Napisano 29 Grudzień 200717 l jak już kiedyś kiedyś wspominalem na gg - jest git, niczego się nie czepiam bo nie ma czego :P, a przy okazji zainteresowałem się XSI
Napisano 30 Grudzień 200717 l @M@Ti - przecież tam jest AO wypieczone do textur. Bez tego wyglądałby bardzo płasko. Oświetlenie FSXa pozostawia nieco do życznia, niestety. Thx Ardeni :)
Napisano 30 Grudzień 200717 l no no, fajna maszynka... :) empeck jak będzie już gotowy(z kolorową texturką) to pokaż jak wygląda w grze i zapodaj screena...
Napisano 30 Grudzień 200717 l OK, ale to jeszcze trochę potrwa :) Jak go skończę, to założę wątek. Za dużo z nim pracy, by WIPa zakładać, updaty byłby niezbyt często ;) Powyższy screen też jest ingame :) thx
Napisano 30 Grudzień 200717 l empeck planujesz jaką animacje tego sprzęta?? jeśli tak to chętnie bym zobaczył to w akcji... ;) jak coś to zapodaj podgląd animacji z viewer-a... :D Powodzenia!!! p.s. robisz moda dla siebie???
Napisano 30 Grudzień 200717 l Animacje będą typowe dla samolotu, sterowane przez engine i zależne od aktualnego zachowania. Animowane będą lotki, stery, klapy, trymery, chowane podwozie, zawieszenie, otwierana owiewka, śmigło, pilot, przyrządy w kabinie, itd. Samolot będzie w pełni flyable we Flight Simulatorze X. Viewera jako takiego to on (FSX) nie ma. Po prostu exportuję samolot do engine, skryptuję 'i tyle', hehe. Być może filmik 'promocyjny' zrobię przed premierą. Moda robię dla siebie, ale będzie on do ściągnięcia z mojej strony jak go skończę, jeśli ktoś posiada FSX to oczywiście będzie mógł nim polatać :) Zresztą, to juz jest mój drugi mod do Flight Simulatora. Jeden już wypuściłem.
Napisano 30 Grudzień 200717 l fajna sprawa! popieram takie działania... ;) byłem przekonany że robisz całość na kościach... :P nie robiłem takich rzeczy i mało wiem o modach do FSX... dużo roboty z pisaniem skyptów pod samolot??? - pytam z ciekawości
Napisano 30 Grudzień 200717 l fajna sprawa! popieram takie działania... ;) Hehe, thx. Ja nie tylko popieram, ale czynnie biorę udział, z resztą od zawsze promuję tutaj 'prawdziwy', że tak ujmę game art - czyli modele które docelowo trafiają do jakiejś gry/enginu. Po to przecież się je robi. byłem przekonany że robisz całość na kościach... :P nie robiłem takich rzeczy i mało wiem o modach do FSX... FSX wspiera animacje na kościach. Można zrobić na przykład giętkie skrzydła, jak w szybowcach. Ale większość 'sztywnych' obiektów jest po prostu ustawiana w hierarchię i animowana bezpośrednio na obiektach. Mniej to obciąża sprzęt, ponieważ animacje są na poziomie obiektów, nie vertexów. dużo roboty z pisaniem skyptów pod samolot??? - pytam z ciekawości Owszem. Trzeba zebrać wszystkie dane na temat samolotu, osiagi, wymiary, powierzchnie płatów, ciężar, rozłożenie mas, umiejscowienie i pojemność zbiorników paliwa, itd. to jest jedna część skryptowania. Trzeba też przygotować model lotu, czyli sposób w jaki samolot się zachowuje w wirtualnym powietrzu i przygotować tabele aerodynamiczne (nieco upraszczam). Można to zrobić ręcznie edytując specjalny binarny plik z modelem lotu, bądź użyć programu który zrobi to za nas - w tej sytuacji mamy nieco mniejszą kontrolę nad tym jak samolot lata, ale jest to łatwiejsze do zrobienia. Jest to oczywiście powiązane z powyższym skryptowaniem (czyli masami samolotu, itd.) Kolejna rzecz którą trzeba oskryptować, to przyrządy w kabinie. Wszystkie wskazówki, wyświetlacze, manetki, itd. Część tego typu skryptów jest w grze gotowa i po prostu można ich użyć, ale jeśli nasz addon ma niespotykane, bądź unikalne przyrządy, to trzeba je opisać samemu. Mój poprzedni samolot jest na stronie http://www.simhangar.com (są tam też linki do ściągnięcia), link do WIP'a mam w sygnaturce.
Napisano 30 Grudzień 200717 l Empeck podziwiam cię za zaangażowanie i umiejętności, więcej ludzi takich jak Ty przydałoby sie na tym forum :)
Napisano 30 Grudzień 200717 l Hehe, thx. Ja nie tylko popieram, ale czynnie biorę udział, z resztą od zawsze promuję tutaj 'prawdziwy', że tak ujmę game art - czyli modele które docelowo trafiają do jakiejś gry/enginu. Po to przecież się je robi. Zgadza się! Można zrobić modelik jednak pokazanie go w grze to już zupełnie inna sprawa. Również preferuje testowanie obiektów bezpośrednio pod silnikiem... Moda jeszcze żadnego nie robiłem, choć w przyszłości na pewno spróbuje swoich sił... P.s. Fajnie wygląda ten samolocik na stronie... ;) Jakie dałeś tam texturki?
Napisano 30 Grudzień 200717 l Dzięki ledyr :) Niestety czasu mało i nie jestem w stanie robić wszystkiego co bym chciał :) @floo, chyba tyle, nie pamiętam teraz dokładnie: 3x 1024x1024 - exterior, 3x 1024x1024 - kabina, 512x512 - pilot, 256x256 - śmigło w ruchu (śmigło w ruchu i statyczne to są dwa różne obiekty), 1024x1024 - decale, 512x256 - owiewka widoczna z kokpitu, 1024x1024 - zegary widoczne w kokpicie 256x256 - karabin maszynowy.
Napisano 31 Grudzień 200717 l OK, tu masz małe porównanie: Weź pod uwagę, że engine ma dynamicznie zmieniające sie pory dnia, oraz to, że samolot może latać praktycznie w każdej pozycji wliczając w to lot odwrócony. Nie mogę wypalić światła jak w jakimś budynku. Siata dla zainteresowanych:
Napisano 31 Grudzień 200717 l Rewela !! Empeck masz 6 z plusem, 2 nalewki i 5 win i jestes madafaka w tych samolotach to Ci trzeba przyznać XD , slicznikuto to juz wygląda mimo ze jeszcze texy nie skonczone
Napisano 3 Styczeń 200817 l Mario, mam nadzieję że się do tego zbytnio nie przykładałeś:p No ale przynać trzeba, że to coś nowego!:) W czym to tak widać te świecidełka? pozdro!
Napisano 3 Styczeń 200817 l empeck> widać różnicę :) CO nie zmienia faktu, że zwiększyłbym jeszcze trochę AO - nech to widać :)
Napisano 3 Styczeń 200817 l nie no ja to dopiero zaczołem, to ma być zawodnik neosumo z przyszłosci :D, a lampki tak sie swiecą łądnie w unreal3 enginie
Napisano 3 Styczeń 200817 l Model oczywiście jak na donMario przystało pierwsza klasa, trochę mi kolory nie pasują ale najważniejsze żeby się w engine'ie dobrze prezentowało.
Napisano 3 Styczeń 200817 l mi sie podoba tylko nie rozumiem znaczenia tej zieleni to jest farba bojowa jakaś ?
Napisano 3 Styczeń 200817 l zielone to pewnie krew! narazie nie wyglada jakos mega zajebujczo, ale znając Maria, to na koniec bedize tak wygladalo!:)
Napisano 3 Styczeń 200817 l to jest zabawa tylko, sam nie wiem czy wyjdze z tego cos dobrego czy nie, ukryty potencjał w tym widze ;), mozna rzec jest to wczesny wip, hehe zielen jak to zielen czasme moze byc a czasme nie, dopiero co sie pobawielm robiniem texury takze niewiem czy fialnie cos ztego zostanie, to taka koncpecja jest luzna
Napisano 3 Styczeń 200817 l Autor Mario jest swietnie, genialnie wrecz oprerujsz specularem, real jak nic :), co do disajnu mieszane uczucia ten guz najwiekszy mi nie lezy reszta super
Napisano 4 Styczeń 200817 l A mi design się podoba, środkowy cycek może mógłby być minimalnie mniejszy, ale tak też jest fajnie.
Napisano 4 Styczeń 200817 l hehe dzięki panowie, apropo dizajnu to ja nie mam głowy do wymyslania, a to co tutaj to po prostu zbrushowe zabawy, a ze spodobalo mi sie bo zobaczyłem w tym ukryte piękno :D to juz inna sprawa Ardeni prosze http://img110.imageshack.us/img110/1990/53262505hz1.jpg tyle ze tam nic nie ma , ot pare map po to aby sie wyswietliły na modelu w silniku, Empeck dzięki za cierpliwosć ;)
Napisano 5 Styczeń 200817 l donMario - fajny pomysl z tym modelem, ale chyba brakuje jeszcze goggle ;) Testowalem efekt radiosity w silniku i takie cos mi wyszlo:
Napisano 6 Styczeń 200817 l ostatnio zaczalem trzaskac, tak dla wprawy, prosty interior: te juz oteksturowane modele byly osobno robione, i dolaczane do sceny. Rozmiar txt to 512x512.
Napisano 6 Styczeń 200817 l Udytzkey - poka więcej screenów albo jakies video z silnika :) Tutaj dla porownania roznica tego efektu swietlnego, potem jak zaloze watek to bedzie wiecej :) Radiosity wylaczone: Radiosity wlaczone:
Napisano 7 Styczeń 200817 l Fake'ujesz to dodatkowymi światłami?? ;> hehehehe, niestety musze Ciebie rozczarowac, tutaj znajdziesz potwierdzenie: http://www.conitec.net/forecast.htm, jak chcesz to moge wrzucic male demo dopiero po ~23h, ale jeszcze niestabilne, dlatego ze jest to beta :)
Napisano 7 Styczeń 200817 l wichur - gdzies juz to widzialem na tym forum... minibitwa to byla czy cos wiekszego, kto robil tego pana tu? przyznac sie :) [+] NIEEEE 666 POST!
Napisano 8 Styczeń 200817 l Światło odbite działa z normalmapami? W beta silniku niedzialaja shadery z radiosity, ale niedlugo wyjdzie nowa wersja to wtedy przetestuje i dam znac :) Mnie to nie martwi - mnie to cieszy :) :) Wichur - fajny pomysl, cos mi to przypomina, juz wiem MDK2
Napisano 8 Styczeń 200817 l Wichur - PH z filmu (z gry też) miał fartuch ze skóry otwarty z tyłu, a nie spódnicę. @ognisty - to ja robiłem :)
Napisano 8 Styczeń 200817 l Wichur - PH z filmu (z gry też) miał fartuch ze skóry otwarty z tyłu, a nie spódnicę. tak? LOL w sumie ja nie wiem jak on wyglada tam z tylu... jako referke mam to zdjecie: http://gaygamer.net/images/122.jpg a zdjęc z tylu nie widzialem :D ale dzieki :D
Napisano 8 Styczeń 200817 l Film obejrzyj, screeny z sh tez pokaza co nieco, poszperaj takze fotek action figure z ph pomoga. Tylko wiesz ph jest kultem dla niektorych wiec lepiej sie postaraj ^^ Edit - okej nie bede taki, pare refek ;) http://fc03.deviantart.com/fs12/i/2006/295/a/6/Pyramid_Head_helmet_detail_by_CruftForce7.jpg http://cruftforce7.com/jim/media/JimCarlson_ph_costume.jpg http://lnx.krosis.com/mblog/pictures/silent_hill_wallpaper_pyramid_head.jpg http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=34681 http://www.conceptart.org/forums/attachment.php?attachmentid=173001&d=1185082424 http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/images/sh2_pyramid_head.jpg http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2006/09/PH%20-%20resized1.jpg http://picasaweb.google.com/laura.tache/ACEN2007Trev/photo#5064962294251857138 http://aritario.com/suggadug.html http://jou-rei.livejournal.com/ http://i16.photobucket.com/albums/b43/HeartsinDarkness/Pyramid_Head_by_jaybobcopy.png http://model.otaku.ru/review/figures/phead.flcl http://www.cutelucca.com/shfanart.html Mysle ze styknie ;)
Napisano 8 Styczeń 200817 l Dzieki wielkie Por@szek.. styknie... zrobie 2 wersje :D z kaloszami i w sukni :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto