygowal mnie skoro tylu ludzi postanowilo go zrobic. nie masz gdzies na twardzielu co by wrzucic na jakiegos imageshaka czy inne ustrojstwo?
Maqs Napisano 18 Styczeń 2007 Autor Napisano 18 Styczeń 2007 Wiesz nie mam, nawet nie pamietam czy to rzezba czy szkic hehe, ale na hdd mam pewnie inne prace tego autora bo z rozych galerji zasysam masowo pracki, przejze nazwy plikow i postaram sie znalesc, jak cos to na pm ci wysle. Pozdro:)
SSn4k3 Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 Superanckie główki. Cos mi sie wydaje, ze coraz bardziej przekonujesz ludzi do blendera. Moze i ja sproboje. Tylko ten interfejs:P Pozdrawiam i czekam na wiecej :)
Maqs Napisano 23 Styczeń 2007 Autor Napisano 23 Styczeń 2007 Witam. Nowa glowka troche nie dociagniec, ale postaram sie poprawic szybko. http://images4.fotosik.pl/298/deb1556e71a1d2a2.jpg
kubi Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 Widze kolejna świetna główka. Ja bym się tylko do dolnych powiek przyczepił, trochę tak dziwnie wyglądają, ale moim zdaniem są anatomicznie poprawne. No ta, znów czepiam się na siłę. Szyja mogła być dłuższa trochę i lepsza
Adek_CG Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 moim zdaniem troche te miejsca gdzie mialby brwi wygladaja nienaturalnie, niewiem sa jakby kwadratowe patrzac od nasady nosa... ale to pewnie wiesz i poprawisz, reszta wyglada swietnie
Maqs Napisano 24 Styczeń 2007 Autor Napisano 24 Styczeń 2007 DesignStudio A tutaj update, troche poprawilem twarz i dalem czapeczke, bede ja robil od nowa lub poprawial, narazie tylko tak zeby zobaczyc jak bedzie sie w niej prezentowal. (w lekko mudboxowych kolorkach;] ) http://images4.fotosik.pl/300/8f79ae8bcdb1bbf6.jpg
Pionier Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 extra! namowiles mnie, zeby odpalic pierwszy raz w zyciu blendera :* 3D sie cieplo :) pionier.
nielot007 Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 swietnie wyglada :) czapka super :) ale ucho paskudne ;)
Maqs Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 Ach te uszy nie ma nic trudniejszego niz uszy;] spoko postaram sie poprawic, dzieki za komenty.
Georgas Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Maqs nagraj kiedyś vt jak się takie cośrobi, ost główka kosmos tylko to ucho, i jak mozesz pokazać baze
KLICEK Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 super głowka, szkoda jednak ze nie dbasz o calosc bryly i detali szkoda, no ale tak czy siak i tak zasluguje na fronta, ale uwazam ze moglbys to zrobic jeszcze lepiej nie wiem po co sie spieszysz ;) *pluged*
Matchias Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Powiem tak. Uruchomiłem sobie blendera i poczułem sie tak jakbym wylądował w obcym kraju nie znając ichniego języka. Takimi prackami zdobywa sie szacunek na Kujawach:)
Maqs Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 Dzieki wszystkim za komentarze, kolejny update, ach i dzieki za fronta:) moj pierwszy na tym forum! Klicek http://images13.fotosik.pl/24/5aa57b5eb3792a63.jpg Edit: Georgas Matchias
Koniu_PL Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Główka fajna, wogóle bardzo ciekawy pomysł na wykonanie modelu. Powodznia przy dalszej pracy ;) Ps. Takie pytanie - Czy on będzie miał kolczyki? :)
KLICEK Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Koniu dziury w uszach to wywietrzniki wieksze niz w nosie :D:D:D zartuje :) co do ciałka jest zdecydowanie za małe poszerz go, bo bardzo dziwnie wyglada, reszta OK!
Pionier Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Powiem tak. Uruchomiłem sobie blendera i poczułem sie tak jakbym wylądował w obcym kraju nie znając ichniego języka. Takimi prackami zdobywa sie szacunek na Kujawach:) nie tylko na Kujawach, poczulem sie dokladnie tak samo :) Maqs, widze ze z Bialego jestes - ile bierzesz za korki z blendera i jego sculpta :)? mowie calkiem serio :) serdecznosci pionier
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się