Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No... i tyle. Mi hasło bitwy z miejsca skojarzyło się z małym ptaszkiem a że nie mam zamiaru moczyć "materiałów referencyjnych" w zimnej wodzie przed modelowaniem wybrałem kolibry. Piękne są, małe są, podejście bez finezji i subtelności- wszystko pasuje.

  • Odpowiedzi 129
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Mi hasło bitwy z miejsca skojarzyło się z małym ptaszkiem a że nie mam zamiaru moczyć "materiałów referencyjnych" w zimnej wodzie przed modelowaniem wybrałem kolibry.

Ale sobie wkręcasz....po co ta zimna woda :P

 

Fajny temat, powodzenia :]

Napisano

Piotrek- żebym jeszcze ja miał koncept...

 

Black_gopher- to raczej ja mam konkurenta- byłem pierwszy :P. W każdym razie- powodzenia.

Gość Raffaello
Napisano

RK życzę powodzenia w modelowaniu piórek! no i powiedz coś więcej na temat konceptu, jezeli możesz.

pozdro

Napisano

Proto- dzięki za kompliment ale profesjonalistów od HP to raczej w innym topicu szukaj- ja w tej dziedzinie amator jestem.

Napisano

Dzięki za dobre słowo. Co do gubienia- a niech się gubi, póki co i tak nie bardzo jest się czym chwalić.

 

Upozowany ptaszek- baza do hp.

Napisano

baza do hp? no chyba nie bedziesz piórek modelował :D? Fajny masz wogole klimat, tu lilia, tam chiny, tu koliberek. Jest spoko, myśle ze nieduzo mu brakuje do końca, tak na moje oko. Dużo sie da wycisnąć z posta jeszcze ;)

Napisano

no... tego... taki miałem zamiar :D. Dojdą jeszcze kwiaty, coś w tle, motion blur tu i tam- muszę pomęczyć bo jak patrzę na to co wszyscy robią to przerażenie mnie bierze- wszędzie rozmach i zacięcie że nic tylko papierową torbę na łeb...

Napisano

Cieszę się jeśli może się podobać.

 

Nowe materiały, poprawiona textura, trochę posiedziałem nad ustawieniami światła. Jutro do dodania pierze (które IMO wygląda jak jakaś sierść), animacja skrzydeł do motion bluru i poprawki tekstur żeby nie śmierdziały cyfrą

Napisano

twoje pracki jak zawsze zrzucaja czapki z glow, dla mnie juz jest full wypas rarytas ale znajac ciebie to wycisniesz z tego 200%, az strach sie bac :) jest super

Napisano

Koliberek wypas. Powiem ci, że przy takim modelu nie trzeba zapychać sceny niepotrzebnymi elementami. Cały problem polega na zrobieniu dobrego shaderka dla piórek. Mnie podobny problem czeka za zrobieniem shaderka chityny na pokrywy skrzydełek mojego robaczka. Te shaderki powinny być w sumie bardzo podobne, to znaczy w podobny sposób mienią się kolorkami zależnie od konta padania promieni słonecznych.

Napisano

Dzięki Panowie. Co do nóżek- jak widać w załączniku nie wszystkie kolibry wiedzą o tych wypustkach... ;)

 

Simple Man- chyba będę miał trochę łatwiej bo planuję dać skrzydełka rozmazane ruchem więc shaderek trochę będę mógł odpuścić ("1001 pomysłów jak zrobić i się nie narobić") ale masz rację- takie sceny są i łatwiejsze i trudniejsze. Dla mnie to jedyna opcja bo bardziej skomplikowanych nie umiem budować. Ot- upośledzenie. ;)

Gość spokojny
Napisano

no ciekawie się zapowiada :)

Napisano

słodko to wygląda....hmm jak bym sie czepił to tych "piórek" 0 de facto wyglądają troche pancerzykowo ,jakby ze stali czy czegoś;P

podbrzusze i kwiatek wypas:)

hej

Napisano

Jasne że zdjęcie- żeby pokazać jakie łapki mają kolibry. Przecież nie walnąłbym tak z gruchy całej kompletnej pracy bez wipów ;).

Napisano

A możliwe... dłubię sobie kwiatki, ptaszka odłożyłem póki co na bok- prawdopodobnie zrobię go potem od nowa.

 

No dobrze, upload nie działa. Robię kwiatki. Są niebieskie. :)

Napisano
No... o mnie też tak mówili... do czasu. Teraz już przestali.

 

dobre, dobre :)

 

też myślałem przy wyborze tematu nad czymś podobnym ale odstraszyło nie to że taka praca musi być fotoreal żeby był efekt - ciekaw jestem Twojej realizacji ale pewnie dasz rade. powodzenia

Napisano

Pewnie poprawię- póki co ciągle nie mam obrazu całej sceny.

 

Kwiatek przed zagęszczaniem siatki i rzeźbieniem sculptem.

Napisano

Chyba jeszcze podłubię. Wiesz- w scenie nie będę miał za wielu elementów więc musze zrobić co mogę żeby je dopracować.

 

Przezroczystość spaprałem póki co.

Napisano

DOF zostawię na koniec bo to strasznie muli renderer- póki co mój główny problem to kompozycja wszystkiego... Potrzebny mi będzie w miarę jednolity dywan z tych kwiatków albo kolumna- jeszcze nie wiem.

Napisano

Pierwszy test w pionowym układzie. Shader płatków ciągle leży i kwiczy- wyglądają jak papierowe. Chyba zmienię też kolory na mój ulubiony zgrzytliwy zestaw różowo zielony.

Napisano

No ptaszka będę akurat robić w 70% od nowa ale cieszę się że się podoba.

 

Wróciłem do moich zmagań z "trudnymi" kolorami- poprzednio nie wszło (chociaż IMO tam fatalnie spaprałem wodę, nie mówiąc o tym że nie miałem tak naprawdę pomysłu na nic poza postacią), może tu uda się jakoś zgrać. Zielenie, róże, fiolety- zestaw "kochamy Barbie". Żeby nie było nudno.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności