Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zainspirowany gosciem z polycount ktory uzyl tylko jednego pliku, postanowilem zrobic cos podobnego. Ale z racji, ze uzywam CryEngine3, pewnie skoncze z conajmniej 3 albo nawet 4 plikami! (diffuse + normal, Decale i szkło, co do szkła to jeszcze decyzji nie podjąłem..)

 

j3ZDR.jpg

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Wyświetleń 338,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Snefer zrobił miazgę trzeba przyznać, ale patrząc na to co robisz to jeżeli dodasz w tym momencie do tego realtimowe odbicia + ciekawe światła, już będzie to ciekawie wyglądać. A z takich osobistych rzeczy to spróbuj bardziej nasycony pomarańcz będize ciekawiej wyglądał i zarazem dobrze komponował z ciemnymi jak i jasnymi komponentami.

Napisano

No z tymi decalami (pomaranczowy ;p), to cos sie skopalo. Pokombinuje albo będe musiał czekać az Crytek doda opcje do shaderów, zeby nie robilo textura*kolor ;s.

Napisano

No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

Napisano
No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

 

Wlasnie przejzalem jego portfolio. Ehh, czuje sie taki malutki i zawstydzony ;p.

Napisano
No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

 

O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D

Napisano
O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D

 

Niekoniecznie. (tzn. nie ja powinienem odpowiedizeć no ale :P)

 

Tor Frick: "Massive Entertainment was my first job, I was lucky to get a job there about halfway through my university studies, and I stayed there for more than three years until I felt that the time was right to move on. I moved to to Poland to work on Bulletstorm at PCF, which was a really cool experience. I stayed there for about a year and a half, before being lured back to Sweden to work at Machinegames! (which is awesome!)"

 

cały wywiadzik tutaj: http://www.nextgenhardsurface.com/showthread.php?1060-NGHS-Interview-Tor-Frick

Napisano

pare drzewek w sam raz do folio.

1 diffuse na galezie (akurat na skrinach 512x512) i jeden na pieniek 512x256

 

trees1.jpg

trees1Wire.jpg

 

i maly tescik, wiadomo ze unreal bo bez lodów :D

 

trees1Fantasy.jpg

Napisano

Drzewka fajne. Nie wiem czy wina tekstury czy renderu ale strasznie duzo szumu jest i ciezko sie skupic na ogladaniu drzew. Poprostu chce sie odwrócić wzrok :D

Powinienś użyć custom phong lighting w materiale roślinności.

Napisano

nvtID.jpg

 

Tworzenie roslin nie jest tak straszne, jak juz sie znajdzie sposob ktory nam odpowiada :D.

Problem tylko z iglastymi, bo za duzo roboty by bylo ta sama technika.

Napisano

ladny krzak :D rosliny sa ok dopóki nie chodzi o drzewa lisciaste sredniej i duzej wielkosci...

Napisano

Ostatnio chciałem dokończyć jedno autko z racji że mam wolne XD

tex 2k tri ok 10k

Jak skończę szyby i popracuje nad materiałem (pobawię się w udk) zrobię nowy wątek.

Puki co szybki prev z marmoseta

 

72833277.jpg

87340203.jpg

59401391.jpg

82764915.jpg

Napisano

spoko samochodzik :D ja wlasnie sobie renderuje w toolbagu jakies starocie do przyszlego folia :D Ford.jpg

Napisano

Bys Hatred cos nowego pokazal a nie tylko starocie caly czas :D

Czyli co, bedzie jedno miejsce wolne w PCF niedlugo? ;P

Edytowane przez ledyr

Napisano

pokoleji :D taki timelaps trza jebnac jak skill sie zmniejszal z uplywem lat w branzy :D

Napisano
zrobilem render czemus nowemu, ale cos walcze z jakoscia tego na youtube bo slabo jest wrr

CM_Bum_06 - YouTube

nom chyba lepsze były by screany ;p

btw wrzuć MOV 1360x768, powinno być ok

Napisano

 

ja wrzuciłem avika z frapsa i ciekawe ale dopiero po jakims czasie wlaczylo mi sie hd :D. moglem cos klinac przez przypadek

Napisano

no mi niby tez sie pokazalo 480 po jakims czasie, ale kompresja tego jest okropna, musze sprawdzic czy jak sam zkompresuje to czy lepiej nie bedzie

Napisano

sa na jutjubie jakies filmiki gdzie kolesie wrzucaja swoje filmy do movie makera i innych códow wiec pewnie cos w tym jest

 

nastepny prop sie szykuje do mojej stacji

bigTrash_hp.jpg

Napisano

co do samej stacji w elementach brakuje trochu speculara, same assety go maja ale chyba renderer i swiatlo splaszczaja to duzo

Napisano

Wowoz - jak starczy cierpliwości :)

Hatred - to co jest na obrazkach to sam diffuse, reszta tekstur dojdzie z czasem, nie sa teraz najwazniejsze ale racja, swiatlo i render w tym stanie jakim jest teraz raczej nie pomoga wydobyc glebi z modeli :D

 

widziliscie nowego galaxy s3? fuj :D

Napisano

jaka to drzewo mialo miec wielkosc?

biorac pod uwage wielkosci lisci to jakies 2 metry ale sylwetka przypomina o wiele wieksze

Napisano

dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :)

maly preview:

 

CM_Bums.jpg

 

BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...

Napisano

barreltest.png

Pierwsze test z beczką. Model to cylinder.

 

@Hatred ten w środku najlepszy.

Napisano

jep, ten srodkowy najlepszy , ten po lewej bylby moze lepszy gdyby nie ta twarz ;/

 

floo ogarnij smooth grupy, to ciemne na dole to chyba ich wina

Napisano
dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :)

maly preview:

 

CM_Bums.jpg

 

BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...

 

Może spróbuj z mocnym backlightem?

Napisano

@ledyr dzięki, popracuje nad prezentacją. :) Tutaj troszkę przesadziłem z cieniem na teksturze i światełko na szybko.

Napisano
Może spróbuj z mocnym backlightem?

 

nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D

Napisano
nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D

 

Nawet gubi się bryła, nie tylko detal :D

Napisano

SQjwr.jpg

1200 tris.

 

Jestem z siebie bardzo dumny. Drzewa coraz lepiej mi wychodza i coraz mniej czasu na ich robienie potrzebuje. Musze tylko wykombinować jak robić ładniejsze tekstury ;p.

 

Jesienne drzewa w tle sa Cryteka i uzywalem ich do reverse engineeringu jak sie takie coś robi ;p.

Napisano

inside -> drzewka spoko - moglbys troche glowy pien troche urozmaicic (sylwetke ciut bardziej interesujaca zeby mialo) - listowie eleganckie

 

floo - no w dobrym kierunku to idzie ale jeszcze duuzo przed toba :)

Napisano

Narazie skupiam sie na koronie bo to zdecydowanie najtrudniejsza część do zrobienia. Drzewa nie przekraczają 1500 tris.

 

XvA7l.jpg

Napisano

5y9yE.jpg

 

Drzewa maja od 900 do 1300 trisow (z wyjatkiem jednego ktore ma 1600), krzaki okolo 200, cliffy 7k (huehuehue, nie porobilem LoDow, ale za to uzywaja tylko dwoch tilujacych tekstur, zreszta jak wszystkie skały). Trawa do poprawienia, to wiem.

Napisano

eleganckie - drzewa superek - bardzo ladnie to wyglada - moze troche monotonnie...

Napisano

Ostatnio pracuje nad postacią, która mogłaby zagościć w RPG -u. Wczesny wip, programy jakich używam to blender i sculptris

next_gen_character_wip_by_bosman697-d587i53.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności