iniside Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Zainspirowany gosciem z polycount ktory uzyl tylko jednego pliku, postanowilem zrobic cos podobnego. Ale z racji, ze uzywam CryEngine3, pewnie skoncze z conajmniej 3 albo nawet 4 plikami! (diffuse + normal, Decale i szkło, co do szkła to jeszcze decyzji nie podjąłem..)
Sliterin Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Snefer zrobił miazgę trzeba przyznać, ale patrząc na to co robisz to jeżeli dodasz w tym momencie do tego realtimowe odbicia + ciekawe światła, już będzie to ciekawie wyglądać. A z takich osobistych rzeczy to spróbuj bardziej nasycony pomarańcz będize ciekawiej wyglądał i zarazem dobrze komponował z ciemnymi jak i jasnymi komponentami.
iniside Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 No z tymi decalami (pomaranczowy ;p), to cos sie skopalo. Pokombinuje albo będe musiał czekać az Crytek doda opcje do shaderów, zeby nie robilo textura*kolor ;s.
Levus Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 No bez kitu epicka ta scena snefera:D http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=89682&page=9 Inside, też się robi fajowo, zapodawaj progress.
Hatred Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)
iniside Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :) Wlasnie przejzalem jego portfolio. Ehh, czuje sie taki malutki i zawstydzony ;p.
Levus Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :) O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D
Sliterin Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D Niekoniecznie. (tzn. nie ja powinienem odpowiedizeć no ale :P) Tor Frick: "Massive Entertainment was my first job, I was lucky to get a job there about halfway through my university studies, and I stayed there for more than three years until I felt that the time was right to move on. I moved to to Poland to work on Bulletstorm at PCF, which was a really cool experience. I stayed there for about a year and a half, before being lured back to Sweden to work at Machinegames! (which is awesome!)" cały wywiadzik tutaj: http://www.nextgenhardsurface.com/showthread.php?1060-NGHS-Interview-Tor-Frick
ledyr Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 pare drzewek w sam raz do folio. 1 diffuse na galezie (akurat na skrinach 512x512) i jeden na pieniek 512x256 i maly tescik, wiadomo ze unreal bo bez lodów :D
iniside Napisano 2 Kwiecień 2012 Napisano 2 Kwiecień 2012 Drzewka fajne. Nie wiem czy wina tekstury czy renderu ale strasznie duzo szumu jest i ciezko sie skupic na ogladaniu drzew. Poprostu chce sie odwrócić wzrok :D Powinienś użyć custom phong lighting w materiale roślinności.
iniside Napisano 25 Kwiecień 2012 Napisano 25 Kwiecień 2012 Tworzenie roslin nie jest tak straszne, jak juz sie znajdzie sposob ktory nam odpowiada :D. Problem tylko z iglastymi, bo za duzo roboty by bylo ta sama technika.
ledyr Napisano 25 Kwiecień 2012 Napisano 25 Kwiecień 2012 ladny krzak :D rosliny sa ok dopóki nie chodzi o drzewa lisciaste sredniej i duzej wielkosci...
Kruku Napisano 1 Maj 2012 Napisano 1 Maj 2012 Ostatnio chciałem dokończyć jedno autko z racji że mam wolne XD tex 2k tri ok 10k Jak skończę szyby i popracuje nad materiałem (pobawię się w udk) zrobię nowy wątek. Puki co szybki prev z marmoseta
Hatred Napisano 2 Maj 2012 Napisano 2 Maj 2012 spoko samochodzik :D ja wlasnie sobie renderuje w toolbagu jakies starocie do przyszlego folia :D
ledyr Napisano 2 Maj 2012 Napisano 2 Maj 2012 (edytowane) Bys Hatred cos nowego pokazal a nie tylko starocie caly czas :D Czyli co, bedzie jedno miejsce wolne w PCF niedlugo? ;P Edytowane 2 Maj 2012 przez ledyr
Hatred Napisano 2 Maj 2012 Napisano 2 Maj 2012 pokoleji :D taki timelaps trza jebnac jak skill sie zmniejszal z uplywem lat w branzy :D
Hatred Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 zrobilem render czemus nowemu, ale cos walcze z jakoscia tego na youtube bo slabo jest wrr CM_Bum_06 - YouTube
Kruku Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 zrobilem render czemus nowemu, ale cos walcze z jakoscia tego na youtube bo slabo jest wrr CM_Bum_06 - YouTube nom chyba lepsze były by screany ;p btw wrzuć MOV 1360x768, powinno być ok
Hatred Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 zdecydowanie te turnaroundy ssa :D musze pomyslec o czyms innym :D
ledyr Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 ja wrzuciłem avika z frapsa i ciekawe ale dopiero po jakims czasie wlaczylo mi sie hd :D. moglem cos klinac przez przypadek
Hatred Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 no mi niby tez sie pokazalo 480 po jakims czasie, ale kompresja tego jest okropna, musze sprawdzic czy jak sam zkompresuje to czy lepiej nie bedzie
ledyr Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 sa na jutjubie jakies filmiki gdzie kolesie wrzucaja swoje filmy do movie makera i innych códow wiec pewnie cos w tym jest nastepny prop sie szykuje do mojej stacji
Wowoz Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 Super :D zrob moze jeszcze wersje otwartą z jakimiś śmieciami? :D
Hatred Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 co do samej stacji w elementach brakuje trochu speculara, same assety go maja ale chyba renderer i swiatlo splaszczaja to duzo
ledyr Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 Wowoz - jak starczy cierpliwości :) Hatred - to co jest na obrazkach to sam diffuse, reszta tekstur dojdzie z czasem, nie sa teraz najwazniejsze ale racja, swiatlo i render w tym stanie jakim jest teraz raczej nie pomoga wydobyc glebi z modeli :D widziliscie nowego galaxy s3? fuj :D
iniside Napisano 4 Maj 2012 Napisano 4 Maj 2012 Kolejne będą lepsze to jakies nieproporcjonalne wyszło :D
arev Napisano 4 Maj 2012 Napisano 4 Maj 2012 Co oznacza to "Polys: 196,169..."? Taka geometria gęsta jest?
iniside Napisano 4 Maj 2012 Napisano 4 Maj 2012 Tyle ma cała mapa (tzn. to co akurat widać na screenie). Drzewo ma coś koło 1400.
ledyr Napisano 4 Maj 2012 Napisano 4 Maj 2012 jaka to drzewo mialo miec wielkosc? biorac pod uwage wielkosci lisci to jakies 2 metry ale sylwetka przypomina o wiele wieksze
Hatred Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :) maly preview: BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...
floo Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Pierwsze test z beczką. Model to cylinder. @Hatred ten w środku najlepszy.
ledyr Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 jep, ten srodkowy najlepszy , ten po lewej bylby moze lepszy gdyby nie ta twarz ;/ floo ogarnij smooth grupy, to ciemne na dole to chyba ich wina
PIraT Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :) maly preview: BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej... Może spróbuj z mocnym backlightem?
floo Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 @ledyr dzięki, popracuje nad prezentacją. :) Tutaj troszkę przesadziłem z cieniem na teksturze i światełko na szybko.
Hatred Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Może spróbuj z mocnym backlightem? nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D
PIraT Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D Nawet gubi się bryła, nie tylko detal :D
iniside Napisano 14 Maj 2012 Napisano 14 Maj 2012 1200 tris. Jestem z siebie bardzo dumny. Drzewa coraz lepiej mi wychodza i coraz mniej czasu na ich robienie potrzebuje. Musze tylko wykombinować jak robić ładniejsze tekstury ;p. Jesienne drzewa w tle sa Cryteka i uzywalem ich do reverse engineeringu jak sie takie coś robi ;p.
ftorek Napisano 14 Maj 2012 Napisano 14 Maj 2012 inside -> drzewka spoko - moglbys troche glowy pien troche urozmaicic (sylwetke ciut bardziej interesujaca zeby mialo) - listowie eleganckie floo - no w dobrym kierunku to idzie ale jeszcze duuzo przed toba :)
iniside Napisano 29 Maj 2012 Napisano 29 Maj 2012 Narazie skupiam sie na koronie bo to zdecydowanie najtrudniejsza część do zrobienia. Drzewa nie przekraczają 1500 tris.
Dr Judym Napisano 31 Maj 2012 Napisano 31 Maj 2012 Przyjemnie, sam będę takich potrzebował do mojego parku, na razie mam tylko ławeczkę ;)
iniside Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 Drzewa maja od 900 do 1300 trisow (z wyjatkiem jednego ktore ma 1600), krzaki okolo 200, cliffy 7k (huehuehue, nie porobilem LoDow, ale za to uzywaja tylko dwoch tilujacych tekstur, zreszta jak wszystkie skały). Trawa do poprawienia, to wiem.
ftorek Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 eleganckie - drzewa superek - bardzo ladnie to wyglada - moze troche monotonnie...
zbyszko Napisano 21 Lipiec 2012 Napisano 21 Lipiec 2012 Ostatnio pracuje nad postacią, która mogłaby zagościć w RPG -u. Wczesny wip, programy jakich używam to blender i sculptris
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się