mort Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 polon kamera tragiczna, timing animacji też trochę suxx. po pierwszych paru sekundach odechciało mi się oglądać długiej reszty. sorki, wg mnie nieudane toto jest.
polon Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 polon kamera tragiczna powiem ci ze też tak uważam - kadry straszne - ale nie jestem wstanie już tego lepiej ustawić,nie mam do tego wyczucia - nie wiem jak sie powinno kadrować a już nie zdąże zasięgnąc wiedzy na ten temat, zaczalem nawet wątek o kadrowaniu ale nic z tego nie wyszło, jeśli masz jakiś pomyśł, ablo ktokolwiek też, to niech śmiało pisze, póki jeszcze moge poprawić!
tomdv Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 Wodzumarcin: Gratuluję myszki i pająka. Myszki w szczególności. Jeśli to wszystko Blender to... Pełen podziw.
polon Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 witam, ukonczylem mój filmik, nie mam odwagi wrzucić go do innego wątku bo choć jestem z niego dumny to jednak ... a sami zobaczcie http://pl.youtube.com/watch?v=v-8M9BV9dzE
SzyQ Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Przygotowania do stworzenia jakiejś scenki. Nie do końca jeszcze ją przemyślałem. Puki co postać gotowa wg mnie do wkomponowania w jakieś zdjęcie, ewentualnie filmik (nie wiem czy poradziłbym sobie z kamerami). Riggi i animacje do trax editora (maya) już porobiłem. Zostało teraz jakoś tego wykorzystanie. greetz http://pl.youtube.com/watch?v=4xEaY4h3Pp0 P.s. Ogon i cienie skaszanione.
floo Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 pomysł ciekawy, wykonanie nawet nawet... jednak ta kolorystyka mnie nie przekonuje, co w moim odczuciu psuje efekt... Powodzenia w dalszych pracach... ;)
adrian2608 Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Teścik ,brak kilku bajerów ,ale nie przykładałem sie zbytnio chciałem tylko sobie potestowac czy potrafię zrobić taki efekt .
Shogun 3D Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Euch... ten traktor - pająk to zerżniete. Byla kiedyś taka grafa z rózowym traktorem który bawił sie oponą... Gdzies to mam, musiałbym poszukać.
Kris_R Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Zerżnięte czy nie.. to w końcu ćwiczenie warsztatowe... adrian2608 jasno napisał, że chciał sprawdzić czy potrafi taki efekt osiągnąć. Myślę, że wyszło ok.
La R Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Tak z nudów sobie partikle w zasięgu pól sił :] http://pl.youtube.com/watch?v=EsJUUPW7zvM&fmt=18
floo Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 deshu było by całkiem nieźle, tyle że brakuje płynności w ruchach kamery... :) La R ale zakręcone:P fajne
floo Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 taka sobie animacja jak se chłopek biegnie... :P http://chernobylstudio.com/run.mov
SEB Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 Moim skromnym zdaniem biodra sa za sztywno, wyglada jakby mial jakas chirurgiczna wstawke ;]. Pozdrawiam.
floo Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 zgadza się... ;) bo on ma sztuczne biodro... :P poprawi się!! dzięki!
SEB Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 Floo ... eheheheh dobre ;). W sumie to nie jest smieszne biedny "model", wyslij go na rehabilitacje.
floo Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 specjalnie dla ciebie, bioderka... :D http://chernobylstudio.com/run_2.mov
floo Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 jak możesz wrzuć animacje na jakiś serwer, łatwiej wtedy ocenić i powiedzieć co i jak... szkoda że taka mała rozdzielczość...
SUPER_OkO Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 Ciekawy pomysl. Animka traci troche na sztywnym ruchu samego spidi-Tractora. Te zakonczenie z maluszkiem troche dziwne.. bardziej pokazuje mozliwosci.. samego wgniotu niz wiekszy sens co chciales przekazac. Bo rozumiem.. maluszek na poczatku uciekal przed spidiTractorem.. a pozniej sobie podjechal.. i co i dal sie zgniesc od tak???? Sie to nie trzyma kupy. Tak czy siak.. ciekawy pomysl widac, ze duzo pracy w to wlozyles.. takze mam nadzieje, ze dokonczysz.. znajdziesz renderfarme i skonczysz to. Powodzenia
animator Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 ja proponuje zmienić animacje samego chodzenia traktora. głównie chodzi o to że jak idzie musi dotykać trzema nogami (bo nie utzymał by równowagi) i tylko przez krutki moment odrywa tą trzecią tak że wtedy są dwie, ale zaraz tamta znowu potpiera samochud i tak w kółko
floo Napisano 30 Kwiecień 2008 Napisano 30 Kwiecień 2008 Wodzumarcin może warto nadać kolory tym maluchom, bo przyznam że pomyślałem o tym tak samo jak SUPER_OkO... co do download to nie bardzo jest wygodne... "Aby ściągnąć ten plik, musisz być zalogowany. Możesz to zrobić tutaj. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz się zarejestrować zupełnie za darmo." tak jako ciekawostkę dodam że jeśli tworzy się historię(w animacji) to powinna mieć sens i być zrozumiana... powiedział to ktoś z firmy Pixar... co do samej animacji: maluszek mógłby zrobić jakiś bardziej efektowny unik, tym bardziej że widzi go znacznie wcześniej... może jakieś dachowanie, to będzie wiadomo że to autko już odpadło z gry... praktycznie zero reakcji na potencjalne zagrożenie, po tym jak dostał w blachy, nie zwraca uwagi idzie do przodu... (samo unoszenie jest reakcją jakby dostał z czegoś większego, a nie czymś takim) chyba powinien się odwrócić w stronę kamerzysty... rozumiem to tak że tamtemu maluszkowi darował a tego to już zepsuje tak dla jaj??? nie kumam do czego jest ten robot??? czemu on się zatrzymał a nie ucieka??? podjechał jakby specjalnie do sprasowania... sam system poruszania się robota nie jest adekwatny do jego wyposażenia, jeśli mówimy tutaj o chęci uzyskania pewnego stopnia realizmu, który jest nawet w bajkach... dobry przykładem z natury może być poruszanie się pająka, choć ma często więcej łapek to chodzi o poruszanie się... mówiąc wprost, na dwóch się nie da, i było by ciekawiej gdyby poruszał się raz za razem... jest również zbyt statyczne poruszanie, brakuje mi dynamiki w tej akcji, jakieś przyśpieszenie w momencie gdy zbliża się do kamery... nie bardzo odczuwam czego chce sam kamerzysta, gdzie również brakuje mi reakcji... jaki ma sens ta prowokacja??? chęć uzyskania dobrego ujęcia??? zaczepki??? żeby było jasne, nie czepiam się tylko chce pomóc... projekt i pomysł bardzo mi się podoba i ma potencjał... mam nadzieje że weźmiesz się ostro do roboty:P, dopracujesz historię, samą animkę, później materiały dźwięki, efekty i dobry render(może nocą :D) to będzie coś wypasionego... Później wysłać na jakiś konkurs... :) powodzenia!!!! edit: tutaj masz przykładową animacje http://blenderunderground.com/2007/12/19/panther-cannon-walker/
floo Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 mam nadzieje że pomogłem... ;) jeśli chodzi o pająka to animacja jest dla sześciu nóg, a dla czterech będzie wyglądać inaczej... jak pająkowi wyrwiesz dwie nóżki to też nie będzie chodził normalnie i straci swoją sprawność... nie należy kopiować ruchów, tylko brać przykład z natury, jakieś referki i dodawać więcej dynamiki, tak aby ruchy były bardziej wyraziste... itp.. powodzenia w dalszych pracach... ;)
zioło Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 kilka kroków http://www.stronki.pl/tomek/speed/walkcykle01.avi
floo Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 zioło trzeba jeszcze popracować... ;) bardziej ugnij nogi w kolanach, bo jakiś sztywny jest... jego noga w 2 sekundzie ->> ałaaa :P poźniej prawa też nie bardzo... ogólnie porusza zbyt flegmatycznie... mało naturalnie... i jeszcze nogi jak się prostują to jest wrażenie jakby mu wyskakiwały... popracuj jeszcze... pozdrawiam!!! powodzenia!
noiprox Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Moje trzecie podejście do animacji w 3dmaxie, kolos kucający i przyglądający się człowieczkowi http://www.speedyshare.com/883633487.html Mam problemy z bipedem, mianowicie nie wiem jak ustawić w nim, żeby stopy albo dłonie, kiedy przenoszę biodra, zostawały w miejscu w którym są. I czasem nie mogę bipeda poruszać w pionie. Korzystam ze standardowego bipeda, jeśli ktoś ma jakieś propozycje to chętnie skorzystam :)
zioło Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 zablokuj stope poprzez wcisniecie przycisku "set planted key" w motion, zakladka "key info".
Tomasz_87 Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 No to moze i ja cos wrzuce to jest moja pierwsza aniamacja wykonana jakis czas temu, nie malem jeszcze wtedy skanera i nie mialem jak zeskanowac. do dzisiaj zachowalo sie tylko kilkanascie kartek dlatego tak wygląda dziwnie. animacja 2d (na papierze) animacja rakiety w maja ( tez nie skonczone spowodu brak uczasu, tlo mialo byc niebieskie a wyszlo zielone , nie wiem co sie stalo :| majowy ramp sie cos zepsul i mimo ze bylo niebieskie renderowalo na zielono :| ) wiem ze troche za wolno leci :P
polon Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 złego ? co masz na mysli ? za wolno korbką kreciłeś i jest rożny FPS :D
makbol Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 (edytowane) Moja interpretacja tutka. http://pl.youtube.com/watch?v=rB_lhP2Jc-U Nie bijcie :P Fajne te AAE. Muszę opanować prace kamery ( i wogole całe AAE) ;) Edytowane 23 Maj 2008 przez makbol
Lumpy Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 złego ? co masz na mysli ? Miałem na myśli to, że ruch kamery jest do d*py :D Przy takich ujęciach najlepiej przykleić kamerę do rakiety. Zwróć uwagę na takie sceny w filmach - jeśli kamera w ogóle się porusza to minimalnie a u Ciebie szaleje. Moja interpretacja tutka. http://pl.youtube.com/watch?v=rB_lhP2Jc-U Nie bijcie :P Fajne te AAE. Muszę opanować prace kamery ( i wogole całe AAE) ;) Jak dla mnie tutaj kamera porusza się za spokojnie. Ślady na murze pojawiają się agresywnie, więc i kamera powinna być bardziej dynamiczna. Fajny tutek, dobra scenka. Pzdr
Tomasz_87 Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 nie moglem zasnąc w nocy to sklecilem takie cos, jeszcze tylko oncowke musze dorobic, ale to juz za jakis czas. wiem ze sporo bledow jest i niedociągniec :), ale jak by co to mowcie co sie nie podoba i co jest nie tak :)
Matrixus17 Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 Tomaszu :) nie żebym się czepiał, ale Twoje animacje nie dość, ze nie dają realnych wrażeń, są strasznie niedopracowane, to jeszcze byle ruch rakiety jest totalnie statyczny ;| wygląda jakby tylko wisiała w powietrzu :) strasznie na szybko to robisz :/ jedna dobra rada na przyszłość, ułóż sobie scenariusz na niech będzie nawet 10 s filmu, i dopracuj go porządnie :) możesz założyć zawsze temat w wipie :)
Tomasz_87 Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 a napisalem gdzies ze dopiero zaczynam?, wyzej jest troche nowsza animacja :)
La R Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 Tomaszu :) nie żebym się czepiał, ale Twoje animacje nie dość, ze nie dają realnych wrażeń, są strasznie niedopracowane, to jeszcze byle ruch rakiety jest totalnie statyczny ;| wygląda jakby tylko wisiała w powietrzu :) strasznie na szybko to robisz :/ jedna dobra rada na przyszłość, ułóż sobie scenariusz na niech będzie nawet 10 s filmu, i dopracuj go porządnie :) możesz założyć zawsze temat w wipie :) No ale przecież umieścił to w testach.
Creator Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 Joł Tomasz !! Sporo pracy przed Tobą :) Nad tym chodem musisz popracować, bo coś się klei do podłogi :P
Shogun 3D Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 za dużo przerw w animacji,. robi coś, stop, odwraca się, stop, patrzy, stop... Ta postać ma żyć, być w nieustannym ruchu, nawet, jeśli niewidocznym. Poza tym animacja jest 4 razy za dluga, przez co traci na wyrazistosci.
zioło Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 nie podoba mi sie fragmęt jak podnosi noge, za dlugo jakos nienaturalnie. ale mimo to podoba mi sie ten chód, taki śmieszny jakby magnesiki miał przyczepione do stóp:) śmiesznie to wyglada szczególnie na poprzedniej animce. hehe:)
adrian2608 Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 Teścik większego projektu : Walk cycle: http://www.vimeo.com/1244935 Rig:
Creator Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 Hey!! Chód taki troszkę sztywny się wydaje. Trochę go rozluźnij żeby nie był taki sztywny, od razu dostanie charakteru, bo teraz jest taki nijaki. Rig można by trochę dopieścić :)
zioło Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 (edytowane) Utrata równowagi: www.stronki.pl/tomek/speed/test-spadanie.avi Edytowane 5 Lipiec 2008 przez zioło
adrian2608 Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 Kolejny teścik mojego fajtłapowatego stworzenia :) http://www.vimeo.com/1289375
MISIEKasd Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 masowe animacje adrian2608 :D animujesz w blenderze?
adrian2608 Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 (edytowane) masowe animacje adrian2608 :D animujesz w blenderze? Tak w blenderze, pozdro. Edytowane 31 Lipiec 2008 przez adrian2608
adrian2608 Napisano 2 Sierpień 2008 Napisano 2 Sierpień 2008 (edytowane) Dzisiejsza zabawa z postacią : http://www.vimeo.com/1455479 I jeszcze taki wybuch : Edytowane 15 Sierpień 2008 przez adrian2608
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się