Mat Berserk Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 Mam zamiar zrobić Antpolis :) . Będzie to miasto mrówek które będą wysoko rozwiniętą cywilizacją. Dołanczam rendery narazie tylko mrówke. Polski opis: Ktoś na jednym z internetowych serwisów informacyjnych powiedział "Popatrz na mrówkę i zastanów się czy to jest też życie?", Ja moją pracą chce odpowiedzieć na to pytanie: otóż tak. Chciałem utożsamić mrówki z ludźmi aby pokazać że one mimo tego że są takie małe że ich często nawet nie zauważamy są piękne i też żyją english description : Someone on one of internet informative services said "Have a look at an ant and think, is this life also?"I want to answer on this question in my work: namely so. I wanted to identify ants with people to show that they even though , that they are such small so we often even don't notice their beautiful we don't see them but they are really wonderful and live as well. Najnowszy render : link http://www.mateuszpage.yoyo.pl/nareszcie.jpg
chveti Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 Dobrze , że powiedziałeś , że to mrówka. Sugeruję spojrzeć na inne mrówki w tej bitwie i zrobić nowy model :)
Levus Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 Ja tam będę kibicował!! Tylko dużo szczegółów będziesz musiał wymęczyć.. jak mrówków! Powodzenia!
JohnZi Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 nazwa miasta lepiej brzmiala by antopolis:D hehe no a mrowke to rzeczywiscie lepiej od nowa zrobic:} powodzonka
KryHoo Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 Bardzo fajny pomysł z miastem mrówek. Wrażenie napewno zrobi duża ilość szczegółów oraz ich spójna kompozycja. Jeżeli zdecydujesz się stworzyć od początku model mrówki, pamiętaj o tym, że być może na planie tych mrówek będzie bardzo dużo i żeby zrobić wersję bardzo low-poly, którą będzie widoczna z daleka. Nie wiem jaką kompozycję planujesz umieścić w kadrze, ale jeśli mrówek będzie "po horyzont" te najbardziej odległe możesz umieścić na plane'ach z texturą z alphą. Pamiętaj by dobrze zarządzać sceną z wysokim budżetem polygonów :)
Mat Berserk Napisano 18 Marzec 2007 Autor Napisano 18 Marzec 2007 Ostatnio kompletnie nie miałem czasu ale wreszcie dorwałem się do blendera. Zmieniłem głowe i odwłok.
Gość saarin Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Heh, kolejna praca z mrowkami w roli glownej. To troche jak mala bitwa...
Mat Berserk Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Napisano 5 Kwiecień 2007 No nareście mam czas, nie musze chodzić do szkoły bo są ferie. Oto efekt mojej dzisiejszej pracy. PS. Nieźle jak na prace ucznia 1 kasy Gimnazjum:cool: ??
Master Kiełbaster Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 PS. Nieźle jak na prace ucznia 1 kasy Gimnazjum:cool: ?? nie. póki co wizja jest anachroniczna a nie futurystyczna... wygląda jak z przed 20 lat.
Mat Berserk Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Napisano 5 Kwiecień 2007 Spoko narazię się rozkręcam, a poza tym chodzi mi o futurystyczność dla mrówek a nie ludzi.
Mat Berserk Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Napisano 6 Kwiecień 2007 No to następny render. Nie wiem co jeszcze można dodać. Co potrzebne takim "postępowym" mrówkom?
Eden-3d Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 witam mrowki mieszkajace w blokach z wielkiej plyty? to miasto nie wyglada na wysoko rozwinieta cywilizacje tylko jak zwykle polskie blokowisko(przypomina :P) , okragle drzewa tez srednio pasuja , brak jakiejs spojnosci , czemu okna sa krzywe? postaraj sie poprawic bledy , a bedzie dobrze ,,pozdrawiam i powodzenia zycze
Valery Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 Nie wiem co jeszcze można dodać. Co potrzebne takim "postępowym" mrówkom? to nie jest kwestia tego co dodać. popraw to co już masz. a właściwie wymień na nowe. bo na razie to modeling - dno, texturing tak samo i nie tłumacz sobie w ten sposób że jesteś uczniem klasy pierwszej gimnazjum to masz prawo odwalać lipe. nikogo nie obchodzi ile masz lat, co na forum było wałkowane już dużo razy. musisz wziąść się w garść i wszystko co robisz, musisz robić porządnie. najpierw wymodeluj, potem textury, na końcu wal rendery. bo na razie wrzuciłeś kilka boxów, kulek i mrówek i to wszysko życzę wytrwałości i powodzenia
pecet Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 ten render wygląda jakby to miał być szkic całej pracy :/ jak dla mnie to wygląda bardziej jak "wielkie mrówki w mieście" niż "futurystyczne mrowisko". Ten temat trzeba by było jakoś ambitniej rozwiązać, bo przy takim koncepcie nawet dobre modele i textury mogą nie wystarczać... podsumowując...jak dla mnie wszystko jest do duu... (prócz tematu, bo można z niego dużo wyciągnąć)
Mat Berserk Napisano 27 Kwiecień 2007 Autor Napisano 27 Kwiecień 2007 Eh.. nie umiem robić grafiki 3D ale ostatnio sie przymusiłem i zmieniłem koncepcje mrówki na bajkową i temam na "mrówki to też ludzie".
tadzio Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 wiesz tak troszke nie bardzo... nie mowie tego by Cie zniechecic, tylko no... slabe to troszke... sluchaj tego co Ci Valery powiedzial. POzdrawiam serdecznie i powodzenia. tadzio
naeq Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 wow, rozwalające szczerze powiem :D Ten DOF :D
Mat Berserk Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Napisano 29 Kwiecień 2007 No to kolejny render. Narazie to moje pierwsza praca w bitwie i pierwsze więklsze przedsiemwźięcie. Dopiero sie uczę i dlatego prosze o wyrozumiałość. Wiem że nie będe na podium ale zawsze trzeba walczyć i dać z siebię wszystko. Wiele żeczy się dzięki tej bitwie nauczyłem i może jkiedyś będe dobrym grafikiem 3D. PS. Te misie są chołdem dla mojej ulubionej przytulanki z dziecinstwa :D . PS2 ta "Pani Mrówka" jest stylizowana na dodę :D
Master Kiełbaster Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Naucz się przy okazji poprawnej pisowni... Kompozycja pracy wymiata :*
piksar Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 PS2 ta "Pani Mrówka" jest stylizowana na dodę :D haahahhhahhahhaha leże.........
krzyhhh Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 nom... lekkie podobieństwo do dody jest Oo xD dodaj jakiegoś bumpa (wypukłości) na ulicę i będzie git
Mat Berserk Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 Kurcze nie moge sobie poradzić z dodaniem wypukłości ale jeszcze dzisiaj popracuje.
krzyhhh Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 wzmocnij cienie albo zaświeć bardziej z góry - bo wyglądają jak by lewitowały hm.. doda lata na pewno.. po cieniu widać - ma pewne przesunięcie (jej mąż tak samo :) )
ETA Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Fajne, Doda wymiata :D. Nie wiem czy to był zamierzony efekt... ale wygląda tka jakby te mrówki stały na jakiejś makiecie:).
Mat Berserk Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 Najnowszy render ale chyba sie juś nic nie zmieni.
patry Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 No cóż... jest słabo :/ Ale jesteś początkujący i widać, że się dużo napracowałeś przy modelingu, materiałach i oświetleniu :) Za kilka lat pewnie będziesz wymiatał na forum :D PS tak z ciekawości zapytam - jaki czas renderu?
krzyhhh Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Mat Berserk: pewnie nie zawojujesz na tej bitwie , bo praca raczej słabiutka. Jesteś jednak początkującym... więc grunt nie poddawać się a będziesz kiedyś wymiatać. pamiętaj tylko aby każda kolejna praca była coraz lepsza ;) ps. zachowaj te prace .. Twoje początki itp :) mówie Ci.. po paru latach ma się nie zły ubaw .. :p
Mironeczek Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Super poczucie humoru! :D pracka pod kilkoma względami bardzo miła. no i oczywiście Doda wymiata :)
tadzio Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Doda, doda zrob nam.... No i jedziesz dalej z ta pracka;) pozdr
Mat Berserk Napisano 23 Maj 2007 Autor Napisano 23 Maj 2007 No to już skończyłem, chciałbym podziękować wszysktkim któży komętowali moją pracę pozytywnie i tych któży nie dokońca ;). Dzięki tej bitwie wiele się nauczyłem i życze wszystkim powodzenia.
Orangegraphics Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 w sumie nawet mi się podoba. a najbardziej zdrowe podejscie do tematu, spokoj i brniecie według i do obranego celu;) powodzenia w dalszej przygodzie z 3d
Rekomendowane odpowiedzi