Skocz do zawartości

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Szybkie podglady, tekstura zrobiona raczej na szybko, w modelu chodziło głównie o zbrusha i wypalenie w uniginie normalek.

05102008171141sp5.jpg

maskagazgt5.jpg

Szybki niebieskie, bo lubie :P

Miał być speed wiec narazie nie będę się nim bawił, pora na następne cosie. Przy dużych screenach wszystko takie bez jaj się okazuje.

Edytowane przez Ardeni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rób małe screeny:p

 

No fajne, ale z bumpen na gumie to przesadziłeś chyba, wchodzić w metal zaczyna, możliwe że to częściowo przez przetarte krawędzie.

 

Tak zauważyłem, to połączenie gumy z metalem, optymalny efekt można uzyskać ze zmapowanym glossem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bumpem jak specularem?

Bump jest całkiem spoko. Specular napewno za mocny, ale to zależy od rodzaju gumy. Highpoly super, teksturka metalu taka kiepska dosyć, to powinno być jakoś emaliowane, a nie oksydowane, i raczej by się obijało(farba by miejscami się tłukła) niż ścierało nie? Niema co wszystkiego brudzić.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no luzik, rozumiem odnosnie tekstury, jest blee itp, robiona była z rańca na kacu dla zabicia czasu, jak już wspominałem w całej zabawie chodziło o spróbowanie zbrusha z normalkami, niedługo polecą nastepne głowy podejrzewam, tylko jeszcze wymysle jakie :P

Edytowane przez Ardeni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

słonik fajny, o texturach juz powiedziano wsjo wiec nie ma co sie powtarzać, jedyno co to podoba mi sie i to bardzo sposob w jaki wypracowales sobie szkielka podobnie jak na pecynie nurka są bardzo klimatyczne jesli chodzi o kolor i wyswietlanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli tak oszczędasz poly to:

cięcie przez środek paki niepotrzebne,

za dużo poly na koła,

tylne koła zamiast robić podwójnych zrób jedno szerokie i na teksturce namaluj dwa.

na drzwiach można by oszczędzić i na dachu też

Fajny speedzik ogólnie;) obaczmy teksturkę bo mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razem z SoAdem zrobilismy sobie godzinną bitewke na wyciapany z kulki model o tematyce "rogacz-demon"

Ardeni:

rogaczfe1.jpgrogaczxu9.jpg

SoAd:

zbrushdocumenthr3.jpg

Bad Moon (Gościnnie pozamiatał :P - 30 min)

renddemona1zt4.jpg

 

Killstar powiedział ze pójde do małego pokoju jaknie zrobie lepiej i nie dostane sniadania wiec podziubałem jeszcze kawałek.

rogaczvt7.jpg

 

Zwycięzcą zostało zuo, ale fajnie było, zrobiłem swoją 3cią głowe w zbrushu w życiu :D

Edytowane przez Ardeni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

czeba troche przewietrzyć tu, wipek zalegający juz chyba 2 miechy, 3 skiny do niego pinupowe tyle ze nie pokonczone wiec sama pecynka narazie XD

 

ggggggggg11ado0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

proszę :o)

 

35657482ak9.jpg

 

bbbmx3.jpg

 

kubi zawiodę Cię, wiem, :D ,ale normala ni ma bo to ma być old scholik typowy wiec jest sam kolorek, texturkie jak cos to pokaze na finiszu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

donMario suuuper! jak zwykle

Robiłem sobie pierwszy gameartowy model i jestem ciekaw Waszej opinii co jest nie tak i takie tam. Model ma 7606 tris i normalkę 2048, col był prawie gotowy ale się poszedł ... i nie chciało mi się od nowa robić może kiedyś dokończę.

 

lowpolymodel1iv6.jpg

lowpolymodelwiredvf9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

i jeszcze raz senkju, zmotywowaliscie mnie zeby ją skonczyć :) a czy siata dziwna? nie poweldowana do konca bo juz mi sie nie chcialo ;)

 

Tomala ludek bardzo fajny tyle ze nie za duzą ma głowe ? wyglada na niskiego a moze to wina widoku nie frontowego?, łapki mi sie bardzo podobają , ryjek ma fajny i normal fajnie sie wyswielta, xnormal czy max jesli chodzi o smazenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te cztery fałdy na berecie wyglądają trochę dziwnie, dodatkowo kieszenie bez żadnych fałd wyglądają jak przyklejone. Reszta naprawdę super.

 

donMario - malowanie super, bardzo czyste i w fajnym stylu. Jedno co mi się rzuciło w oczy to fryzura. Wydaje mi się, że ładniej by wyglądała, gdyby włosy były bardziej przylizane, bo teraz (może to wina perspektywy) wygląda jakby miała puchacza w stylu Liszowskiej diabelekda4.gif Gdybyś delikatnie przyklapnął siatkę, wyglądałaby moim zdaniem ładniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

donMario- dzięki, racja z głową, to przez referkę na której był koleś że tak powiem niezbyt okazałej budowy ale to się przecież da łatwo naprawić ;)

Normalki wypalane w maxie bo żeby w xNormalu wyszły tak jak chciałem to i tak trzeba by było w maxie dobrze cage'a ustawić więc je od razu wypaliłem. xNormalowy normal się od maxowego jakością nie różni poza odwróconym zielonym kanałem(xNormal).

 

Kuba- dzięki, kieszenie drętwe to fakt ale na berecie zaprasowanym takie fałdy są robione celowo żeby się dało z okrągłego beretu po odpowiednim złożeniu i zaprasowaniu zrobić płaski.

 

A co sądzicie o samym modelu low poly nie za gęsta siatka? Chciałem to do jakiegoś fps'a zapodać może ut3 bo do ut2004 chyba nie wejdzie? Dzięki za komenty, pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

wiesz jesli robisz to dla siebie prywatnie tak całkowicie to luz, jesli planujesz robić z tym objazdówke jakąs po forach czy do folia to pewnie lepjeje by bylo poweldzić to dobrze, bo spokojnie tors i nogi mozesz mu zredukować o 1\3 bez wieszkysz strat, co do wrzucania do ut 3 to bez problemu podobnie do ut2004, choc tam niby oficjalny limt teoretyczny jest zdaje sie 4 k lub cos kolo tego ale bywaly juz postacie po 15 k i luz :) tyle ze wiadomo wtedy bez normali ale za to łatwiej chyba niz do ut3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he, nie, żadnych objazdówek nie będę robił bo i nie ma się czym chwalić ale tak dla siebie chciałem zobaczyć po prostu model w grze.

Zastanawiałem sie też czy nie jest przesadą modelowanie takich płaskich elementów jak np kieszenie czy szlufki skoro jest normalka. Ut2004 normalek nie obsługuje? Jak grałem w tą grę ostatnio to jeszcze nie wiedziałem co to normal mapy i nie pamiętam.

donMario, Kuba dzięki wielkie za wskazówki. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

wiesz co ciezko powiedziec jesli chodzi o kieszenie i szlufki itp elemnty, widywalem juz modele ktore mialy to zamodelowane wszsytko zalezy jak komu leży :D, w sumie fakt faktem ze jest normal i mozna to spokojnie zrobić na nim bez geometrii, a co do modelu jesli priv to spoko mozesz go ładowac do utka3, jeśli chcesz zeby byl grywalny to pewnie będzie troche z tym zabawy a jelsi tylko zeby miec wglad chocby w edytorze jako statik mesh to bez problmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności