Napisano 10 Luty 201213 l Zainspirowany gosciem z polycount ktory uzyl tylko jednego pliku, postanowilem zrobic cos podobnego. Ale z racji, ze uzywam CryEngine3, pewnie skoncze z conajmniej 3 albo nawet 4 plikami! (diffuse + normal, Decale i szkło, co do szkła to jeszcze decyzji nie podjąłem..)
Napisano 10 Luty 201213 l Snefer zrobił miazgę trzeba przyznać, ale patrząc na to co robisz to jeżeli dodasz w tym momencie do tego realtimowe odbicia + ciekawe światła, już będzie to ciekawie wyglądać. A z takich osobistych rzeczy to spróbuj bardziej nasycony pomarańcz będize ciekawiej wyglądał i zarazem dobrze komponował z ciemnymi jak i jasnymi komponentami.
Napisano 10 Luty 201213 l No z tymi decalami (pomaranczowy ;p), to cos sie skopalo. Pokombinuje albo będe musiał czekać az Crytek doda opcje do shaderów, zeby nie robilo textura*kolor ;s.
Napisano 10 Luty 201213 l No bez kitu epicka ta scena snefera:D http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=89682&page=9 Inside, też się robi fajowo, zapodawaj progress.
Napisano 10 Luty 201213 l No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)
Napisano 10 Luty 201213 l No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :) Wlasnie przejzalem jego portfolio. Ehh, czuje sie taki malutki i zawstydzony ;p.
Napisano 11 Luty 201213 l No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :) O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D
Napisano 11 Luty 201213 l O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D Niekoniecznie. (tzn. nie ja powinienem odpowiedizeć no ale :P) Tor Frick: "Massive Entertainment was my first job, I was lucky to get a job there about halfway through my university studies, and I stayed there for more than three years until I felt that the time was right to move on. I moved to to Poland to work on Bulletstorm at PCF, which was a really cool experience. I stayed there for about a year and a half, before being lured back to Sweden to work at Machinegames! (which is awesome!)" cały wywiadzik tutaj: http://www.nextgenhardsurface.com/showthread.php?1060-NGHS-Interview-Tor-Frick
Napisano 2 Kwiecień 201212 l pare drzewek w sam raz do folio. 1 diffuse na galezie (akurat na skrinach 512x512) i jeden na pieniek 512x256 i maly tescik, wiadomo ze unreal bo bez lodów :D
Napisano 2 Kwiecień 201212 l Drzewka fajne. Nie wiem czy wina tekstury czy renderu ale strasznie duzo szumu jest i ciezko sie skupic na ogladaniu drzew. Poprostu chce sie odwrócić wzrok :D Powinienś użyć custom phong lighting w materiale roślinności.
Napisano 25 Kwiecień 201212 l Tworzenie roslin nie jest tak straszne, jak juz sie znajdzie sposob ktory nam odpowiada :D. Problem tylko z iglastymi, bo za duzo roboty by bylo ta sama technika.
Napisano 25 Kwiecień 201212 l ladny krzak :D rosliny sa ok dopóki nie chodzi o drzewa lisciaste sredniej i duzej wielkosci...
Napisano 1 Maj 201212 l Ostatnio chciałem dokończyć jedno autko z racji że mam wolne XD tex 2k tri ok 10k Jak skończę szyby i popracuje nad materiałem (pobawię się w udk) zrobię nowy wątek. Puki co szybki prev z marmoseta
Napisano 2 Maj 201212 l spoko samochodzik :D ja wlasnie sobie renderuje w toolbagu jakies starocie do przyszlego folia :D
Napisano 2 Maj 201212 l Bys Hatred cos nowego pokazal a nie tylko starocie caly czas :D Czyli co, bedzie jedno miejsce wolne w PCF niedlugo? ;P Edytowane 2 Maj 201212 l przez ledyr
Napisano 2 Maj 201212 l pokoleji :D taki timelaps trza jebnac jak skill sie zmniejszal z uplywem lat w branzy :D
Napisano 3 Maj 201212 l zrobilem render czemus nowemu, ale cos walcze z jakoscia tego na youtube bo slabo jest wrr CM_Bum_06 - YouTube
Napisano 3 Maj 201212 l zrobilem render czemus nowemu, ale cos walcze z jakoscia tego na youtube bo slabo jest wrr CM_Bum_06 - YouTube nom chyba lepsze były by screany ;p btw wrzuć MOV 1360x768, powinno być ok
Napisano 3 Maj 201212 l ja wrzuciłem avika z frapsa i ciekawe ale dopiero po jakims czasie wlaczylo mi sie hd :D. moglem cos klinac przez przypadek
Napisano 3 Maj 201212 l no mi niby tez sie pokazalo 480 po jakims czasie, ale kompresja tego jest okropna, musze sprawdzic czy jak sam zkompresuje to czy lepiej nie bedzie
Napisano 3 Maj 201212 l sa na jutjubie jakies filmiki gdzie kolesie wrzucaja swoje filmy do movie makera i innych códow wiec pewnie cos w tym jest nastepny prop sie szykuje do mojej stacji
Napisano 3 Maj 201212 l co do samej stacji w elementach brakuje trochu speculara, same assety go maja ale chyba renderer i swiatlo splaszczaja to duzo
Napisano 3 Maj 201212 l Wowoz - jak starczy cierpliwości :) Hatred - to co jest na obrazkach to sam diffuse, reszta tekstur dojdzie z czasem, nie sa teraz najwazniejsze ale racja, swiatlo i render w tym stanie jakim jest teraz raczej nie pomoga wydobyc glebi z modeli :D widziliscie nowego galaxy s3? fuj :D
Napisano 4 Maj 201212 l Tyle ma cała mapa (tzn. to co akurat widać na screenie). Drzewo ma coś koło 1400.
Napisano 4 Maj 201212 l jaka to drzewo mialo miec wielkosc? biorac pod uwage wielkosci lisci to jakies 2 metry ale sylwetka przypomina o wiele wieksze
Napisano 7 Maj 201212 l dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :) maly preview: BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...
Napisano 8 Maj 201212 l jep, ten srodkowy najlepszy , ten po lewej bylby moze lepszy gdyby nie ta twarz ;/ floo ogarnij smooth grupy, to ciemne na dole to chyba ich wina
Napisano 8 Maj 201212 l dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :) maly preview: BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej... Może spróbuj z mocnym backlightem?
Napisano 8 Maj 201212 l @ledyr dzięki, popracuje nad prezentacją. :) Tutaj troszkę przesadziłem z cieniem na teksturze i światełko na szybko.
Napisano 8 Maj 201212 l Może spróbuj z mocnym backlightem? nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D
Napisano 8 Maj 201212 l nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D Nawet gubi się bryła, nie tylko detal :D
Napisano 14 Maj 201212 l 1200 tris. Jestem z siebie bardzo dumny. Drzewa coraz lepiej mi wychodza i coraz mniej czasu na ich robienie potrzebuje. Musze tylko wykombinować jak robić ładniejsze tekstury ;p. Jesienne drzewa w tle sa Cryteka i uzywalem ich do reverse engineeringu jak sie takie coś robi ;p.
Napisano 14 Maj 201212 l inside -> drzewka spoko - moglbys troche glowy pien troche urozmaicic (sylwetke ciut bardziej interesujaca zeby mialo) - listowie eleganckie floo - no w dobrym kierunku to idzie ale jeszcze duuzo przed toba :)
Napisano 29 Maj 201212 l Narazie skupiam sie na koronie bo to zdecydowanie najtrudniejsza część do zrobienia. Drzewa nie przekraczają 1500 tris.
Napisano 31 Maj 201212 l Przyjemnie, sam będę takich potrzebował do mojego parku, na razie mam tylko ławeczkę ;)
Napisano 17 Czerwiec 201212 l Drzewa maja od 900 do 1300 trisow (z wyjatkiem jednego ktore ma 1600), krzaki okolo 200, cliffy 7k (huehuehue, nie porobilem LoDow, ale za to uzywaja tylko dwoch tilujacych tekstur, zreszta jak wszystkie skały). Trawa do poprawienia, to wiem.
Napisano 17 Czerwiec 201212 l eleganckie - drzewa superek - bardzo ladnie to wyglada - moze troche monotonnie...
Napisano 21 Lipiec 201212 l Ostatnio pracuje nad postacią, która mogłaby zagościć w RPG -u. Wczesny wip, programy jakich używam to blender i sculptris
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto