Skocz do zawartości

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Marioza

Ledyr, beka zawodowa, normalnie jest sliczna, extra kolorek i samo wykonanie texturki, az by sie chciało podłączyć do kranika :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ledyr, siedzisz cicho przez miesiąć i pokazujesz beczkę.. świetnie..

Beczka sama w sobie fajna cool, może bym ociupinkę wyostrzył texik drewna, ale to już make-up na siłę:p

 

A mój ludek ten sam, ale już prawie low-poly skończyłem:D

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

tak zwany odpad z taśmy produkcyjnej ;)

 

p3gv3.jpg

 

i siatki do poprzednich pecyn, 1 ,jak to mówi Klicek, nic specjalnego ;) 2 finalna ktorej juz nie zmieniam bo jest finalna :D

 

82631439yd1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem z nosem trafiłeś chyba najbardziej, może lekko płatki dziurek w górę (w miescu gdzie zrastają się z resztą twarzy) w stosunku do końca noska:)

 

Powinien mieć większą i szerszą mózgoczaszkę w stosunku żuchwy. I bardziej płaski, subtelniejszy podbródek. Wyższe czoło. Ogólnie ma bańkę w stylu Larry Larrer.

Dolną warę ma ociupinę większą niż górną a u Ciebie jest odwrotnie..

Pewnie jeszcze masa rzeczy, gdyby Kubi nie napisali wyżej, że to Putin to bym nie poznał:/

 

Technicznie nie mam pytań:p

No może poza jednym, jak robisz low? Retopo w zbrushu czy polymodeling?

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

"prawie" robi róznicę :D, a tak na serio albo pół serio, są to odpady z produkcji , z wczesnego etapu, zostawiam je czasem sobie na potem zeby z nich zorbic cos prywatnego na szybko bo na dłuze sprawy szkoda mi czasu albo po prostu nie chce mi sie zbytnio, ogolnie moze nie jest to speed bo zajmuje kilka godzin, hi ,low, textura koloru, pozatym zebym nie wiem ile przy tym siedzial i tak nie wydziergam podobizny takiej jaka bym chciał, wiec nie przemeczam zbytnie materiału ;)

 

Lewus low robie w maxie , zbrushowego retopo wogole sie nie tykam, bo to jakies nie porozumienie jest albo ja nie umiem z tego kozsytac, wrzucam do maxa level 2 lub 3 , baze z ktorej byla robiona głowa, pasuje ją ze wzorem "hi" tak aby była zgrana w miare idealnie, podmodelowuje tzn tam gdzie potrzeba dodaje jakies poly , optymizka, unfoldzik albo walec uv w maxie i do wypalania

stwierdzielm ze bede sobie trzaskal takie głowy na wzor istniejacych osob, w ktoryms momnecie podejzewam ze załape ocb i bede w stanie zrobic dobrą podobizne, to tak jak z portretem ołówkowym , cwiczonka w koncu przynoszą efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, no ćwiczonka Ci dobrze idą, ćwiczonka dużo dobre. Musisz mieć czasu dość sporo:)

 

Jeśli chodzi o retopo, ja lubie osobiście, bo jest klik klik klik, przyciąga się do siateczki fajnie. Trochę czasochlonne ale fajne, nie ma później dużo roboty z cagem do projekcji, detal z wyższych poziomów też jest na subdividach. Są minusy ale plusy też są.

 

W maxie mi tego brakuje co mają w mayce, przyciąganie wertexów do płaszczyzny innego obiektu, co przy retopologii się przydaje.

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

no czasu to ja za duzo nie mam, dlatego opierdzielam te pecynki na szybko po skoczonej pracy,

co do retopo, to powiedz mi do czego to wogle potrzebne oprocze tego co napsiales ze low dzieki temu mozna zrobic, wiem jeszcze ze przy obiektach ze skanera 3d to jest przydante, ale inne zastoswania nie przychodzą mi do głowy, bo jesli np cos poprawiac to lepjej od razu base mesha zrobic poprawnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co do basemesha to racja, ale jak rzezbisz z kulki lub ze zpheres i na pewnym poziomie zacznie Ci brakować poly a gdzie indziej siata będzie za gęsta a gdzie indziej za rzadka i przy kolejnym subdivie komp juz nie wyrabia to robisz retopo..

 

No zalezy jaki workflow, basemesh chyba lepszy, jesli chodzi o charakterki to okej jest, ale np, jak jakies dziwadlo modelujesz i potrzebujesz robic tweaki, rozciągać mocno ingerować w bryle, to pozniej sobie mozesz to w retopo zrekonstruowac.

 

Do speedów sie nadaje, jakby chciec jakis doodle dalej ciagnac, mozna poprawic topologie i przyoszczedzic poly do dalszych subdivow.

 

No jak napisalem, lubie osobiscie to narzedzie, bardziej mi odpowiada niz remodelowanie poly. Oczywiscie co do tweakowania np gotowej siatki glowy do modelu hi to masz racje.

 

Rozne srodki do roznych celów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ardeni, to nie jest już któraś śmierć Twojego dysku? W portfolio się chwaliłeś, że coś tam też nie skończyłeś bo dysk Ci padł:p

Może nie kupuj używanych dysków?

 

Iglak.. znaczy widłak w pytę. Jedziesz z texami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ten sam dysk tylko, że już raz uratowany, słowo byłego harcerza, że w przyszłym miesiącu kupie nowy ;)

A poza tym treningu nigdy dość :P Moze lubie zabijać dyski i zaczynac coś od nowa? :P

 

Widlaka właśnie mapuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw narzekał, że nie ma pracy, teraz narzeka, że ma za dużo..

No co Ty chłopie, nie stoisz w miesjcu, wpadając w rutynę wyrabiasz nabyty skill, tworzy się więc miejsce na nowe doświadczenia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie a po pracy można zawsze podłubać troszkę przy czymś co się podoba nie pracodawcy,a nam osobiście ;) Słuchając wiele bardziej doświadczonych osób i ich narzekań odnosnie tego,ze już dawno nic "dla siebie" nie robili można się troszke zdołować, ale z 2 strony skoro teraz "się chce" to czemu nie korzystać :)

 

Pozdr, jutro startuje z texturą :P niedługo zejdę do 1 pojazdu (~k trisów) na dobe (model plus mapowanie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wyeksportowac do jakiegoś edytore np 3d world studio i z tamtąd export do .map.

Zeby wyeksportowac do 3d world studio musisz najpierw z maxa wyeksportować do .x

uzywając np http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_downloads.aspx . pewnie jest milion razy łatwiejszy sposób, ale ja go nie znam.

pozdro

Dzieki, troche roboty by z tym bylo naszczescie nie ja to bede robil/:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sand:Nie ma czym się chwalić, 2 kolory + ao, nie ma sensu żebym to pokazywał. W sumie chciałem poćwiczyć mapowanie, reszta wyszła przez przypadek.

 

ps: Ardeni mnie tak zjechał ze boję się coś dalej dłubać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scottero, blur na dolnych drzwiach wypatrzyłem w porównaniu z resztą.

Tak jak Ex3 pisze, zacieki by się przydały, podmuróweczka jakaś może, może jaskółki gniazko uwiły pod daszkiem:D

 

Kotek, handheldowy będzie, do 500tris, mam nadzieję że mniej i 128tex. Kubi mnie namówił na silo więc wczoraj po oddaniu DW postanowiłem coś na luzie strzelić gwoli przyzwyczajania do interfejsu.

8a8cfa552782ab4a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności