Gość User190 Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Przydałoby się napalone GI :) Modelik ładny :)
Ardeni Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 jak już kiedyś kiedyś wspominalem na gg - jest git, niczego się nie czepiam bo nie ma czego :P, a przy okazji zainteresowałem się XSI
_michal Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 @M@Ti - przecież tam jest AO wypieczone do textur. Bez tego wyglądałby bardzo płasko. Oświetlenie FSXa pozostawia nieco do życznia, niestety. Thx Ardeni :)
floo Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 no no, fajna maszynka... :) empeck jak będzie już gotowy(z kolorową texturką) to pokaż jak wygląda w grze i zapodaj screena...
_michal Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 OK, ale to jeszcze trochę potrwa :) Jak go skończę, to założę wątek. Za dużo z nim pracy, by WIPa zakładać, updaty byłby niezbyt często ;) Powyższy screen też jest ingame :) thx
floo Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 empeck planujesz jaką animacje tego sprzęta?? jeśli tak to chętnie bym zobaczył to w akcji... ;) jak coś to zapodaj podgląd animacji z viewer-a... :D Powodzenia!!! p.s. robisz moda dla siebie???
_michal Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Animacje będą typowe dla samolotu, sterowane przez engine i zależne od aktualnego zachowania. Animowane będą lotki, stery, klapy, trymery, chowane podwozie, zawieszenie, otwierana owiewka, śmigło, pilot, przyrządy w kabinie, itd. Samolot będzie w pełni flyable we Flight Simulatorze X. Viewera jako takiego to on (FSX) nie ma. Po prostu exportuję samolot do engine, skryptuję 'i tyle', hehe. Być może filmik 'promocyjny' zrobię przed premierą. Moda robię dla siebie, ale będzie on do ściągnięcia z mojej strony jak go skończę, jeśli ktoś posiada FSX to oczywiście będzie mógł nim polatać :) Zresztą, to juz jest mój drugi mod do Flight Simulatora. Jeden już wypuściłem.
floo Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 fajna sprawa! popieram takie działania... ;) byłem przekonany że robisz całość na kościach... :P nie robiłem takich rzeczy i mało wiem o modach do FSX... dużo roboty z pisaniem skyptów pod samolot??? - pytam z ciekawości
_michal Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 fajna sprawa! popieram takie działania... ;) Hehe, thx. Ja nie tylko popieram, ale czynnie biorę udział, z resztą od zawsze promuję tutaj 'prawdziwy', że tak ujmę game art - czyli modele które docelowo trafiają do jakiejś gry/enginu. Po to przecież się je robi. byłem przekonany że robisz całość na kościach... :P nie robiłem takich rzeczy i mało wiem o modach do FSX... FSX wspiera animacje na kościach. Można zrobić na przykład giętkie skrzydła, jak w szybowcach. Ale większość 'sztywnych' obiektów jest po prostu ustawiana w hierarchię i animowana bezpośrednio na obiektach. Mniej to obciąża sprzęt, ponieważ animacje są na poziomie obiektów, nie vertexów. dużo roboty z pisaniem skyptów pod samolot??? - pytam z ciekawości Owszem. Trzeba zebrać wszystkie dane na temat samolotu, osiagi, wymiary, powierzchnie płatów, ciężar, rozłożenie mas, umiejscowienie i pojemność zbiorników paliwa, itd. to jest jedna część skryptowania. Trzeba też przygotować model lotu, czyli sposób w jaki samolot się zachowuje w wirtualnym powietrzu i przygotować tabele aerodynamiczne (nieco upraszczam). Można to zrobić ręcznie edytując specjalny binarny plik z modelem lotu, bądź użyć programu który zrobi to za nas - w tej sytuacji mamy nieco mniejszą kontrolę nad tym jak samolot lata, ale jest to łatwiejsze do zrobienia. Jest to oczywiście powiązane z powyższym skryptowaniem (czyli masami samolotu, itd.) Kolejna rzecz którą trzeba oskryptować, to przyrządy w kabinie. Wszystkie wskazówki, wyświetlacze, manetki, itd. Część tego typu skryptów jest w grze gotowa i po prostu można ich użyć, ale jeśli nasz addon ma niespotykane, bądź unikalne przyrządy, to trzeba je opisać samemu. Mój poprzedni samolot jest na stronie http://www.simhangar.com (są tam też linki do ściągnięcia), link do WIP'a mam w sygnaturce.
ledyr Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Empeck podziwiam cię za zaangażowanie i umiejętności, więcej ludzi takich jak Ty przydałoby sie na tym forum :)
floo Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Hehe, thx. Ja nie tylko popieram, ale czynnie biorę udział, z resztą od zawsze promuję tutaj 'prawdziwy', że tak ujmę game art - czyli modele które docelowo trafiają do jakiejś gry/enginu. Po to przecież się je robi. Zgadza się! Można zrobić modelik jednak pokazanie go w grze to już zupełnie inna sprawa. Również preferuje testowanie obiektów bezpośrednio pod silnikiem... Moda jeszcze żadnego nie robiłem, choć w przyszłości na pewno spróbuje swoich sił... P.s. Fajnie wygląda ten samolocik na stronie... ;) Jakie dałeś tam texturki?
_michal Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Dzięki ledyr :) Niestety czasu mało i nie jestem w stanie robić wszystkiego co bym chciał :) @floo, chyba tyle, nie pamiętam teraz dokładnie: 3x 1024x1024 - exterior, 3x 1024x1024 - kabina, 512x512 - pilot, 256x256 - śmigło w ruchu (śmigło w ruchu i statyczne to są dwa różne obiekty), 1024x1024 - decale, 512x256 - owiewka widoczna z kokpitu, 1024x1024 - zegary widoczne w kokpicie 256x256 - karabin maszynowy.
Gość User190 Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 empeck> jeśli jest to słabo to widać niestety :) Nie krepuj się :)
_michal Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Widać, widać, akurat tyle ile potrzeba :)
_michal Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Musiałbym przekompilować textury, ale to już jutro.
_michal Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 OK, tu masz małe porównanie: Weź pod uwagę, że engine ma dynamicznie zmieniające sie pory dnia, oraz to, że samolot może latać praktycznie w każdej pozycji wliczając w to lot odwrócony. Nie mogę wypalić światła jak w jakimś budynku. Siata dla zainteresowanych:
Gość Marioza Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Rewela !! Empeck masz 6 z plusem, 2 nalewki i 5 win i jestes madafaka w tych samolotach to Ci trzeba przyznać XD , slicznikuto to juz wygląda mimo ze jeszcze texy nie skonczone
Levus Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Mario, mam nadzieję że się do tego zbytnio nie przykładałeś:p No ale przynać trzeba, że to coś nowego!:) W czym to tak widać te świecidełka? pozdro!
Gość User190 Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 empeck> widać różnicę :) CO nie zmienia faktu, że zwiększyłbym jeszcze trochę AO - nech to widać :)
Gość Marioza Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 nie no ja to dopiero zaczołem, to ma być zawodnik neosumo z przyszłosci :D, a lampki tak sie swiecą łądnie w unreal3 enginie
Ardeni Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Szczerze? Średnie :| Możesz poakzać screen z ueditora?
Levus Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 E, no teraz lepiej, imo dobre, byle by wystarczająco obrzydliwe było:)
Tomala Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Model oczywiście jak na donMario przystało pierwsza klasa, trochę mi kolory nie pasują ale najważniejsze żeby się w engine'ie dobrze prezentowało.
Shalivan Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 mi sie podoba tylko nie rozumiem znaczenia tej zieleni to jest farba bojowa jakaś ?
Bruneq Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 zielone to pewnie krew! narazie nie wyglada jakos mega zajebujczo, ale znając Maria, to na koniec bedize tak wygladalo!:)
Gość Marioza Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 to jest zabawa tylko, sam nie wiem czy wyjdze z tego cos dobrego czy nie, ukryty potencjał w tym widze ;), mozna rzec jest to wczesny wip, hehe zielen jak to zielen czasme moze byc a czasme nie, dopiero co sie pobawielm robiniem texury takze niewiem czy fialnie cos ztego zostanie, to taka koncpecja jest luzna
KLICEK Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 Mario jest swietnie, genialnie wrecz oprerujsz specularem, real jak nic :), co do disajnu mieszane uczucia ten guz najwiekszy mi nie lezy reszta super
Kuba Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 A mi design się podoba, środkowy cycek może mógłby być minimalnie mniejszy, ale tak też jest fajnie.
Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 hehe dzięki panowie, apropo dizajnu to ja nie mam głowy do wymyslania, a to co tutaj to po prostu zbrushowe zabawy, a ze spodobalo mi sie bo zobaczyłem w tym ukryte piękno :D to juz inna sprawa Ardeni prosze http://img110.imageshack.us/img110/1990/53262505hz1.jpg tyle ze tam nic nie ma , ot pare map po to aby sie wyswietliły na modelu w silniku, Empeck dzięki za cierpliwosć ;)
floo Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 donMario fajne wyszedł ten modelik... :d wykonanie na 5+ ;)
Udytzkey Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 donMario - fajny pomysl z tym modelem, ale chyba brakuje jeszcze goggle ;) Testowalem efekt radiosity w silniku i takie cos mi wyszlo:
Scottero Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 ostatnio zaczalem trzaskac, tak dla wprawy, prosty interior: te juz oteksturowane modele byly osobno robione, i dolaczane do sceny. Rozmiar txt to 512x512.
Ardeni Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Udytzkey - poka więcej screenów albo jakies video z silnika :)
Udytzkey Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Udytzkey - poka więcej screenów albo jakies video z silnika :) Tutaj dla porownania roznica tego efektu swietlnego, potem jak zaloze watek to bedzie wiecej :) Radiosity wylaczone: Radiosity wlaczone:
Gość User190 Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Fake'ujesz to dodatkowymi światłami?? ;>
Udytzkey Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Fake'ujesz to dodatkowymi światłami?? ;> hehehehe, niestety musze Ciebie rozczarowac, tutaj znajdziesz potwierdzenie: http://www.conitec.net/forecast.htm, jak chcesz to moge wrzucic male demo dopiero po ~23h, ale jeszcze niestabilne, dlatego ze jest to beta :)
Wichur Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 takie cuś robie :D bicepsy musze podpompowac bo kolo cos malo pakowal ;D
ognisty Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 wichur - gdzies juz to widzialem na tym forum... minibitwa to byla czy cos wiekszego, kto robil tego pana tu? przyznac sie :) [+] NIEEEE 666 POST!
Udytzkey Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Światło odbite działa z normalmapami? W beta silniku niedzialaja shadery z radiosity, ale niedlugo wyjdzie nowa wersja to wtedy przetestuje i dam znac :) Mnie to nie martwi - mnie to cieszy :) :) Wichur - fajny pomysl, cos mi to przypomina, juz wiem MDK2
_michal Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Wichur - PH z filmu (z gry też) miał fartuch ze skóry otwarty z tyłu, a nie spódnicę. @ognisty - to ja robiłem :)
Wichur Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Wichur - PH z filmu (z gry też) miał fartuch ze skóry otwarty z tyłu, a nie spódnicę. tak? LOL w sumie ja nie wiem jak on wyglada tam z tylu... jako referke mam to zdjecie: http://gaygamer.net/images/122.jpg a zdjęc z tylu nie widzialem :D ale dzieki :D
Por@szek Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Film obejrzyj, screeny z sh tez pokaza co nieco, poszperaj takze fotek action figure z ph pomoga. Tylko wiesz ph jest kultem dla niektorych wiec lepiej sie postaraj ^^ Edit - okej nie bede taki, pare refek ;) http://fc03.deviantart.com/fs12/i/2006/295/a/6/Pyramid_Head_helmet_detail_by_CruftForce7.jpg http://cruftforce7.com/jim/media/JimCarlson_ph_costume.jpg http://lnx.krosis.com/mblog/pictures/silent_hill_wallpaper_pyramid_head.jpg http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=34681 http://www.conceptart.org/forums/attachment.php?attachmentid=173001&d=1185082424 http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/images/sh2_pyramid_head.jpg http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2006/09/PH%20-%20resized1.jpg http://picasaweb.google.com/laura.tache/ACEN2007Trev/photo#5064962294251857138 http://aritario.com/suggadug.html http://jou-rei.livejournal.com/ http://i16.photobucket.com/albums/b43/HeartsinDarkness/Pyramid_Head_by_jaybobcopy.png http://model.otaku.ru/review/figures/phead.flcl http://www.cutelucca.com/shfanart.html Mysle ze styknie ;)
Wichur Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Dzieki wielkie Por@szek.. styknie... zrobie 2 wersje :D z kaloszami i w sukni :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się