Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam zamiar zrobić Antpolis :) . Będzie to miasto mrówek które będą wysoko rozwiniętą cywilizacją. Dołanczam rendery narazie tylko mrówke.

 

Polski opis:

Ktoś na jednym z internetowych serwisów informacyjnych powiedział "Popatrz na mrówkę i zastanów się czy to jest też życie?", Ja moją pracą chce odpowiedzieć na to pytanie: otóż tak. Chciałem utożsamić mrówki z ludźmi aby pokazać że one mimo tego że są takie małe że ich często nawet nie zauważamy są piękne i też żyją

 

english description :

Someone on one of internet informative services said "Have a look at an ant and think, is this life also?"I want to answer on this question in my work: namely so. I wanted to identify ants with people to show that they even though , that they are such small so we often even don't notice their beautiful we don't see them but they are really wonderful and live as well.

 

Najnowszy render :

 

link http://www.mateuszpage.yoyo.pl/nareszcie.jpg

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 6,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobrze , że powiedziałeś , że to mrówka. Sugeruję spojrzeć na inne mrówki w tej bitwie i zrobić nowy model :)

Napisano

Ja tam będę kibicował!!

Tylko dużo szczegółów będziesz musiał wymęczyć.. jak mrówków!

Powodzenia!

Napisano

nazwa miasta lepiej brzmiala by antopolis:D hehe no a mrowke to rzeczywiscie lepiej od nowa zrobic:} powodzonka

Napisano

Bardzo fajny pomysł z miastem mrówek. Wrażenie napewno zrobi duża ilość szczegółów oraz ich spójna kompozycja.

 

Jeżeli zdecydujesz się stworzyć od początku model mrówki, pamiętaj o tym, że być może na planie tych mrówek będzie bardzo dużo i żeby zrobić wersję bardzo low-poly, którą będzie widoczna z daleka. Nie wiem jaką kompozycję planujesz umieścić w kadrze, ale jeśli mrówek będzie "po horyzont" te najbardziej odległe możesz umieścić na plane'ach z texturą z alphą.

 

Pamiętaj by dobrze zarządzać sceną z wysokim budżetem polygonów :)

Napisano
  • Autor

Ostatnio kompletnie nie miałem czasu ale wreszcie dorwałem się do blendera. Zmieniłem głowe i odwłok.

Napisano

Heh, kolejna praca z mrowkami w roli glownej. To troche jak mala bitwa...

Napisano
  • Autor

No nareście mam czas, nie musze chodzić do szkoły bo są ferie.

Oto efekt mojej dzisiejszej pracy.

PS. Nieźle jak na prace ucznia 1 kasy Gimnazjum:cool: ??

Napisano
  • Autor

No to następny render. Nie wiem co jeszcze można dodać.

Co potrzebne takim "postępowym" mrówkom?

Napisano

witam

mrowki mieszkajace w blokach z wielkiej plyty? to miasto nie wyglada na wysoko rozwinieta cywilizacje tylko jak zwykle polskie blokowisko(przypomina :P) , okragle drzewa tez srednio pasuja , brak jakiejs spojnosci , czemu okna sa krzywe? postaraj sie poprawic bledy , a bedzie dobrze ,,pozdrawiam i powodzenia zycze

Napisano
Nie wiem co jeszcze można dodać.

Co potrzebne takim "postępowym" mrówkom?

to nie jest kwestia tego co dodać. popraw to co już masz. a właściwie wymień na nowe. bo na razie to modeling - dno, texturing tak samo

i nie tłumacz sobie w ten sposób że jesteś uczniem klasy pierwszej gimnazjum to masz prawo odwalać lipe. nikogo nie obchodzi ile masz lat, co na forum było wałkowane już dużo razy.

musisz wziąść się w garść i wszystko co robisz, musisz robić porządnie. najpierw wymodeluj, potem textury, na końcu wal rendery. bo na razie wrzuciłeś kilka boxów, kulek i mrówek i to wszysko

życzę wytrwałości i powodzenia

Napisano

ten render wygląda jakby to miał być szkic całej pracy :/ jak dla mnie to wygląda bardziej jak "wielkie mrówki w mieście" niż "futurystyczne mrowisko". Ten temat trzeba by było jakoś ambitniej rozwiązać, bo przy takim koncepcie nawet dobre modele i textury mogą nie wystarczać... podsumowując...jak dla mnie wszystko jest do duu... (prócz tematu, bo można z niego dużo wyciągnąć)

Napisano
  • Autor

Eh.. nie umiem robić grafiki 3D ale ostatnio sie przymusiłem i zmieniłem koncepcje mrówki na bajkową i temam na "mrówki to też ludzie".

Napisano

wiesz tak troszke nie bardzo...

nie mowie tego by Cie zniechecic, tylko no...

slabe to troszke... sluchaj tego co Ci Valery powiedzial.

 

POzdrawiam serdecznie i powodzenia.

tadzio

Napisano
  • Autor

No to kolejny render. Narazie to moje pierwsza praca w bitwie i pierwsze więklsze przedsiemwźięcie. Dopiero sie uczę i dlatego prosze o wyrozumiałość. Wiem że nie będe na podium ale zawsze trzeba walczyć i dać z siebię wszystko. Wiele żeczy się dzięki tej bitwie nauczyłem i może jkiedyś będe dobrym grafikiem 3D.

PS. Te misie są chołdem dla mojej ulubionej przytulanki z dziecinstwa :D .

PS2 ta "Pani Mrówka" jest stylizowana na dodę :D

Napisano
PS2 ta "Pani Mrówka" jest stylizowana na dodę :D

 

haahahhhahhahhaha

leże.........

Napisano

nom... lekkie podobieństwo do dody jest Oo xD

 

dodaj jakiegoś bumpa (wypukłości) na ulicę i będzie git

Napisano

wzmocnij cienie albo zaświeć bardziej z góry - bo wyglądają jak by lewitowały

 

hm.. doda lata na pewno.. po cieniu widać - ma pewne przesunięcie (jej mąż tak samo :) )

Napisano

Fajne, Doda wymiata :D. Nie wiem czy to był zamierzony efekt... ale wygląda tka jakby te mrówki stały na jakiejś makiecie:).

Napisano

No cóż... jest słabo :/

Ale jesteś początkujący i widać, że się dużo napracowałeś przy modelingu, materiałach i oświetleniu :) Za kilka lat pewnie będziesz wymiatał na forum :D

PS tak z ciekawości zapytam - jaki czas renderu?

Napisano

Mat Berserk: pewnie nie zawojujesz na tej bitwie , bo praca raczej słabiutka.

Jesteś jednak początkującym... więc grunt nie poddawać się a będziesz kiedyś wymiatać.

pamiętaj tylko aby każda kolejna praca była coraz lepsza ;)

ps. zachowaj te prace .. Twoje początki itp :) mówie Ci.. po paru latach ma się nie zły ubaw .. :p

Napisano
  • Autor

No to już skończyłem, chciałbym podziękować wszysktkim któży komętowali moją pracę pozytywnie i tych któży nie dokońca ;). Dzięki tej bitwie wiele się nauczyłem i życze wszystkim powodzenia.

Napisano

w sumie nawet mi się podoba. a najbardziej zdrowe podejscie do tematu, spokoj i brniecie według i do obranego celu;) powodzenia w dalszej przygodzie z 3d

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności