Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

polon kamera tragiczna, timing animacji też trochę suxx. po pierwszych paru sekundach odechciało mi się oglądać długiej reszty. sorki, wg mnie nieudane toto jest.

  • Odpowiedzi 404
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
polon kamera tragiczna

 

powiem ci ze też tak uważam - kadry straszne - ale nie jestem wstanie już tego lepiej ustawić,nie mam do tego wyczucia - nie wiem jak sie powinno kadrować a już nie zdąże zasięgnąc wiedzy na ten temat, zaczalem nawet wątek o kadrowaniu ale nic z tego nie wyszło, jeśli masz jakiś pomyśł, ablo ktokolwiek też, to niech śmiało pisze, póki jeszcze moge poprawić!

Napisano

Przygotowania do stworzenia jakiejś scenki. Nie do końca jeszcze ją przemyślałem. Puki co postać gotowa wg mnie do wkomponowania w jakieś zdjęcie, ewentualnie filmik (nie wiem czy poradziłbym sobie z kamerami).

Riggi i animacje do trax editora (maya) już porobiłem.

Zostało teraz jakoś tego wykorzystanie.

greetz

 

http://pl.youtube.com/watch?v=4xEaY4h3Pp0

 

P.s. Ogon i cienie skaszanione.

Napisano

pomysł ciekawy, wykonanie nawet nawet...

 

jednak ta kolorystyka mnie nie przekonuje, co w moim odczuciu psuje efekt...

 

Powodzenia w dalszych pracach... ;)

Napisano

Zerżnięte czy nie.. to w końcu ćwiczenie warsztatowe... adrian2608 jasno napisał, że chciał sprawdzić czy potrafi taki efekt osiągnąć. Myślę, że wyszło ok.

Napisano

jak możesz wrzuć animacje na jakiś serwer, łatwiej wtedy ocenić i powiedzieć co i jak...

 

szkoda że taka mała rozdzielczość...

Napisano

Ciekawy pomysl. Animka traci troche na sztywnym ruchu samego spidi-Tractora. Te zakonczenie z maluszkiem troche dziwne.. bardziej pokazuje mozliwosci.. samego wgniotu niz wiekszy sens co chciales przekazac. Bo rozumiem.. maluszek na poczatku uciekal przed spidiTractorem.. a pozniej sobie podjechal.. i co i dal sie zgniesc od tak???? Sie to nie trzyma kupy. Tak czy siak.. ciekawy pomysl widac, ze duzo pracy w to wlozyles.. takze mam nadzieje, ze dokonczysz.. znajdziesz renderfarme i skonczysz to. Powodzenia

Napisano

ja proponuje zmienić animacje samego chodzenia traktora.

głównie chodzi o to że jak idzie musi dotykać trzema nogami (bo nie utzymał by równowagi) i tylko przez krutki moment odrywa tą trzecią tak że wtedy są dwie, ale zaraz tamta znowu potpiera samochud i tak w kółko

Napisano

Wodzumarcin może warto nadać kolory tym maluchom, bo przyznam że pomyślałem o tym tak samo jak SUPER_OkO...

 

co do download to nie bardzo jest wygodne...

"Aby ściągnąć ten plik, musisz być zalogowany. Możesz to zrobić tutaj.

Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz się zarejestrować zupełnie za darmo."

 

 

tak jako ciekawostkę dodam że jeśli tworzy się historię(w animacji) to powinna mieć sens i być zrozumiana... powiedział to ktoś z firmy Pixar...

 

co do samej animacji:

 

maluszek mógłby zrobić jakiś bardziej efektowny unik, tym bardziej że widzi go znacznie wcześniej... może jakieś dachowanie, to będzie wiadomo że to autko już odpadło z gry...

 

praktycznie zero reakcji na potencjalne zagrożenie, po tym jak dostał w blachy, nie zwraca uwagi idzie do przodu...

(samo unoszenie jest reakcją jakby dostał z czegoś większego, a nie czymś takim) chyba powinien się odwrócić w stronę kamerzysty...

 

rozumiem to tak że tamtemu maluszkowi darował a tego to już zepsuje tak dla jaj??? nie kumam do czego jest ten robot??? czemu on się zatrzymał a nie ucieka??? podjechał jakby specjalnie do sprasowania...

 

sam system poruszania się robota nie jest adekwatny do jego wyposażenia, jeśli mówimy tutaj o chęci uzyskania pewnego stopnia realizmu, który jest nawet w bajkach...

 

dobry przykładem z natury może być poruszanie się pająka, choć ma często więcej łapek to chodzi o poruszanie się...

 

mówiąc wprost, na dwóch się nie da, i było by ciekawiej gdyby poruszał się raz za razem...

 

jest również zbyt statyczne poruszanie, brakuje mi dynamiki w tej akcji, jakieś przyśpieszenie w momencie gdy zbliża się do kamery...

 

nie bardzo odczuwam czego chce sam kamerzysta, gdzie również brakuje mi reakcji...

 

jaki ma sens ta prowokacja??? chęć uzyskania dobrego ujęcia??? zaczepki???

 

żeby było jasne, nie czepiam się tylko chce pomóc...

 

projekt i pomysł bardzo mi się podoba i ma potencjał...

 

mam nadzieje że weźmiesz się ostro do roboty:P, dopracujesz historię, samą animkę, później materiały dźwięki, efekty i dobry render(może nocą :D) to będzie coś wypasionego... Później wysłać na jakiś konkurs... :)

 

powodzenia!!!!

 

edit:

tutaj masz przykładową animacje

http://blenderunderground.com/2007/12/19/panther-cannon-walker/

Napisano

mam nadzieje że pomogłem... ;)

 

jeśli chodzi o pająka to animacja jest dla sześciu nóg, a dla czterech będzie wyglądać inaczej... jak pająkowi wyrwiesz dwie nóżki to też nie będzie chodził normalnie i straci swoją sprawność...

 

nie należy kopiować ruchów, tylko brać przykład z natury, jakieś referki i dodawać więcej dynamiki, tak aby ruchy były bardziej wyraziste... itp..

 

powodzenia w dalszych pracach... ;)

Napisano

zioło trzeba jeszcze popracować... ;)

 

bardziej ugnij nogi w kolanach, bo jakiś sztywny jest...

 

jego noga w 2 sekundzie ->> ałaaa :P

 

poźniej prawa też nie bardzo...

 

ogólnie porusza zbyt flegmatycznie... mało naturalnie...

 

i jeszcze nogi jak się prostują to jest wrażenie jakby mu wyskakiwały...

 

popracuj jeszcze... pozdrawiam!!!

 

powodzenia!

Napisano

Moje trzecie podejście do animacji w 3dmaxie, kolos kucający i przyglądający się człowieczkowi

http://www.speedyshare.com/883633487.html

 

Mam problemy z bipedem, mianowicie nie wiem jak ustawić w nim, żeby stopy albo dłonie, kiedy przenoszę biodra, zostawały w miejscu w którym są.

I czasem nie mogę bipeda poruszać w pionie.

 

Korzystam ze standardowego bipeda, jeśli ktoś ma jakieś propozycje to chętnie skorzystam :)

Napisano

No to moze i ja cos wrzuce

 

to jest moja pierwsza aniamacja wykonana jakis czas temu, nie malem jeszcze wtedy skanera i nie mialem jak zeskanowac. do dzisiaj zachowalo sie tylko kilkanascie kartek dlatego tak wygląda dziwnie.

 

animacja 2d (na papierze)

 

 

animacja rakiety w maja ( tez nie skonczone spowodu brak uczasu, tlo mialo byc niebieskie a wyszlo zielone , nie wiem co sie stalo :| majowy ramp sie cos zepsul i mimo ze bylo niebieskie renderowalo na zielono :| )

wiem ze troche za wolno leci :P

 

Napisano
złego ? co masz na mysli ?

 

Miałem na myśli to, że ruch kamery jest do d*py :D

Przy takich ujęciach najlepiej przykleić kamerę do rakiety. Zwróć uwagę na takie sceny w filmach - jeśli kamera w ogóle się porusza to minimalnie a u Ciebie szaleje.

 

Moja interpretacja tutka.

http://pl.youtube.com/watch?v=rB_lhP2Jc-U

 

Nie bijcie :P Fajne te AAE. Muszę opanować prace kamery ( i wogole całe AAE) ;)

 

 

Jak dla mnie tutaj kamera porusza się za spokojnie. Ślady na murze pojawiają się agresywnie, więc i kamera powinna być bardziej dynamiczna. Fajny tutek, dobra scenka.

 

Pzdr

Napisano

nie moglem zasnąc w nocy to sklecilem takie cos, jeszcze tylko oncowke musze dorobic, ale to juz za jakis czas. wiem ze sporo bledow jest i niedociągniec :), ale jak by co to mowcie co sie nie podoba i co jest nie tak :)

 

 

 

Napisano

Tomaszu :) nie żebym się czepiał, ale Twoje animacje nie dość, ze nie dają realnych wrażeń, są strasznie niedopracowane, to jeszcze byle ruch rakiety jest totalnie statyczny ;| wygląda jakby tylko wisiała w powietrzu :) strasznie na szybko to robisz :/ jedna dobra rada na przyszłość, ułóż sobie scenariusz na niech będzie nawet 10 s filmu, i dopracuj go porządnie :) możesz założyć zawsze temat w wipie :)

Napisano
Tomaszu :) nie żebym się czepiał, ale Twoje animacje nie dość, ze nie dają realnych wrażeń, są strasznie niedopracowane, to jeszcze byle ruch rakiety jest totalnie statyczny ;| wygląda jakby tylko wisiała w powietrzu :) strasznie na szybko to robisz :/ jedna dobra rada na przyszłość, ułóż sobie scenariusz na niech będzie nawet 10 s filmu, i dopracuj go porządnie :) możesz założyć zawsze temat w wipie :)

 

No ale przecież umieścił to w testach.

Napisano

za dużo przerw w animacji,. robi coś, stop, odwraca się, stop, patrzy, stop...

Ta postać ma żyć, być w nieustannym ruchu, nawet, jeśli niewidocznym. Poza tym animacja jest 4 razy za dluga, przez co traci na wyrazistosci.

Napisano

nie podoba mi sie fragmęt jak podnosi noge, za dlugo jakos nienaturalnie.

ale mimo to podoba mi sie ten chód, taki śmieszny jakby magnesiki miał przyczepione do stóp:) śmiesznie to wyglada szczególnie na poprzedniej animce. hehe:)

Napisano

Hey!!

Chód taki troszkę sztywny się wydaje. Trochę go rozluźnij żeby nie był taki sztywny, od razu dostanie charakteru, bo teraz jest taki nijaki. Rig można by trochę dopieścić :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności