Skocz do zawartości

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Zainspirowany gosciem z polycount ktory uzyl tylko jednego pliku, postanowilem zrobic cos podobnego. Ale z racji, ze uzywam CryEngine3, pewnie skoncze z conajmniej 3 albo nawet 4 plikami! (diffuse + normal, Decale i szkło, co do szkła to jeszcze decyzji nie podjąłem..)

 

j3ZDR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snefer zrobił miazgę trzeba przyznać, ale patrząc na to co robisz to jeżeli dodasz w tym momencie do tego realtimowe odbicia + ciekawe światła, już będzie to ciekawie wyglądać. A z takich osobistych rzeczy to spróbuj bardziej nasycony pomarańcz będize ciekawiej wyglądał i zarazem dobrze komponował z ciemnymi jak i jasnymi komponentami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

 

Wlasnie przejzalem jego portfolio. Ehh, czuje sie taki malutki i zawstydzony ;p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

 

O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D

 

Niekoniecznie. (tzn. nie ja powinienem odpowiedizeć no ale :P)

 

Tor Frick: "Massive Entertainment was my first job, I was lucky to get a job there about halfway through my university studies, and I stayed there for more than three years until I felt that the time was right to move on. I moved to to Poland to work on Bulletstorm at PCF, which was a really cool experience. I stayed there for about a year and a half, before being lured back to Sweden to work at Machinegames! (which is awesome!)"

 

cały wywiadzik tutaj: http://www.nextgenhardsurface.com/showthread.php?1060-NGHS-Interview-Tor-Frick

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio chciałem dokończyć jedno autko z racji że mam wolne XD

tex 2k tri ok 10k

Jak skończę szyby i popracuje nad materiałem (pobawię się w udk) zrobię nowy wątek.

Puki co szybki prev z marmoseta

 

72833277.jpg

87340203.jpg

59401391.jpg

82764915.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wowoz - jak starczy cierpliwości :)

Hatred - to co jest na obrazkach to sam diffuse, reszta tekstur dojdzie z czasem, nie sa teraz najwazniejsze ale racja, swiatlo i render w tym stanie jakim jest teraz raczej nie pomoga wydobyc glebi z modeli :D

 

widziliscie nowego galaxy s3? fuj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :)

maly preview:

 

CM_Bums.jpg

 

BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :)

maly preview:

 

CM_Bums.jpg

 

BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...

 

Może spróbuj z mocnym backlightem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SQjwr.jpg

1200 tris.

 

Jestem z siebie bardzo dumny. Drzewa coraz lepiej mi wychodza i coraz mniej czasu na ich robienie potrzebuje. Musze tylko wykombinować jak robić ładniejsze tekstury ;p.

 

Jesienne drzewa w tle sa Cryteka i uzywalem ich do reverse engineeringu jak sie takie coś robi ;p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inside -> drzewka spoko - moglbys troche glowy pien troche urozmaicic (sylwetke ciut bardziej interesujaca zeby mialo) - listowie eleganckie

 

floo - no w dobrym kierunku to idzie ale jeszcze duuzo przed toba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5y9yE.jpg

 

Drzewa maja od 900 do 1300 trisow (z wyjatkiem jednego ktore ma 1600), krzaki okolo 200, cliffy 7k (huehuehue, nie porobilem LoDow, ale za to uzywaja tylko dwoch tilujacych tekstur, zreszta jak wszystkie skały). Trawa do poprawienia, to wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności